Forum >> Alfasud-33
Dekka13-06-2008 10:39:44 // 45671
azse rossz otlet, de a muanyagon belul van 2 betet, 1 bal 1 jobb oldalon,amire a hanszroto magat csavarozod fel
pb_13-06-2008 10:39:42 // 45670
Melyik motorról van szó?
Dekka13-06-2008 10:39:11 // 45669
max 4500? pff ha turaautozok akkor max 3500 a fordulatom :D es még akkor sincs hangja az autonak csak a szelzaj :)
pb_13-06-2008 10:38:26 // 45668
A komplett műanyag, ami a műszerfal alatt van?
Föckös13-06-2008 10:37:27 // 45667
Znááááá
tegnap sikerált cca 300 km-t menni a kiccsikémmel, hát naon kis túraautózás volt, asszem a max fordulatszám elérte 4500at:-)
csak nyugsiban menten, és semmi vadulás:-)
tegnap sikerált cca 300 km-t menni a kiccsikémmel, hát naon kis túraautózás volt, asszem a max fordulatszám elérte 4500at:-)
csak nyugsiban menten, és semmi vadulás:-)
BuBu.13-06-2008 10:36:54 // 45665
egy kis segitség kéne nekem is
a kartergáz visszavezető csöben találkoztatok már szükitéssel???
ha igen akkor az minek van oda téve???
még edigg egyik 33 mas ban sem láttam ( eddig)
a kartergáz visszavezető csöben találkoztatok már szükitéssel???
ha igen akkor az minek van oda téve???
még edigg egyik 33 mas ban sem láttam ( eddig)
Dekka13-06-2008 10:34:16 // 45663
agyilag már nincs hova visszafejlodni, az autot meg nem hagyom :D
Dekka13-06-2008 10:32:04 // 45661
simán, szarabbat nemfogok felrakni mint ami van :D vissza nemfejlodunk
BuBu.13-06-2008 10:31:15 // 45660
nem:p
demámiminden kéne bazzeg:D
demámiminden kéne bazzeg:D
Dekka13-06-2008 10:30:27 // 45659
jah, az elso lokost az elozo szerelom irta le,egy magaspadkaval... elso fekek hutott tarcsasak?
BuBu.13-06-2008 10:30:18 // 45658
nem tom mire gondolsz pontossan de van olyan alsó tácám kompletten ami a hangszorok mennek:9
BuBu.13-06-2008 10:29:28 // 45657
van mind kettö csag gondoltam hogy ha törött az elsö lökös akkor nem birtál megálni s mivel lábat nem tudok adni ezért a féket ajánlotam:D
Dekka13-06-2008 10:28:27 // 45656
az a kis bizbasz muanyag,ami a hangszorot tartja a heyen
BuBu.13-06-2008 10:26:28 // 45652
az nincs
de van komplett fékrendszerem:D:D:D
de van komplett fékrendszerem:D:D:D
Dekka13-06-2008 10:25:57 // 45651
elsőkéne,a hatsoval nincs bajom :D
BuBu.13-06-2008 10:25:17 // 45650
hátsó van:)de nem tom mijen meg kellene nézni:)
BuBu.13-06-2008 10:24:41 // 45649
hát az szivás az nincsen:D
Dekka13-06-2008 10:23:51 // 45648
jameg bal első lámpa
Dekka13-06-2008 10:22:07 // 45647
hűtőt időközbe vettem újat, mert volt jóárasítva :D ellenben lökhárító érdekelne :D
Dekka13-06-2008 09:45:28 // 45645
hellomi? flexesbanda, kéne 33ba elore a gyari hangszoro tarto muanyaglap, 2 darab :)
pb_13-06-2008 00:19:07 // 45644
Főleg kivágott léxűrőházzal.))
Scott12-06-2008 20:27:23 // 45643
De összességében nagyon szerettem a karbikat, semmi bajom velük. Csak napi használatra komfortosabb az injektor. De ezt már többször megtárgyaltuk :)
Scott12-06-2008 20:24:24 // 45642
A karbis verzió hangja valóban összehasonlíthatatlanul szebb, mint injektorral. Mindez igaz 8V-re. Ellenben 16V-s hengerfejjel injektorral brutálisan jó hangja van, sokkal öblösebb, mint 8V-s állapotban :)
pb_12-06-2008 19:45:24 // 45641
Már, néhányx +tettem.))) Most, csak 1 kisebb tesztre gondoltam.))
Whiteskull12-06-2008 19:42:08 // 45640
Te is autókázol velük 1000 km-t? :)))
pb_12-06-2008 19:40:52 // 45639
Én, + lehet majd 1 kicsit az injektorokat.)))
Whiteskull12-06-2008 19:37:10 // 45638
Hétvégén megint letesztelem a karbikat egy 1000-sel. :))))
Whiteskull12-06-2008 19:34:36 // 45636
Nem szeretek csalódást okozni. :))))
pb_12-06-2008 19:33:27 // 45635
Már vártalak.)))
pb_12-06-2008 19:33:01 // 45634
A 6,8-at kicsit soknak találom. 185/60as 14"es kerékkel a 200 valamivel több, mint 6,2k 1/min. A 8vk olyan 6kig forognak, aztán L is fogynak, sztem a 16v kb 210et forogna 1 ilyen váltóval, aztán ott vége is lenne.
Whiteskull12-06-2008 19:31:43 // 45633
Én is egyetértek. :)))
pb_12-06-2008 19:24:40 // 45632
Te, csak ne, helyeselgessé', ne helyeselgessé!)))
pb_12-06-2008 19:23:29 // 45631
Azért, akkora különbség nincsen sztem.) Azért lehet variálni az injektorosnál is csak kicsit L kell merülni a lelkivilágában.) A karbik állítgatásának, azért ven 1 hátulütője is, mindig lesz 1 tartomány, ahol szarul fog járni/menni a motor.
pb_12-06-2008 19:20:20 // 45630
Akkor maradt a motorhoz való Redeti veztengely. Én mondtam, hogy htőkés hfejeket kell felrakni.) Ferke is először Llenkezett, aztán +adta magát, majd az injektorral is így lesz.)) Ez, az inbuszos-villás a legrégebbi konstrukció.
pb_12-06-2008 19:16:04 // 45629
Ok, de akkor ne sírj, hogy még 1 rövidtáv futó is lealázza a verdádat. + még ez a tées sztori is... ))))
Gábor3312-06-2008 17:46:04 // 45628
Hát nem tudom,szerintem a karbik joval egyszerübbek mint egy befecskendezörendszer. Nekem eddig mindig sikerült elérni,hogy jol menjen,vegye a gázt rendesen és mindig volt alapjáratom,fogyasztással nem nagyon foglalkoztam mert egy 4karbis motor nem éppen takarékos. Amikor összeraktam az 1,7 motort annak ora szerint 200 volt a vége,rövid 4*4-es váltoval,max fordulat pedig 6800-körül ötödikben padlon. Ehez képest az injektorral lusta volt és 1-1,5literrel evett kevesebbet. Ez persze az én vélaményem-tapasztalatom. Persze az igaz,hogy a karbikkal sokat lehet szivni,de egy idö után kialakul egy rutin és egyböl tudod mi nem stimmel. A karbik jellegzetes szivohangját egyik befecskendezö sem közeliti meg.
Scott12-06-2008 17:28:02 // 45627
Pedig nem így van. Ezek a befecskendezők abszolút egyszerű konstrukciók. Az ég és föld azért enyhe túlzás. Végsebességre soha nem fog karbival annyit menni, mint injektorral. Elvileg a gyorsulás, ha jól be van lőve jobb lehet karbival. Ellenben a karbit az életben be nem állítod úgy, hogy minden körülmények közt tökéletesen üzemeljen. Ha úgy lövöd be, hogy jól gyosuljon a gép, akkor sokat fog enni és végre nem lesz jó. Ha úgy lövöd, be hogy jó legyen a fogyasztás, akkor egyáltalán nem fog menni. Ha azt akarod, hogy igazán komolyat lépjen, akkor meg nem lesz normális alapjárat...stb.
Gábor3312-06-2008 16:56:57 // 45626
Én a helyedben kiprobálnám a karbikkal mit tud a motorod! Lehet,hogy csodálkoznál milyen állat lett! Egy probát megérne szerintem mert nekem kb 1-1,5l volt fogyasztásban a különbség,eröben és tempoban pedig sokkal jobb a karbi a hangjárol meg nem is beszélve!
Gábor3312-06-2008 16:24:51 // 45624
Mondjuk én a karbikra esküszöm,mert nekem is volt már rajt injektor. A kettö között ég és föld a különbség a karbik javára! Másik dolog pedig,hogy az injektorral nem sokat lehet variálni,hogy jobb legyen. Karbikat pedig szinte oda állitod ahová akarod! Rengeteget lehet változtatni egy motor viselkedésén a karbik állitgatásával,átfuvokázással,venturik cseréjével. Arrol nem is beszélve,hogy joval egyszerübbek mint a befecskendezök. Ez az én véleményem erröl a dologrol.
Gábor3312-06-2008 16:15:16 // 45623
Érdekes,de a vezérmütengelyek hibátlanok,miközben a csészék és a ház totál elkopott. Most van 4db hibátlan vezérmütengelyem meg ugye 2db a motorban. Ha most kezdenem a felujitást,akkor csakis hidros hengerfejet raknák rá. Egyrészt mert igénytelenebb nem kell hézagokkal kinlodni,másrészt elérhetöbb mint ez a inbuszos megoldás.
Dekka12-06-2008 16:12:25 // 45622
mer? motor már van benne, csendes, keveset eszik, már nem csapágyas, az h nemmegy az részletkérdés
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
399
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?