Forum >> Alfasud-33

pb_30-05-2007 13:51:55 // 30721
Nézz be az Adok-veszekbe van bontásra 16v.
Ferke30-05-2007 13:16:02 // 30720
Egyhamar nem fog, azt garantálom! Max a hidrotőkés hengerfej lesz az egyetlen "fejlesztés" rajta.
Karbiról lemondásról még akkor sem gondolkozom, ha szóba jön a 16V-s hengerfej, erről is beszéltünk a Zolival. Viszont először arra is megpróbálom felerőszakolni a 40-es karbikat:)))
Azmo30-05-2007 12:55:03 // 30719
Thx, jegyzetelek:)
csak most messzisegben jar hf es a blokkom
pb_30-05-2007 12:19:31 // 30718
Hideg motornál, indítás után +emelte az alapjáratot? Ha ténylegesen elmúlt a gyengélkedés hideg motornál, az köszönhető a Lszondának, ill annak, hogy csinál valamit.
pb_30-05-2007 12:17:03 // 30717
Kíváncsi leszek, mikor jelenik + a Serie I. replica IE Sprint.))))
Ferke30-05-2007 12:09:11 // 30716
Hfejnél arra kell figyelni, hogy 2-3 percnél tovább ne álljon rajta, utána lemosni. Így kicsit többször kell, kevesebb zsíroldót ráfújni, és az is gyönyörű lesz, ezzel csináltuk most a hengerfejeket és a karbikat is.
Azmo30-05-2007 12:05:56 // 30715
na oke, csak a hengerfejjel esszel, az megiscsak alu :D
KisP30-05-2007 12:05:35 // 30714
Hát utánanéztem a neten,van olyan cég hogy NTK és a NGK-val van összefüggésbe.Ebből gondoltam,hogy az lehet.Én úgy tudom,hogy gyárilag bosch lambdákat raktak a gépbe,ezt is raktam bele.
pb: ok,úgy lesz,elviszem haveromhoz megmérni,neki van mérője.Mondjuk eddig azt tapasztaltam,hogy elmúlt a hideg motornál, gyorsításnál lévő dadogás.ilyen pici megtorpanás szerű hatás.Remélem a fogyira is jótékony hatással lesz,ha nem ez van,vállalom a 10 lityót városban:PPP
Ferke30-05-2007 12:05:01 // 30713
Ahogy Fema is mondja, a hideg zsíroldó a tuti, a brigeciol ahhoz képes lóxart sem ér.:)
Ferke30-05-2007 12:02:59 // 30712
Íííígy van!!!:)))
Azmo30-05-2007 11:24:17 // 30711
na elvittek a motorom Taszarra
BuBu.30-05-2007 11:14:33 // 30710
gyujtás elosztot odaadtam amotorral együtt
mintahogy a kuplung hiraulikát és most majd vehetek egyet....
:)
pb_30-05-2007 11:04:10 // 30709
Szinte tudtam, hogy +jelensz.))) Annyit mondok, majd +látjuk.)))
pb_30-05-2007 11:02:59 // 30708
Elméletileg 92 környékén kapcsol.
Whiteskull30-05-2007 11:01:52 // 30707
Úgy látom egy kis támogatást kell nyújtani Fema kollégának. :))))

Azért mert ti nem tudjátok elképzelni, még létezhet tökéletesen működő karburátor. :)))
pb_30-05-2007 10:59:13 // 30706
Mondok, nem tudod rendesen beállítani a karbikat, és szépen lassani kikészülsz tőle idegileg.)
pb_30-05-2007 10:56:52 // 30705
Ez a mondat, majd akkor is jusson eszedbe, mikor nem boldogulsz a karbi beállításaival.)
Amúgy az 1.7 QV-n IDF 40-esek voltak gyárilag.
pb_30-05-2007 10:54:57 // 30704
Nem tudom, hogy gyári-e. Leg1xűbben +bizonyosodni úgy lehet róla, hogy +méreted a kipufgázt, Vagyis, mintha zöldkra vinnéd, csak nem kérsz róla papírt.)
pb_30-05-2007 10:52:32 // 30703
Bubut kersed ő írta, hogy vannak neki ilyen cuccai.
pb_30-05-2007 10:51:08 // 30702
Manapság tök8, hogy milyet teszel bele.) Paraflu ugyanolyan beidegződés, mint a Selénia.
pb_30-05-2007 10:49:43 // 30701
Galvánelem képződik, a vas, és a réz között jön létre az, valószínűleg ezért eszi + a fagydugót(bár a kémiához hülye vagyok). Ha pedig csak szimplám beledobod a fagyállóba a fagydugót, mivel nincs másik fém, hacsak nem 1 konzervdobozt használsz, nem megy végbe az elektrolízis.
Szóval sztem más anyagú fagydugót kéne keresni. Esetleg próbáls csapvízzel, én 2004 óta azzal járok.)
Ill a 90-es évek közepén voltak a piacon nagyon savas fagyállók, főleg az olcsóbbak, és azok képesek voltak olyan trükkre, hogy az alu alkatrészeket szépen elfogyasztották. Én is így jártam az előző autómnál, 1 csomó alkatrészt cserélnem kellett emiatt..
Fema30-05-2007 10:31:40 // 30700
Nekem mondjuk nem forr fel csak elindul a venti és beáll olyan 90-95 fokra, és ott jól elvan, menetközben még nem tudom kipróbálni, de majd kiderül ott is. :-)

Köszi Azmo, de nem kéne még elpirulok :-)
BuBu.30-05-2007 10:21:54 // 30699
ezt mondtam énis magassab fordulaton már jó
alacsonyon pl alapjárat felforr akor is ha megy a venti
Azmo30-05-2007 10:21:47 // 30698
Oke, koszi, drotkorongban nem gondolkodtam, de ezek utan lehet be kene probalnom azzal is elsonek!

Ha latszik, ha nem, szep is kesz :)
BuBu.30-05-2007 10:18:43 // 30697
95 c nél már hüt a venti mint álat
Fema30-05-2007 10:14:39 // 30696
Azért annyira nem lett nagy szám, beépítve semmi sem érvényesül belőle, de ez van, de használtam, de csak a drótkorong után, úgy sokkal gyorsabb és kevesebb is kell belőle.
De a blokkhoz nyugodtan használj hidegzsíroldót.
Azmo30-05-2007 10:10:25 // 30695
Bitang jol nez ki a mocid, most neztem az oldaladon!
En majd a blokkot feketere, a hengerfejeket ezustre szeretnem, fini lesz!
Brigeciolt nem is hasznaltal a takaritasakor?
Azmo30-05-2007 10:09:25 // 30694
tudod mit rakjal be es hova :D
Fema30-05-2007 10:08:01 // 30693
Miért nem az :-) ?
Mondj jó okot miért raknám be :-)
Fema30-05-2007 10:07:13 // 30692
Mondjuk az NTK a tanulmányaimból arra enged következtetni hogy negatív hőfoktényezőjű az érzékelő kütyü, és nem a gyártóra utal, de lehet, hogy tévedek :-)
Azmo30-05-2007 10:06:59 // 30691
folosleges? na menj a .... :)
Fema30-05-2007 10:05:03 // 30690
Nekem sajnos fogalmam sincs, az enyém karbis abban nincsenek ilyen fölösleges elktronikus kütyük :-)
KisP30-05-2007 09:29:30 // 30689
srácok!
kicseréltem a lambdaszondát a boxiba egy gyári újra.NTK-s szonda volt benne,ez szerintetek gyári lehet még?És az a kérdésem,hogyan tudnék arról legegyszerűbben megbizonyosodni,hogy a lambda müködik és jól mér?
Fema30-05-2007 09:17:14 // 30688
Tényleg, nincs véletlenül valakinek fölösleges gyujtáselosztója (persze új vagy jó állapotú)
Fema30-05-2007 09:15:24 // 30687
Biztos, hogy nem Hibrid az autód, és elektrolízissel lebontja a fagydugót, mert akkor olcsóbb mint a nafta :-) :-) :-)
swan30-05-2007 08:48:17 // 30686
Fogalmam sincs! Már nem tudom milyet tettem bele! De gondolom olyan sok összetevője nem lehet egy fagyállónak bár nem vagyok vegyész lehet tévedek. De most két különbözőt találtam aminek más az összetevője. Na azokba beledobáltm a régebbi dugókat. És semmi!!!!!!!! Tehát tanácsatlan vagyok!
Ferke30-05-2007 08:42:04 // 30685
Milyen fagyálló volt benne? Az okosok azt mondják, hogy a boxi is leginkább a paraflu-t szereti.
swan30-05-2007 08:15:22 // 30684
Srácok!

Valaki megmondaná hogy mi "eszi" mega fagydugóimat. Fél év alatta harmadikat cseréltem mert kilyukadt! Láthatóan eltünt a dugó anyaga. Na de mivel lép reakcióba a réz!!!! ????? Már 3 hónapja deszt víz van benne a biztonság kedvéért. A fagyállóra gyanakodtam de kölön beledobtam és az is három hónapja áll benen gond nélkül!!
pb_30-05-2007 01:13:27 // 30683
Ha a vízpumpa nem szállít eleget, az inkább alacsonyabb fordulaton jön ki.
pb_30-05-2007 01:11:56 // 30682
A felfúrásnak nincs köze hozzá. Ha a termosztát, és a vízpumpa jó.akkor a hőgomba, vagy a hőgomba környékén kéne keresgélni.
pb_30-05-2007 01:09:45 // 30681
A htőkék csattogtak, addig csinálta míg + nem telt olajjal. 90 fok környékén még nem szokott bekapcsolni a venti.
BuBu.29-05-2007 21:43:43 // 30680
de leál de csak de csak magas fordülaton ezé gondolom hogy a vizpumpa suzer mert nem szállit elég vizet
Fema29-05-2007 18:13:13 // 30679
Semmi dugulás az tuti, mert teljesen átmostam a hűtőkört előtte, a termosztátot meg a pumpát megnéztem előtte, vizsont lehet hogy a felfúrás miatt van.
És menet közben sem áll le neked a venti, mármint ha mész vele?
BuBu.29-05-2007 18:05:14 // 30678
Helló nekem uhűgyanez a bajom az alfámmal szerintem vizpumpa vagy termosztát de nem volt eddig idöm hogy megnézem/ kicsertéljem...
amugy lehet akár hogy a hütö dugult el ....
vagy bármi más
Fema29-05-2007 17:43:25 // 30677
Na itt vagyok skacok, az úgy történt, hogy összeraktam, benzint raktam a karbikba és pöccre indult a szekér :-)
Az elején marhára csattogott de azt később szépen abbahagyta gondolom ahogy az olaj átjárta, viszont amit észrevettem és nem tudok hová rakni az az hogy alapjáraton kb. 5-10 perc míg annyira felmelegszik a motor hogy bekapcsol a venti viszont utánna már ki sem kapcsol, nem tudja visszahűteni, folyamatosan 90 fok körül van a vízhő, a másik az az alapjárat, szépen jár a motor egyenletesen, de néha egy picit megtorpan na nem nagyon csak éppen hogy megbillen egy picit az mitől lehet?
Ferke29-05-2007 14:54:18 // 30676
Jóónak kell lennie! Csak írhatnál többet is, minél előbb!::)))
Dekka29-05-2007 14:00:42 // 30675
faszasnak celszeru lennie :D amugy grtz :P
pb_29-05-2007 13:56:52 // 30674
Marha jónak.)))
Fema29-05-2007 13:55:01 // 30673
Hi All, tegnap beindítottam először a mocit, pöcc röff, meg minden, de most mennem kell 4 után jövök és faggatózok, hogy milyennek kéne lennie :-) :-)
Azmo29-05-2007 09:53:35 // 30672
wehehe :)
najolvan akkor, jo munkasember vagy :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.