Forum >> Alfasud-33
pb_10-01-2008 10:36:20 // 39421
BoTS tényleg létezett. 96-97ben gyártották, valami 8k+ db talán. Mindenesetre 1 Lbaszott konstrukció lehetett.)
Ferke10-01-2008 10:27:16 // 39420
a főszvágen pdtdi-je nem bírja ki.:))) Ezt már több helyről hallottam...
GT Ɨ|ѯ10-01-2008 10:24:41 // 39419
De igen!
és még szalad belőle pár példány:-))
és még szalad belőle pár példány:-))
pb_10-01-2008 10:17:47 // 39417
Ja, de ott tartottunk, hogy a +forrást, simán kibírja bármeilyk hfej.
pb_10-01-2008 10:16:25 // 39416
Mind1ik motornál vetemedik a hfej 1 le- felszerelésnél, csak van amelyiknél jobban, és van amelyiknél kevésbé.
Ferke10-01-2008 09:57:44 // 39414
Szerintem pontos méret alapján találsz skf-nél, vagy valami hasonló helyen.
swan10-01-2008 09:55:53 // 39413
Sziasztok! Hétvégén szétborítottm a szervopumpát. Gonoldtam megosztom veletek a képeket, mert nekem érdekes.
szétszedve ilyen
mégjobban szétszedve
ez maga forgorész. Alapátok meg ki be mozognak a pályának megfelelően. Ez engem nagyon meglepett.
most meg ilyen szimeringet keresek de nem nagyon találok:-(
szétszedve ilyen
mégjobban szétszedve
ez maga forgorész. Alapátok meg ki be mozognak a pályának megfelelően. Ez engem nagyon meglepett.
most meg ilyen szimeringet keresek de nem nagyon találok:-(
Ferke10-01-2008 09:52:56 // 39412
Gondolod, hogy nem így van? Egy mai normál autó hengerfeje olyan silány, hogy már egy sima lehúzás után újra síkolni kell.:)))
Gyugyo3410-01-2008 08:56:15 // 39411
hmm, ez van de tanultam belőle :):)
pb_10-01-2008 08:12:38 // 39410
Na, akkor itt van a qtya Lásva.))
pb_10-01-2008 08:11:55 // 39409
Sztem, ez ilyen urban legend.)
pb_10-01-2008 08:10:18 // 39408
Akkor, ezek szerint mégse.)
pb_10-01-2008 08:09:15 // 39407
Anno nem ártott volna 1 hibakeresés, hogy miért is nem indult L.)
pb_10-01-2008 08:06:43 // 39406
1.3/1.4 turbina felnikkel. Últetést te is tudsz tenni bele, csak a rugóval kell variálni.)
pb_10-01-2008 08:02:37 // 39404
Sokx nem sokra megy vele az mber.)
pb_10-01-2008 07:56:44 // 39402
1.6-os 55 nem is létezett.))
Gyugyo3410-01-2008 07:44:19 // 39400
Álltam járó motorral, elég sokáig és nem figyeltem annyira a műszert mert beszélgettünk egy haverommal. :S
Ferke10-01-2008 07:16:33 // 39399
Nem mondod, hogy úgy barkácsoltál be ventikapcsolót, hogy a biztit előtt meg se nézted?!:)))))
Ferke10-01-2008 07:15:46 // 39398
Ne azt mondtam, hogy minden vas befordul tőle, hanem hogy a legtöbb..:))
HátvédRomeo10-01-2008 01:35:47 // 39397
Hagyd ezt a témát!!! Keresgess tiszta gépet. Ahogy pb_ mondta nyilvánosan ne feszegesd ezt. Jó tanács!!!
Van ami műkszik, és kis pénzmaggal és ráfordítással, azért lehet belőle, működő autót faragni.
Van, hogy 100-ér kapsz elég jót, van hogy 400-ér szidod, még az olasz villamost is annyi baja van. Hallottam már ilyenről.
OFF-os példa. Apám pár éve vett 1 Rönyő 5-öst 100.XXX pénzé. Eddig 1műszakival együtt, költött rá, talán 40k-t. Beszart a generátora 10K bontott, meg a bajusz kapcsolója 7k új, műszakira, meg rádobott 20K-t. Meg ezen kívűl volt 1 olajcseréje, de azt nem számolom bele, az újnak is kell.
Meg most fog venni bele, 4 db gyertyát, 5K.
Szóval keresni kell, megnézni többet, alá, belenézni, menni 1 kört vele, azt kiderül, mi az.
Van ami műkszik, és kis pénzmaggal és ráfordítással, azért lehet belőle, működő autót faragni.
Van, hogy 100-ér kapsz elég jót, van hogy 400-ér szidod, még az olasz villamost is annyi baja van. Hallottam már ilyenről.
OFF-os példa. Apám pár éve vett 1 Rönyő 5-öst 100.XXX pénzé. Eddig 1műszakival együtt, költött rá, talán 40k-t. Beszart a generátora 10K bontott, meg a bajusz kapcsolója 7k új, műszakira, meg rádobott 20K-t. Meg ezen kívűl volt 1 olajcseréje, de azt nem számolom bele, az újnak is kell.
Meg most fog venni bele, 4 db gyertyát, 5K.
Szóval keresni kell, megnézni többet, alá, belenézni, menni 1 kört vele, azt kiderül, mi az.
pb_10-01-2008 01:13:41 // 39395
Ha ilyet keresel, akkor ne a 33asok között nézelődj. Sőt öreg ARt ne is nézz. Akkor inkább mucuki, és tsai.
pb_10-01-2008 01:11:02 // 39394
1 jó tanács, sztem ne erőltesd ezt a témát nyilvános fórumon.)
pb_10-01-2008 01:09:06 // 39393
Ismerek én is 1-2 ilyen hülyét.)))
pb_10-01-2008 01:08:02 // 39392
De, ha alkatrészként került az országba, akkor, ha akarnál se tudnál rá regadót(vagy, hogy hívják ezt a csodálatos adót) fizetni rá.
pb_10-01-2008 01:04:22 // 39391
Már volt úgy, hogy rögtön fordítottam tovább a kulcsot, még az összkerék sem kattant. Mondom rohadjjá' + +érdemelted.)))
pb_10-01-2008 01:00:53 // 39389
Ettől még a hfejen lévő érzékelő lehet rossz.
pb_10-01-2008 00:58:44 // 39388
Francokat az S4 is kibírja, sőt nem is keveset bírnak azok se. Az előző autómnál én hónapokig járkáltam szar vízpumpával, majdnem mindig forrt, és simán bírta.
pb_10-01-2008 00:56:15 // 39387
Qrva nagy szopás, ott szétbontani a tűzfalat, és környékét. Ráadásul a futómű kárára is mehet a dolog.
pb_10-01-2008 00:53:00 // 39386
Törvényesen nem. Sztem ne ilyen gondolkozzál, hanem vegyél tisztesslges papírokkal autót.
Amúgy Pityke kártársé ez a verda.
Amúgy Pityke kártársé ez a verda.
pb_10-01-2008 00:47:49 // 39385
1xű feltöltöd vizzel, hagyod, hogy normálisan kilégtelenítse magát, ha kell rátöltesz. Hagyod járni, 90 fok körül, vagy 1 kicsit fölötte, indulnia kell a ventinek. Ha nem indul, annak több oka lehet:
1. a hűtőben lévő gomba nem kapcsol, a rajta lévő 2 csatit 1 drót segítségével rövidre kell zárni, Indul örülünk, -> hőgomba csere.
2. Az előző pontban Lvégzett eszkábálás után sem indul -> erős a gyanú, hogy nem kap tápot a venti motorja. Hibalehetőségek:
- oxidos saruk, a venti motorjánál, vagy a hőgombánál,
- biztosíték hiba,
- valamelyik vezeték, Lszakadt, szétszakadt,
- 1xűen Lköszönt a motor.
Természetesen ezen hibák kombinációja, variácója, permutációja is előferdülhet.))
1. a hűtőben lévő gomba nem kapcsol, a rajta lévő 2 csatit 1 drót segítségével rövidre kell zárni, Indul örülünk, -> hőgomba csere.
2. Az előző pontban Lvégzett eszkábálás után sem indul -> erős a gyanú, hogy nem kap tápot a venti motorja. Hibalehetőségek:
- oxidos saruk, a venti motorjánál, vagy a hőgombánál,
- biztosíték hiba,
- valamelyik vezeték, Lszakadt, szétszakadt,
- 1xűen Lköszönt a motor.
Természetesen ezen hibák kombinációja, variácója, permutációja is előferdülhet.))
HátvédRomeo10-01-2008 00:46:44 // 39384
ÉN???!!!
Viccelsz???
:))
Viccelsz???
:))
HátvédRomeo10-01-2008 00:44:04 // 39383
Ennek tudatában, amit írt Gyugya, tutti megforrt Neki, csak a visszajelző is beszarhatott. Nálam mutatta a 120 fokot tavaj, rendesen lefektette a mutatót a Bestia. :DD
De most, hogy olvasom a biztosítékot, megnézem, mert nálam is az feküdhetett ki. Akkor azt cserélem. A belső kapcsolót meg meghagyom, csak lekötöm az aksiról, a kábelt.
De most, hogy olvasom a biztosítékot, megnézem, mert nálam is az feküdhetett ki. Akkor azt cserélem. A belső kapcsolót meg meghagyom, csak lekötöm az aksiról, a kábelt.
HátvédRomeo10-01-2008 00:40:15 // 39382
Én csak érdekességként írtam, hogy tavaj így jártam Egomban. :-) De nálad tényleg nem gondoltam erre én se. :-) Megforrt a kis dög.
pb_10-01-2008 00:36:25 // 39381
91től lett az összes modell injektoros. 90ben még 1.3ból, és 1.5ből is gyártottak karbist.
pb_10-01-2008 00:33:59 // 39380
Na ez jó hír. De, a kollégák most fognak Lküldeni a piTSába, hogy mit okoskodom már +int.) Szóval nálam 1-2 részlet nem tiszta. Ilyen időben nem igazán szokott +forrni a víz. Ennek sztem 2 oka lehet, vagy kevés volt a rendszerben, vagy álló helyzetben járattad. Azt viszont sokáig kellett csinálni, mert ilyen hidegben nehezen forr +. Ha kevés volt a rendszerben, akkor +forr6, ill a fűtésen is érezni kell mert az lesz legelőszőr levegős. Ha fogy a hűtőközeg, annak oka van, ls nincs kizárva, hogy 2 7 múlva ugyanígy jársz. Viszont, hacsak úgy +forrt, akkor a műszernek 100 fok fölött kellett mutatnia, vagy ott is van valami bibi. Nálam 100 fok környékén igen erősen zuborgott már, éppenhogy 1-2 csepp kijött a kupakon, igaz akkor még ventim sem volt.)) Tehát azt javaslom, hogy az Lkövetkezendő napokban erősen figyeld a szintet, hogy mit csinál.
pb_10-01-2008 00:19:50 // 39379
Szóval még hiszel a mesékben.))
pb_10-01-2008 00:18:29 // 39378
Vagy többet.) Ha már itt tartunk, akkor az ML4.1 a legjobb.)))
pb_10-01-2008 00:14:55 // 39377
Olcsón lehet semmirevaló gépeket kapni, így szeretted volna mondani?)))
Bár mondjuk ilyen esetben a drágábbra sincs garancia, hogy jobb.)
Bár mondjuk ilyen esetben a drágábbra sincs garancia, hogy jobb.)
kaibinger8409-01-2008 22:59:41 // 39376
az egyik fekete a másik arany!
Whiteskull09-01-2008 22:58:14 // 39375
Ez már sokkal jobban hangzik. :)))
kaibinger8409-01-2008 22:57:01 // 39374
Pitykénékl van kettő is baráti áron 33-as
de eggyenlőre csak a lehetőségeket nézegetem!
de eggyenlőre csak a lehetőségeket nézegetem!
Gróf09-01-2008 22:56:26 // 39373
Asszem a belsejeében a kerek szellőzők tán sárgák.. Bár lehet rosszul emlékszem..
Gróf09-01-2008 22:54:29 // 39372
Nekem még a fekete elmegy, bár nagyon verde mirto párti lettem. A króm viszon már közel cicatuning...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
573
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?