Forum >> Alfasud-33

pb_08-06-2008 13:38:10 // 45521
Akkor szépen összejöttek a problémák.(
Lehet jobban utána kéne menni, hogy miért lőtte ki a szimmeringeket. Nekem nem ezért nincs fűtésem.)) Szvsz nem olyan nehéz kiszedni a fűtés1séget, az is igaz, hogy nagylámpásé más, mint a csíké.
Tegnap szórakoztunk a szinkronizálással, az Lején szokás szerint 2-3x Lbasztuk, de a végére egészen jól sikerült belőni, Ltekintve attól, hogy van 1 apró hiba, a rendszerben.
pb_08-06-2008 13:26:54 // 45520
Ja, az indexrelét helyét, úgyis be lehet 6árolni, hogy az Mber figyeli melyik részen kattog, már, ha műxik.))
pb_08-06-2008 13:20:46 // 45519
=re fogalmam sincs, magamhoz vettem 1 nyalókát, és megy a kojakoskodás.) Aztán, ha jutottam valamire, +látom, lesze kedvem +írni.
Hakuna08-06-2008 13:15:53 // 45518
Mégis csak hasonló lesz ez a pözsóhoz, ott is a vészvillogónak 8 lábúja volt a középkonzolban, csak itt az a kapcsoló is. De akkor mit csinál a 3 lábú?
pb_08-06-2008 13:12:43 // 45517
Végülis, ez is 1 +közelítés.))))
Vagy hímezd/tesd bele a huzatba a feliratot.

Szerencsés.)
Az indexrelével kapcsolatban néhány észrevétel:
Nemrég nekem is akadt kis problémám az indexel, jobbra nem indexelt, de sztem olvastad a problémát. Evvel kapcsolatban írtam is néhány dolgot ide, de nem igazán érdekelt senkit sem(ezért szoktam, most már, csak nagy ritkán ilyen ilyeneket irogatni). Szóval nálam is +van a biztosítéktáblán az a relé, ami az intervallumrelé szomszédságában van, és mindenki indexrelének hívja, de nem az, az indexrelé.) Az indexrelé a valahol a középkonzol/műszerfal mögötti kábelrengetegben van, kb az ablakMLő, és a kpzár szabályzó1sége környékén talál6ó. Dupla magasságú, mint az átlagos relék, és 8 lába van, annak a csótánynak. A relének, pedig annyi köze van vészvillogó kapcsolóhoz, hogy a 3-as lába(HW) 1 fehér/ fekete(BN) vezetékkel össze van kötve a kapcsoló 1es lábával. Így Lvileg bekavar6. Ha a kapcsolón belül van a hiba, akkor azt szét kell szedni a kapcsolót, amivel szintén L lehet tökölni. Amúgy az a 3 lábú relé, ami a műszerfalon van fogalmam sincs, hogy mi, de valaószínűleg az indexhez kevés köze van. Az index biztos működött, de Mlékeim szerint a vészvillogó is működött, mikor kitéptem a helyéről. Majd rakok fel néhány képet is.
Gábor3308-06-2008 11:36:31 // 45516
Hali! Nekem kb mindig ennyi idö kell a kiszereléshez. Mi mindig motort-váltot együtt szedjük ki,mert igy gyorsabb. Kocsi bakon van megkötjük a motrot,válto alá emelö. Akkor tart sokáig,ha a féltengely csavarokkal kell küzdeni. Mint a képen is látszik,motor -válto az emelön igy könyebb mozgatni és egyszerübb a dolog. Nem is bántana a sok szivás,de két szimmering miat áll a kocsi most napokig. Meg ugye a motorteret is leköpködte olajal,amit nem lesz egyszerü kitakaritani. Jelenleg buszal járok és ez mérgesit a legjobban! Vehetem a buszjegyeket és közben a motorra költöttem kb 200.000ft-ot. Melesleg a kocsi most Györ-töl 20km-re van,tehát kijutni sem egyszerü. Azért sem adom fel,akkor is megcsinálom és jo lesz!!!! Lakatosom,aki segitet azt mondta ö már a felénél felgyujtotta volna. Mondjuk neki 3-évig állt a SPRINT leponyvázva az udvaron. Szoval ez van. Sokaktol megkaptam megint,hogy miért nem veszek "rendes" kocsit. Megkérdeztem,hogy milyet? Opelt vagy suzukit? Azok is elromlanak,lehet azokkal is szivni rendesen,ja és tömeg autok! Meg anyagilag sem engedhetem meg az uj kocsit,ez öreg de ki van fizetve! Szoval merad a 33-as,ha van pénzem költök ra,ha nincs akkor meg elfér a ház mögött!
Hakuna08-06-2008 11:25:55 // 45515
Szerintem is elég jól tolod a szerelést.
Nem akarlak elkeseríteni, de amikor nekem mindkét szimmering elköszönt, gyűrűzés, csapágyazás következett, mégpedig a megnövekedett kartergáznyomásnak köszönhetően alighanem.
Sajnos a füstfelhőt is ismerem emiatt, de az enyém nagyobb volt, kb 30 méteres. Tisztára mint az F1-ben, ha elszáll a váltó mondjuk. További kitartást, problémamentes szerelést.
HátvédRomeo08-06-2008 11:16:11 // 45514
Szevasztok! :)

Hát Cartárs azért én gratulálok Neked, hogy ennyire tutin áltad a sarat. A 2,5 óra kiszedést pedig tartsd enyéni de még szerelők közötti rekordnak is. Nekem több alatt vették ki mikor felújítoták a főtengejt porofi 30 éve szerelő fickó.
A többi szívást pedig én azt mondom tapasztalat, másoknak is. Én el is mentem ezt a szöveget, mert még jó jöhet később.
Gábor3308-06-2008 10:54:46 // 45513
Ciao mindenkinek! Megvolt a motorcsere! Ennyit még nem szivtam motorcserével! Kivenni a régit azt 2,5-ora alatt megoldottuk. Na innen szinte végig szivás volt az egész. Kezdödött az elsö motorbak csavarjaival:a régiek rövidek voltak,kerestem hosszabat de az istennek nem kapott bele a bak hegesztett anyájába. Már probáltam M8*1,25-ös csavart is,hátha nem sima menet de az is sikertelen volt. Vagy 1-ora kinlodás után elmentem M8-as menetfuroért és lesz ami lesz áthajtottam rajta. Elsöre belekapott a csavar. Mindkét anyán a bakban szar volt a menet gyárilag. Ezután a következö cumi az inditásnál jött. Hol volt szikra hol pedig nem. Röpke 2-ora alatt ezt is megoldottuk,volt rendes szikra benzint is kapott elindult végre. Állandoan felpörgött,gázadásra meg leállt. Innentöl kezdve már nem kicsit voltam ideges,mert mindig állitgatni a CO és a levegö csavarokon és inditani. Na ezt hamar meguntam,eszembe jutott,hogy ilyent akkor csinált amikor szegény volt a keverék. Haza ugrottam fuvokákért,most meg rengeteget kapott,olyan 2-3-ora alatt sikerült teljesen beállitani a szinkronnal gyujtással eggyüt. Gondoltam had járjon kicsit alapjáraton,kitettem az udvarra ne a garázsban menjen. Közben pakolni keztem a szerszámokat,közben valamiért kimentem megnézni,már alig volt benne viz! Eldurrant a füttö radiátorom,uszott minden a kaszniban. Megint haza az uj radiátorért,mert vettem már régebben csak sosem volt kedvem kicserélni. Most már tudom,hogy sokaknak miért nincs fütés a 33-ban! El sem tudom mondani mennyire nagy szivás a 4db csavart kiszedni,rudazatot lekötni,fütés dobozt kieröltetni. Na ezt is megoldottam. Elindultunk proba utra,Nagybajcs-rol Vámosszabadi felé. Mentünk már kb 1km-t,amikot elkezdett füstölni valami a motor térbe. Megálltam áramtalanitás,mert azt hittem villamos tüz. Hát nem az volt! A vadonat uj vezérmütengely szimmering teljesen kifordult a bal oldalon és az olaj spriccelt mindenfelé,többek között a kipufogora is,ez füstölt annyira. Vissza vontattuk,neki álltam megint szétszedni a vezérlést,már a jobboldali szimmering is engedte az olajat,vezérmü szijak rendesen usztak az olajban. Hétfön rendelek szimmeringet de most fémházasat(ez sima gumi volt,GLASER tömités készlet),meg persze két uj vezérmü szijat is mert ezeket nem rakom már vissza! Szoval itt tartok most,kedden este már remélem hazahozhatom és jol fog müködni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-06-2008 03:32:28 // 45512
Igazad van , kicsit árnyalom a dolgot - Hofitól plagizálva:
"Járni jár, csak nem JUT!" :-DDD

1etértek, a felirat "mint olyan" nem maradhat le! ;-)

Az intervallumrelém kalandjaihoz mit szólsz? Nem sokat adtam volna érte, hogy még ott megtalálom! :-)
pb_08-06-2008 02:54:53 // 45511
"1. anyósnak nem jár ilyen! :-p"
"2. egyenlőre a lányának sem! :-)"
Nagyon szívtelen vagy!)))))
Ahogy nézem az Alcantara is, valami műbőr-bőr kombó. Majd jól kifaggatom Föckös kártárs ezügyben.))
A Recaro feliratot, le ne hagyd, az új huzatról.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-06-2008 02:10:52 // 45510
Scott!

1. anyósnak nem jár ilyen! :-p
2. egyenlőre a lányának sem! :-)

amúgy jól mondja pb_ cartárs , ez az anyósülés, mivel helyzetéből adódóan effektíve hibátlan volt, a keretet kicseréltem alatta az övcsat miatt , 1etlen bibi csak :
a támladöntő-forgatógomb van most belül, de átmenetileg elviselem, mivel nincs benn most nekem a kéziféket takaró elem.

amúgy nem bőr sajnos, anyagát tekintve az alapüléshez hasonló műbőr-textil combo.
még lehet bőr is, mivel át kell húzni mindkettőt.

a TERV:
- a tényleges vezetőülést - ami itt-ott kiszakadt már - "megnyúzom", és a huzattal a kezemben utánajárok a lehetséges anyag -és munkadíjnak.
- megveszem a rávaló anyagot 2x, megcsináltatom a most félretett ülést és az alvázát visszacserélve megy be ennek a helyére.
- szétszedem ezt és elkészítetem a huzatát, és ekkor lesz RECARO-ANYÓSÜLÉS! ;-)
pb_08-06-2008 01:55:21 // 45509
Ma +int +állapítottuk, mekkora szarok ezek, de már, csak mosolygok az egészen.)
pb_08-06-2008 01:51:13 // 45508
A válasz 1értelmű.)))
Hakuna07-06-2008 14:24:21 // 45507
Nem nehéz, a kérdés csak az, hogy ez fejlődés, vagy visszafejlődés -e ?:)
pb_07-06-2008 14:12:31 // 45506
Ok, de akkor +fordít6juk a nézpontot is, nem nekem kell leszokni róla, hanem nektek kell fejlődnötök.))) Jó, jó tudom, ez is nehéz.))
Hakuna07-06-2008 14:05:56 // 45505
El lehet olvasni, sőt javítja a logikát. Csak időigényes. Amennyi időt nyersz, mi kétszer annyit veszítünk. :)
pb_07-06-2008 14:05:22 // 45504
Ja, és most nagy roskatagságomban Lmegyek, és jól +zavarom bs1et.))))
pb_07-06-2008 14:04:17 // 45503
Jó van, így má magam mellé fogok roskadni.))) Nem kell annyit billentyúzni, és még olvas6ó is marad a szöveg.) Nem úgy, mint pl az MSNél, ahol, mindenféle hülye jel van, na az tényleg nem fehér Mbernek való dekódolni. + tudod rászokni könnyű, de leszokni már nem, vagy lehet nem is akarok.))) Ahogy olvasgatom az AAt, mások is kezdik átvenni, ezt a stílust. Viccet félretéve, ha fontos szöveg van, és valaki nem tudja Lolvasni, az szóljon, és leírom normálisan.
Hakuna07-06-2008 12:52:41 // 45502
Ja, a világért se szerettelek volna kibillenteni ebből. AlapvetőN én is rühLlem az ilyet :) Ha le tudsz szokni róla, az a legjobb :)
pb_07-06-2008 12:40:14 // 45501
Köszönöm kedves kártárs a bíztató szavakat, már kezdtem teljesen magamba szállni.)))))
Föckös kártársal nem kell foglalkozni, sztem, még aznapos.))))))
Hakuna07-06-2008 12:36:57 // 45500
Nemértem mi a bajotok pb_ írásával. :)
Sztem 1xre könnyN Lolvas6ó.
pb_07-06-2008 12:02:15 // 45499
Ritka, mint a fehér holló sajnos.((( Ha nagy szerencséd van, akkor találsz bontva, vagy tudsz bontani. Ezek a Recarok, alapból, csak 1 modellbe(jobban mondva 2be) építették be. 1es típusokhoz, pedig feláras Xtraként lehetett rendelni.
Norbi07-06-2008 11:52:36 // 45498
Hol lehet ilyen jó kis üléseket szerezni, és mennyit kóstol?
pb_07-06-2008 11:51:11 // 45497
Persze, hogy ZNÁÁÁÁ.)))
pb_07-06-2008 11:50:35 // 45496
Majd én adok neked 1et.)) Melyik részét nem értetted +? Ha gondolod, szívesen Lmagyarázom neked, akár a telizöldek mellett is.))) Amúgy + ZNÁÁÁ.
pb_07-06-2008 11:46:10 // 45495
Akkor tegyél rá pasztát, és jó lesz..
pb_07-06-2008 11:44:24 // 45494
Az be van építve, a b1 hiányzik.))
pb_07-06-2008 11:43:31 // 45493
Köszi!
Na, akkor tőlem is 1 néhány kép.))

Scott07-06-2008 10:00:30 // 45492
Znáááááá
Föckös07-06-2008 09:53:18 // 45491
éskülömbenis ZNÁÁÁÁ
:-))
Föckös07-06-2008 09:52:49 // 45490
bmeg valaki adjon nekem egy PB-dekódert!
ahogy ez a tsávó ír azt 2X kell Lolvasni, h +értsd
Föckös07-06-2008 09:50:48 // 45489
háááneköm pont a jobbegyre esik atekintet!
:-)
da a bal qvajó!
a bőrt ápolni kell!( meghálálja)
Gróf07-06-2008 09:49:11 // 45488
Újak a tömítések benne. De mikor szétszedtem lehetett látni, hogy kol jön ki a korom. MEg még figyelgetem a jelenséget, tán bemelegedés vagy kis idő után Lhalukl.
Scott07-06-2008 09:48:12 // 45487
És az anyósülés?
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-06-2008 00:43:31 // 45486
pb_-nek szeretettel! ;-)

pont azt néztem,hogy eszméletlenül megváltoztatja az utastér képét!
eddig ha benéztem - próbáltam "külső szemmel" - a koszos,kopott alap vezetőülésről egyből átsiklott a tekintetem a műszerfalra, ahol ugye jön a negatív második hullám,azaz:
középkonzol csak úgy odagórva, rádió helyén luk, stb...
most viszont egyből az ülésen időzik el a tekintet és a műszerfal mintha ott se lenne! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-06-2008 00:36:16 // 45485
LOL! ,erre nem is gondoltam :-)
pb_06-06-2008 23:59:23 // 45484
Te pedig ragyogó arccal nyugtázod, ezt a tényt.))))
pb_06-06-2008 23:58:12 // 45483
Ha nagyon berúgok, akkor már 1ik sem.))))
Whiteskull06-06-2008 23:52:09 // 45482
Ez olyan volt, mint amikor a lányom ragyogó arccal közli, hogy "bepisiltem". :DDDDD
Whiteskull06-06-2008 23:51:06 // 45481
Melyik betű nem megy? :)))))
pb_06-06-2008 23:48:41 // 45480
Ne, magadból indulj ki.))))
pb_06-06-2008 23:47:58 // 45479
Jó, L lehet olvasni ott is, de itt könnyebb.) Amúgy, én még 1 blogot sem írtam.)
Whiteskull06-06-2008 23:47:16 // 45478
Simán csak nem meri megkérdezni, hogy hol találja azt a blogot.:)))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-06-2008 23:44:33 // 45477
Erre való a blog (lezárt kis sztorik végleges beszámolója), most mennyivel nehezebb ott elolvasni ugyanazt?! :-D
pb_06-06-2008 23:42:00 // 45476
Azért, ide is beír6nád.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-06-2008 23:41:01 // 45475
Jó estét, urak!

Mától ismét van szakaszos ablaktörlőm, a probléma egyébként egyszerűen, mégis szinte a csodával határos módon lett megoldva , részletesen a blogomban! ;-)
pb_06-06-2008 21:42:48 // 45474
Sztem, pedig nem olyan jó konfig, főleg, ha még a gyárban is így gondolták anno.
Az a rúd az nem fog Ltörni, a villa Lőbb törik L, vagy maga a munka henger hasal +. De, az sem kizárt, hogy a csapágy, vagy a szerkezet adja + magát.
pb_06-06-2008 21:40:14 // 45473
Nem biztos, de lehet.) Használj pasztát, Bosal kipuftömítő paszta, olyan, mint a cement. A tömítés mind2 felét be kell kenni, úgy nem kell betépni a csavarokat, és kifújni sem fog. Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor új tömítésekkel rakd össze.
pb_06-06-2008 21:32:28 // 45472
Önmagában nem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.