Forum >> Alfasud-33
pb_05-01-2008 11:31:14 // 38421
Én nem tudok róla, hogy lenne ilyen. Ha volt is, akkor az valami speckó verseny változat lehetett, amiről nem tesznek említést a gyári statisztikák.)
Gróf05-01-2008 11:30:46 // 38420
Azt tényleg nem tudom, de mostmár ráférne egy nagygenerál az biztos. Eccer érdemes lenne szétszedni, hogy milyen állapotú belülről, és lassan megcsinálgatni...
Hakuna05-01-2008 10:59:24 // 38419
Ezt az állapotot ismerem :) Ezért nem vettem le a csövet hosszú távra, csak amíg konzerválta a motorháztetőt és észrevettem. De akkor ezek szerint 300k-t kibir. Viszont te akkor nem tudod, volt e közben felújítva és hányszor?
Gróf05-01-2008 10:53:59 // 38418
Jóreggelt mindenkinek!!!
Én 302671!!!!!!!!! nél vettem a szutykot, és még ugy is megautózta a 130 at könnyedén... CSak ha lehúztam a kartelgáz csövét, füstölt mint egy gőzös x))
Én 302671!!!!!!!!! nél vettem a szutykot, és még ugy is megautózta a 130 at könnyedén... CSak ha lehúztam a kartelgáz csövét, füstölt mint egy gőzös x))
krys05-01-2008 02:49:22 // 38417
Sziasztok! Én érdeklődnék egy bizonyos 33as felől! Állítólag valaki mesélte nekem hogy létezett erősem limitált példányszámban egy 33 Ti 170 lóerővel és utcai szal nem verseny! Csak h igaz e és lehet e róla valami mást is tudni?
pb_05-01-2008 01:18:07 // 38416
Én nem azt mondtam, hogy tedd csapágyasra, hanem, hogy + kell büntetni.)))))) A leszámolást úgy gondoltad, hogy +hívsz sörözni?)))))))))))))
pb_05-01-2008 01:14:04 // 38415
Ez inkább használat függő, nem ccm.) Kedves barátomé 230+-nál jár6, ha lesz pontos info +mondom. Mértünk 1 kompressziót asszem 215, vagy 220 környékén, az 1-3 12 bar, 2-4 pedig 11,5 bar volt. A 2-4-nél már nem volt topon az akksi. A motorhoz akkor nyűltunk, mikor összeütötte a szelepeket, de igazából ,akkor is csak a hfejekhez. A motortömböt nem bontottuk +. Igaz ez 1 33-as.))
pb_05-01-2008 01:07:22 // 38414
Nézd + kell próbálni, tudod, próba cseresznye(na nem pálinka)))))).)))
Hakuna04-01-2008 23:22:10 // 38413
Igazából elég ha kis fogyasztással elvisz bárhova, főleg városban, de azért ki is lehessen vinni a szabad levegőre. Persze a játék az állandó része lesz ismeretségünknek :)
Ferke04-01-2008 23:14:03 // 38412
Semmi gond velük egyébként. Én szerettem mind a tizet. :))) Kb annyi volt belőlük...de ha játszadozni akarsz egy kicsit, vegyél egy Turbo i.e.-t...hiába Fiat, annak van varázsa..
Hakuna04-01-2008 22:56:24 // 38411
Őőőő juteszembe, benzines unók mennyire megbízható járgányok? Pl. 122000, (vagy 222, ha körbefordult) km-nél. 1.5-öt találtam, és az legalább a megyében van. Szép rosso. És jól lehet járni vele, amíg a 33 feléled a téli kibelezett álmából.
Hakuna04-01-2008 22:52:08 // 38410
Na ezt már hallottam, de egy szót sem értek a 2k-tól :)
Ferke04-01-2008 22:43:04 // 38409
Na ja. Ilyen is van. Legutóbb az unot adtam el, másnap hívtak, hogy kopog a motor...csapágyas lett. Mondtam, legyen 50k a meló+anyag> visszautalok 2k-t. Így is lett, barátságban váltunk el...
Mondjuk pb_vel még nem számoltam leaki a büntit javasolta...))))))))) erre én meg csapágyasra hajtottam a kicsikét....:))
Mondjuk pb_vel még nem számoltam leaki a büntit javasolta...))))))))) erre én meg csapágyasra hajtottam a kicsikét....:))
Hakuna04-01-2008 22:38:54 // 38408
De ez életem első autóvásárlása után szerintem korrekt, és biztonságos ügyintézési mód is. 2000-ben hittem egy samara tulajnak, hogy az olajnyomáslámpa csak azért világít, mert rossz, és a szerelő is megnézte ezt, Ő mondta. Vicc, hogy még egy 50 km-es próbautat is kibirt a rohadék. Újabb 30 km múlva már motorgenerál is kevés volt neki sztem. Aztán trélerrel vitettem vissza másnap :) Nos ezért is jó, ha kibir az autó egy utat megmutatni, plusz egyet hazafuvarozni az extulajt.
Hakuna04-01-2008 22:34:54 // 38407
Na igen, felezésre én se mennék le semmivel. Ezért nem is ígérgetek ilyesmit másnak. Mert ugye felezés esetén ha visszamodnja, akkor tényleg fektettél bele plusz pénzt az eladásba. És minden vevőnek mégse teheted ezt meg. Ha meg megveszi, akkor fölösleges felezésről beszélni, mert a benne lévő benzinnel veszed. Egyébként én szoktam ajánlani pluszba, hogy természetesen haza is viszem utána, ha tényleg megveszem. Ami azért is jó, mert ideális próbaút. (plusz én is kockáztatok, ha beszarik a gép közben :))
Ferke04-01-2008 22:25:45 // 38406
risztelni annyi, mint elosztani kétfelé a költséget. Igazad van a a kérdésben, csak ugye kevesen állnak úgy hozzá, hogy felajánlják az üanyag kifizetését..
Hakuna04-01-2008 22:09:20 // 38405
Na mondjuk ez a tulaj lehet, hogy nem tud körülnézni a pörgős boxer topicban, csekkolandó, hogy ez a hülye tényleg keres egy ilyen autót. TomTomnak még erre is lett volna lehetősége. De abban igazad van, hogy kamuzhatok is, idehozza, aztán pedig kedvesen mosolygok rá és integetek. De egyébként ezzel én úgy vagyok, hogy vagy megveszem, ha már iderángatom, vagy örömmel adok 6000 Ft-ot benzinre, hogy elkerüljem a nagyobb katasztrófát. Tiszteletben tartom azt is persze, ha valaki ebbe nem megy bele, nem kötelező megbízni senkiben. Lehet, hogy még csak nem is ajánlott. ha nem hozza, hát nem hozza. Akkor árulja majd még egy darabig.
Hakuna04-01-2008 22:04:35 // 38404
Én meg úgy vagyok vele, hogy ha komolynak tűnik az érdeklődés, és az egész benzinem kifizeti (természetesen arra a fogyasztási adatra amit "bekamuztam" neki) és el akarom adni tényleg, akkor odaviszem olyan 150 kilóméteres távolságig, mert ezzel tuti a esélyem az eladásra. Lehet csak az első koppanásig tennék így :) Mi az a risztelés az említett esetben?:)
Ferke04-01-2008 21:54:01 // 38403
Nem nagyon szoktak az eladók mozgolódni a vevők felé, teljesen érthető müdon, hiszen még ha tuti eladás lenne, akkor sem szívesen rak ft ktg-et sem az ember a buliba, mint eladó...
Engem egyszer rávett egy nő, hogy vigyem arra a helyre el eredetvizsgára az akkori autómat, ahová ő mondja, és riszteljük el a ktg-ét. Így is trtént, csak aztán egyszercsak visszalépett....
Én max 4-5 km-es kompromisszumra volnék hajlandó, ha az autómat eladom.
Engem egyszer rávett egy nő, hogy vigyem arra a helyre el eredetvizsgára az akkori autómat, ahová ő mondja, és riszteljük el a ktg-ét. Így is trtént, csak aztán egyszercsak visszalépett....
Én max 4-5 km-es kompromisszumra volnék hajlandó, ha az autómat eladom.
Hakuna04-01-2008 21:51:31 // 38402
Mindenesetre ez ugyanaz a kocsi, ugyanaz a motor, 20k kilcsi az eltérés. Mennyi a rekord 1,7 16V vel felújítás nélkül? Gondolom többet mennek el, mint egy 1.3-as.
Hakuna04-01-2008 21:47:54 // 38401
Hát már beleéltem magam, hogy lesz egy ilyenem. Lehet reggel felhívom, hogy lehozza -e megmutatni, úgy mint ahogy TomTom nem tette :) Csak félek kicsit a 180-tól :) De lehet Ő megmondja a frankót, hogy dehogy hozza Ő mutatóba menjek fel és nézzem meg. :)
pb_04-01-2008 21:36:26 // 38400
Ha komolyan érdekel, akkor + kell nézni.
pb_04-01-2008 21:34:18 // 38399
Lvileg igen, dehát ki tudja.)
pb_04-01-2008 21:32:12 // 38398
Előre csak a speciálisan kialakított lengéscsillapítót tudod tenni. Ilyen a McPherson rendszerű futómű.)
pb_04-01-2008 21:29:03 // 38397
Vigyázz, mert van ahol simán a gátlót is gólyalábnak hívják.
Hakuna04-01-2008 21:20:17 // 38396
Jah. Nem tudom ezeknél mit jelent a 180k. Az enyém pl 177-nél most felújításos, no de az 1.3-as :) Csak az a baj, hogy 40-el drágább a TomTom cartársénál a hirdetési ár, de amúgy hasonlóan megfelelőnek tűnik. És zöldben is jól mutat.
Gróf04-01-2008 21:13:29 // 38395
Multkor néztem én is, ránézésre egyben van...
Gróf04-01-2008 21:07:59 // 38393
De az folyamatosan eresztene nemde?
pb_04-01-2008 21:05:52 // 38391
A membrán lehet gyenge pont. Lehet valahol átszakadt.
pb_04-01-2008 21:04:54 // 38390
Gyártókra gondolsz? Sztem ilyen szempontból szinte nincs különbség, vagy nem sok van köztük.
Gróf04-01-2008 21:04:16 // 38389
Ja azt tudom, máshogy gondoltam a cserét..
Jut is eszembe: A szervódobnak nincs valami gyengepontja ahol engedheti a vákumot időnként? Mert ma 120 km alatt kétszer is kihagyott. Csak azon kaptam magam hogy nyomom a féket, a kocsi meg megy tovább....
Jut is eszembe: A szervódobnak nincs valami gyengepontja ahol engedheti a vákumot időnként? Mert ma 120 km alatt kétszer is kihagyott. Csak azon kaptam magam hogy nyomom a féket, a kocsi meg megy tovább....
Zoli3304-01-2008 21:02:17 // 38388
és élettartam szempontjából melyik lehet a jobb?
pb_04-01-2008 21:00:10 // 38387
Hátulra sima gátló való.
pb_04-01-2008 20:58:12 // 38386
Az 1. futóműbe való cuccok, nem jók hátulra, és fordítva sem.
pb_04-01-2008 20:55:45 // 38384
A gólyaláb maga az összeszerelt cucc, rugó, gátló, toronycsapágy, rugótányérok, toronyszilent, stb(sztem nem hagytam ki semmit))). Csak a rugóban különbözik az enyémtől.
Gróf04-01-2008 20:55:03 // 38383
Szerintem árban ugyan ott vagy. Arról hogy hátulra mehet e a gátló inkább Pb_ tud megfelelő választ adni.
Zoli3304-01-2008 20:47:43 // 38382
még nem foglalkoztam vele, majd nyáron lesz föltéve ha minden igaz uj tárcsákkal
Hakuna04-01-2008 20:45:31 // 38381
Há nem tom, kicsit furcsálom a dolgot. Meg én szerintem nem megyek pestre jövő héten sem. Megmondhatta volna, hogy nem akarja lehozni. Holnap még lehet, hogy felmentem volna megnézni, ha közli, hogy Ő nem jön. De valahogy ez így már olyan, mintha az üzenné: valójában nem eladó azért annyira a verda.
Zoli3304-01-2008 20:45:30 // 38380
akkor mondjuk nem olyan drága, mert ha a gátlót és a rugót külön veszed meg ugyan ott vagy... viszont ha jól látom csak elölre lehet rakni mert hátsót nem árulnak.
lehet kombinálni hogy elöl gólya hátul gátló?:o
lehet kombinálni hogy elöl gólya hátul gátló?:o
Gróf04-01-2008 20:45:18 // 38379
Tényleg, a fék megfelelő volt??
Gróf04-01-2008 20:36:38 // 38378
A gólyaláb a lengéscsillapító a csapágy és a rugók összeszerelve. Szerintem.. gólyalábos szerintem x)
Zoli3304-01-2008 20:31:23 // 38377
és a gólyaláb meg a lengéscsillapitó miben különbözik?
pb_04-01-2008 20:14:43 // 38376
A kasztnit nem 1 dbból gyártják.)) Doblemezeket, tornyokat, tetőt, oszlopokat, hossztartókat, stb, mind hegesztik. A futószalagról lejött autó nyilván jobban bírja ezeket az igénybevételeket, mint 1 15+ éves kasztni, amit már legalább 1x tisztességesen +csuktak, és a javítása olyan lett, amilyen. Van már olyan kártárs, akinek a 90-esét tépte szét a koppra tekert Konik. Persze ezt en úgy kell elképzelni, hogy leesik az eleje a gépnek(nyilván xtra esetben előfordul6), hanem szépen Lhagyják magukat a torony ponthegesztései, stb.
Mondjuk bs2ben még nem láttunk ilyet, pedig 40mm különbség van közte, és bs1 között. Ott a műszerfal, és a kardánbox engedte L magát, a kardánbox felső csavarjai kiszakadtak a műszerfalból. + a műszefal is olyan, hogy jó ha saját súlyát +bírja.
Mondjuk bs2ben még nem láttunk ilyet, pedig 40mm különbség van közte, és bs1 között. Ott a műszerfal, és a kardánbox engedte L magát, a kardánbox felső csavarjai kiszakadtak a műszerfalból. + a műszefal is olyan, hogy jó ha saját súlyát +bírja.
Zoli3304-01-2008 20:01:28 // 38375
milyen heggesztések?:o
meg ha szétesik akkor gyárilag csak nem raknák bele, nem?
meg ha szétesik akkor gyárilag csak nem raknák bele, nem?
pb_04-01-2008 19:34:01 // 38374
Reméljük azért összejön a dolog.)
pb_04-01-2008 19:33:19 // 38373
A Koni túl kemény, még akkor is, ha nincs koppra csavarva, legalábbis ezt hallottam róla. Az ültetésnél több rezgést fog átvenni a kasztni, kisebb a csillapítás, kisebbet rugózik ki a keményebb rugó, ezáltal csökken a konfort érzet(mondjuk sztem ez a legkevesebb)))), és az illesztési/hegesztési pontokat is nagyobb igénybevétel alá helyezed. 1 idő után pedig hegesztések Lhagy6ják magukat. Persze van jó oldala is, jóval stabilabb lesz a verda.))
Hakuna04-01-2008 18:10:40 // 38372
Úgy láccik nekem "sürgősebb" volt. :) Pedig mondtam, hogy a benzint fizetem ha nem kell, de persze, egy kocsiút le +vissza eleve vagy 4 óra. Biztos más program akadt. Nekem meg annyira nem viharos a dolog, így hogy szét vagyok szedve apróra :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
542
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?