Forum >> Alfasud-33

misike7602-11-2011 07:53:20 // 77271
Az addig rendbe, de mit tudok vele csinálni?
pb_31-10-2011 20:42:27 // 77270
Jó helyen keresgélsz, az oszlopot tekeintve.
pb_31-10-2011 20:41:00 // 77269
Ill ebből a szempontból.
misike7631-10-2011 20:33:03 // 77268
Sziasztok! Kíváncsi vagyok Ti tapasztaltatok e hasonlót. A 2 első ajtómba valami cefetül kopog, de csak ha be van zárva. Nyitott ajtónál nem hallani. Ma leszedtem a kárpitot, úgy autóztam vele, beült mellém egy haver is (több fül többet hall), de nem jöttünk rá mi lehet. Ajtóhatárolóra tippeltünk, ki lett cserélve, de mindhiába. Sőt, ha áll az autó csukott ajtóval és mozgatjuk a gépet, akkor is kopog. Olyan, mintha az oszlopból jönne a hang. Esetleg valami ötlet?
Dekka31-10-2011 15:00:26 // 77267
nem, a saját romját elrakja donornak, es az enyemmel meg boldogan autozik :D
Whiteskull31-10-2011 14:01:10 // 77266
És akkor már két romot tákolhat? :)))
pb_31-10-2011 13:43:51 // 77265
Én már unom, de azé sem veszem +.D
Dekka31-10-2011 12:03:48 // 77264
ha valaki unná már a romja tákolását, akkor még mindig jobban jár ha megevszi az automat :) eztetitt
pb_31-10-2011 00:24:51 // 77263
Ugyanaz.
A.R.Peti30-10-2011 19:33:02 // 77262
Köszönöm.
alfaromeo3330-10-2011 08:53:07 // 77261
nekem három csavar van: keverékmennyiség-szabályzó, alapjáratállitó, és fojtószelep állitó csavar, emellett van olyan gondom, hogy a kocsi vége 110 km/h, na most nem tudom, ez mi miatt lehet... fogalmam nincs... lehet, hogy a fojtószelepet teljesen ki kellene csavarnom? mert tegnap csavartam befelé, nőtt az alapjárat, kb. 2000-2500 1/min-re úgy, hogy az alapjárati csavart minimumra állitottam. ötlet esetleg? és a karbi második torkának az oldalán van egy kis csavar, ilyen szelepféleség, lehet azt is állitanom kéne? ez Dupla Weber karbi. 1351 ccm-es. kézikönyv szerint 305.02 a kód, blokkon 305.86
Lali7530-10-2011 08:00:18 // 77260
Értem.Köszi! Marad egy darabig,aztán ha lesz idő,felújítom.
Ferke30-10-2011 07:56:35 // 77259
Neeem egyforma! Neki ne állj, mert nem tudod felrakni a 33-asét a 45/6-ra, mókolva sem lehet, sehogyansem. (pb_ általában nem a levegőbe beszél)
Csak fordítva (145/5 to 33/sud/sprint) működik, de az se 1szerű.
Lali7530-10-2011 07:49:19 // 77258
Köszi,de nem találtam erre vonatkozólag.Aztán ráakadtam egy Lancia-s oldalra,ugyanez volt a bef.rendszere,abból kilestem.
:-)
Jó is lett,mentem egyet vele,és már nem áll le,és van rendes alapjáratom.
pb_30-10-2011 00:28:55 // 77257
Naggyal.))
pb_30-10-2011 00:28:17 // 77256
Nem 1forma. Nem jó.
pb_30-10-2011 00:25:18 // 77255
Manualban benne van.
Dekka29-10-2011 21:45:24 // 77254
hello, elektromos
A.R.Peti29-10-2011 21:27:57 // 77253
Hali! 33-as műszerfal fordulatszámmérője spirálos vagy elektromos?
Lali7529-10-2011 14:46:41 // 77252
Világos.Lehet teszek fel 17-es kerekeket,kompenzálni a diffi áttételt....
:-D
Gábor3329-10-2011 14:37:28 // 77251
Hali! sajnos az átalakitást nem tudom milyen meloval járna. Ha jol emlékszem,akkor Vince P4 kolléga ur tett már fel 45/46 váltot a 33-ra. esetleg keresd meg Öt. Ha nagyon bug,akkor vagy diffi csapágy vagy diffi hézagolás lesz a baja. Ideiglenesen jo a 33 válto föleg ha inkább városban használod. Ezért irtam,hogy az utazo sebességed csökkenni fog. tehát rendszeresen hoszabb utakra nem ajánlott,mert csak szétforgatod a motort.
Lali7529-10-2011 14:31:29 // 77250
Köszi az infot,sokat segítettél.A két váltó ezekszerint egyforma.Valószínű a diffi szól,nem tudom még pontosan,de 60-tól nagyon zúg.Kerékcsapágy kilőve,nem tuti az egyik,de az nem ad ilyen hangot.Csak gondoltam feldobnám ezt a másik váltót,amíg szétborítom.A hátsó részt áttéve sem jó?Gondolok a bowdenes részre.
Gábor3329-10-2011 14:21:25 // 77249
Hali! Elöször is szinkron teszter nélkül neki sem érdemes állni a karbik állitásának. feltétel,hogy minden fuvoka,furat tiszta legyen,folytoszelep tengelye ne logjon. Azt,hogy a keverék állito csavarokat mennyire kell ki vagy be tekerni,azt az adott motor határozza meg. Még nem találkoztam két egyforma beállitást igénylö motorral. alapjáratot a gázrudazaton tudod állitani oldalanként. Legegyszerübben ugy tudsz állitani,hogy a keverék szabályzo csavart elkezded befelé tekerni és figyeled a motort. akkor jo a beállitás ha az adott henger a legjobb fordulaton dolgozik,nem fullad,nem áll meg. Ezt mindegyik hengernél megismétled. Alapjáratod tuti megváltozik,ehez is kell a szinkron teszter,hogy mindkét oldali karbi egyszerre kezdjen dolgozni. Keverék állito csavar mellett találod a levegö mennyiség csavarját. azzal is tudod finomitani a beállitást. Sok türelem és állitgatás kell álltalában. Meg probálgatni,hogy milyen terhelés alatt. Nem rángat-e,nem kezd elfogyni magas fordulaton stb. Remélem segitettem.
Gábor3329-10-2011 14:10:33 // 77248
Hali! A boxer váltoknál az át tétel sor(fokozati fogaskerék áttételek) megegyeznek. voszont a diffi áttétele változott. Ha az 1,6 motorra felteszed az 1,4 váltot,akkor kapsz egy rövid áttételü megoldást. Vagyis hamar elfogynak a fokozatok,gyorsan kiforog minden fokozatbol. 5-ben meg alacsony lesz az utazo sebességed,mert rettenetesen forogni fog a motor a rövid áttétel miatt. Nálam a 4*4 gyári váltoval 5-ben 90km/h 3.200 forog. viszont rettenetesen megindul alulrol,mert rövidek a fokozatok. Egyébként a 145/46 válto kulisszája bowdenes a 33 pedig rudazatos. Mondjuk ez a leg kevesebb. Mi történt a gyári váltoddal? Menthetetlen?
Lali7529-10-2011 14:02:04 // 77247
Valamint méréshez értékeket tudtok-e?

El van tekerve a folytószelepem ütközője,szeretném beállítani,mert képtelen jó alapjáratra beállni.De lehet,hogy kaki a potméter,azért van eltekerve.
Szóval értékek,vki?
Lali7529-10-2011 13:53:56 // 77246
Mert?
pb_29-10-2011 13:42:24 // 77245
Felejtő.
Lali7529-10-2011 13:37:55 // 77244
33/1.4 váltója mennyiben különbözik 1.6 váltójától?Értem ezalatt,hogy érdemes-e ideiglenesen felnyomnom 1.6 helyére?
Dekka29-10-2011 13:32:57 // 77243
ugy nehez lesz mentoovet dobni, ha nem mondod meg mi a baj :)
Lali7529-10-2011 13:29:15 // 77242
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ezzel kint vagyok a vízből.....
Dekka29-10-2011 13:21:31 // 77241
hosszában van beépitve, 5+1 sebesség :D /trolling
Lali7529-10-2011 12:44:35 // 77240
Boxer váltókkal kapcsolatban tud valaki infóval szolgálni?
Lali7529-10-2011 09:13:09 // 77239
Ebben találsz egy módszert,de ha ez kínainak tűnik,inkább ne tekerd el!
Csak egy tipp...
alfaromeo3329-10-2011 08:59:09 // 77238
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy duplatorkú Weber karbim van 1351 ccm-es 86-os évjáratú alfán... a karburátor oldalán van a keverékmennyiség-fojtószelep-alapjáratszabályzó csavarok, mennyi menetet kell ki/be csavarni rajtuk?
Ferke28-10-2011 20:03:52 // 77237
Jóólmondod!:))
Whiteskull28-10-2011 16:12:53 // 77236
Akkor csak a szokásos. :)))
Ferke28-10-2011 14:40:42 // 77235
Szarul. :))
Jak28-10-2011 14:34:14 // 77234
Hali!Rég jártam itt,de nem tűntem el!Kéne egy kis segítség!33-hoz stabilizátor gumi kéne!Tudtok valamit ajánlani?Választ az oldalamra küldjetek már légyszi,mert nagyon kevés időm van a gép elé ülni!Előre is kösz mindenkinek!Üdv a csapatnak...
pb_28-10-2011 13:58:37 // 77233
Minek pohár, amikor van üveg is.DD
pb_28-10-2011 13:57:10 // 77232
Így kéne Neked is, persze szigorúan csak a sárgaborsó után.DDD
kesa28-10-2011 13:49:25 // 77231
Hogy haladsz, Mágus :)?
kesa28-10-2011 13:48:51 // 77230
Ez csak pocskolás, mindenhova jutott abból a nedűből!
Én egyenként szoktam, gondosan kinyerve az utolsó cseppet is a pohárból!
:D
De az a vegyi gyümi megoldás tényleg ötletes :)!
Ferke28-10-2011 13:21:02 // 77229
Ez hatalmas:)))
pb_28-10-2011 12:58:10 // 77228
Mondom, hogy vegyi gyümi.DD
kesa28-10-2011 12:20:10 // 77227
Szilva :D
Whiteskull28-10-2011 08:23:11 // 77226
Szalmából egeret! :D
pb_28-10-2011 08:13:13 // 77225
Vegyi gyümi.D
kesa28-10-2011 01:20:04 // 77224
ízirájder öcsééém :D!
pb_27-10-2011 07:55:49 // 77223
Ok.)
Gery8327-10-2011 07:39:29 // 77222
Persze hogy elhiszem, de mindegy rámegy-e vagy nem, rá lesz téve. :)
Igazából csak alapnak kell.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.