Forum >> Alfasud-33
norbee11-01-2005 10:11:13 // 921
Szurinyami, mi? :))) Mikor gyön haza?
Azmo11-01-2005 10:01:11 // 920
nem-nem, ez nem céges, mondom hogy kiküldtem, megy volt szurinami kollégájához, nagy néger bácsi, de jó arc, volt nálunk is vendégségbe, így nyugodtan engedem el:)
norbee11-01-2005 09:56:47 // 919
Meg te, meg... Meg a főnöke, aki kiküldte, Teeee, nagyarcú :))))
Azmo11-01-2005 09:55:58 // 918
há öcsém, megoldottam :D
norbee11-01-2005 09:53:25 // 917
Könnyen pofázik, aki a nőjét Londonban tartja! :)))
norbee11-01-2005 09:44:24 // 915
Eeeelvben jó, csak még nem tudom, asszony nevenapjának mikor örülünk hétvégén. :)))
Azmo11-01-2005 09:43:11 // 914
kirrály, örülök, szombaton meg akkor Robi és az én verdámat lehetne bütykölni:)
norbee11-01-2005 09:26:39 // 913
Huhuúúú, kiccsávók! Tegnap meg lett kicsit esztergálva a piros. Huhuúúú, után lett állítva a gyújtás, nem röfög, halk (2500 alatt), ha motorféken gurulok, és jobban is húz, huhúúú. Meg is áll mint állat, tulajdonképpen tök jó fékpofák vannak a jelek szerint, mert főfékhenger és vákumdob cs. is volt (mivel ATE-s volt a vákumdob, és nem lehet ATE-s főhengert kapni, csak Bend-eset), centizgettem nagyon hazafele. huhúúúú! :))))
JA, és nem nyiszorog, nem nyekereg, szilentek, gumicuccosokat lefújtuk szilikonnal, tiszta csend van a verdában. :)))
Nnnna, csak ezt akartam mondani. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-01-2005 23:23:46 // 912
Paco
aha,én úgy emlékeztem műszerFAL kell neki!
akkor nekem vagy mákom volt,vagy nemtom,de én is kihipóztam a számlapot,le is ficcent a mutató,de annyira nem jelölgettem semmit.
legalábbis nem emléx...
valamit nézegettem rajta,úgy ítéltam meg,hogy mehet beépítésre és tényleg! :-)
Nyéken a DAVOSban még megvan a műszeregység,külsőleg ramatyra
emléxem, talán törött is, de szerintem a belső kütyük transzplantálására alkalmas.
Robi10-01-2005 22:07:07 // 911
Olyan nekem is van néha, hogy nem megy a km óra. Olyankor jó nagy fogyasztás szokott kijönni. :) De javítható, és speciel egy jó nagyot rá szoktam b@szni, az mindig segít. Felugrik 240-re, aztán beáll a helyére. :)
Paco10-01-2005 22:03:07 // 910
Nem tudom Tomi mikor esik be, válaszolok én. Valami baj van a műszeregységével, mert hol mutatja a kilométert hol nem. Lehet hogy már egyáltalán nem. Ezenkívül a kalibrálása is kétséges, mert amikor a hátlapja ki lett cserélve fehérre, nem lett megjelölve a mutatók helye, így csak saccra kerültek vissza. Tehát mindenképp egy eredeti bontatlan /de azért bontott :)/ műszeregység lenne jó.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-01-2005 21:58:52 // 909
Thomika!
szia!
köszönöm kérdésed,a hűtő teljesen fáin,sőt a szerelő még meg is simogatta a kis buksi fejemet,hogy milyet jót vettem: tiszta fém,elvileg javíthatóbb mint a gyári műanyag.
aztán kiderült,a víz nem (csak) ott folyt el: a vízpumpa is kukás lett,
a hangjára felfigyeltem még Karácsony előtt ,de a szerelő leintett: á,az csak éxíj!
aztán 2 nappal a Várpalota előtt kibukott az őszinte: cserélni kell,
28-ára lesz,beszerelni már nem tudja az nap :-(
egyébként 9k volt, 5k ért volt a csere,de nagyon úgy néz ki többet
nem megyek hozzá,mert inkább lett volna háromezerrel több a szerelés és nem veri le öt helyen a gépháztető élét :-(
neked pontosan miért is kell műszerfal?
Bandita10-01-2005 14:17:32 // 908
Bandita köszöni a tippeket, ha valakinek van még értékelhető hozzászólása, csak bátran!
granturismo10-01-2005 13:08:32 // 907
pb
Bocs Banditának írtam a 898-ra
Paco10-01-2005 12:47:22 // 906
De sárgára. De nem nála az biztos. :) Nem állt megfelelően az ötlethez.
Az egy dolog, hogy azt mondta iszonyat munka, mert szét kell szedni hozzá az egész kocsit (hiába mondtam, hogy az nem az ő dolga). A nagyobb probléma, hogy közölte a sárga ezen a sötét színen nem takar. Ekkor döntöttem, hogy azt a pénzt nem ő kapja. Olyan festő amelyik egy teljes átfújásnál nem csiszolja le az előző réteget, és nem használ a 3 réteg festék alá szórókittet, az nálam nem játszik..... :)
Thomika10-01-2005 12:34:25 // 905
Örülök,hogy rendben lezajlott a dolog....
"Amúgy a gép egyelőre teljesen ok, bár a festőről majd beszélünk még "
Ugye nem sárgára??? :))))))
Paco10-01-2005 12:04:05 // 904
Senkinek sem válaszoltam, telefonproblémáim vannak sms ügyben. Amúgy a gép egyelőre teljesen ok, bár a festőről majd beszélünk még :) (A lökössel kapcsolatban semmi kifogás nincs.) A lakatos srác nagyon jó arc, szerintem megtartom :)
Thomika10-01-2005 11:50:21 // 903
Norbee:
Úgy tűnik bevált a szombaton megbuherált vezeték! :) legalábbis egyenlőre! Viszont kezd egyre égetőbb lenni ez a műszerfal dolog....
Paco:
Te meg nem szóltál egy mukkot sem,hogy milyen lett a járgányod! :(( (és a karácsonyi meg újévi smsre sem reagáltál semmit!)
Ádidigaga:
A Te autóddal mizu? Jól műxik a hűtő?
pb_10-01-2005 11:27:38 // 902
Köszi az infot, de ezt már tudtam.
granturismo10-01-2005 11:16:31 // 901
Azért megy 4 cső a fékerőszabályozóba, mert a 33-on átlósan vannak a fékkörök, belemegy előről a 2 fékkör vezetéke, szabályzásra kerül és utána megy a kerékfékekhez. A szabályozóban nem keveredik a két fékkör.
pb_10-01-2005 11:00:50 // 900
A munkahenger előtt kell megbontani a rendszert, és odateszel egy üveget, amibe belefolyatod a fékfolyadékot.
Bandita10-01-2005 10:44:53 // 899
pb_10-01-2005 10:27:52 // 898
Valószínűleg fékerőszabályzó lesz. Azt nézd meg hogy, ha megbontod azt, az oldalt ahol, gyengébb a féhhatás, hogy, akkor a pedált padlóra lehet-e nyomni. Kiszereléséhez le kell kötni a Panhard rudat és 4 db fékcsövet. A 4 fékcsőből, ha szerencséd van nem törik 1 sem, ha nincs mind törik. Amúgy két 8-as átmenő csavar tartja. A kiszerelésnél vigyázni kell, ne, hogy eltörjön a szabályzó villája. Nagyon valószínű, hogy be van rohadva az egész. Az új ára olyan 30k körül van. Alkatrészt nem lehet hozzá kapni, de elméletileg javítható, szétszedhető.
Bandita10-01-2005 10:09:58 // 897
Felbakolva tesztelni mit jelent? Az olaj keresztül megy a csöveken, szerintem a nyomással van gond. A fékrőszabályzó milyen felépítésű? Mert 1 rudat támaszt a rugó, de 4 cső megy bele (két külön henger van benne???), és azokat külön spanolja a rugó?
Taposgálva a féket a szabályzó rúdja mozog, gondolom nincs beállva!
Kivenni, viszont nem szeretném. Lehet, hogy csak flexxel, vagy lánggal jönne ki : ))), az idő vas foga. Ja és kézifék az tökéletes, és egyforma 1700N körüli. Ebből gondolom, hogy a pofákkal nincs igazábol gond.
Olasz10-01-2005 09:50:32 // 896
http://www.tritondesign.hu/kispolszki.wmv
no comment....
granturismo10-01-2005 08:27:04 // 895
Bandita.
Először meg kellene nézni az arra az oldalra hátra menő fékcsövet nem-e lett valamivel odacsapva (belapítva) a fémfékcső. (Szemrevételezés) Utána a fékerőszabályozó ellenőrzése. Utána az arra az oldalra hátramenő fékcső ellenőrzése. Nincs-e dugulás? Utána esetleg főfékhenger. De lehet hogy fölbakolnám az autó hátulját és úgy elvégeznék egy féktesztet. Haver beül tapos te meg leellenőrzöd. Kerekeket hátul levenni és megnézni, hogy egyformák-e a felújított fékpofák. Utána leakasztani a hátsó tengelyről a fékerőszabályozó rugóját és kézzel elhúzni a fékerőszabályozót és tesztelni is mind a 2 végállásban.
Bandita10-01-2005 07:53:39 // 894
Üdv mindenkinek!
Ha valakinek van tapasztalata a fékerőszabályzók terén megoszthatná velem.
Műszakira megy a Gép, de a hátsó dobfékek nem egyformán fognak. Új munkahengert vettem a gyengébbik oldalra, mindkét oldalon felújított pofák vannak. Hol keressem a hibát a főfékmunkahengerben, vagy a fékerőszabályzóban? Vagy a saját készülékemben : )))!
Paco07-01-2005 17:02:06 // 893
Huhhh... Mondom, hogy offtopic. Szal a melósnéni a callcenterben leül szépen a kis gépe elé, és a windowsában rákattint a programocskájára. Ez nyit egy terminálablakot, kinagyítja teljes képernyőre ha éppen úgy van beállítva, és kapcsolódik a nagygépes rendszerhez. A nagygépes rendszeren futó program ír, olvas, számol, krumplithámoz, stb a böhöm adatbázisból, a jómunkásnéni előtt csak a karakteres kezelő képernyő van amit a program szolgáltat neki. Pont úgy néz ki mint ha DOS alapon üzemelne, de hidd el, hogy nem az :)
Azmo07-01-2005 16:47:41 // 892
igen, nyílván a callcenterben a munkás nagygép elé űl le....
Paco07-01-2005 16:43:59 // 891
Nem ittam egész nap. Lehet kellett volna? :-P
norbee07-01-2005 16:40:04 // 890
Bakker, Te valamit ittál, nem szoktál ilyen explicit lyrics-ot nyomni :)
Paco07-01-2005 16:28:12 // 889
Szerintem meg egységében kellene nézni a dolgokat. Példa:
Tegyük fel összeveszek Vdanival. Utána szegény nem tud orrot fújni ugyanis el van törve az orra, és gipszben van a keze. Mi lehet az ok, miért nem tud orrot fújni? Te azt mondod hogy azért mert törött a keze. Én meg azt mondom, hogy azért mert törött az orra. Kinek van igaza? :-P
Szal először a gyújtás mert az minden hengerre hat, és csak utána babra egy két karbihoz. Azt amúgyis szakemberre bízd akinek van vákumkiegyensúlyozású kétcsatornás áramlásmérője.
norbee07-01-2005 16:21:38 // 888
Is. Azt akkor vegyük sorra, ha a benzinhibákat kiküszöböltük. :)))
Paco07-01-2005 16:17:37 // 887
Az a rossz gyújtás jele... :)
norbee07-01-2005 16:13:18 // 886
Depedig ha leveszem a lábam a gázról, folyamatosan visszalő. Az meg a szegénykeverék jele, nem?
Paco07-01-2005 16:09:43 // 885
Nem. Akkor melegen sem menne alapjáraton.
Paco07-01-2005 16:08:42 // 884
Én is PC-ről beszélek :)
Azmo07-01-2005 15:00:52 // 883
nem-nem barátom, PCről beszélek!
norbee07-01-2005 14:44:09 // 882
Én állatbarát vagyok, ne izgulj :DDDDD Röhögni fox, Fater 120-asa télen nyáron szivató nélkül megy. Ellenpélda. Olyan lehet, hogy valamelyik henger(ek) kevesebbet kap, és lehúzza a fordszámot?
Paco07-01-2005 14:41:24 // 881
Meg fogsz gyilkolni de pl a 120-as skodák is téleny nyáron szivatóval indulnak :) Amúgy szerintem a karbi környékén kellene szétnézni.
norbee07-01-2005 14:34:30 // 880
Ne vicceljünk 10000-el ezelőtt lett szétborítva.
Paco07-01-2005 14:32:32 // 879
"öreg motor szivatóval indul" :-P
norbee07-01-2005 14:29:44 // 878
Oks, menjünk Novell szervert tárgyalni. Addig meg itt valaki mondja meg, mitől indul télen-nyáron a boxerem csak és kizárólag szivatóval.
Paco07-01-2005 14:28:58 // 877
OFF
Már csak azért is meglepődve nézhettél, mert az valószínűleg nagygép alapú terminálprogram volt. :-P
norbee07-01-2005 14:28:19 // 876
Peccseld meg. Ha nemm megy, formázd meg, telepítsd újra... Vagy ez máshonnan ismerős? :)))
Paco07-01-2005 14:27:33 // 875
Izé, a thread-ot tegyük át az OFF topicba, ha folytatni akarjuk :)
Azmo07-01-2005 14:27:29 // 874
nemtom mé, de nekem most az villant be, hogy a BB Bankban még Dos alapű programokkal dolgoznak.....há ezen csak lepődve néztem!
Paco07-01-2005 14:26:42 // 873
tulajdonképpen felvágsz itt előttünk?
Felváglak hát. Apró darabokra :-P
Paco07-01-2005 14:26:08 // 872
A Novell támogatja. A HP nem támogatja csak a G1 G2 G3 szervereihez NW6 platformra. Már csak azért is ő mert a modult ők adják és CPQACPI.NLM-nek hívják. És tőlük tölthető le.
Ja, érdekes módon az NW5.1 és a NW6.5 platformra támogatják.... Ki érti ezt ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
496
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?