Tegyél rá 45ösöket, menni fog, mint őrület, csak majd készítsd a brifkót is mellé.))))
1 váltó olyan 10-20 között van állapottól, és kiviteltől függően, 15 környéke az Lfogad6ó ár. A motor azért ettől kicsit többet ér.
Forum >> Alfasud-33
pb_08-01-2008 00:12:23 // 39021
pb_08-01-2008 00:08:41 // 39020
Azért ennél kicsit többet érnek a cuccok.)
pb_08-01-2008 00:07:02 // 39019
Mer te is állandóan variálsz.)))
HátvédRomeo07-01-2008 23:51:22 // 39017
A nagy sztori akkor volt mikor barkácsboltban meg csapágyboltban FANDI CSUKLÓT kértem. Nem tudták mi az. Azt kezdtem kézze lábba mutogatni Nekik mi is az valójában és hova kell. Közben meg Frajdi elszólás. -Hihetetlen, hogy senki nem tudja. :D
Hakuna07-01-2008 23:46:00 // 39016
Szóval kristályosodik bennem, hogy WhiteSkull kolléga Fijákerjére szert kéne tenni.
Hakuna07-01-2008 23:44:05 // 39015
Dettó. De ma már az elővételét is megspórolom. Amúgy ezeknek a szoftvereknek még hátránya az is, hogy bizonyos alkatrészcsoportokat másképp hív, vagy másképp csoportosítanak :)
Hakuna07-01-2008 23:42:00 // 39014
A kedvenc részem az volt, amikor elment a főnök, és aszongya: acc nekem egy huszast, és elviszed százér, mindenkinek jó! Na erre majdnem azonnal ehoztam! >:-)
De aztán majdnem úgy döntöttem, inkább adok a főnöknek egy húszast, és majd meglátjuk :) De annyira erőlködött a 100 fölötti árral, hogy nem pazaroltam tovább a kírérőm (bérsofőr koléga) idejét.
De aztán majdnem úgy döntöttem, inkább adok a főnöknek egy húszast, és majd meglátjuk :) De annyira erőlködött a 100 fölötti árral, hogy nem pazaroltam tovább a kírérőm (bérsofőr koléga) idejét.
HátvédRomeo07-01-2008 23:41:19 // 39013
Naná forgalmi mindíg nálam van gyalog is, minden egyben, papírt sose hagyok autóban.
Hakuna07-01-2008 23:38:51 // 39012
Tökéletesen látod a kérdést. Szerintem Ő is tudja, csak ugye úgy nem lehet eladni, ha ő maga nem hisz benne. Megérkezésemkor lehordta a francia verdákat. No meg az olaszokat :) (pözsóval érkeztem megnézni, na mondom jól indul, igazi jó érzék). Aztán, hogy remek kis autó ez annak, aki szerelmes, de ő őszintén szólvan nem szereti az alfát egyáltalán. (ilyet én is nehezen tudnék). Aztán azt is mondta, hogy az új swift az 92 lovas. Mikor reagáltam, hogy az enyém kehés motorral 90 LE-vel játszva odavágja, akkor meggyőzőtt (volna) hogy a suzuki fordulaton szeret, és 6000 fölött adja le a 92 paci nyihorászását. Ezen én is nyihorásztam, bár tény, hogy kolegám 130 fölött vált 5ösbe :) Mondom és a nagy fordulat nem árt neki? Ezek után jött a hab a tortán, hogy ezeket nem lehet tönkretenni, mert egyszerűen ilyenek, és hogy japán motor van a swiftben, mindent kibir. Nézzem meg a régieket (és rámutat egy rakás fosra) még mindig futnak, és semmi bajuk. Nem fejtettem ki a véleményem, hogy nem az átlag magyar 5k/év futásteljesítményhez kéne mérni. Tény hogy szívós, de azért a tartós 6-7e nem hiszem hogy jót tesz neki.
pb_07-01-2008 23:31:18 // 39011
Röviden, és tömören 1 rakás fos, és az Ladónak fogalma sem volt az egészről.
Hakuna07-01-2008 23:29:09 // 39010
Ha a szaki fejből nem vágja a típust és a változatait, a legtöbb cucc csak a pontos adatok megadásával keríthető elő. Én hamar megszoktam anno, hogy forgalmival menjek bevásárolni, vagy fejből tudjam. Ma már az utóbbit alkalmazom. Amúgy az egyik ügyfelem (informatikai bt) egy autósbolt. Ott láttam saját szememmel először, hogy műkszik a szoftver. És mindegyik nagykeré ilyen.
pb_07-01-2008 23:27:58 // 39009
Gátló nem tér L, a kerékméretet is úgy csinálták, hogy váltóméret legyen.
Nem mind1ik 16v-n van tárcsa hátul. Sőt elég ritka a tárcsáa hátsófék.1ébként nem ez sem teljesítmény függő, már láttam 8v-n is.
A nagylámpás 1. futóműve(xtra eseteket nem nézve), a toronyszilentnél tér L a csíktól. A hátsó pedig abban, hogy a hátsó felső merevítőrudak hátrafelé néznek, míg a csíknál előrefelé.
Nem mind1ik 16v-n van tárcsa hátul. Sőt elég ritka a tárcsáa hátsófék.1ébként nem ez sem teljesítmény függő, már láttam 8v-n is.
A nagylámpás 1. futóműve(xtra eseteket nem nézve), a toronyszilentnél tér L a csíktól. A hátsó pedig abban, hogy a hátsó felső merevítőrudak hátrafelé néznek, míg a csíknál előrefelé.
Hakuna07-01-2008 23:26:52 // 39008
Hihetetlen ez az egér. Meg ez a fórummodul. Az a baja az egeremnek, hogy véletlenszerűen duplán kattint. És kétszer küldi kétszer küldi L a postot, pedig pár sec különbségnél már szólna, hogy duplikát hozzászólás. Jó kis Tescos Hama egér. Már a 3. görgőjét eszi, most az is beszart. De hogy mitől ilyen jó a gombja, azt nem tom :)
Hakuna07-01-2008 23:22:48 // 39007
Hát, méregdrága webáruház modulra nem naon költenek :) De legalább van pár fotó, a kiváncsiaknak. No megtalálni már nem egyszerű dolgot, de gondolom jobb szeretik ha betérnek hozzájuk a vevők.
Hakuna07-01-2008 23:22:45 // 39006
Hát, méregdrága webáruház modulra nem naon költenek :) De legalább van pár fotó, a kiváncsiaknak. No megtalálni már nem egyszerű dolgot, de gondolom jobb szeretik ha betérnek hozzájuk a vevők.
HátvédRomeo07-01-2008 23:21:56 // 39005
Sztem 1-2 boltban az a legviccesebb mikor notorhoz veszek valami kopó dógot, mint levegő szűrő, olaj szűrő ilyeneket, hogy adjak ALVÁZ és motorszámot. Hát én nem tudom, sztem ez valami ragadvány náluk, de a kasztninak sincs sok köze a motor alkatrészekhez. Meg amikor mondom, hogy'88-as 1.7 8v IE és még mindíg kér motorszámot. Tudtommal a II.es szériásban 1 fajta1.7IE motor volt. Ráadásul olajszűrőnél, 1.2-1.7 8v-ig ugyan az kell. Van 2 fajta olajszűrő, de a menete ua, csak méretben nagyobb. Sőt az jó szinte minden olasz régebbi autóba.164,75, Ritmo, Regatta stb. Vicces egyben bosszantó.
pb_07-01-2008 23:19:36 // 39004
Anno 1 kis "lyukból" indultak, mára már 1 nagy ház lett, sok Ladóval, rohadt nagy választékkal, és az árakkal sincsnek annyira Lszállva. Persze nem mondom, hogy nem lehetnének olcsóbbak, de ez még Lfogad6ó.
pb_07-01-2008 23:16:54 // 39003
A futóműnek majdnem mind1 a dolog, 94-ig az összes boxernek ugyanolyan felépítésú futóműve volt. Persze kisebb változtatásokat eszközöltek rajta, de ez nem motor, és teljesítmény függő volt. 1 16v is is simán Lmegy stab nélkül, valószínűleg észre sem vennéd, hogy nincs rajta. Vagy pl 83 előtt az 1.5 TI QVken rajta volt, nem kizárt, hogy az 1.3 TIken is. Csak 83tól fukarkodtak ezzel a cuccal.
Hakuna07-01-2008 23:13:50 // 39002
Veszprémben is van egy olyan, hogy László Ker. Minden van ami szög, csavar, vagy hasonló bizbasz. Még ajtókilincs kitámasztó gumit is csak ott lehet kapni. Szenzációs találmány. Falfelújítás helyett :)
Hakuna07-01-2008 23:10:26 // 39001
Látszik abból, hogy praktikus. Mindent tud a honlap ami kell ehhez a bizniszhez.
pb_07-01-2008 23:09:21 // 39000
Jó bolt, qrva régóta odajárok vásárolni.
pb_07-01-2008 23:08:08 // 38999
pb_07-01-2008 23:07:28 // 38998
Fasz hülyék hozzá. Nekem is állandóan össze-vissza kérdezgetnek mindenfélét, pl a motorhoz szerettem volna valamilyen alakatrészt erre kérdezik, hogy összkerekes? Csak a fejemet fogtam.
Hakuna07-01-2008 23:05:27 // 38997
Szép honlap! :) Megérte az árát.
pb_07-01-2008 23:04:47 // 38996
Mielőtt +kérdezed az összes topikban a csavaros, + bilincses dolgot, bár szíved joga, +rémüldöznél, nézd + az előző hszt.)))
pb_07-01-2008 23:00:52 // 38995
Nem rege, nem is monda.))) Szögker Kft
Hakuna07-01-2008 22:39:12 // 38994
Csak azt nem értem, miért nem mondta azonnal rá, hogy felezzünk. Még azzal is jó lett volna neki, ha megszabadítom a gondtól. Vagy mondta volna, hogy jó, akkor legyen alkatrész, ad meghatalmazást, elhozom 50-ér, nem íratom át, kivonom, van alkatrész hegyekben nekem is másnak is. De nem bízik a jó üzletben, meg egy hülyében. Szerintem rárohad. Az igaz, hogy rohadtan is elmegy 50-ért vasba :) Majd a nemazideinaponbarnult színesfémkereskedők megoldják a baját.
Hakuna07-01-2008 22:36:48 // 38993
Azér az sok lenne. Ennél rosszabb is átment már 70-ér :) Szerintm ez eladói fogás, akárcsak az, hogy kicsit szeretve költögetve rá (fél milla) helyre kiskocsi lesz belőle. Meg hogy vígan elmegy 1 évig, amíg a műszaki tart.
Gróf07-01-2008 22:34:38 // 38992
300 volt a plussz pénz hogy átengedjék
Hakuna07-01-2008 22:17:49 // 38991
Volt benne viszont egy 75 Ah-s akku is, de szerintem azt kiszedik belőle, mire bárki odamegy :)
Hakuna07-01-2008 22:05:14 // 38990
Ja és kijött a "főnök" is, és el akarta hitetni velem, hogy a gazdája 300-at költött a legutóbbi műszakira. Mondom ja, csak nem naon láccik, mer 30-al se növelte a 0 Ft-os értékét.
Hakuna07-01-2008 22:02:02 // 38989
De ki feccel bele 120-at? Ráadásul át is kéne íratni, de korántsem biztos, hogy kibírná 2 hónapig. Ha mégis, 12+ literes fogyasztással. "Biztos be tudja hangolni egy profi" mondta Ő. Csak szerintem ezis gyűrűs lehet akár. Akkor +basz6ó. Plusz ugyebár a kasztnit is hegeszteni kell. Nem nagyon, csak egy negyed padló. Köszöbspoilert nem mertem levenni, de ott is lehet bármi.
Hakuna07-01-2008 21:59:13 // 38988
Én egy tízesért megvennék egy jó karbit, 40-estől (van nagyobb ?:))
Sztem egy váltó maga 20+ szintén ha jó persze. A motort, azt most vettem 10-ért. De egy tök jó nekemis kb 20-at ér.
Sztem egy váltó maga 20+ szintén ha jó persze. A motort, azt most vettem 10-ért. De egy tök jó nekemis kb 20-at ér.
Gróf07-01-2008 21:58:24 // 38987
Jobb lenne szegény kocsinak ha cartársak közt szétárulva menne a mennyországba...
Hakuna07-01-2008 21:57:53 // 38986
Igazából nem kell. :) Téligumival már hoznám is. Így várok még egy kicsit jobb időre. Kiábrándultam a zöld 145-ből is. Mondjuk nincs rá okom, csak ponn nem volt a srác pesten mikor én ott jártam. De ebből ítélve szerintem hallgató lehet. És így máris nem olyan izgalmas 180k fölött 400-es tartományban. Félmilla feletti autóval pedig nem szívesen járnék (ebben meggyőztek a mai viszonyok is). Szóval marad a kicsi olcsó gazdaságos. Pláne ha a Fiat télleg elmegy vagy 300k-ig.
Scott07-01-2008 21:57:42 // 38985
Cartársi árak ? Az ott kezdődik, hogy én pl. pár hónapja ajándékoztam el 3 garnitúra 40-es karbit ( 2 Weber és egy Dell'Orto ) :)) Személy szerint ( igaz én más vagyok ) egy 8 szelepes 1.7-es komplett motorért max adnék 15-20-t, de inkább max 25- váltóval együtt. Más az autóból nem ér egy fillért sem.
Scott07-01-2008 21:54:16 // 38984
Na majd ha kapok %-ot Whiteskull-tól :))
Hakuna07-01-2008 21:53:36 // 38983
Ezt csak profi fogja elvinni. 20-ért átírva, vagy 50ért alkatrésznek. Annyit simán ki lehet árulni belőle szerintem, még cartársi árakon is. Váltó, karbi, meg nekem a dugók fele :)
Hakuna07-01-2008 21:52:23 // 38982
Sokáig tolod még, rábeszélsz :) Amúgy nem lesz nehéz.
Gróf07-01-2008 21:49:43 // 38981
Hát igen... Bár szerintem egy amatőr se vinné el..
Scott07-01-2008 21:49:37 // 38980
Ennél bonyolultabb verdát ilyen célra nem is szabad venni. Legyen kis motoros 8 szelepes egyszerű központi befecskendezéses. Jó buta, egyszerű szerkezet. Nem tud mi elromlani benne. Nem véletlenül vettem tavaly(előtt) az Uno-t. Kicsit bánom is hogy tavasszal eladtam. Most qva jó lenne azt nyüstölni a retek időben a 33 helyett.
Hakuna07-01-2008 21:46:38 // 38979
Ja, megnéztem a monori csodát. A bal hátsó!? padlólemez van átlyukadva, meg valami lóg belőle, aminek vagy nem kéne ott legyen, vagy nem kéne úgy álljon. A 93-as gép az egy 90-es, pont mint az enyém, dupla karbis, csak 93-ban lett MO-on forgalombahelyezve. (Ennyit az injektorosításról) A motor enyhén kehés, minimum egy henger nem megy, nkább kettő, mint az enyémben beszarásakor. (lehúztam a 2-est, illetve a 4-es kábelt, egyiket sem vette észre.) A hidegindítás után befeketítette a havat és a kerítést. Olaj félállással a maximum felett, még egészen viszkóz. Ajtók befagyva (vagy szar a váz) Enyhe szelephang (vagy csörgőkígyó lakik benne) melegedésre eltűnőfélben volt. 160k+ km, lelakott belső (ezt tudtuk). Érdekes kormány, valami sport lehet, mert nem alfa. Sárga indexek díszítik. Nem kezdtem el alkudni sem, mert 100-120 körül remél érte még mindig az árus. Nem tudom huszat adtam volna -e érte, ha át is kell írni. Elöl téligumi, egész tűrhető, hátul ótvaros nyári. Szerintem onnan fog távozni az örök boxermezőkre. Persze donornak jó lehet. Az eladó is a műszaki lejárta után a fémkereskedőkben bízik, mer hogy 50-et azok is adnak érte. Szerinte! Elejtől dícsért, hogy milyen jó látni, hogy valaki ért hozzá, tudja mit hol kell nézni. Mondtam ez most neki inkább hátrányos :)
Hakuna07-01-2008 21:38:17 // 38978
Erre szeretném használni. Nagyobb útra meg kéthavonta. A többire ott a két (most csak 1) céges járgány.
Hakuna07-01-2008 21:35:25 // 38977
Szerintem vegyél rendes hagyományos svédbilincset. Az ilyenek szarok. Én is lassan lecserélem a garnitúrát. Ahol már bontottam, ott rendes került fel.
Scott07-01-2008 21:15:55 // 38976
Napi munkába járós autónak több, mint ideális. Oda nem kell erőgép :)
Ferke07-01-2008 21:13:47 // 38975
Azért egy vele 1idős góf3 1.4-et szerintem simán megkajál.:))
Rumi07-01-2008 21:03:43 // 38974
1,4 benzin, egy vadallat lehet :)
HátvédRomeo07-01-2008 20:57:32 // 38973
Jaja, elől nincs nálam.
Ferke07-01-2008 20:29:46 // 38972
Hátul mindenkinek van. Elöl viszont nem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?