Forum >> Alfasud-33

pb_21-07-2007 21:33:44 // 32521
Sajnos, ez nem annyira 1xú eset, ez inkább váltó, és kuplung generál.
pb_21-07-2007 21:32:15 // 32520
A mostani váltómnál ez most a következőképp néz ki:
1. ha bevágom reccsen, ha gurul az autó, akár 2-vel, és úgy akarom 1be tenni 90%-ban reccsen, a figyelek, és normálisan akarom 1 be tenni, kb 60%-ban nem reccsen.
2. ha gyorsan váltom reccsen, visszaváltásnál, jócskán le kell lassítani különben reccsen(többször előfordult, hogy már nem érdekelt a dolog, és érzlemmentes visszahúztam))), normális váltásnál kb 60%-ban nem reccsen.
3. normálisnak mond6ó, bár a múltkor előfordult, hogy miután elhúztam 2ben, és gyorsan váltottam a 3.dikat, jobban mondva azt hittem, hogy 3., 1be ment, majdnem kifejeltem a szélvédőt, miközben folyamatosan dadogott.))
4. talán az 1etlen fokozat, amivel nincsenek problémák
5. 50%-ban lehet váltani, hiába tolom ki jobbra a kart maxra, vagy 3, vagy 5 lesz, ez akkor a legkellemetlenebb, ha mondjuk 4ben jócskán elhúzza az ember.
R lehetetlenség váltani, kb. 3.kra, 4.kre, ha be lehet tenni, előtte persze nem árt 3ba váltani, majd R, és szinte mindig reccsen.

A dolgokhoz hozzátartozik, hogy nem az autóra való váltórudazat van fent, és a kuplung mechanika már nincs ereje teljében. De előbb-utóbb akkor is lesz 1 hibátlan váltóm.)))
Dekka21-07-2007 21:23:09 // 32519
nem kene megnezni h mindenhol jolvannak-e meghizva a csavarok? :D ez mar kicsit extrem :D
pb_21-07-2007 21:19:24 // 32518
1 rakás szar mind1ik.)
Gróf21-07-2007 19:20:07 // 32517
Legnegatívabb, legzorallabb váltópélda az ami éppen az enyém alatt van. (nem azonos azzal ami eladásra kerül)
1:Nem recsen, ellenben lejtős indulásnál kidobja a sebességet.
2:Ha kiengedem üresbe akkor nem recsen...
3:Recccs..Krrrrrrr. Bemegy ha egy másodpercen belül nem dobja ki nem is fogja... Ha kidobja 3 másodperc várás, addig esély sincs visszatenni..
4: A hármas sebesség utánzója
5: Az az egy amivel nem votl gond..:)
R: Nem engedi ki a kart oldalra, ilyenkor fék ki 30 centi guruás, utánna eseteg beleegyezik..
Csak ugy olvasnivalónak irtam..
Jó szórakozást:))))
Igor és Andi.21-07-2007 19:09:21 // 32516
Szevasztok Cartársak. Érdeklődnék, hogy tudtok-e valakit, aki autó fóliázással foglalkozik? (Alfa 33) Előre is köszönöm a segítségeteket.
kando.21-07-2007 18:24:07 // 32515
Persze, bár ha lassan vált az ember, akkor nem recseg. Ha meg kapkod, akkor akár az 1-esben is vagy hátramenetnél is recseghet :))
Nálam inkább az 5. ill az R volt a ,,kényes'' pont, bár megszoktam, hogy kell a kicsikével bánni, egy barátom rendszeresen 3-ba tolta vissza 5 helyett, amig nem érzett rá.

Egyébként már egy olajcsere is sokat segít a váltón, könnyebben jár utána.

De váltók terén pb_-nek van némi tapasztalata :)))
pb_21-07-2007 17:33:11 // 32514
Sud/Sprint/33 ugyanaz a lényeget tekintve, de a 45/46 is ide sorol6ó.
Zoli3321-07-2007 16:19:15 // 32513
nekem relative nem lehuzos a szerelőm, de a váltófelujitásra azt mondta hogy kb. egy motorgenerál ára lenne, egyébként nekem a kettes nem recseg ha marha lassan váltok be, egyébként a sprintekben is ugyanilyen váltó van? azoknak is recseg?
bb1821-07-2007 07:58:15 // 32512
Valakinek esetleg egy sud romos állapotban, gyürüzendö motorral, nem kell a kertbe disznek ( vagy alkatrésznek ) ?
pb_20-07-2007 23:50:18 // 32511
Sok mindent.)) 129-137 ló környékén lenne a teljesítmény, attól függ, hogy mit, és, hogy. Majd holnap kifejtem bővebben.
pb_20-07-2007 23:37:50 // 32510
Sztem a tömítéseket, és a szimmeringeket cseréltesd, legyen benne vagy 3l olaj, legyen jó a kuplung mechanika, és hidraulika, ill a váltórudazat. Lehet, hogy máris sokkal jobb lesz a váltód.)
sty20-07-2007 20:13:47 // 32509
srácok kérnék egy kics tanácsot,ha a 8v-s boximat 16v-re szeretném átalakitani miket kell kicserélnem?és mit tudna akkor a moci?
KisP20-07-2007 19:30:50 // 32508
hát már kicsit elbizonytalanodtam a váltófelújítás téren, nekem ez elég nagy befektetés volna.tehát vagy addig hajtom,míg szét nem hullik,vagy így adom el.mondjuk annyira nem vészes a dolog,mint ahogy Ti írtátok.Lehet egy tömítés cserével megelégszek,oszt jó napot:(
pb_20-07-2007 14:41:09 // 32507
Dehogy nem.)) Csak mi ezt a dologot nem tudjuk elképzelni, mert így kerültek hozzánk.
Fisher20-07-2007 14:18:51 // 32506
De reccsenő kettes nélkül nem is 33 a 33! :-))
pb_20-07-2007 07:57:24 // 32505
Próbáld ki, hogy gyorsan váltasz, majd, akkor fog reccsenni.)) Az enyém már teljesen kiszámít6atlan, hogy mikor csinálja, és mikor nem, az R pedig 1 rémálom, az 5.-el 1ütt.
KisP20-07-2007 07:53:31 // 32504
köszi az infokat!
Kicsit mentsem magam,nálam nem reccsen a váltó sose,lassan váltok,csak azért írtam így,hogy értsétek:)meg hát mindenki így ismeri a hibát:)
hát megpróbálom,megkérdem a szakit, Ő mit szól ehhez.Na most már legalább képbe vagyok mi mennyi mennyiért.
pb_19-07-2007 23:39:23 // 32503
Elég az, ha maga a kapcsoló mechanika még nem kopott szarrá.
pb_19-07-2007 23:37:50 // 32502
A Transaxle syncroban már elmondták a bűvös eljárást, amit molobdén plazmaszórásnak hívnak (3807 hsz). Igaz amikor én rákérdeztem, hogy tulképp mi is ez a folyamat nem kaptam választ, de elvileg Ingenere, és Ali76 tudja, hogy miről van szó.
Whiteskull19-07-2007 23:34:44 // 32501
Akkor az. :)))

Már csak azért is, mert mondták, hogy csak szinkrongyűrűt cserélni nem biztos, hogy elég. :))
pb_19-07-2007 23:30:14 // 32500
A szinkrongyűrűk nem kerülnek ennyibe, ez sztem komplett szinkroncsoport lett volna.
pb_19-07-2007 23:28:36 // 32499
Ha javíttatod az igen sokba lesz, és valószínűleg tökéletes sem lesz. 1 szinkrongyúrú kb 5-8 k HUF mondjuk kedvezménnyel. Ennek a témának úgy kell nekiállni, hogy van min 1 db bontott váltód, de, ha lehet, akkor inkább több legyen. Aztán többöl összevariálni 1 normálisat. A szimmeringeteket célszerű mindenképp újra cserélni, és a tömítéseket is.Ezek nem nagy összegek, néhány k HUF-ből kijön az egész hozzávaló cucc. A felújítás pedig akár 30-200 k HUF is lehet, attól függ kihez viszed, mennyire van lehúzós kedvében, és mit cserél ki benne/rajta.
Amúgy pedig a reccsenés miatt nemcsak a váltó a hibás ám.)
Ferke19-07-2007 22:27:23 // 32498
Megosztom majd!:) Remélem összejön.
Whiteskull19-07-2007 22:26:19 // 32497
Mondjuk a csapágyakat is cseréltem én, az kb. 25000 volt.
KisP19-07-2007 22:23:31 // 32496
hát az engem is.:)
én is bontottból gondoltam megcsinálni.ha bontottból csináljuk,akkor azért drasztikusan kevesebb a költség,nem?remélem...
Whiteskull19-07-2007 22:21:22 // 32495
Az majd engem is érdekelne. :)))
Ferke19-07-2007 22:18:06 // 32494
Most próbálunk okoskodni, hogy hogyan lehetne felújítani a kopott szinkron+fékezőgyűrűket. Lehet, hogy lesz rá olcsó és jó megoldás!:)))
Whiteskull19-07-2007 22:16:13 // 32493
Bontott váltóból lett megcsinálva. Most sokkal jobb, de nagyon vigyázni kell rá. :)))
Whiteskull19-07-2007 22:15:40 // 32492
Ez új lett volna, és azt hiszem csak a szinkronyűrűk.
KisP19-07-2007 22:15:04 // 32491
huh,az király. új cuccokból vagy bontott alkatrészekből?
Whiteskull19-07-2007 22:13:04 // 32490
Tavaly, kb. 90 ezerbe került volna csak az anyagköltség a váltófelújításhoz.
KisP19-07-2007 22:02:25 // 32489
jó estét boxer társak! jól leült ez a topic,mindenki nyaral? vagy kipukkantatok a hőségtől?:))
Van egy nagy kérdésem azokhoz,akik már jártasak a váltótémában. Helyzet az,hogy továbbra is csöpög az olajam belőle és még nem volt alkalmam megcsinálni.Így hát úgy döntöttem elviszem a szakihoz és akkor megmondom,hogy szedje le az egész vacakot és legyen fullgenerál rajta.Az a kérdésem,hogy nagyon durva számolásból,mennyiből jönne ki a reccsenő 2-es és a néha nehézkes rüki javítás + az összes hozzátartozó javítások:tömítések cseréje stb.Ez fontos lenne,mert eszerint döntenék,hogy érdemes-e megcsinálni,vagy inkább hagyjam az egészet a francba és éljek vele együtt,amíg a világ,világ.
pb_17-07-2007 22:40:44 // 32488
Esetleg keresd + gt kártársat.
Bea...17-07-2007 22:22:47 // 32487
Sziasztok. Keresek 145 1.6 boxerhez Delco vezérlő elektornikához chipfoglalatot és keretet. Ha valakinek van olcsón komplett elektornika doboz az is érdeklne, de a foglalat meg a keret feltétlenül legyen benne. Az üzenőfalamra írjon, aki tud segíteni és előre is kössz.
pb_16-07-2007 23:57:43 // 32486
Olyat ismerek 1párat.)))
pb_16-07-2007 23:56:41 // 32485
A klímáról kérdezd MGege kártársat, neki volt a 33-asában. De úgy emléxem, azt mondta nem 1 nagy durranás, az a fajta klíma.
Gróf16-07-2007 19:55:41 // 32484
Hát igen, Szutyok :))
kesa16-07-2007 19:46:51 // 32483
hurrá :(
Azért köszi!

És van egyébként más ötleted? Tapasztalat?
pb_16-07-2007 19:44:46 // 32482
A csíkét biztos, hogy nem lehet 1 az 1ben beletenni. A fűtésegység teljesen más, mint a Sprintnél, úgyhogy az alakításra szorulna mindenképp. Talán a 905-sével lehetne próbálkozni, de sztem ott is hasonló lenne a probléma. Amúgy pedig ezek a klímák elég gyengék, sokkal nagyobb vele a szopás, mint amennyire működni fog az egész cucc.)
kesa16-07-2007 19:35:33 // 32481
Sziasztok!
Van egy Alfasud Sprintem és keresek bele klímát.
Szerintetek a 33-as klímája jó bele?
Mert úgy mégis csak könnyebb lenne találni...

Előre is kösz az infót!
Üdv: Kesa
pb_16-07-2007 19:27:35 // 32480
Akkor az tényleg nem nagy szám.
Gróf16-07-2007 19:21:43 // 32479
Van, de a hegesztés kezd leválni, szóval nem hiszem hogy még használható lenne...
pb_16-07-2007 19:20:26 // 32478
Már láttam ezt a hirdetésedet, és gondlokodtam is rajta, mesélj róluk 1 kicsit.
pb_16-07-2007 19:19:01 // 32477
Esetleg van 1 váltókarod is?) Olyan, ami nincs halálra rohadva, és kotyogósra kopva, a szilent nem érdekes, ha szar.
BuBu.16-07-2007 16:54:40 // 32476
nahh pás majd este jövök:)))
BuBu.16-07-2007 16:54:05 // 32475
hjaa vagy ugy nekem már kb 4 orája vége csak van egy haverom akinek van egy honda concertoja vagyis kettö amikböl majd egy lessz és éppen azokat szedjük darabokra:))))
Dekka16-07-2007 16:52:37 // 32474
jah,mert en nem melozni huzok, hanem 10 perc mulva vege a munkaidonek :P
BuBu.16-07-2007 16:50:12 // 32473
kell??
BuBu.16-07-2007 16:49:44 // 32472
nahh huzok melozni:))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.