Forum >> Alfasud-33
Ferke24-04-2008 17:01:38 // 43621
Na igen. Ha kikeményedik a műanyag, akkor azok nehezen választhatóak el egymástól sérülés nélkül. De így akkor meg van oldva ez a rejtély is ha jól sejtem.:)
ÁdidiGaga (il hempescattore)24-04-2008 16:58:11 // 43620
Üdv!
ma rájöttem hogyan szedhető a kárpit a Recaro-ról...
a kötés elvileg oldható,de csak nagyon elvileg...
úgy oldották meg, hogy mindkét anyagvégre egy-egy műanyag sínt tettek ,amelyek egymásba kapszkodnak. Nem t'om hogy az anyjukba tették össze őket, de nem
hiszem,hogy sérülés nélkül szétszedhető lenne :-(
(próbáltam,de a bepattintott sín mindkét végén már sikerült 2-3 cm letörnöm a szabad részből , a bekapaszkodós része meg fogóval sem jön ki :-(
Holnap kocsival leszek,megpróbálom komolyabb szerszámokkal is,de nagyon hajlok arra, hogy barom módra szétszedem és patentokat nyomok bele, mivel az az illesztési csík normál támlahelyzetben alulra esik az ülőlap felett, nem lenne sem zavaró,sem igénytelen..
az is lehet,hogy új korában még rugalmasabb,kvázi oldhatóbb volt ez a műanyagkapcsolat, csakhát azóta "megöregedődött" :-)
ma rájöttem hogyan szedhető a kárpit a Recaro-ról...
a kötés elvileg oldható,de csak nagyon elvileg...
úgy oldották meg, hogy mindkét anyagvégre egy-egy műanyag sínt tettek ,amelyek egymásba kapszkodnak. Nem t'om hogy az anyjukba tették össze őket, de nem
hiszem,hogy sérülés nélkül szétszedhető lenne :-(
(próbáltam,de a bepattintott sín mindkét végén már sikerült 2-3 cm letörnöm a szabad részből , a bekapaszkodós része meg fogóval sem jön ki :-(
Holnap kocsival leszek,megpróbálom komolyabb szerszámokkal is,de nagyon hajlok arra, hogy barom módra szétszedem és patentokat nyomok bele, mivel az az illesztési csík normál támlahelyzetben alulra esik az ülőlap felett, nem lenne sem zavaró,sem igénytelen..
az is lehet,hogy új korában még rugalmasabb,kvázi oldhatóbb volt ez a műanyagkapcsolat, csakhát azóta "megöregedődött" :-)
pb_24-04-2008 15:23:22 // 43619
Az a nehéz, hogy rászánjam magam.)))
Seriff24-04-2008 13:54:56 // 43618
GT Ɨ|ѯ24-04-2008 12:45:21 // 43617
Az már nem lesz olyan nagy meló!:-)
pb_24-04-2008 12:27:54 // 43616
Majd, lehet valamikor rászánom magam, azt felteszek 1 javított változatot is, vagy majd még +látom.))
pb_24-04-2008 12:16:53 // 43614
Bőven van még lyuk benne ezen, kívül is.))
pb_24-04-2008 12:15:57 // 43613
"A belső teret is megváltoztatták"
Lméletileg ez a mondat magában foglalja ezeket. De tény, hogy + lehetett volna Mlíteni, hogy a kárpitozás is változott, úgyhogy jogos az észrevétel. Az ülések formájában nem vagyok biztos, hogy változtak, de ez 1 érdekes kérdés, úgyhogy +próbáljuk kinyomozni.) A műszerfalat, azt külön leírtam:
"Áttervezték a műszeregység számlapjait, a középkonzolt, a fűtés- és szellőztetőegység köralakú tekerőgombokat kapott, az elektromos ablakemelő kapcsolói pedig az ajtók karfáiba kerültek." A műszerfalat(az alapra gondolok), azt még a II. szériánál változtatták +, a III. szériánál ez szolgált alapul. Ha már itt tartunk, és ami kimaradt, az a fűtés1ség, az full áttervezték, még a kasztnit is módosították hozzá. Még 1 dolog van, ami kimaradt, igaz kicsit képlékeny, Bálint kártárs hívta fel rá a figyelmem, Lvileg a TD motorok kaptak 1 ICt, amitől 62 kWra (84 LE) Melkedett a teljesítmény. Azért képlékeny, mert hallottam már olyat, hogy a nagylámpásokban is volt IC, szóval ebben a témában még nyomozgatni kell kicsit.)
Lméletileg ez a mondat magában foglalja ezeket. De tény, hogy + lehetett volna Mlíteni, hogy a kárpitozás is változott, úgyhogy jogos az észrevétel. Az ülések formájában nem vagyok biztos, hogy változtak, de ez 1 érdekes kérdés, úgyhogy +próbáljuk kinyomozni.) A műszerfalat, azt külön leírtam:
"Áttervezték a műszeregység számlapjait, a középkonzolt, a fűtés- és szellőztetőegység köralakú tekerőgombokat kapott, az elektromos ablakemelő kapcsolói pedig az ajtók karfáiba kerültek." A műszerfalat(az alapra gondolok), azt még a II. szériánál változtatták +, a III. szériánál ez szolgált alapul. Ha már itt tartunk, és ami kimaradt, az a fűtés1ség, az full áttervezték, még a kasztnit is módosították hozzá. Még 1 dolog van, ami kimaradt, igaz kicsit képlékeny, Bálint kártárs hívta fel rá a figyelmem, Lvileg a TD motorok kaptak 1 ICt, amitől 62 kWra (84 LE) Melkedett a teljesítmény. Azért képlékeny, mert hallottam már olyat, hogy a nagylámpásokban is volt IC, szóval ebben a témában még nyomozgatni kell kicsit.)
GT Ɨ|ѯ24-04-2008 11:52:43 // 43612
pontszámot nem emel,csak a többinél olyan alaposan leírtál mindent!:-DDDD
GT Ɨ|ѯ24-04-2008 11:52:02 // 43611
faceliftnél.
ülések,belső kárpitozás,műszerfal,csomagtartó stb...:-)))
ülések,belső kárpitozás,műszerfal,csomagtartó stb...:-)))
pb_24-04-2008 11:46:46 // 43610
Melyik rész lenne az?
pb_24-04-2008 11:45:50 // 43609
Ja, amúgy már nekem is sikerült néhányat.))
GT Ɨ|ѯ24-04-2008 11:44:46 // 43608
nem hiba,csak hiányos:-)
pb_24-04-2008 11:43:45 // 43607
Na, végre valaki talált benne valami hibát.)
GT Ɨ|ѯ24-04-2008 11:28:22 // 43606
Kitöltött tesztlapodon 1 picike rést találtam csak:-))
pb_24-04-2008 00:18:47 // 43605
91ben ilyennel szerelték az exportra szánt 1351 ccmes motorokat. Az Lnevezés, pedig adódik 1.4.)
Hakuna23-04-2008 23:25:39 // 43604
Aham, maj körülnézek. Köszi! No jóccak lassan!
pb_23-04-2008 23:20:31 // 43603
Bosch LE3.2 Jectronic befecskendező rendszer. + kell próbálni bontani.
Hakuna23-04-2008 23:18:01 // 43602
Az mi, és honnan szerzek ?:)
pb_23-04-2008 23:17:02 // 43601
LE3at viszonylag 1xű beépíteni.)
Hakuna23-04-2008 23:12:17 // 43600
Lassan be kell ruházzak egy innyektorba, mert ez nem mehet így tovább. Bár a jelek nem arra utalnak, ha megjöna teszter :)
pb_23-04-2008 23:08:48 // 43599
Lehet, hogy Dell'orton belül nincs Ltérés, de közel sem biztos, hogy a Weberé ugyanolyan. De majd a karbis szakértők +mondják a frankót.))
Hakuna23-04-2008 23:06:43 // 43598
Eltér a levegőcsavarjuk? jajj. Mégegy alkatrész, ami kocsinként változik ?:)
pb_23-04-2008 23:00:13 // 43596
De mondjuk azt nem ártana tudni, hogy milyen karbi is van fent neked.)
Hakuna23-04-2008 22:55:54 // 43595
Mondjuk nagyjából mind1. Ígyis-úgyis fog kelleni egy rendes eredeti. Ígyse-úgyse sürgős, mert nem ment tönkre. Csak meg kell jegyezni, hogy a 3.asnál eltér.
pb_23-04-2008 22:54:10 // 43594
Én már mindent L tudok képzelni.)
Hakuna23-04-2008 22:52:26 // 43593
Az milyen. Levágtak belőle a nagyobb áteresztőképességért?
pb_23-04-2008 22:48:12 // 43592
Nem hekkelt csavar véletlenül?
pb_23-04-2008 22:47:49 // 43591
Akkor + végképp nem kell félni.)
Hakuna23-04-2008 22:43:59 // 43590
Hogy lehet , hogy az egyik rövidebb a másik háromnál? Egy teljes fordulattal eltér a mérete, pont annyival odébb lett jó is.
Hakuna23-04-2008 22:43:21 // 43589
Úgyhogy ha valakinek van elfekvőben levegőcsavarja (Vagy CO?) Szóval a duplakarbisra való, az jelezze és küldje el postán :)
Hakuna23-04-2008 22:42:16 // 43588
Hát remélem jó lesz. Pénteken azért nem csináltattuk meg, mert 1000 fölött volt a HC. Volt nagy riadalom, aztán megigazítottuk az alapjárati fúvókát, plusz az egyik levegőcsavart egy teljes fordulattal eltekertük, mert rövidebb a többinél :) Aztán helyreállt a HC, de már nezárt a kassza, így csak mérni tudtunk.
pb_23-04-2008 22:40:05 // 43587
Nem kell izgulni.))
Hakuna23-04-2008 22:36:38 // 43586
Holnap zöldkártyázok egyet okosan. Ma lejárt, de az eső miatt a holnapi napot tűzöm ki. Nem izgulok, mert minden értéke jó volt pénteken. Pedig lehet kellene :)
pb_23-04-2008 22:28:01 // 43585
Beszarás a gép, 1,2ben olyat lép, csak lestem.)))
Ferke23-04-2008 22:06:03 // 43584
Nem mondod?! Jó??:)))
pb_23-04-2008 11:16:36 // 43583
90től 1.8 TDi néven futott ez biztos.
Tegnap néztem fogyasztást 8,64re jött ki, még nem az igazi a gép, szögelni kell rajta.))
+ gondoltam, +járatom az összkereket is úgyis vizes az út, kis kilincselés sosem árt.)))
Tegnap néztem fogyasztást 8,64re jött ki, még nem az igazi a gép, szögelni kell rajta.))
+ gondoltam, +járatom az összkereket is úgyis vizes az út, kis kilincselés sosem árt.)))
Gróf23-04-2008 10:47:21 // 43582
Oh, ezt nem tudtam :)
pb_23-04-2008 10:02:11 // 43581
A 89eseknek még nem ez volt a neve, de nem kizárt, hogy van már benne IC.
pb_23-04-2008 10:00:42 // 43580
Lóg a foncsor. A sárvédőt, + én nem figyeltem.)
Hakuna23-04-2008 09:32:06 // 43578
Ja és nem adott meg e-mailt, nehogy rámozduljak :)
Hakuna23-04-2008 09:30:03 // 43577
AZ első sárvédő is virágzik. A fényszórón mit látsz? A kormánya teccik viszont :)
Hakuna23-04-2008 09:25:56 // 43576
Már csak lehozni is egy huszas benzinben. Ha itt lenne a közelben, már mennék megnézni :)
pb_23-04-2008 09:03:08 // 43575
Tegnap mentünk 1 kört a kis lándzsával, kegyetlen 1 gép.))) Jó más, mint a 33, de +van a maga kis fílingje.)))
pb_23-04-2008 08:55:48 // 43573
A kormány, az 1.7 IE Absolute gyári kormánya, ha jól nézem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?