Forum >> Alfasud-33
pb_08-01-2008 10:53:03 // 39070
Nem felejtjük L, a múltkor is +említettük.
Ferke08-01-2008 10:52:32 // 39069
Megtisztelve is érzem magam emiatt rendesen..::)))
pb_08-01-2008 10:52:21 // 39068
Nézd + jobban a grafikont.)))
pb_08-01-2008 10:49:02 // 39067
De, csak neked.))))
Ferke08-01-2008 10:41:58 // 39066
Nincs is olyan..:))) Az csak kamu 1.5..feltupírozva egy 1.7-es főtengellyel.:)))))
Peti 14608-01-2008 10:36:02 // 39065
és az 1.6 ossal mi van? azt mindenki elfelejti ? :((
Ferke08-01-2008 10:33:50 // 39063
Sőőt, még sprinttel kapcsolatban is lehet kérdezni, igaz?!:))
pb_08-01-2008 10:33:14 // 39062
+fordult a táblázat 2 sora, előferdül az ilyen.)))
Ferke08-01-2008 10:30:17 // 39061
Ez valahogy nem stimmel. Nem pont fordítva van?? Az 1.5-ösnek nagyobb a teljesítménye?:)))
Ferke08-01-2008 10:29:20 // 39060
Régiek még ceruzára emlékeznek.:)))
pb_08-01-2008 10:24:10 // 39059
Mindenki máshogy nevezi.))
Helyes.))
Helyes.))
Gyugyo3408-01-2008 10:21:48 // 39058
Hehh, nem is ceruza, hanem buborék :):):)
De igen gyakorlok fórumozni :D
De igen gyakorlok fórumozni :D
pb_08-01-2008 10:18:17 // 39057
Hamar rájössz majd.))) Látom már a fórum működését is gyorsan kitanultad, hogy a válasznál a kis ceruza ikonra kell kattintani.))
pb_08-01-2008 10:11:12 // 39056
Gyugyo3408-01-2008 10:07:33 // 39055
Ok, csajk még vadiúj vagyok itt, bontatlan csomagolásban és nem tudom mi a szokás, helyzet, stb...:):))
pb_08-01-2008 09:54:04 // 39054
Nemcsak motorral kapcsolatos dolgokat szoktunk tárgyalni, bármit, csak boxerrel kapcsolatos legyen.)))
pb_08-01-2008 09:52:40 // 39053
Nem, de azért szoktam néha.)))
Hakuna08-01-2008 09:22:52 // 39052
Gyugyo3408-01-2008 09:22:28 // 39051
Akkor marad a csere:(:(
Ferke08-01-2008 09:08:03 // 39050
Az kellemetlen, mert úgy tudom, hogy nemigen lehet azt már normálisan visszaforrasztani...előfordult már ez a probléma néhányunknál.:(
Gyugyo3408-01-2008 09:04:34 // 39049
tudom, h ez nem motorral kapcsolatos probléme, de 33as:D:D
Ferke08-01-2008 09:03:27 // 39048
pb_, bakker látom, Neked sem kell attól félni, hogy vévigalszod az életed..:)))
Gyugyo3408-01-2008 09:03:17 // 39047
Sziasztok!
Van egy 33as Alfám és az a gondom, h a hátsó szélvédő párátlanítójának lepattant a fűtőszál érintkezője (a forrasztásnál), mit lehet vele tenni, hogy működjön, mert elég gáz kiugrálni a piroslámpánál letörölni a párát hátul. :):)
Van egy 33as Alfám és az a gondom, h a hátsó szélvédő párátlanítójának lepattant a fűtőszál érintkezője (a forrasztásnál), mit lehet vele tenni, hogy működjön, mert elég gáz kiugrálni a piroslámpánál letörölni a párát hátul. :):)
pb_08-01-2008 08:16:02 // 39046
A karbisok teljesítmény maxa 3,2-4k között mozog, teljesen függetlenül a ccmtől. Nálad is 5,8k a teljesítmény max, mert gondolom nincs katod.) Az 5,6kos tiltás az nagyon csirke, úgy kb 180 lehet a vége. 6k fölött kéne legyen a tiltás.
pb_08-01-2008 08:03:54 // 39045
5k körül még lehet, de 6knál elfogy, mert ott van a teljesítmény maxa. A tiednek 4,5knál van a nyomaték max.
pb_08-01-2008 07:55:05 // 39044
5k-nál 5ben még nekem sem mutat 180at az óra.) Tehát az 1.3 váltóval sem, vagy valami ott nagyon gányolva van.) Amúgy 2kilonál 6,2-6.3k között forog, 13"as kereket, és 175/70es gumit alapul véve.
HátvédRomeo08-01-2008 01:17:01 // 39043
4500-nál adja le a maxot az 1.78v IE Nyomatékból. Karbis 3500-nél. Gyengébb 1.3, 1.5 -ök is 3500-nél az erősebbek 4000-nél ad Nyomatékot.
Pacik mindnél 5800, 6000. Nálam IE 1.78v-nél 5500 a paci. Nálam 2-ben 5600-nál letiltott a vérbe. Mondta keressé még fokozatot! Van ott ahonnét ez is jött. :-DD
Pacik mindnél 5800, 6000. Nálam IE 1.78v-nél 5500 a paci. Nálam 2-ben 5600-nál letiltott a vérbe. Mondta keressé még fokozatot! Van ott ahonnét ez is jött. :-DD
Hakuna08-01-2008 01:10:01 // 39041
Azér az elfogyástól messze volt, baromi harapós 5000 körül és fölötte. De a szívem szakad meg közben hogy tolni kell neki :) Amúgy a nyomatékgörbe a 8v-nél valahol 50 körül tetőzik, tehát onnantól már nem gazdaságos nyüsztetni, és nem kap új erőre.
pb_08-01-2008 01:06:14 // 39040
A 8v-k 6k környékén elfogynak, a16v 6,5knál adja le a teljesítmény maximumát. Tehát majdnem titásig lehet forgatni.
HátvédRomeo08-01-2008 01:03:52 // 39039
Hát az enyém 2-be forgott 5000 főlé 1X tiltásig, 5-ben 5000-nél 180-at mutatott az óra, azt gázt el, me nagymuter kijött elém. azóta se tudtam meg mi a vége az 1.3-as váltóval. Állítólag pont 200.
HátvédRomeo08-01-2008 01:00:31 // 39038
Én meg a billentyűzetemet rongálom. Ehhez a géphez 1 kalap szart adtak. Nem áll kézre, meg össze vissza írók vele legtöbbször. A space az már haldoklik. :-)
Hakuna08-01-2008 01:00:15 // 39037
Vitán felül jól bírja. De azért 6000-nél már sajnálom még 5. ben is.
pb_08-01-2008 00:59:13 // 39036
Persze nem állandóan, de ezt is tudja, ha kell.) Amúgy hihetetlen, de ezeknél a motoroknál még sosem éreztem azt, hogy mondjuk kiforgatom majdnem tiltásig,és közben már annyira üvölt, hogy majd szétesik. Más autóknál már éreztem, hogy talán nem kellett volna, de ennél nem. Pont ez az 1ik vonása, ami kegyetlenül +fogott.
pb_08-01-2008 00:55:27 // 39035
Ha nagyon felbosszant porrá töröm, azt szerzek másikat.))
pb_08-01-2008 00:54:19 // 39034
Ez igaz, de + kell kérdezni Lküldi-e postán.
pb_08-01-2008 00:52:00 // 39033
Hát ezügyben én nem tuok' nyilatkozni.)))
Hakuna08-01-2008 00:51:21 // 39032
Motorgyilkos :) Nemtom 120 fölött váltottam -e valaha 5öst.
pb_08-01-2008 00:48:34 // 39030
1ik motor sem szereti, ha tartósan nyélen forgatod, kivéve, ha nem spéci versenymotor. Stift nem is forog 6k-t, előbb letílt az.))))))))) Ha +eresztem kicsit a lovakat, akkor nálam a kilo30 még a 3. közepe, az 5.deket pedig majd 2kilonál váltom.)) Szóval vágópista játékot játszott a kereskedő.))
pb_08-01-2008 00:41:25 // 39029
Ez mind ok, nem várom L senkitől, hogy vágja teszem azt szeretett gépjárművünk összes típusát, kódjait, és 1gyéb jellemzőit. De, amikor mondom, hogy vezműszíj 1.7 IE 16v, mondok 3 motorkódot(30746, 30747, 33401), akkor ezek után ne kérdezze már + tőlem, hogy 4x4, mert tökön szűrom magam.)) (Jó talán a 33401 után nem fogja, de mit lehet tudni.))) Sztem mattot kapnának, ha én + Lkezdenék genyózni, hogy 30746ban, és 30747ben nem volt 4x4.))) Na mind1 már +szoktam, + fejból nyomom nekik a kódokat, de néha olyan hülyeségeket tudnak visszakérdezni, hogy eszem-faszom +áll.))))
OFF
Az a nagy baj, hogy qrva sok ilyen, és ehhez hasonló semmirevaló szoftvereket adnak L a világban horribilis összegekért. Komolyan mondom némelyiknél már TP-ben is jobbat lehetett írni.)) Arról nem is beszélve, hogy jónéhány Clipperes, dBasees alkalmazás simán übereli ezeket a 4GL-es, + Javas, OOPs szarokat. Jó persze azoknál nem volt normális GUI, és a sok buzivirág nem tudta nézegetni a csicsa-micsa statisztikákat, + lekérdezéseket. Persze a sok marha, azt már nem tudta, hogy mi miért, és hogyan alakult a statisztikában, a lényeg, hogy qrva szép.Aztán mikor jönnek karbantartani 1 ilyen szutykot, jönnek vagy 10en, 1iknek sincs lövése sem, hogy tulképp mit is kéne csinálni. Ezt csakúgy leírtam.)))
ON
OFF
Az a nagy baj, hogy qrva sok ilyen, és ehhez hasonló semmirevaló szoftvereket adnak L a világban horribilis összegekért. Komolyan mondom némelyiknél már TP-ben is jobbat lehetett írni.)) Arról nem is beszélve, hogy jónéhány Clipperes, dBasees alkalmazás simán übereli ezeket a 4GL-es, + Javas, OOPs szarokat. Jó persze azoknál nem volt normális GUI, és a sok buzivirág nem tudta nézegetni a csicsa-micsa statisztikákat, + lekérdezéseket. Persze a sok marha, azt már nem tudta, hogy mi miért, és hogyan alakult a statisztikában, a lényeg, hogy qrva szép.Aztán mikor jönnek karbantartani 1 ilyen szutykot, jönnek vagy 10en, 1iknek sincs lövése sem, hogy tulképp mit is kéne csinálni. Ezt csakúgy leírtam.)))
ON
HátvédRomeo08-01-2008 00:31:30 // 39028
OFF: A4tech a tutti.
Van egy nekem ami 8 évig bírta most is jó csak ehhez a géphez nem dugtam be, hamár adtak hozzá. :)
ON
Van egy nekem ami 8 évig bírta most is jó csak ehhez a géphez nem dugtam be, hamár adtak hozzá. :)
ON
Hakuna08-01-2008 00:24:47 // 39027
Pest nincs a szomszédban egy csavarért.
pb_08-01-2008 00:21:46 // 39026
Az enyém is betegeskedik, csak úgy fogta magát, és +nyekkent a görgője.))((
pb_08-01-2008 00:20:04 // 39025
Minek, azért, hogy mindig összefossa magát az a modul?))) Ha kell a cucc Lmész, és +veszed, vagy írsz neki emilt.)
HátvédRomeo08-01-2008 00:17:29 // 39024
Csomi tartónál a teleszkóp végén ami a kasztniba rögzül. A Csomi teleszkóp abban forog a helyére, mikor lecsukod és összetolódik a teló. Régi név ez lehet más néven ismerik, már. Főleg az öregebb fickón csodálkoztam aki nem tegnap kezdett alkatrészeket csapágyakat árulni. Na azt átmentem tőlünk 2 utcával arébb, ott azonnal hozták több méretben. :D
pb_08-01-2008 00:17:24 // 39023
Az előző hszben írtam miért nem mondta.)
pb_08-01-2008 00:14:44 // 39022
Tipikus buzi autókereskedő duma, fogalmuk sincs úgy általában az autókról, csak 1 dolog lebeg a szemük előtt $$$.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
553
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?