Végre valami jó hír.)))
Azért remélem részletesen is beszámolsz róla, hogy mi okozta a problémát.)
Forum >> Alfasud-33
pb_01-10-2007 11:11:24 // 34771
ÁdidiGaga (il hempescattore)01-10-2007 11:01:08 // 34770
üdv mindenkinek!
ezúton is kösz pb_-nek a múltkori segítséget a rugóstag-szerelés témakörben!
igaz,hogy akkor nem sikerült jól megcsinálni,de a múlt heti megvilágosodásomnak
is köszönhetően szombaton gyorsan és sikeresen kiűztem a kopogós-nyiszogós
szellemet belőle...
további szép napot!
ezúton is kösz pb_-nek a múltkori segítséget a rugóstag-szerelés témakörben!
igaz,hogy akkor nem sikerült jól megcsinálni,de a múlt heti megvilágosodásomnak
is köszönhetően szombaton gyorsan és sikeresen kiűztem a kopogós-nyiszogós
szellemet belőle...
további szép napot!
pb_01-10-2007 10:10:50 // 34769
Jó kérdés. Én azt mondom, ha veszel még 1 flakonnal, akkor azzal nem követhetsz L olyan nagy baklövést.))
Hakuna01-10-2007 10:03:22 // 34768
BODY 900 viaszos üregvédőt kapott a két küszöb. Szerintetek elég lesz 3-4 deci küszöbönként? Azért csak ennyi, mert a literes flaskába beleköpött a kompresszor, és jól beterített vagy 2dl manna :) Hiába megvannak a szépségei az autójavító "szakmának".
Három helyen tudtam műszaki tömlővel befújni, A oszlop, C oszlop, plusz a B oszlop alatt két irányba. A kérdés, hogy vegyek -e még egy literes flaskát vajon (2300 pézbe fáj), vagy elég lesz ennyi anyag. Mindössze egy helyen folyt ki egy kevés pontheggesztések közt. Az egész autó mintha kigyulladt volna úgy "füstölt" mikor beporlasztottam az anyagot. Szóval ha más nem is, gőz jutott mindenhova. Mennyit szokás ebből beleengedni? Csinált már vki ilyesmit?
Három helyen tudtam műszaki tömlővel befújni, A oszlop, C oszlop, plusz a B oszlop alatt két irányba. A kérdés, hogy vegyek -e még egy literes flaskát vajon (2300 pézbe fáj), vagy elég lesz ennyi anyag. Mindössze egy helyen folyt ki egy kevés pontheggesztések közt. Az egész autó mintha kigyulladt volna úgy "füstölt" mikor beporlasztottam az anyagot. Szóval ha más nem is, gőz jutott mindenhova. Mennyit szokás ebből beleengedni? Csinált már vki ilyesmit?
pb_01-10-2007 09:17:25 // 34767
Lehet jobbnak tűnik, de ez is 1 nagy szar.
Bálint3301-10-2007 09:04:37 // 34766
Pedig ez első ránézésre még jobbnak tűnik mint a régi kasztnisé...
Én még egyenlőre halogatom a témát. Még másik tükröt se sikerült szereznem eddig.
Én még egyenlőre halogatom a témát. Még másik tükröt se sikerült szereznem eddig.
pb_01-10-2007 08:00:48 // 34765
Nekem olyan, ami a képen is látszik, és gyárilag zöldes árnyalatú a tükörlap.
Gróf01-10-2007 00:10:38 // 34764
Eccer nekem is kiesett. Mák hogy csak a garázsban. de az se mindeg ymilyen a felfogatása, mert nekem 2 féle, meg a csiszolása sem...
pb_30-09-2007 23:52:27 // 34763
Nekem se jutott volna szmbe, hogy hozzányúljak, de az a geczi tükörlap nem így gondolta, és kiesett a helyéről.
Gróf30-09-2007 23:07:18 // 34762
Nekem is azért kellett belenyúlni a tükrökbe, mert az eredetit az a Q@@@ őzike kivégezte.. Amugy eszembe sem lett volna. De a másik rosso volt, és dombor alfa felirat sem votl rajta. Igy mindkettőt cserélni kellett, a másik meg ösze votl rohadva...
pb_30-09-2007 23:00:39 // 34761
Tudom, hogy ledobja.)) Láttam már ilyet, ill a donor tükrömről(thx Zoli) simán lehántoltam a festékréteget. Igazából le kéne most festeni, aztán le lenne tudva a dolog, de nincs kedvem kevertetni festéket hozzá, + odaadni valakinek, aki +fújja.
Gróf30-09-2007 22:55:53 // 34760
Elmondom neked, ledobja. Nekem végig azt csinálta mindkettő. A festék alatt kialakul egy ilyen fehér szivacsos réteg. Lényeg hogy ez a szar puha és bemegy alá a víz. Én géppel csiszoltam le, a tiszta fémig, ugy mentem rá szórógittel, majd festékkel.
Az zsákbamacska hogy mikor szivacsosodik ki megint...
Az zsákbamacska hogy mikor szivacsosodik ki megint...
pb_30-09-2007 22:48:19 // 34759
Modernizálták ezt a köcsög tükröt.)))
pb_30-09-2007 22:47:07 // 34758
Jó nagy szar konstrukció, a digók ezzel jól belenyúltak.(( Most +int agyalnom kell majd, hogy lehet normálisan összehozni. Leszerelt állapotban nem is tudtam elfordítani. Nekem az tetszik, hogy az alurész szépen alárohad, és gondolom majd idővel szépen ledobja a festéket magáról qrva szép látványt fog majd nyújtani.
A wartburgon a gyári tükörnél még tükörlapot is lehet cserélni, ha kell vágat az ember 1 üvegessel, azt hali. De mondjuk ott nem állít6ó a belső tükör szöge, ami hihetetlenül jól tud jönni.
A wartburgon a gyári tükörnél még tükörlapot is lehet cserélni, ha kell vágat az ember 1 üvegessel, azt hali. De mondjuk ott nem állít6ó a belső tükör szöge, ami hihetetlenül jól tud jönni.
Gróf30-09-2007 22:16:54 // 34757
De gondolom ha kell, egy kis olaj, csiszolópapír és működik is. Én meg szétbontom a fél ajtót meg az idegrendszeremet mire megcsinálom....
Whiteskull30-09-2007 22:14:59 // 34756
A sprinten is ilyen. :)))
Gróf30-09-2007 22:14:07 // 34755
Én azt utálom, hogy ha szétszedem utánna az istené nem marad egybe a keret. Ha a belsó felét pattinom össze akülső szétugrik. vagy persze fordítva. Sikerült végre összeragasztani, amikor a fémkeretkez általam csavarozott műanyag kilazult, és a burkolat lefordult. Mivel ragasztott, valahogy kibányásztam a tükröt, és ugy húztam meg.
Ja meg a rohadt elfordítós tükörtartó konzol aniyra szorul, hogy szétb@@@@ a fényezést mire befordítom....
A wartburgon jó volt. 1 gömbfej, kinyúlsz az ablakon és beállítod. Az életbe nem romlik el----
Ja meg a rohadt elfordítós tükörtartó konzol aniyra szorul, hogy szétb@@@@ a fényezést mire befordítom....
A wartburgon jó volt. 1 gömbfej, kinyúlsz az ablakon és beállítod. Az életbe nem romlik el----
pb_30-09-2007 22:08:34 // 34754
Nálam ilyen betét volt benn a Fiat nyergekben is, ill most is ilyen van benne az AR nyergekkel, + majd ilyenek lesznek benne, mikor felkerülnek a saját nyergeim.
A tükör mókához erősen javallott, ha van kéznélx némi nyugató is.)) Hogy +szoptam, már majdnem kész volt, próbálgattam, hogy rendesen lehet-e mozgatni a karral, erre nem elszakadt az 1ik bowden. A JQA-r. Most fejthetem le róla azt a kibaszott műanyagot is, a buzi patentjaival 1ütt. Arról nem is beszélve, hogy vázra rásütött műanyaggal még nem tudom mit fogok tenni. Szóval szopatós meló, de nagyon.
A tükör mókához erősen javallott, ha van kéznélx némi nyugató is.)) Hogy +szoptam, már majdnem kész volt, próbálgattam, hogy rendesen lehet-e mozgatni a karral, erre nem elszakadt az 1ik bowden. A JQA-r. Most fejthetem le róla azt a kibaszott műanyagot is, a buzi patentjaival 1ütt. Arról nem is beszélve, hogy vázra rásütött műanyaggal még nem tudom mit fogok tenni. Szóval szopatós meló, de nagyon.
Gróf30-09-2007 21:58:29 // 34753
Értem.
Betétet spec nem ilyet találtam, kicsit más votl a pereme, de igy se gázos.
Hát elméletileg keddre kiderül minden, mi s merre és hány lépés menniyért.
Ha nem lesz olyan a nyereg, és sikerül szerezni tárcsát akkro fejlesztek. Ha sima tárcsára hoznék más nyerget anyagilag akkor is 3 ezerrel lennék jobban, az meg nem érné meg egy későbbi feljesztés szemontjából.
Majd csak kedden derül ki :(
Jahh tükör. Én 4 ből csináltam 2 ugy ahogy működőt.... Csak azt nem értem minek kellett a műanyagot a fém kerethez olvasztani??? BArom egy megoldás....
Betétet spec nem ilyet találtam, kicsit más votl a pereme, de igy se gázos.
Hát elméletileg keddre kiderül minden, mi s merre és hány lépés menniyért.
Ha nem lesz olyan a nyereg, és sikerül szerezni tárcsát akkro fejlesztek. Ha sima tárcsára hoznék más nyerget anyagilag akkor is 3 ezerrel lennék jobban, az meg nem érné meg egy későbbi feljesztés szemontjából.
Majd csak kedden derül ki :(
Jahh tükör. Én 4 ből csináltam 2 ugy ahogy működőt.... Csak azt nem értem minek kellett a műanyagot a fém kerethez olvasztani??? BArom egy megoldás....
pb_30-09-2007 21:46:23 // 34752
pb_30-09-2007 21:38:58 // 34751
Betét téma:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147671t.jpg)
Ez vala 1 Mintex betét volt, kopásjelzős, de az valahogy kihullott már belőle.))
95 x 48 x 16,5
(95 hosszú, 48 magas, és 16,5 széles vassal 1ütt )
A Bárdinál 2 fajta van, ami +felel a kritériumoknak Mintex MDB1706, MDB1403. A 1403-ból van raktáron(9688 HUF 1garnitúra(4db)), a másikból nincs, mind2 kopásjelzővel szerelt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147671t.jpg)
Ez vala 1 Mintex betét volt, kopásjelzős, de az valahogy kihullott már belőle.))
95 x 48 x 16,5
(95 hosszú, 48 magas, és 16,5 széles vassal 1ütt )
A Bárdinál 2 fajta van, ami +felel a kritériumoknak Mintex MDB1706, MDB1403. A 1403-ból van raktáron(9688 HUF 1garnitúra(4db)), a másikból nincs, mind2 kopásjelzővel szerelt.
pb_30-09-2007 21:04:02 // 34750
Gróf30-09-2007 18:34:32 // 34749
Közben nyomozgattam én is, a Mintex és a Samko magasság szélesség értékei azonosak, de vastagságot nem találtam a mintex hez. A nyeregről is láttam képet, a Tipo/Tempra kinézetre ugyan azzal rendelkezik mint a másik alfám(bendix), csak 54 es a dugattyú benne.
Ha a felfogatás és a tárcsa fogatólemezeinek peremei közt ugyan az a táv mindkettőnk kocsiján, akkor rá kel mennie..
Ha a felfogatás és a tárcsa fogatólemezeinek peremei közt ugyan az a táv mindkettőnk kocsiján, akkor rá kel mennie..
pb_30-09-2007 17:52:33 // 34748
Nekem sokáig a Fiat nyergek voltak fent, először csak az tűnt fel, hogy más, mint a többi 33-on, gondoltam, mer más az autó is.) Aztán felöltöttem a ballonkabátot és kiderültek a dolgok.) Utána pedig lecseréltem, mert már nem volt más ötletem, hogy miért nem jó a fék, de persze nem ez volt a baj, ahogy már előre gondoltam.
Itt van 2 kép így néz ki az enyém:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147483t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147484t.jpg)
Sztem a hútött tárcsa is fel fog menni, mert a közepénél ugyanolyan vastag a tárcsa. De + kell nézni az ePERben is, ill +próbálok mérni is.
A betét +int jó téma csinálok róla képet, és +mondom a méreteket is, mi is 1 csomót tököltünk, hogy melyik lesz a jó.
Itt van 2 kép így néz ki az enyém:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147483t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147484t.jpg)
Sztem a hútött tárcsa is fel fog menni, mert a közepénél ugyanolyan vastag a tárcsa. De + kell nézni az ePERben is, ill +próbálok mérni is.
A betét +int jó téma csinálok róla képet, és +mondom a méreteket is, mi is 1 csomót tököltünk, hogy melyik lesz a jó.
Gróf30-09-2007 17:07:27 // 34747
[img1Üdv!
pb_!
Ugy néz ki hogy bele kell vágnom a fejlesztésbe. Keddre megtudom hogy az ismerősöm tud e szerezni megfelelő nyerget, ha nem akkor hűtött tárcsát. Valószinűleg tárcsára előbb akad mint erre a @@@ ate nyeregre.
Ahogy néztem, a Mintex betét amit mutattál a fiat nyergekhez, azonos a 145 be való egyik féle betéttel, amiből van olcsóbb is.
Azért aggódom hogy a kerékagyra rámegy e a fiat nyereg valamint a hűtött tárcsa. Ugye 4*98 as osztású, a nyerget kb 7,7 centire lévő 12 es csavarok tartják.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147481t.jpg)
pb_!
Ugy néz ki hogy bele kell vágnom a fejlesztésbe. Keddre megtudom hogy az ismerősöm tud e szerezni megfelelő nyerget, ha nem akkor hűtött tárcsát. Valószinűleg tárcsára előbb akad mint erre a @@@ ate nyeregre.
Ahogy néztem, a Mintex betét amit mutattál a fiat nyergekhez, azonos a 145 be való egyik féle betéttel, amiből van olcsóbb is.
Azért aggódom hogy a kerékagyra rámegy e a fiat nyereg valamint a hűtött tárcsa. Ugye 4*98 as osztású, a nyerget kb 7,7 centire lévő 12 es csavarok tartják.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00147/00147481t.jpg)
HátvédRomeo30-09-2007 13:29:26 // 34746
Sziasztok! :))))
Na örülök neki. Jó munkát kívánok a szereléshez! :))))
Na örülök neki. Jó munkát kívánok a szereléshez! :))))
Gróf29-09-2007 20:03:44 // 34745
Hát akkor nem fogsz unatkozni, de megéri hidd el. :) :)
AlfaZsolti29-09-2007 20:01:15 // 34744
Hazáig huztuk mert igy olcsobb és egyenlöre haszna vehetetlen 3évig egyhejbe ete a fene igy gondolhatod . De a moci hangja jonak tünik amenyit halani lehet 10másodpercalat nem megy a inyektor szitattyu legaláb nem unatkozok a téli estéken
Gróf29-09-2007 19:38:20 // 34743
Szuper. Jött szépen, gond nélkül?
AlfaZsolti29-09-2007 19:36:38 // 34742
Szevasztok. Haza hoztuk a 33ast
pb_28-09-2007 23:47:37 // 34741
A Unix nem mérvadó ilyen szempontból. Gumipipát lehet külön is kapni, az érintkezőket pedig jól szemügyre kell venni lehet, hogy még menthető.
Gróf28-09-2007 23:16:35 // 34740
Hmm, jól csúszik pvc fékolajjal. Frankó hogy votl kis juk azon amibe leengedtm
Gróf28-09-2007 23:14:03 // 34739
Paszz. Nincs ráirva.. Vagy cska nem kerestem elég jól. Ha visszajön a on line unix akkor meg tudom mondani.. De asszem az. A pipák repedtek meg a hajlatban, meg a benn elévő rácsúszó érintkező kezd fáradni.
pb_28-09-2007 23:03:46 // 34738
Bosch? Ha Bosch, akkor nagy valószínűséggel szétszedhető, és javít6ó. A pipákon lévő gumiszigetelés is javít6ó, ha azok is odavannak.
Gróf28-09-2007 22:48:05 // 34736
Ja ja gyári. De már a végüket járják..
Gróf28-09-2007 22:47:22 // 34735
Akna, húú, a második otthonom.
Mikor bontottam a régit, és ugye már szér votl szedve a hűtőrendszer. Én lenn ügyködöm a kipuffal, mikor a mozgatástól elkezdett folyni a femre a fagyálló....
Mikor bontottam a régit, és ugye már szér votl szedve a hűtőrendszer. Én lenn ügyködöm a kipuffal, mikor a mozgatástól elkezdett folyni a femre a fagyálló....
pb_28-09-2007 22:44:28 // 34734
Pontosan. Gyáriak még a mostani kábelek?
pb_28-09-2007 22:42:43 // 34733
Akkor még 1 jó kis sportdob volt azon az autón, jó hangja volt vele, de azért nem überelte bs1 hangját.))
Nekem az volt a kedvencem, mikor már beleöntöttem 25l fékolajat, ami már mindent szétmart, a kezemet is beleértve, de az sem volt rossz momentum, mikor az aknában állva rám folyt néhány deci. Közben az a geczi fék baszott javulni.
Nekem az volt a kedvencem, mikor már beleöntöttem 25l fékolajat, ami már mindent szétmart, a kezemet is beleértve, de az sem volt rossz momentum, mikor az aknában állva rám folyt néhány deci. Közben az a geczi fék baszott javulni.
Gróf28-09-2007 22:37:01 // 34732
Sk alatt azt érted amikor multkor arról votl szó hogy magunk scináljuk meg a készletet külön alkatrészekből?
Gróf28-09-2007 22:35:54 // 34731
Hmm Boxer baritonja? Én még az elején beröffentettem ugy, hogy a kiipuff a hátsó híd előtti derékszögben le lett vágva. Hááát, egy izomautó hangját kölcsönöztee a gépnek..
Kedvenc szívatásom egyike a baleset utáni helyrehozatal. Beleértve a leengedhetetlen szervót, amiból szinte sosem fogy ki az olaj, valamitn amikor ékszíjat kell cserélni és ehhez lámpát és lököst bontok. Vagy mikor 3 szor szedtem szét a hűtést egymás után, és 2 szer a szervót. Persze lökös lámpa bontás, utánna szépen beállítani hogy rendesen nézzen ki.
Kedvenc szívatásom egyike a baleset utáni helyrehozatal. Beleértve a leengedhetetlen szervót, amiból szinte sosem fogy ki az olaj, valamitn amikor ékszíjat kell cserélni és ehhez lámpát és lököst bontok. Vagy mikor 3 szor szedtem szét a hűtést egymás után, és 2 szer a szervót. Persze lökös lámpa bontás, utánna szépen beállítani hogy rendesen nézzen ki.
pb_28-09-2007 22:31:47 // 34730
Az utóbbi időben rájöttem nem kell szarozni semmin sem bele kell vágni, nem veszthet rajta semmit sem az ember.) Mindent + lehet csinálni, csak akarat, és kitartás szükséges hozzá.
A kasztnim nem a legjobb, de nem is veszélyesen szar, de előbb-utóbb sort kell keríteni rá. A többi pedig folyamatos projekt alatt áll.)
A gyújtáskábelek esetében pedig csak ajánlani tudom az sk munkát.))
A kasztnim nem a legjobb, de nem is veszélyesen szar, de előbb-utóbb sort kell keríteni rá. A többi pedig folyamatos projekt alatt áll.)
A gyújtáskábelek esetében pedig csak ajánlani tudom az sk munkát.))
pb_28-09-2007 22:24:04 // 34729
Erről az a történet jut eszmbe mikor bs2 jó 1/2 év állás után elindult, 1 kis hiba csúszott a számításba és szétment a motorja. A javítás közben előfordultak balesetek is, mint pl a az 1ik hfejbe beletört 1 6-os menetfúró, a váltórudazat beszakította a padlólemezt, és efféle nyalánkságok.) De azért az +6ározó élmény volt mikor összeraktuk, és éjjel 3kor beindult. Másnap természetsen kedves barátom szülei lebasztak minket, hogy nem kellettt volna 3kor bőgetni azt a szart, a válasz csak annyi volt, hogy legalább minden szomszéd szebbet álmodott a mikor felcsendült a boxer baritonja. Aztán pedig indult a mesekör.))
Nem kell elveszteni a lelkesedést, engem pl a fék kokszá szivatott, mindent cseréltem javítottam, és csak 1re rosszabb lett, a 4 főfékhengert raktam rá, és ilyen apróságok. Szóval szopni lehet velük, de rájöttem, hogy nem kell full mellre szívni a dolgot.)
Nem kell elveszteni a lelkesedést, engem pl a fék kokszá szivatott, mindent cseréltem javítottam, és csak 1re rosszabb lett, a 4 főfékhengert raktam rá, és ilyen apróságok. Szóval szopni lehet velük, de rájöttem, hogy nem kell full mellre szívni a dolgot.)
Gróf28-09-2007 22:17:28 // 34728
Szerencsére nekem a beltér már 90% os. ami csúnya benne az a tető(de legalább nem vedlik) meg az egyik kartámasz.
Elektromos rendszerhez egyenlőre nincs benne elég önbizalom hogy hozzáfogjak.
Váltó motor akkor esedékes ha viszem műszakira, és a "levelezőn" is belekötbnek a motorkódba. No akkor régi rendszer vissza. Hát a váltó ugy ahoogy van még szar. Kidobja a sebességet, de legalább nem unalmas az utazás :) Köv hónapban gyujtáskábeleket akarom cserélni.
Annak örülök, hogy a kasztni nem rohad komolyabban. Vannak ilyen kicsi felhólyagzások, de azokat még idén rendbevágom. Ugye a rendszámtábla mögötti két öklömnyi lyukat már felszámoltam.. kiemelendő hogy barna ragasztószalag tartotta össze az anyagot..
Elektromos rendszerhez egyenlőre nincs benne elég önbizalom hogy hozzáfogjak.
Váltó motor akkor esedékes ha viszem műszakira, és a "levelezőn" is belekötbnek a motorkódba. No akkor régi rendszer vissza. Hát a váltó ugy ahoogy van még szar. Kidobja a sebességet, de legalább nem unalmas az utazás :) Köv hónapban gyujtáskábeleket akarom cserélni.
Annak örülök, hogy a kasztni nem rohad komolyabban. Vannak ilyen kicsi felhólyagzások, de azokat még idén rendbevágom. Ugye a rendszámtábla mögötti két öklömnyi lyukat már felszámoltam.. kiemelendő hogy barna ragasztószalag tartotta össze az anyagot..
pb_28-09-2007 22:06:51 // 34727
Azt nem mondanám, hogy a végén járok.) De talán a legnagyobb hernyákolásokat felszámoltam az 1. futómű, és az ABS kivételével, de azoknál is tisztában vagyok a helyzettel. Mindezek mellett azért még ott van a váltó, a motor, a kuplung beltér, elektromos rendszer, és, hogy ki ne maradjon a kasztni is.
Ezek a szutykok sosem lesznek kész.)))
Ezek a szutykok sosem lesznek kész.)))
Gróf28-09-2007 21:59:21 // 34726
Mondjuk nekem is teccik a dolog, jó érzés benne ülni, igy hogy tudom hogy saját kézzel hoztam rendbe rengeteg dolgot.
Csak akkro rossz, mint pl a mostani esetben, hogy egy 80 Ft os alkatrész csinál 8000 kárt. Ilyenkor könnyen elvesztem egy időre a lelkesedést a szerelés iránt..
Csak akkro rossz, mint pl a mostani esetben, hogy egy 80 Ft os alkatrész csinál 8000 kárt. Ilyenkor könnyen elvesztem egy időre a lelkesedést a szerelés iránt..
Gróf28-09-2007 21:57:12 // 34725
Hát igen. Eltaknyozott szerelésekkel én is találkoztam sokszor. Kedvencem a több mint 15 vakvezeték leszigetelés nélkül, a kocsiban mindenhol.
Te már majdnem a végén jársz.
Nekem mé sok sok melóm lesz vele, és attól tartok igazán, hogy amire a végére érek a jelenlegi lehetőségeim mellett kezdhetem előlről. Illetve ugy járok majd mint a fiattal, kész lett a kasztnizás és egy barom kivégezte. Pláne nálunk mindenki libán vette a jogosítványát, a fiatot is parkolóban tették készre..
Te már majdnem a végén jársz.
Nekem mé sok sok melóm lesz vele, és attól tartok igazán, hogy amire a végére érek a jelenlegi lehetőségeim mellett kezdhetem előlről. Illetve ugy járok majd mint a fiattal, kész lett a kasztnizás és egy barom kivégezte. Pláne nálunk mindenki libán vette a jogosítványát, a fiatot is parkolóban tették készre..
pb_28-09-2007 21:49:35 // 34724
Mondjuk sosem panaszkodtam még emiatt, inkább tetszik a dolog.) Az elszomorító csak az volt számomra amit találtam, az sok gány és fuser, hihetetlen volt. De inkább nem folytatom, mert balhé lehet/lenne belőle. Több, mint 4 évembe került, hogy helyrehozzam a balfaszságokat, ill. még nem mindent sikerült, de jó úton haladok ahhoz, hogy sikerüljön.
Gróf28-09-2007 21:40:57 // 34723
Tudom.
Rám is ez a sor vár, bár nem bánom. :)
Rám is ez a sor vár, bár nem bánom. :)
pb_28-09-2007 21:31:23 // 34722
Volt szerencsém +tapasztalni.))((((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
681
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?