Forum >> Alfasud-33
pb_06-12-2007 10:44:22 // 36771
Nincs. Más autókban is fiók van a magnó/fej1ség helyett. Régebben teszkóban, homasitában lehetett kapni ilyen fekete takarólapot, amit a magnó elé lehet rakni. Valamiért a buzik elspórolták a gyártását, pedig néhány száz HUF volt csak. Ha a homasitában járok(idén még talán 1x voltam ott))) mindig rákérdezek, de csak a vállukat vonogatják. Vagy lehet 1x csak újra kezdik forgalmazni, de min dupla, vagy tripla áron.
Ferke06-12-2007 10:42:43 // 36770
Kinek? Magamnak??:))
Dekka06-12-2007 10:37:06 // 36769
olyan nincs ami csak egy takaro lap? es nem rakodo talca?
pb_06-12-2007 10:33:30 // 36768
pb_06-12-2007 10:21:14 // 36767
Vagy nem látszik, vagyis igen, de csak a brifó vastagságán.))))
pb_06-12-2007 10:19:45 // 36766
Mond ezt, vagy fogd rá, hogy karácsonyi ajándék lesz.)))
Dekka06-12-2007 10:19:25 // 36765
juteeszembe kérdés: a közepkonzolon a magno heyen kuuurva nagy lyuk tatong, nincs gyari panel h befedje? es ha van, nincs ilyen valakinek?
pb_06-12-2007 10:17:59 // 36764
Akkor, jócskán sikerült betépned.)))
2t már én is szétbontottam, abból 1 össze is épült, és elég jó lett. Asszem a közeli jövőben is szétszedek 1et, abból is valami zsír dbot kéne szerkeszteni. A fűtőventit is szétszedted? Új, vagy bontott radiátor került bele?
2t már én is szétbontottam, abból 1 össze is épült, és elég jó lett. Asszem a közeli jövőben is szétszedek 1et, abból is valami zsír dbot kéne szerkeszteni. A fűtőventit is szétszedted? Új, vagy bontott radiátor került bele?
Dekka06-12-2007 10:17:42 // 36763
alfákra mindig jó penzt költeni,az legalabb latszik :D
Ferke06-12-2007 10:16:29 // 36762
Baze, 2 gyerek mellett, karácsony előtt nehéz megmagyarázni, hogy miért költök alfákra raklapnyi pénzeket...mondjam, hogy sajnos muszáj?:))
pb_06-12-2007 10:13:02 // 36761
Téged nagyon sakkban tartanak otthon.))
swan06-12-2007 10:10:47 // 36760
Szép jó napot mindenkinek.
Ha már kéziféknél járunk. Nekem éppen a anapokban sikerült a hónom alá felránatnia kf kart. Széthajlott az a lemez ami a bowdenek végét tartja akaron így kiszakadtaka bowdenek belőle! Nem lepődtem meg csak egy kicsit:-)
Ja ha valakit édekel pár hete bonottam szét az egész fűtséboxot mert a fűtőradiátor eldurrant. Ha érdekelnek valakit a képek szívesen megosztom!
Ha már kéziféknél járunk. Nekem éppen a anapokban sikerült a hónom alá felránatnia kf kart. Széthajlott az a lemez ami a bowdenek végét tartja akaron így kiszakadtaka bowdenek belőle! Nem lepődtem meg csak egy kicsit:-)
Ja ha valakit édekel pár hete bonottam szét az egész fűtséboxot mert a fűtőradiátor eldurrant. Ha érdekelnek valakit a képek szívesen megosztom!
Ferke06-12-2007 10:07:36 // 36759
Na, azért összességében eléggé brutális mennyiségű cucc van, ha mindent szinterezek, akkor költözhetek otthonról!:)
pb_06-12-2007 09:58:45 // 36758
Nekem már sikerült 2 autón is elég normálisan belőni a kfet, =en húz mind a 2 oldal. Igaz mind a 2 fos tárcsafékes.))
A képeket nem feledtem, csak 1 kicsit szerkeszgetni kell még rajtuk.
A képeket nem feledtem, csak 1 kicsit szerkeszgetni kell még rajtuk.
Gróf06-12-2007 09:53:32 // 36757
Hát igen.... Szerintem alapból "elhibázott" a kf karnál levő szerkezet beállíthatóság szempontjából.. Nekem is alá van pakolva csavartól kezdve minden hogy relatíve egyenlően húzzon mindkét oldal....Igy se valami jó :(
pb_06-12-2007 09:40:22 // 36756
Sztem a patentot roncsolás nékül, nem tudod levenni, ott flex + új patent/csap a játék. Azért is célszerű cserélni mind2 1xre, mert mégha nincs is berohadva, akkor is már kinyúlt valamennyire a bowden, és így normálisan beállítani szinte lehetetlen.
pb_06-12-2007 09:35:41 // 36755
A Marek által berakott képeken is látszik a 49,5. Ez annyit jelent, hogy a nyomtávod csökken 2x10,5 mm-el. Vagyis a felni befelé fog lógni, tuti, hogy beleér hátul valamelyik merevítőrúdba. Ezenkívül az autó menettulajdonságai is +változnak majd.
Trükközni persze lehet, nyomtávszélesítő pogácsával, de ettől az ET nem fog változni. Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor hosszabb csavarok kellenek, és a kerékcsapágy sem fog rajong, ezért az ötletért.
Trükközni persze lehet, nyomtávszélesítő pogácsával, de ettől az ET nem fog változni. Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor hosszabb csavarok kellenek, és a kerékcsapágy sem fog rajong, ezért az ötletért.
Gróf06-12-2007 09:29:43 // 36754
Elég egyszerű szerkezet..
Szerintem a kötelet egyszerűbb akkor levenni amikor a szerkezet (pofák, mechanika) még az agyhoz van rögzítve. Ekkor egy fogóval megoldhtó. Legalábbis nálam ment. Ha csak kiceréled a kötelet, akkor érdemes az egészet fennhagyni az agyon. Tovább ellenőrzéseknél már jobban kell bontani. Levenni le lehet az egész rendszert, csak ki kell venni a 2 fordító pecket (szintúgy konbináltfogó a legjobb eszköz). A pofák meg a szerkezet ekkor is egyben marad, ha nem piszkálod a rúgókat. Emlékeim szerint az alsó rugó ilyenkor levehető, felsőket már nehezebb leműteni. A betéten a KF kart egy patent tartja, szerintem roncsolás nélkül leszedhető.
Véleményem szerint jobban jársz ha mindkettőt kicseréled, mert akkor azok biztosan 1ező méretűek. Én csak 1 et cseréltem, és nem talátam sehol sem olyan hosszúságút mint ami a kocsiban volt.. Másik érv, hogy a régi lehet már kezd szorulni, és akkor elég nagy szp...s a beállítás, mert nehéz egyenlő erőt juttatni mindkét oldalra.. Legvégső: ha esetleg egy hónap mulva a másik is berohad akkor kezdődik előlről a szívás.....
Ui: Érdemes egy vastagab csőbe belehúzni a kötelet ott ahol érintkezik a stab rudakkal, mert ott gyorsan kikopik és vizet kap..
Szerintem a kötelet egyszerűbb akkor levenni amikor a szerkezet (pofák, mechanika) még az agyhoz van rögzítve. Ekkor egy fogóval megoldhtó. Legalábbis nálam ment. Ha csak kiceréled a kötelet, akkor érdemes az egészet fennhagyni az agyon. Tovább ellenőrzéseknél már jobban kell bontani. Levenni le lehet az egész rendszert, csak ki kell venni a 2 fordító pecket (szintúgy konbináltfogó a legjobb eszköz). A pofák meg a szerkezet ekkor is egyben marad, ha nem piszkálod a rúgókat. Emlékeim szerint az alsó rugó ilyenkor levehető, felsőket már nehezebb leműteni. A betéten a KF kart egy patent tartja, szerintem roncsolás nélkül leszedhető.
Véleményem szerint jobban jársz ha mindkettőt kicseréled, mert akkor azok biztosan 1ező méretűek. Én csak 1 et cseréltem, és nem talátam sehol sem olyan hosszúságút mint ami a kocsiban volt.. Másik érv, hogy a régi lehet már kezd szorulni, és akkor elég nagy szp...s a beállítás, mert nehéz egyenlő erőt juttatni mindkét oldalra.. Legvégső: ha esetleg egy hónap mulva a másik is berohad akkor kezdődik előlről a szívás.....
Ui: Érdemes egy vastagab csőbe belehúzni a kötelet ott ahol érintkezik a stab rudakkal, mert ott gyorsan kikopik és vizet kap..
pb_06-12-2007 09:19:48 // 36753
Speedline felnik, de, hogy melyik típus fogalmam sincs. Mert pl a P4 "turbina" felnije is Speedline, és a Q4 kerék is Speedline gyártmányú, akárcsak az 1.7 QV kereke(de ez még lehet BWA is).
HátvédRomeo06-12-2007 00:56:00 // 36752
ET szám 155-nél 14"-nál 49,5. Ez mit jelent. A több a jó vagy a kevesebb???
HátvédRomeo06-12-2007 00:48:45 // 36751
HátvédRomeo06-12-2007 00:47:06 // 36750
Na meglett baxa meg végree :))
HátvédRomeo06-12-2007 00:46:04 // 36749
Azt találtam hogy a 14"os az 5,5 " széles, az ET 37. 155, Marea, csak ez lemez felni szám.
Mi ennek a felninek a neve?? 155 gyári. Csak a nevét nem tudom.
Mi ennek a felninek a neve?? 155 gyári. Csak a nevét nem tudom.
pb_06-12-2007 00:39:05 // 36748
1xűen csak rá kell keresni az 55 ET számára.
HátvédRomeo06-12-2007 00:36:58 // 36747
Az a baj, hogy multkor találtam egy tök jó web-et ahol mnden megvolt, de most nem találom a címet sehol.
Hol tudnám megnézni ezt a felnit, hogy milyen ET számú???
Hol tudnám megnézni ezt a felnit, hogy milyen ET számú???
HátvédRomeo06-12-2007 00:35:27 // 36746
No ez 6"os felni. Az már sok???
pb_06-12-2007 00:34:59 // 36745
Arra gondolt, hogy nem biztos, hogy +1ezik a 33-as ET száma(ET 39), az 55-ös ET számával. Ez pedig gond lehet, mert a futóműrészek más irányú terhelést kapnak/6nak, és így +nő az idő előtti elhasználódás esélye.
pb_06-12-2007 00:31:49 // 36744
Mondom vigyázz a szélességgel, mert hátul beleérhet valamelyik merevítőrúdba. Leginkább az alsóba. Nem véletlenül 5,5" széles gyárilag a 33-as keréktárcsája.
HátvédRomeo05-12-2007 23:27:21 // 36743
Ezt fejts ki bővebben! :))
185/60 R14 es gumit akarok ráhúzni. Azzal jó nem???
185/60 R14 es gumit akarok ráhúzni. Azzal jó nem???
pb_05-12-2007 23:01:05 // 36741
Rég jártál erre kártárs!))
Úgy emléxem az SW, és a Berlina kfkötél hossza nem 1ezik +. Sztem, ha cseréled párban cseréld. A kötelet visszafelé célszerű kihúzni, a doboknál kell előrefelé. Hátul a dobokat le kell venni, ha leveszed a dobot célszerű, felülvizsgálni a pofákat, a magát a dobot is. Dobféket még nem szedtem szét 33-on, de, ahogy elnézem nem bonyolultabb más típusokénál. A lényeg, ha le van véve látod a működési elvét, végig kell gondolni, mert tuti, hogy a csap, ami a kf működtetőkarját a pofához fogja el van ütve(más autánál így volt), és akkor le kell venni az 1ik pofát. Ez persze magával vonza, hogy másik sem marad a helyén, vagyis szétesik az egész mechanika.)) Ha szerencséd van akkor a munkahengerből nem esik ki a dugó(én így jártam az előző autómnál))), de ha már eléggé "taknyos" a munkahenger célszerű azt is cserélni. Ami nagyon fontos mielőtt összerakod, az önbeállítót vissza kell tolni alaphelyzetbe, különben a mechanikát is elég nehéz lesz összerakni, és a dob felrakásával is akkorát lehet szopni, mint a qrvaanyja.) A kf beállítása pedig a következő felemeled a hátulját, úgyhogy mind2 kerék a levegőben legyen, majd provizórikusan úgy állítod be a csavart, hogy kb az 5. 6. kattanásig lehessen húzni a kart. Ezután mind2 kereket próbálod kézzel elforgatni, ha nem lehet, akkor kész a móka, ha lehet, akkor még 1 kicsit rá kell állítani.
1éb apróságok: ha frissen felszabályzott/új dobnál, és pofáknál előbb célszerű összekoptatni a féket, majd utána állítani a kfet. Érdemes még pofa csere esetén letörni a pofán az éleket, 1 reszelővel.
Úgy emléxem az SW, és a Berlina kfkötél hossza nem 1ezik +. Sztem, ha cseréled párban cseréld. A kötelet visszafelé célszerű kihúzni, a doboknál kell előrefelé. Hátul a dobokat le kell venni, ha leveszed a dobot célszerű, felülvizsgálni a pofákat, a magát a dobot is. Dobféket még nem szedtem szét 33-on, de, ahogy elnézem nem bonyolultabb más típusokénál. A lényeg, ha le van véve látod a működési elvét, végig kell gondolni, mert tuti, hogy a csap, ami a kf működtetőkarját a pofához fogja el van ütve(más autánál így volt), és akkor le kell venni az 1ik pofát. Ez persze magával vonza, hogy másik sem marad a helyén, vagyis szétesik az egész mechanika.)) Ha szerencséd van akkor a munkahengerből nem esik ki a dugó(én így jártam az előző autómnál))), de ha már eléggé "taknyos" a munkahenger célszerű azt is cserélni. Ami nagyon fontos mielőtt összerakod, az önbeállítót vissza kell tolni alaphelyzetbe, különben a mechanikát is elég nehéz lesz összerakni, és a dob felrakásával is akkorát lehet szopni, mint a qrvaanyja.) A kf beállítása pedig a következő felemeled a hátulját, úgyhogy mind2 kerék a levegőben legyen, majd provizórikusan úgy állítod be a csavart, hogy kb az 5. 6. kattanásig lehessen húzni a kart. Ezután mind2 kereket próbálod kézzel elforgatni, ha nem lehet, akkor kész a móka, ha lehet, akkor még 1 kicsit rá kell állítani.
1éb apróságok: ha frissen felszabályzott/új dobnál, és pofáknál előbb célszerű összekoptatni a féket, majd utána állítani a kfet. Érdemes még pofa csere esetén letörni a pofán az éleket, 1 reszelővel.
pb_05-12-2007 22:37:46 // 36740
Ferke szeret mindent elbonyolítani.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-12-2007 22:03:40 // 36739
üdv urak!
kézifékkötél-cseréről mit érdemes tudni?
(az enyémben,dobfékesben kellene és csak az egyik kerékhez menőt...)
köszönettel előre is a válaszokért
üdv
ádidi
kézifékkötél-cseréről mit érdemes tudni?
(az enyémben,dobfékesben kellene és csak az egyik kerékhez menőt...)
köszönettel előre is a válaszokért
üdv
ádidi
Face05-12-2007 19:19:41 // 36738
Ferke, most öszintén... mit pöcsölsz ezen ennyit? A szinterezés egyáltalán nem drága..., vidd el ide:
http://www.bozser.hu/
Én eddig mindent itt csináltattam, olcsó és teljesen jó!
http://www.bozser.hu/
Én eddig mindent itt csináltattam, olcsó és teljesen jó!
pb_05-12-2007 18:58:31 // 36737
Először is nem ártana eldönteni, hogy szinterezés, vagy festés.) Én mondjuk valamilyen 2k alapozóval csinálnám.
Ferke05-12-2007 16:04:42 // 36736
pb_! Help! Súlyosan elkezdtek oxidálni a homokfújt cuccaim. (Nem is tudom,hogy ezen miért lepődök meg?!:) )
Sajna a szinterezésről még nincs hír, úgyhogy marad a festés. De. Mivel ez most fémtiszta felület, gondolom alapoznom kéne, ugye? Te hogy/mivel csinálnád?
Sajna a szinterezésről még nincs hír, úgyhogy marad a festés. De. Mivel ez most fémtiszta felület, gondolom alapoznom kéne, ugye? Te hogy/mivel csinálnád?
pb_05-12-2007 15:42:26 // 36735
Ha műanyagból szeretnél, akkor Tiby kártársal kell beszélni, ő + tudja csinálni.
Igor és Andi.05-12-2007 15:30:18 // 36734
Szóval akkor marad a matrinya :-( Nem baj. Azért köszi.
pb_05-12-2007 11:27:07 // 36733
Nekem, csak tojástarós marad.)
GT Ɨ|ѯ05-12-2007 11:13:09 // 36732
Ez csirkeitatós!:-))nem tojástartós,igazad van:-)
pb_05-12-2007 10:10:24 // 36731
Dekka05-12-2007 10:04:42 // 36730
na, akkor megiscsak tudod mirol beszelek, a belinkelt kep alapjan a "kis tojastartos" gyari felnivel egyezik a fekete. amit en linkeltem az meg a "nagy" ebben igazad van :)
pb_05-12-2007 09:59:07 // 36729
Én is olvastam az adok-veszeket.))
pb_05-12-2007 09:58:02 // 36728
Dekka05-12-2007 09:52:14 // 36727
pb_05-12-2007 09:41:01 // 36726
Ez nem a tojástartó felni.)
Bifi 15505-12-2007 09:36:19 // 36725
szia dekka szia pb
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
611
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?