Forum >> Alfasud-33

pb_27-10-2011 00:03:01 // 77221
Ok, én nem veszem annak, de remélem Te sem fog azt, amit most írok,
Idéznék a 77205 hszből:
"Amúgy más a hengerfej a 2 karbis és a "központi" 1 karbis boxereknél, nem lehet csak úgy feldobni rá a szívócsővet."
A linkelt képediden a lényeg nincs rajta. A többit nem ismétlem, 127_sud kolléga úr igen jól leírta.
Látom, csak akkor hiszed L a dolgot, ha már túl vagy ezen a szíváson.)
pb_26-10-2011 23:56:15 // 77220
Folytatnyi kéne má azt a továbképzést. Persze csak az Rre kijejölt helyen.DD
Gery8326-10-2011 20:35:12 // 77219
Köszi!
Így kicsit tisztább. :)
Ha tényleg lesz megosztom a tapasztalatokat.
Ha egyből nem is megy fel, kiindulási alapnak jó, ezért ragaszkodnék mindenképp hozzá.
Köszi mégegyszer!
127_sud26-10-2011 19:36:31 // 77218
Kérdezd meg Tomek-et fel tudta e tenni a dupla Weberes szívócsonkot az egy karbis fejre. És mindkettő 1,5-ös motorról való volt. Azért van kétfajta dupla karbis szívócső mert a Svéd és Ausztrál változatnál nem Weber DIR volt hanem Weber DMTR/DATR. Más a talpa. És az 1,2-es is volt egytorkú és kéttorkú karbival mint a beszúrt gyári rajzok is mutatják. Lehet tudok szerezni egy 1,5-ös szívócsonkot, majd szólok ha tényleg van.
Gery8326-10-2011 18:45:06 // 77217
Íme:

Gery8326-10-2011 18:36:57 // 77216
Nem kötekedésként, de a képen, és amiről beszéltek az 1.2-es motor van.
A robbantott ábrák alapján jelentősen eltér az ami nekem kéne és az 1.5-ön volt.
Ferke26-10-2011 11:38:17 // 77215
Jóvanna, nem vagyok képben ezekkel az Lavult technikákkak:))
pb_26-10-2011 11:24:54 // 77214
A továbbképzés, még nem tart Nnél a fejezetnél.))))
127_sud26-10-2011 10:49:32 // 77213
Hidd el, más a hengerfej is. Eleve más szívósor tömítés is kell és a víztér része se ugyanaz.
pb_26-10-2011 10:14:31 // 77212
Nem Vletlenül írtuk/mondtuk.
Ferke26-10-2011 09:57:52 // 77211
Mér, nem? Úgy értem, hogy a hengerfej teteje, amire a csonk rész rámegy, az ugyanaz, maximum a csonk más...a képen is nagyon úgy néz ki, hogy így lehet...
pb_26-10-2011 09:44:42 // 77210
Vate!)))
Ferke26-10-2011 09:43:05 // 77209
Szerintem a hengerfej ugyanaz, csak a szívócsonk más! Nem?
pb_25-10-2011 21:51:59 // 77208
Sőt 76799 hsz.
pb_25-10-2011 21:45:10 // 77207
Pedig ezt már Mlítettem a kolléga úrnak 09es ACn, mikor a Sudot nézegettük.)

Gery8325-10-2011 21:37:22 // 77206
Köszi szépen!
Valóban ez a terv majd.
127_sud25-10-2011 20:22:32 // 77205
Tényleg kompresszort akarsz feltenni a gépre? Gondolom azért keresel ilyen szívócsonkot. Amúgy más a hengerfej a 2 karbis és a "központi" 1 karbis boxereknél, nem lehet csak úgy feldobni rá a szívócsővet. Megkérdezem egy ismerősömet talán van neki ilyen.
Gery8325-10-2011 20:02:10 // 77204
Sziasztok!
Ilyene van valakinek?
Korai 33-ról, Sprintről, Sudról?

Ferke25-10-2011 10:07:10 // 77203
Latinlover!:)))
Ferke25-10-2011 10:06:55 // 77202
Kössz Csoki, sokat segítettél!:))
Dekka25-10-2011 06:51:14 // 77201
tényleg, az se árt ha a megfelelot rakja fel :D
pb_24-10-2011 23:37:38 // 77200
+ hfej tömítést.))))
pb_24-10-2011 23:36:43 // 77199
Ne bonyolítsd, vattee!)))
Dekka24-10-2011 21:43:19 // 77198
van egy nagyon specko trukk, multkor lestem el egy bizonyos helyen: rendes hengerfejet kell felrakni :D
Ferke24-10-2011 21:43:08 // 77197
Már csak azért kérdezem, mert a manual valamiért erőlteti ezt a főtengely pozíciót (meg a rotor tengely elfokolását), amit egyáltalán nem értek, hogy mééér....
Ferke24-10-2011 21:39:09 // 77196
Vicceskedők, vicceskedők..inkább segítsetek:)) Már aki tud!
Korongos, imbuszos szelephézag állításnál úgy emlékszem, hogy a szívószelepnél 0,35-0,4 a kipufogón 0,45-0,5 a hézag...de ezt normál alap poziciós (T) főtengely-állásnál kell mérnem, vagy van valami speckó trükk?
Dekka21-10-2011 09:20:49 // 77195
:DDD jogos :)
Whiteskull21-10-2011 09:03:55 // 77194
Mert otthon nem járhat, és valahol meg járatni kell. :DDD
Dekka21-10-2011 08:41:21 // 77193
akkor minek jár a szád? :)
Ferke21-10-2011 08:30:55 // 77192
Nekem van, de nem vagyok Pécs környékén..:P
Kisvuk21-10-2011 08:14:10 // 77191
Jó Reggelt mindenkinek !

Ha tudnátok segíteni !!! SOS-ben kellene 33-as önindító pécs környékéről !
Ha valaki tud írjon !!!! Köszi
pb_20-10-2011 10:49:48 // 77190
Te csak ne állítgassá fel semmilyen diagnózist, me rád szabadítom Dekka urat, + Föcköst.))))
pb_20-10-2011 10:48:37 // 77189
Naja. Én is.)))
Ferke20-10-2011 09:34:02 // 77188
Nem baj, akkor is ragaszkodom a diagnózishoz: elvonási tünetei vannak!:)))
De nem baj, ha Dekka eladta az autóját, megitatjuk:)
127_sud20-10-2011 09:30:09 // 77187
Kötözködhet nem baj. Ha jól érzi magát akkor legyen, bár ez még nem volt kötözködés.
Ferke20-10-2011 08:43:38 // 77186
Hagyd, csak kötekedőzik, mert már elvonási tünetei vannak!:)))))
127_sud20-10-2011 08:33:43 // 77185
Persze nem gyári de attól még az van benne és tök jól néz ki :)
Mindenesetre ritka azért a digit klíma a 33-asban, de ha valaki erre hörög akkor az értékeli. Speciel én tudnék nélküle élni...
pb_20-10-2011 00:12:10 // 77184
A digit klíma az nem gyári benne, de asszem ezt már kitárgyaltuk veled is.
pb_20-10-2011 00:10:46 // 77183
Peti 75 TS :) kolléga úr hirdeti. Talán már új gazdája is van innen a topikból.)
127_sud19-10-2011 20:45:31 // 77182
Egy barátomnak meg van egy olaszból hozott 33 SW 4x4 1,7-es motorral (papírok nélkül) és 130 ezer km van benne! 91-es a gép ha jól emlékszem napfénytetővel és mechanikailag kifogástalan állapotban van. Digit klíma van benne és tényleg pofás a gép a lakk pattogzódott le róla. Mégse tudta eladni, nem igazán kellett senkinek pedig nem kért érte egy zsák pénzt. Nagy anomáliák vannak árakban, én is figyelem az eladó 33-asokat. Az a piros 1.7 SW most is eladó és nem néz ki rosszul.
Gábor3319-10-2011 20:30:44 // 77181
Hali! Érdekes hirdetés. Nekem kicsit tulzott az ára. Volt fent egy piros 1,7 sw 4*4 is 150.000ft-ért,igaz az Olasz papiros,de az képek alapján is szép állapotu. Szerintem sem sokan hivják. Már tölem is kérdezték,hogy mi lenne az ára a 33-nak,mert elég jo kondiban van most minden szempontbol. Amikor mondom,hogy a mostani melo mennyi volt,akkor jön a döbbenet. Ennyit nem is ér! Persze ez meg megitélés kérdése. Most van egy full felujitott kocsim és ez volt a cél. Persze töredékéböl ki lehet volna hozni az egészet ha sok kétes állapotu alkatrészt bent hagyok. Szoval ez nekünk tipus fanatikusoknak érthetö,hogy mindenki igyekszik a legjobban megépiteni a kis 33-t.
pb_19-10-2011 12:09:04 // 77180
Képeket Lnézve SZtétikailag nincs a topon. Ill vannak számomra olyan dolgok a felsorolásban, ami kicsit hihetetlen, de persze ettől még lehet, hogy úgy van.
TDI7519-10-2011 11:56:15 // 77179
Szerintem mondjuk ha ez mind igaz akkor talán 250000 et megér TALÁN.
De még mindig elképzelhető hogy az utastér teljesen le van harcolva.
pb_19-10-2011 11:27:34 // 77178
Csak kicsit.) Akadnak érdekes mondatrészek a hirdetésben:
"nagyon ritka darab, de mindent lehet kapni hozzá"
"új első hátsó teleszkópok+spirálrúgók""
" az összes létező szilentblokk"
"új fényszórók, új tank"
"Egyetlen kisebb hibája van, az első diferenciál műnek van egy kicsi morgása menet közben, de ez négykerék meghajtású kocsinál nem annyira feltűnő"
"boxer motoros 1400 köbcentis"
Ferke19-10-2011 10:42:48 // 77177
Naja, kicsit elborult:)
Dekka19-10-2011 10:11:10 // 77176
azért annyira nem nagy szám egy 4x4 sw, főleg ahogy elnézem van ennek baja, ráádásul kisköbcentis tucatmotorral... sokat kell faragni azon az áron, hogy egyálalán megnézni érdemes legyen
TDI7519-10-2011 10:01:10 // 77175
Szerintetek ez kié lehet ismeri valaki?
Egy kicsit elborult az ára nem?
Dekka19-10-2011 09:57:10 // 77174
épül a kocsi, cska lassan, de azért egyre jobb kondiban van a kis piros
VinceP4 (Il capitano)18-10-2011 21:17:25 // 77173
Legalább valami megmaradt egyben a kocsiból, jó volt látni. Nagyon sajnálom. :-( Neked sok sikert az eladáshoz. Lesz Alfa helyette?
Gábor3318-10-2011 20:18:11 // 77172
Hali! Remélem is hogy simán megkapja a vizsgát. Persze mindig van mit csinálni,valamit alakitgatni. Télen majd lesz idö mindenre. Na kiváncsi vagyok a fejleményekre!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.