Forum >> Alfasud-33
Gróf05-01-2008 20:13:00 // 38521
3mm el szorozd ne 0.3 al
Scott05-01-2008 20:11:00 // 38520
Tavaly vettem egyet 180-ért. Makulátlan állapotú volt ( majdnem ) és hibátlan. Fillérekbe kerül az alkatrész hozzá. Jó kis autók. Tavasszal adtam el 300-ért :)
Hakuna05-01-2008 20:10:35 // 38519
Ez szerintem sem stimmel. Mer ugye 3 mmrel van lejjebb a dugó. 80-as, itt a sugár 4 cm. 4*4*3,14*0,3, ez 15 ccm. 4 hengerben az még csak 60 ccm. Persze kérdéses a hajtókar hossza is.
pb_05-01-2008 19:54:26 // 38518
Ha szétnyitod, Lválik.)
Gróf05-01-2008 19:52:20 // 38517
hát igen. de a 1.5 ös váltóval lehet előlréb leszek, hogy abban nem kell majd annyi mindent cserélni
pb_05-01-2008 19:44:17 // 38516
Az a baj, hogy mind1iken majdnem ugyanazok a cuccok köszönnek L, pl 1-2 szinkron, stb.
pb_05-01-2008 19:42:42 // 38515
Pesten is láttam, hogy foglakoznak vele, majd még utána járok a dolognak. Aztán +látjuk mi lesz.)
Gróf05-01-2008 19:41:23 // 38514
Kataszrófa a kuplungtól a féltengelyig bezárólag... Sokat kaphatott már az a váltó... Majd tavasszal kiderül, addig ugysem tudom szétszedni. Addig megtartom a másikat, és remélem lehet majd legózni velük...
pb_05-01-2008 19:41:07 // 38513
Ez számomra is újdonság, hogy a 1351, és a 1490 a löketben tér L.))) De, azért majd nem árt +nézni, hogy az 1.5-ben mekkora dugók is vannak.)))))
Ha kisilabizál6ó valamilyen motorkód, még a 84-es motorodról, akkor könnyen kideríthető, hogy milyen játékos.
Ha kisilabizál6ó valamilyen motorkód, még a 84-es motorodról, akkor könnyen kideríthető, hogy milyen játékos.
pb_05-01-2008 19:36:41 // 38512
Velem is előferdült már jópárx, + a 2 helyett 4 is.
pb_05-01-2008 19:35:35 // 38511
Kapcsolóvilla probléma lehet.
pb_05-01-2008 19:34:29 // 38510
Oda van már a váltód.((
pb_05-01-2008 19:33:31 // 38509
Jaja, ilyenek nekem is vannak, pl R-t, csak akkor veszi, ha előtte 3ast rakok, stb.) Nem baj, majd 1 zsír váltónál nem lesznek ilyen kalandok.)))
Gróf05-01-2008 18:32:37 // 38508
Leszedtem (levéstem) a hólemezt. Csak azt nem tudom miért nem tettem meg előbb,, gyönyörű hangja lett.....
kesa05-01-2008 18:07:00 // 38507
Ígértem neked anno, hogy utánajárok, mennyiért tudnék foncsoroztatni, de végül annyi lett belőle, hogy előbb ki kéne próbálni, aztán mond a srác egy összeget.
Ha van beáldozható darab, akkor mintának jó lehet, megcsináltatom.
Egyébként a mattulás és egyéb bajok a párától/víztől vannak elsősorban.
Ha száraz a lámpa belseje, nem fog gyorsan tönkremenni!
Ha van beáldozható darab, akkor mintának jó lehet, megcsináltatom.
Egyébként a mattulás és egyéb bajok a párától/víztől vannak elsősorban.
Ha száraz a lámpa belseje, nem fog gyorsan tönkremenni!
Bálint05-01-2008 17:07:31 // 38506
Gróf05-01-2008 15:47:27 // 38505
Profizmusból nincs hiány. Nekem is tud olyanokat mondani, néha fel sem fogom..
Hakuna05-01-2008 14:26:48 // 38504
Már eddig tudott újdonságot mondani, elég profi :) Többek között pl. szerinte a 84-es motor amitt vettem 1.5-ös. Mert az lökethosszban tér el az 1351-től.
Hakuna05-01-2008 14:20:25 // 38503
Hívtam az előbb, most megyek mérni, mert kell egy adat. Aztán majd kitaláljuk hogy jut el, ha van belevaló, nyilván postán lesz érdemes.
Zoli3305-01-2008 14:19:33 // 38502
az a legcikibb mikor véletlenül 1es helyett 3asba rakod be a kapkodásba aztán még nem elég hogy nem tudok elindulni el is kell játszani ezt a kombinációt hogy be tudd rakni 1-esbe és a hátad mögött meg már fél perce állnak a szappantartós autók kárörvendezve
Gróf05-01-2008 14:14:24 // 38500
Érdekes hogy nekem az 1 est mindig elfogadja. Az a ciki mikor helyzet van pl előzés és padlógáznál kidobja a 4 est... xDDD
Zoli3305-01-2008 14:12:55 // 38499
nekem az ÜRES 3. ÜRES 4.ÜRES kombinációt kell eljátszanom ha 1-esbe vagy hátramenetbe akarom berakni, pesten elég szar vele araszolgatni
Gróf05-01-2008 14:09:19 // 38498
Hívd fe a srácot, azt mondta valószinúleg van neki pont olyan.... A szám + más infók az oldaladon.... 06204669994
Hakuna05-01-2008 13:51:34 // 38497
No megyek temosztát cserére egy puntóban (szerelőm nálam szerel, amíg tele van az aknásgarázsa 33-mal :)) Valamit- valamiért :)
Hakuna05-01-2008 13:49:12 // 38496
Lehet ez nálam valami betegség, de a féltett verdáról szeretem tudni, hogy tökéletes. Vagy hogy az összes hibajelenség elkerülhető. Váltani pl megtanultam. Asszon szól is néha, hogy pözsót vezetek, nem kell kettest kapcsolni indulás előtt. (mert pl. érdekes. de induláskor meg a 2-est veszi be, az egyest képtelen egyből..) Indulási "ceremónia" az olyan, hogy üres,->2->1, go. És váltásoknál 2 másodperces kuplung be. Ezek már tudat alat mennek :) 3tól aztán már bí mindent :)
pb_05-01-2008 13:45:30 // 38495
Én + pont fordítva vagyok ezzel.))
Hakuna05-01-2008 13:39:43 // 38494
Na igen. Bár én jobban elnézem egy fostalicskának. Mert az nem érdekel. Egyébként érdekes, a de pözsókon felöleti rozsda (92) vagy az sincs (95) szóval a kasztni az kifejezett erősségük.
pb_05-01-2008 13:36:42 // 38493
Nyilván az mber, 1 olyan autónak, amit szeret jobban Lnézni a dolgokat, mit 1 olyannak, amit nem, vagy csak tart, hogy tudjon közlekedni, ha úgy alakul.)
pb_05-01-2008 13:34:46 // 38492
Majd evidenciában tartom.))) =re az a tervem, hogy gyártok 1párat, aztán majd +látjuk mi, és hogyan valósul +.
Hakuna05-01-2008 13:34:32 // 38491
Én is. De kit érdekel pl. egy Uno típushibája, ha 120-ért veszem meg?:) Legyen neki nem bánom. A pözsó 106 is így került hozzám. Hát ha valaminek vannak típushibái... ráadásul ez kellemetlenebb, mert ennek egyben van a féltengelye a csuklóval. 30k Huf per oldal, ha cserés, és ugye ezt nem illik oldalanként. Hülye francia. És egy csomó francia kocsiban ez így van.
pb_05-01-2008 13:32:15 // 38490
Mind1ik autónak vannak típushibái, én már +szoktam a 33ét.)))
Hakuna05-01-2008 13:31:04 // 38489
Ez jobbos. És én nem teszem fel amíg valami barom szarrá nem töri az épet, amire vajmi kevés az esély így a szerelő garázsában :) És az üveg az egyetlen ép része. Ha erre jársz megkapod :) Ha nem jársz erre, akkor találsz jobbat :)
Hakuna05-01-2008 13:28:58 // 38488
Ezalapján ez se egy gyári frankó előnye a 33-asoknak. Ahány felfogatás annyi darabba törik, a foncsor mattul, koszolódik. Az indexet néha nehéz betámasztani, igaz ennek az az előnye megvan, hogy ha letört a csavar, akkoris ellentart, és stabil a test.
pb_05-01-2008 13:27:14 // 38487
Igazából most 2 üvegre lenne szükségem, de jobbosra nagyon, aztán telán indul6na a projekt.
pb_05-01-2008 13:25:34 // 38486
Olyan nekem is van.))
Hakuna05-01-2008 13:24:47 // 38485
Nekem csak a törött test, szar foncsorral, jó üveggel maradt meg. Meglepően stabilan áltt az 1 szem felfüggesztésével. Tarcsinak, vagy megszorult cartársnak jó lesz.
pb_05-01-2008 13:24:40 // 38484
Az a baj, ha már reccsen, akkor oda a szinkron, a kapcsolóhüvely, és a kapcsolókörmök is. Ilyenkor már hiába kuplungozod nem lesz jó sose. Igen, amíg vársz, addig a le tud lassulni, ill +állni a fogaskerék, és a kapcsolóhüvely rá tud ugrani a körmokre.
Hakuna05-01-2008 13:23:09 // 38483
Na jó, hát a formát én is szeretem. De egy kis láthatatlan erő nem árt meg :) Ilyen pl. a gyári merevítés a motorházban, az a két cső, ami a 86osomban nem volt.
pb_05-01-2008 13:21:47 // 38482
Én évekkel ezelőtt bontottam 1 párat, aztán legóztam. Majd most +int kell.((
Hakuna05-01-2008 13:20:17 // 38481
Az enyémben vatta ój kuplunszett van 2005 óta. Ugyanúgy antiszinkronos 2-esben. Ha várok 2 secet váltás előtt, vagy először 1-be rakom, akkor persze jó. De néha én is elfelejtettem várni, illetve kapkod az ember. Nem beszélve arról, hogy 2005-ben kölcsön kellett adnom kicsit. Halálközeli élmény, soha többet ilyet.
pb_05-01-2008 13:19:56 // 38480
Mert itt, azért jobban szeretik az mberek, ha a 33nak, 33 formája van, nem pedig valami tök más.))
Hakuna05-01-2008 13:18:30 // 38479
Én 4000-ért cseréltettem ki a törött üveget egy jó állapotú foncsorral bíró testen. 1000 volt a test törött üveggel, így pont annyi volt, mint a jó állapotú a túloldalra eleve 5-ért.
pb_05-01-2008 13:18:29 // 38478
Az én hulladékom ilyen.) Ott pedig szívfájdalom nélkül behúzzuk fokozatba.))
pb_05-01-2008 13:17:18 // 38477
Nyelestengellyel nincs baj, még nem láttam olyan boxer váltót, amiben ne lógott volna, és érdekes módon nincs hangja. Inkább a kuplungot említeném + főludasként.
pb_05-01-2008 13:14:22 // 38475
Nekem sikerült gyártani 1pár fényszórót, egészen jól sikerült, és +lepően jól világítottak. Most mondjuk gondolkozom 1 újabb páron, de a foncsort lehet újra foncsoroztatom bennük.
Hakuna05-01-2008 13:13:40 // 38474
Honnan?:) Végülis nekem egy zártszelvény a küszöböm. Lehet tetszik a Bora is :) Főleg alfa motorral.
Hakuna05-01-2008 13:13:06 // 38473
Kipróbálnám már, de hát látod egyik sem siet elébe :) És fennáll a veszély, hogy találok valami jáccóst addig .)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
593
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?