Forum >> Alfasud-33

Gróf02-10-2007 15:27:05 // 34821
De milyen szép lenne a boxerhang turbóval :)
Gróf02-10-2007 15:26:37 // 34820
Hát igen. Ott is tudtommal babrálni kéne a hengerfejet..
pb_02-10-2007 14:09:11 // 34819
Nem biztos, hogy 1xűbb +oldás a turbo, sok probléma lenne ám ott is.
pb_02-10-2007 14:07:58 // 34818
Hát még én.))
pb_02-10-2007 14:05:04 // 34817
Mér' kételkedtetek benne?)))
Gróf02-10-2007 14:03:16 // 34816
1.8 ra tán még fel lehetne fúrni, bááár akkor meg a dugók fájnak sokba nagyon... Nem lenne egyszerűbb egy turbócska??
kando.02-10-2007 14:00:08 // 34815
Egy ilyen projektre kíváncsi lennék :)

Esetleg P4 carburettore, hogy Zsoltinak is kedvezzünk ;-)
pb_02-10-2007 13:59:03 // 34814
Még az is előferdülhet.))))
Bár én már a 2.0, vagy az 1.8 16v-nek is simán örülnék.))
kando.02-10-2007 13:51:51 // 34813
pb_-nél sose lehet tudni..
Ahogy meglepte a népet tavaly a lacházi gyorsuláson, hogy a már-már létezésében is kételkedőleg, végre láthatta a bizonyos fekete bontószökevényt.. :)))
Gróf02-10-2007 13:43:08 // 34812
Ja Ja, megy a titkolózás, utánna meg kiállsz a garázsból egy 2000cc s biturbós p4 el ugye? :D
pb_02-10-2007 13:38:20 // 34811
Ezek szigorúan titkos projektek.))
Ferke02-10-2007 13:32:44 // 34810
Ez eléggé sejtelmes válasz volt.:)
pb_02-10-2007 13:12:51 // 34809
Van, a háttér munkálatok haladnak.))
Ferke02-10-2007 13:07:56 // 34808
pb_, kuplungügyben van fejlemény?
pb_02-10-2007 12:30:34 // 34807
Ja, hogy még nincs, akkor rosszul értettem a múltkor.)))
HátvédRomeo02-10-2007 12:19:42 // 34806
Szevasztok!

Mos már vágom a különbséget. :))
Köszi :)
Whiteskull02-10-2007 11:58:40 // 34805
Majd ha lesz. :))))
pb_02-10-2007 11:55:31 // 34804
Tedd rá a P-s rendszámot.)))
pb_02-10-2007 11:55:11 // 34803
Akkor pedig bele kell ülni, és jól + kell hajtani.)))
Whiteskull02-10-2007 11:32:17 // 34802
A Sud-on meg még rendszám sincs. :))))
Whiteskull02-10-2007 11:31:47 // 34801
Hehe! Nem vonattam ki. Nem volt szívem hozzá. :DDD
pb_02-10-2007 11:28:50 // 34800
Mert kellett neked ilyen szép időben kivonatni.))) Kösd L a Sudot, 1 kör erejéig.))))
Whiteskull02-10-2007 11:26:31 // 34799
Már lassan egy hónapja, hogy hangját se hallottam a kis boxinak. :))
pb_02-10-2007 11:18:52 // 34798
Ahogy mondod.))))
Whiteskull02-10-2007 11:14:04 // 34797
Na, akkor erre is megalkudtunk. :))))
pb_02-10-2007 11:12:12 // 34796
Nagyon-nagyon ritkán.)))
Whiteskull02-10-2007 11:09:16 // 34795
Jó, azért ne túlozzunk. :))))

Elvétve. :)))
pb_02-10-2007 11:06:44 // 34794
Néha.))
pb_02-10-2007 11:05:09 // 34793
Nem semmi ilyesmi.)) Ritka az igaz, de nem itt van a qtya elásva. Ahogy kiokoskodtuk gtvel ML4.1 lehet, csak változtattak a szoftveren, és a szívótengely is elvileg +1ezik a 132 lovaséval. Viszont a 45/6 1.7 16v már M2.10.3-as vezérlő van, más fokolású szívótengelyekkel szerelték. Ezenkívül a szívórész is teljesen más.
BuBu.02-10-2007 10:29:21 // 34792
hát vagy mint a példa mutatja nem:)))
de mindegy mert mostmár leszarom majd megoldom ha pakolom fel ujra a fütómüvet a kocsi alá:)))
Ferke02-10-2007 10:18:51 // 34791
Abban mondjuk van valami igazság, hogy ha először 1005, hogy jól állt, akkor utána ugyanazokkal az alkatrészekkel összerakva is jól kell, hogy áljon.
BuBu.02-10-2007 10:14:40 // 34790
lehet hogy ien a stilusa de ha egyszer már elmondtam neki hogy nem az a baj amit ö álit s ezután mekérdezek másokat akkor legyen szives és ne szoljon bele megköszötem amiket mondot és elmondtam hogy nem ugy van ahogy ö gondolja.....
ennyi
Bálint3302-10-2007 09:04:00 // 34789
Ez komoly! El is fogadnám ezt a gépet. Gondold el milyen meglepetéseket lehetne okozni egy egy jelzőlámpás, nakiagyorsabb helyzetben.
Bálint3302-10-2007 09:02:02 // 34788
Üdv Bubu!
Nekem is volt hasonló problémám, mivel egy baleset után nem húzatták ki a kasztnit rendesen. Nálam az volt a megoldás, hogy kicserélték a lengőkarokat az első kereszttartóra pedig, ott ahol a lengőkarok becsatlakoznak, hegesztettek egy egy lemezt és arra rögzítették őket. (így már volt mód játszani egy kicsit a távolságokkal)

Szvsz. pb-vel meg ne vitatkozz, szokd meg a stílusát! Azért a sok csípős beszólása között néha akad hasznos info is (a többit meg hagyd figyelmen kívül)... :)))
Face02-10-2007 08:28:01 // 34787
HátvédRomeo02-10-2007 00:53:45 // 34786
Naa 129 lovas mért sötét ló??? Konstrukció hibás, vagy elbaxtak valamit a gyártásukban. Vagy egyszerűen ritka?
pb_02-10-2007 00:49:39 // 34785
16v no kat 30746 137 LE
16v kat 30747 132 LE
A 30746-ban M8-as(1.7 16v-ECE 04) motor van, a 30747-ben pedig M9-es(1.7 16v USA 83). A két motor nemcsak a katalizátorban tér L 1mástól, hanem a szívó veztengelyekben is, bár 1es források ugyanolyannak írják őket. Ebből gyanít6ólag a vezérlésben is lehet 1 hangyányi eltérés.
A 129 lovas motor sötét ló a 33-ban.
pb_02-10-2007 00:38:37 // 34784
Nos kedves BuBu, szíved joga, akár az AA összes topikjában feltenni a kérdésedet/+kérdezni másokat is. Nekem pedig szívem joga, hogy, ha úgy gondolom akkor bármelyik topikban bárki kérdésére/véleményére reagáljak. De persze, ha valakit ez zavar, akkor csak 1 szavába kerül, és ígérem soha többet nem fogok írni neki(van már ilyen személy az AA-n) Viszont 1re már rájöttem ezalatt a közel 3 év alatt mióta fórumozok, ha boxerrel, vagy 33-assal van problémája az embernek értékelhető választ leginkább ebben a topikban kap!
Ha visszaolvasol sehol nem írtam, hogy balfasz vagy, sőt próbáltam segíteni, amennyire a neten keresztül lehet. Az, hogy elfogadod vagy sem, az a te dolgod, Mindenkivel +esik, hogy nem úgy jönnek össze a dolgok, ahogy szeretné, és nem jut 1-ről a 2-re. Ha valaki elfogadja a segítségem, akkor nagyon szívesen segítek neki, de ha nem, nem fog túlságosan szíven ütni a dolog.)
Nem tartom magam okosabbnak másoknál. Dehogy, mire ez a nagy "okosság", és tapasztalat?
A válasz pedig 1xű: kegyetlenül érdekelnek ezek a szarok, több, mint 5,5 alatt volt szerencsém szétszedni 2 db 33.ast, nem is akármilyenek, miszlikre, és utána pedig összerakni. Ezenkívül rentgeteg alaktrész +fordult a kezeim közt, piszkosul sok időt töltöttem azzal, hogy minél több anyagot összegyűjtsek a 33-ról, és az AR boxerekről, millió fényképet csináltam alakatrészekről, elmond6atlnul sok időt töltöttem alaktrész katalógusok bogarászásával, és nem voltam rest utána járni, olyan dolgoknak sem amire már elég sokan azt mondják, hogy kérem szépen ezt már nem.
HátvédRomeo02-10-2007 00:31:05 // 34783
pb! Érdekel a 16v kat és 16no kat különbség miértje. :))
Itt a legmegfelelőb topic.
BuBu.01-10-2007 23:37:54 // 34782
nos kedves pb azért tettem fel más topicban is a kérdést mert amit itt te adtál válasznak az nem volt jó és mivel te szerinted egyetlen oka lehet a hibának (ami nem ugy van) ezért gondoltam meg kérdezek másokat is hátha valaki véletlen(persze tudom olyan nincs)
okosabb mint te de persze ez lényegtelen én vagyok a balfasz
de ettöl függetlenül én ugy gondolom hogy szivem joga megkérdezni másokat is egy ugyanazon dologrol anélkül hogy te röktön kijelentenéd hogy te erre már válaszoltál...
lehet hogy te jobban érzed magad ettöl hogy bizonygatod hogy ennyire okos vagy
de nekem a hiba továbra is egy létező dolog és szeretném megcsinálni de ha ez téged zavar akkor szolj és majd intézem telefonon ezeket a dolgokat.....
pb_01-10-2007 12:37:37 // 34781
Ok. Már látom az anyát, de én nem emléxem, hogy ott nálam lenne anya. Sztem csak a menetes szár van, azt csókolom.
pb_01-10-2007 12:33:39 // 34780
De sztem, az is lefordul róla.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 12:32:40 // 34779
az anya az felül van,amit alul anyának látsz,az a menetes szárhoz tartozik...
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 12:31:11 // 34778
mondom,hogy csőkulcs!!! csak az megy rá...
esetleg ha össze van rohadva,valamivel megfújkálhatod előtte!
pb_01-10-2007 12:28:12 // 34777
Igen, arra gondolok.
10-es(17-es kulcs kell hozzá) anyát nem láttam. Én azt az anyát próbáltam tekergetni, ahol a bowdenek kijönnek a házból, és mennek a "joystick" felé. Csak annyira alacsony, hogy a csillag simán lefordul róla.
Szóval az egész úgy, ahogy van inkább szétverendő lenne.)
pb_01-10-2007 12:21:03 // 34776
Na akkor a álmodból felkeltve is megy a rugóstag szerelése.)) Valószínűleg a tekercsrugó kilágyult, + a rossz összerakás gerjesztette a hangokat.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 12:06:01 // 34775
eszembe jutott a megoldás az tükörrül:

arra a csavarra gondolsz,aminek az anyája alatt egy rugó van?

nos,az anyát villáskulccsal kell fogni (de nem 13-as,hanem 17-es szerintem)
alul ,a tükör alján a kipattinthatós lemez alatt meg a menetes szárnak van egy hatlapfejű része,igaz csak csőkulccsal lehet hozzáférni, sőt ha még valamiért a bowdenek nincsenek kifűzve,akkor azokra is rá kell húzni a csőkulcsot :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 11:57:50 // 34774
akkor a rugóstag - amíg olvasgatod,addig utánanézek a tükörnek...

szóval miután trécseltünk:

összeszerelés műgonddal, próbakör
első benyomás: nem lett tökéletes, de csak kopogás van, kb. 1/2 évvel ezelőtti állapot állt vissza, ez nekem jó is, novemberig így kibírja....
másnap 3-400 kg-s + terheléssel 1-1,5 km földút: visszatért a nyiszogás = gyak. semmi nem lett jobb :-(

próbanyomkodásnál felmerült,hogy talán mégis alulról jön a hang,bosszús is voltam,hogy kiszerelt rugóstagnál nem ellenőriztem a felfügg többi részét.
a héten alig mentem vele,de találkoztam mViking-gel és a "szakértő nyomkodja-szakértő füleli" felállással belőttük, hogy a toronyszilentnél nyiszog.

hét közben összeállt a koncepció: gyors kiszedés, felfügg ellenőrzés kizárni azt a verziót,hogy onnan eredezik a porbléma.
aztán mintha a balosban a felső lemeztányér alatt lenne egy alátét,amiből - véletlenül - maradt is 1 a múltkor ... :-)
és végül elgondolkoztam ezen:
visszateszem a régi toronyszilentet, ami ugyan be van kicsit repedve egy részen,de garantáltan nyiszogásmentes és novemberig tutti kibírja...

szerelés: kormányösszekötő szinte magától ugrott ki :-)
a kiszerelt rugóstag sajnos összenyomható volt, a toronyszilent csapágya meg tele ütésnyomokkal,sőt az egész csapágyház a szilentből elkezdett "kikúszni...
..már ment is bele a régi toronyszilent,sőt a 4-menetesszáras csészéből is a régit tettem bele. Összehasonlítás: régi/új telók és a felső tányér is egyezik , viszont újabb ÉRDEKESSÉG: a régi felső tányéromban a köztes hullámzós gumibetét mindenhol 3-4 mm-rel VASTAGABB annál,amit felújítottam...
abból is a régi ment bele + az a bizonyos alátét rá, jól ráhúztam = a kész rugóstag szinte meg se moccant "tehénkedésre,ekkor már tudtam,hogy rendben lesznek a dolgok....:-)

(annyi hiba van,hogy hátraguruláskor valami éktelenül nyikorog,de szerintem a féktárcsa védőlemeze szorul,ahol a múltkor a feszítővas ráesett :-)
pb_01-10-2007 11:35:42 // 34773
Ahogy gondolod.))
Viszont nézegettem a tükrös leírásodat, és 1 kérdés merült fel bennem, hogy lehet kiszedni, azt a 8-as anyát, amivel a tükör lógását lehet állítani. Láttam neked sikerült, nekem a 13-as kulcs úgy lefordult róla, mint a picsa.
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 11:28:41 // 34772
ide vagy privátban?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.