Forum >> Alfasud-33
pb_08-01-2008 20:41:39 // 39121
Nem kell azt állandó jelleggel padlón forgatni.)
pb_08-01-2008 20:39:04 // 39120
Gróf08-01-2008 20:19:30 // 39119
De ha megszűnik a tiltás, nagy a veszélye, hogy széthajtjuk a blokkot nemde?
pb_08-01-2008 20:18:33 // 39118
Az számolva is bőven 6k felett van.)
Hakuna08-01-2008 20:18:25 // 39117
Aham, tippek a szénné égetésre :)
pb_08-01-2008 20:16:23 // 39116
Létezik, karbisnál a gyújtás Lvételével tilt, befecskendezősnél pedig a benzint veszi L. A karbisnál 1 röpsúlyos szerkezet van beépítve a gyújtásLosztóba, és bizony fordulat felett testeli a gyújtást. Ha ezt kiszeded, +szűnik a tiltás.)
pb_08-01-2008 20:13:22 // 39115
Lehetne több is.))
pb_08-01-2008 20:12:39 // 39114
Előzésnél látszik leginkább, amikor nem ritka, hogy 2őt is vissza kell kapcsolni. Olyan 190-ig igencsak jól megy, afölött kezdődik a vánszorgás.)
pb_08-01-2008 20:07:41 // 39112
Nincs az sajna annyi.) Nálam 156 óra szerint, viszont számolva gyári kerékkel, 7ks rev limitert feltételezve 148, 7,2nél 152.
pb_08-01-2008 20:03:36 // 39111
Ha 130nál viszonylag jól mutat az órád, akkor 180nál nem csal6 annyit, hogy 5k forduljon.)
A piros mező 6,2knál kezdődik, alatta nem igen szokott tiltani. A tiltás 6,2-6,4k körül lehet. 6,2nél megy kb 2kilot.
A piros mező 6,2knál kezdődik, alatta nem igen szokott tiltani. A tiltás 6,2-6,4k körül lehet. 6,2nél megy kb 2kilot.
Gróf08-01-2008 19:51:59 // 39109
Elől a lengőkarok oldalánál kapcsolódik, onnan eléggé elrejtve a segédalváz felett megy tovább asszem...
HátvédRomeo08-01-2008 19:50:36 // 39108
Az 1.2-es Sudomnál tapasztaltam, hogy pörgetni kellett hogy jobban szaldjon. Jól is ment a kis dög.
A mostaninál, nálam jobb helyzet, mert a kis áttétel miatt mély 2000-ről már jól húz, mint egy vízhordó lány.
A mostaninál, nálam jobb helyzet, mert a kis áttétel miatt mély 2000-ről már jól húz, mint egy vízhordó lány.
Zoli3308-01-2008 19:48:14 // 39107
ezt a stabilizátort már multkor is meg akartam kérdezni?
sejtésem van, de mégis mire jó konkrétan és hol kell azt keresni a kocsin hogy van é?
sejtésem van, de mégis mire jó konkrétan és hol kell azt keresni a kocsin hogy van é?
HátvédRomeo08-01-2008 19:47:01 // 39106
Nálam 2-ben 90-nél tiltott le. Dadogni kezd a motor.
Hakuna08-01-2008 19:39:41 // 39105
Szerintetek ez a tiltás ez létezik? Én már mentem 6500-as fordulaton, 190 fölött, (óra szerint, mer amúgy az 178 környéke a gps alapján) de nem tiltott le. Vagy ez csak állóhelyzetben van?
Hakuna08-01-2008 19:32:41 // 39104
Jahogy kicsit sok lovas ?:)
Zoli3308-01-2008 19:31:08 // 39103
lesz hangfelvétel?
Scott08-01-2008 17:26:36 // 39102
Természetesen ezeknek az új hulladék motoroknak köze sincs a boxerokhoz.
Csak megjegyeztem, hogy hiába van lóerő néha kevés a nyomaték, amit én hiányolok. Bár street racingre nagyon feeling, de azért néha jó lenne pár plusz NM.
Csak megjegyeztem, hogy hiába van lóerő néha kevés a nyomaték, amit én hiányolok. Bár street racingre nagyon feeling, de azért néha jó lenne pár plusz NM.
HátvédRomeo08-01-2008 17:18:55 // 39101
Hát az off-os 1.6, 1.7 -esek se tudnak 140-150 Nm-nél többet főleg a nagyja 100-110 lovas és 16v-k ráadásul 2007-es újak is.
Scott08-01-2008 17:14:32 // 39100
Sajnos a boxerek elég harmatosak nyomatékban. 140 és 150 Nm között van a max.
Ezt erősen érezni is nagy sebességről való gyorsításkor, az nem az erőssége ezeknek. Ellenben az állórajt, vagy a 0-140-es tartomány nagyon cool :)
Ezt erősen érezni is nagy sebességről való gyorsításkor, az nem az erőssége ezeknek. Ellenben az állórajt, vagy a 0-140-es tartomány nagyon cool :)
Scott08-01-2008 17:08:56 // 39099
Pedig jól mondja pb 6000-nél és a felett már csak üvölt, de nem csinál semmit a 8V. Én már csak tudom :) Viszont a 16V még javában húz itt :)
Scott08-01-2008 17:06:48 // 39098
A 8V-t nem is szabad tovább, mivel 5900-nál adja le a max lovakat. Ellenben a 16V 6500-nál :)
Scott08-01-2008 17:05:34 // 39097
Valami elképesztő hangja van 4k felett és egyre szebb ahogy emelkedik. Na de ezt nem kell egymásnak bemutatni :))
HátvédRomeo08-01-2008 16:57:18 // 39095
Hát mit mondjak pályán ilyen felső oszlopos bemérő műszereknél 130nál az órám is 130-at mutatott. Szóval elég pontos az órám az OFF-os Kopelekhez képest, amik 160-nál 145-öt mennek valóságban
Nálam 5000-nél ment 180-at óra szerint. Eléggé "csikók" voltak a fák. Érted?! :-)
Nem tudom. Ja Kattom nincs. Fene tudja, 5600-6000 között tilt valahol, épp lepillantottam azon az 1 alkalommal 2-ben, hirtelen 5600 környéke után volt a mutató.
Betonláb is azt mondta kb 190-200 között van a vége valahol. 1.3-as váltó miatt nincs valami egetrengető végsebessége. Viszont piszokul jól gyorsul és kurvára rugalmas.
Nálam 5000-nél ment 180-at óra szerint. Eléggé "csikók" voltak a fák. Érted?! :-)
Nem tudom. Ja Kattom nincs. Fene tudja, 5600-6000 között tilt valahol, épp lepillantottam azon az 1 alkalommal 2-ben, hirtelen 5600 környéke után volt a mutató.
Betonláb is azt mondta kb 190-200 között van a vége valahol. 1.3-as váltó miatt nincs valami egetrengető végsebessége. Viszont piszokul jól gyorsul és kurvára rugalmas.
pb_08-01-2008 16:26:36 // 39093
Látod ilyen szívtelen.))))
Dekka08-01-2008 15:46:29 // 39092
siman, foleg mert az ellenkezo iranyba megy :D
Ferke08-01-2008 15:45:33 // 39091
És nem is veszed fel? Otthagyod a -2 fokban sétálni???:)))
pb_08-01-2008 15:44:10 // 39090
Ha mellettem megy L, 33as azt kénytelen vagyok +nézni.)))
Dekka08-01-2008 15:39:03 // 39089
nem, csak mindig ott setal az utvonalon,ahol en meloba megyek :D
Ferke08-01-2008 15:36:56 // 39088
Ti egymás autóit stírölitek reggelente??:)))))
pb_08-01-2008 13:28:53 // 39087
Nyugodtan szároljad, én is szoktam jófajta jelzőkkel illetni.)))
Dekka08-01-2008 13:08:23 // 39086
nah,befejeztem az autom sztarolasat,mert mar megszamolni se tudom hanyszor irtam le :D fuckme :D
Dekka08-01-2008 12:52:15 // 39085
jaja, es nem vettem hanem csinaltattam, tök buszke vagyok rá :P ipse megdicserte h ilyen idos ,raadasul olasz autonak ritkan ilyen jo a motorja meg a katalizatora
pb_08-01-2008 12:50:31 // 39084
Könnyen lehet, hogy az is annyi. Ja reggel láttam, hogy van zöldk a gépen, azon a részen szép tiszta volt a rendszám.)))
Dekka08-01-2008 12:35:23 // 39082
erdekes,mert a zoldkartyanal a gep az 558a-ra is 77kw-ot irt :D na m1, 148nm? kene azon tuningolni egy kicsit még :D
Ferke08-01-2008 12:31:12 // 39081
Kb 130 le, így csak az 1.7 lehet.:)
pb_08-01-2008 12:29:44 // 39080
A beosztásokat figyeld.)))
pb_08-01-2008 12:29:07 // 39079
Érdekes a dolog mert az 558Ara 75 kW/102 LE @ 5500 RPM adat van, viszont a 737re pedig 77 kW/105 LE @ 5800 RPM. A nyomaték mind2nél ugyanannyi, 148 Nm @ 4500 RPM.
Gyugyo3408-01-2008 11:53:26 // 39078
Hi, az engem is érdekelne, mármint az 1351 :D
Gróf08-01-2008 11:44:19 // 39076
Ciao!
1351 ről is légyszi légyszi...
1351 ről is légyszi légyszi...
Hakuna08-01-2008 11:21:13 // 39075
Lehet Vak vagyok, de nem látom :)
Dekka08-01-2008 11:20:14 // 39074
pb, 1.78v 105 lohereero mennyi nyutonmetert produkal max? erdekel h mennyi az annyi, nem nagyon latok ilyen adatokat sehol
Hakuna08-01-2008 11:19:04 // 39073
Jah, lehet megcseréltem. Énis gyakrolom még a fórumozást :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
476
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?