Forum >> Alfasud-33

Ferke29-02-2008 12:16:43 // 41871
Azt a legegyszerűbb inkább kidobni a kocsiból..nem kell az bele.:)
pb_28-02-2008 23:01:54 // 41870
Jah, fékerőszabályzót is lehet szerelni utcán, az is jó móka.)))
pb_28-02-2008 23:01:02 // 41869
1 kis Sebring muzsika.))
pb_28-02-2008 22:57:28 // 41868
Ezzel sztem nem vagy 1edül.))
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-02-2008 19:45:53 // 41867
Bérelni nem lehet?
Nekem is folyton ajánlgatják a bérházunk udvarán lévő szarokat 2 M körül, de tipikusan a garázs az, amit inkább bérelek 15 évig ugyanennyiből...

más: milyen árban vannak a csíklámpáshoz a kerékcsapágyak?
Gábor3328-02-2008 17:11:03 // 41866
Üdv mindenkinek! Csináltam képeket a felnikről. Mindkét garnitura 20.000ft,akit érdekelne hivjon fel vagy üzenjen! Azért csináltam képet a blokkrol is! Szerintem lehetne szebb is de ilyen marad már. Remélem sokáig birja a festék. Sajnos nekem sincs garázsom és venni sem tudok. Mivel panelban lakom ezért a parkoloban szoktam szerelni,cseréltem már igy komplett elsö futomüvet,tank le és felszerelés(ezt sötétben elemlámpa segitségével),karbi csere stb. Tudom,hogy milyen szivás föleg télen vagy esöben. Béreltem garázst de a tulaj folyton szolt ha szereltem,mert szerinte csupa olaj lesz minden. Na ezt meguntam és a havi 8000ft-ot inkább alkatrészre költöm. Szerintem megbizhato a 33-as ha odafigyelnek rá,mostanában igaz hogy több alkatrész is kezdi feladni de ezeket én még nem cseréltem tehát ki tudja mikoriak. Amugy 20-év felett már minden elöfordulhat mindegy milyen autot nézünk.
HátvédRomeo28-02-2008 15:22:12 // 41865
Szevasztok!:)
Ja meg a lobbi érted?! Állítólag ez a jómodú környék azé drága a garázs. Ja csak nekem nem megy elég jóóól! :/
Hakuna28-02-2008 10:34:11 // 41864
Sajnos jó anyagból valóban hamar eléri a kétmillát. Az enyémben még akna sincs ráadásul. Igaz ez része a társasháznak. (már a nyugdíjaskorra gondoltam, amikor a vadonatúj autóim kizárólag szakszervízben szerelik :)) De önálló épületben is 1,6-ra jön ki önköltségesen, számoltuk, mer tervezünk párral, aki a házat építette csinált 8-at az 50+ lakásra. Viszont a különállóba már nincsazazaisten, hogy ne legyen akna. Bár végülis pár millás emelő is megoldás lehet.
pb_28-02-2008 07:49:53 // 41863
Biztos jómunkás mberek dolgoztak rajta, vagy beleszámolták az Lfogyasztott sört is az árba.)))
Gróf28-02-2008 07:39:01 // 41862
A gyári 1.5 ös carb. tank maradt alatta. Az Imoláé már nagyon siralmas állapotban volt.....
HátvédRomeo28-02-2008 00:38:04 // 41861
Itt utcánka garázs sorok vannak. DE 1,5 milla 1 tetves garázs. Az aknás 2 milla körül van. De mia tököm ilyen drága 4 falban?!! Me van hozzá padlás??
pb_28-02-2008 00:35:39 // 41860
Nem jó ez, dehát ez van, ezt kell szeretni.)) Így edződik igazán az mber.))
HátvédRomeo28-02-2008 00:30:16 // 41859
Nekem az 1-re kell felfutni, meg 5 métert de ha fent felejtek valami szerszámot hát kettévág engem is az ideg, mert nem szeretem nyitva hagyni a verdát.
Ahol meg tudnék nyugodtan szerelni házhelyünk udvarán, igaz garázs ott sincs, 2 utcával arébb, ott meg van akivel rosszban vagyok és a fosától tutti nem tudok behajtani.
pb_28-02-2008 00:19:30 // 41858
Na igen aknás garázs nélkül szívás. + lehet sok mindent csinálni anélkül is, de azért jobb, ha van. Nekem az a halálom, mikor belezedtem valamibe, már elég szépen lebontottam ezt a szart, aztán kiderül, hogy nem tudok tovább haladni, mert otthon hagytam az éppen szükséges szerszámot. Ilyenkor szétbasz az ideg, és legszívesebben szétvernék valamit. Lehet összepakolni, bezárni, Lmenni a szerszámért, visszajönni, kipakolni, újra előkészülni.) Nem 1x előfordult már velem, pedig mindig próbálok körültekintő lenni.
pb_28-02-2008 00:11:29 // 41857
Mindennek +van a maga böjtje.)) Amúgy az Imola tankja, vagy a gyári van fent?
HátvédRomeo27-02-2008 23:15:03 // 41856
Ne is mond. Nyár végén országúton tanítottam 2 Koplet móresre mikor már 3 autó hossznál berángatott 140-nél. Fogyott a lötyi a tankból. Kurva anyját mondom még jó hogy győztem már. Ciki lett volna mikor seggembe voltak akkor rántott volna a vas. :-)
HátvédRomeo27-02-2008 23:12:30 // 41855
Hát ebben igazad van. Vagy egy jó ismerős aki faxán ért hozzá és haveri áron segít, amiben pl én kevés vagyok, vagy lehet lottózni melyik a jobb, korrektebb szerelő .
Nekem az a rohadt garázsom lenne, akkor jó sok pénztől megkíméltem volna a tárcám, hogy kiadjam. Még lakat munkát is megtudnék csinálni ha lenne garázsom mert van ismerős aki ügyesen heggeszt én meg segítenék neki. Műszaki suliba 4 évig lakatos műhelybe edződtem, meg Fater ami tanított.
Aki családi házban lakik az tegye össze a 2 kezét, és még garázsa is van. Mert ha nem végez vele estig, bezárja a garázs ajtót, jön a köv. nap. Aki panelba lakik, annak nagy szívás. Nyárra tervezem, hogy bérlek egy garázst ha minden összejön.
Gróf27-02-2008 23:03:09 // 41854
Valahogy éreztem mikor lebontottam a tankot, hogy lessz még böjtje annak, hogy nem votlak berohadva a csavarok....
pb_27-02-2008 23:01:51 // 41853
Ez teljesen default 1 33 szerelésénél.))
pb_27-02-2008 23:00:47 // 41852
Van néhány ilyen kép a neten.

Gróf27-02-2008 22:59:39 // 41851
JA ja, gyorsan kitapossa belőle azt az 1 letyát az ember :))) Én nemrég tankoltam és mégis csak 2.5 litert engedtem le a tankból szétszedéskor :)) Kiváncsi vagyok, hogy lép majd holnap az autó, ma véres verejtékkel sikeürlt összerakni, súlyos káronkodások árán X)))
pb_27-02-2008 22:38:17 // 41850
Ha ez a probléma forrása, akkor elég neki 1l benzin is, már menni is fog. Igaz nem sokáig.)))
pb_27-02-2008 22:36:02 // 41849
Csak nagyobb fordulaton rángat be, alacsonynál nem. Aztán, ha Lfogy a nafta szépen +áll.
kaibinger8427-02-2008 19:51:41 // 41848
ugye!!??
Gróf27-02-2008 19:50:27 // 41847
Hmm jobbos?jobbos? Ritka darab :))
kaibinger8427-02-2008 19:42:56 // 41846
na ilyent láttatok már?
kaibinger8427-02-2008 19:41:30 // 41845
akkor meg nyugottam !!!!Köszönöm fiuk a segítséget!Mindig tanul az ember!
Gróf27-02-2008 19:40:57 // 41844
HA jól megtankolod és utánna eltűnik, akkor ez votl a probléma. HA nem akkro érdemes megnézni a benzinszűrőt és ilyen dolgokat...
Gróf27-02-2008 19:39:37 // 41843
Ennél már ravasz ez a kifogyás dolog. Először elkezdi ezt csinálni, hogy nagyobb gáznál illetve fordulaton elerőtlenedik. Jellegzetes tünetei vannak, olyna mintha tényleg tiltana, csak alacson forldulaton. Ezt csinálja egy ideig, utánna paff rángatva megáll ( általában pont kereszteződés közepén ).
kaibinger8427-02-2008 19:37:13 // 41842
megmondom őszintén ne mertem vele menni mert féltettem és kárt nem akartam benne csinálni! Eddig karburátorosom volt és az ha kifogyott egyértelműen jelezte!
Gróf27-02-2008 19:35:22 // 41841
Tankolás után is csinálta?
pb_27-02-2008 19:35:12 // 41840
Olyan volt nekem is kevés benzinnél(1-2 dl), hogy már nem tudta felkapni az AC, és rángatott, mikor hirtelen gázt adtam. Később a kút felé 1/2 úton ki is fogyott.)) Azt kéne +nézni, amit Gróf kártárs is mond, ill tegyél bele 1 kanna benzint, aztán próbáld ki úgy, mi a helyzet.
kaibinger8427-02-2008 19:31:34 // 41839
Semmi sziszegő hang alacsony fordulaton jó !!!
Gróf27-02-2008 19:30:23 // 41838
MEgáll a mutató simán 60 nál sé tovább nem gyorsul? Vagy sziszegő kerregő hangot ad, és nem tudja tovább emelni a fordulatszámot? ,valamint ha alacson fordulaton hagyod akkro semmi baja? (2000 alatt)
kaibinger8427-02-2008 19:24:57 // 41837
tipped van milehet?
kaibinger8427-02-2008 19:20:11 // 41836
reggel munkába menet még semmi gond!ment mint atom!!Aztán hazának is jó volt !Du menni akartam tankolni és egyszerüen 60 fölé nem enged!
kaibinger8427-02-2008 19:18:39 // 41835
nem is merrek vele nagyon menni! de én elöszőr arra tippeltem!ugyanis hiába nyomtam neki valami mintha lefolytaná!!!
pb_27-02-2008 19:17:55 // 41834
Az, néha elő szokott ferdülni.)(
kaibinger8427-02-2008 19:15:26 // 41833
akkorvalami nagyobb gebaszvan!
kaibinger8427-02-2008 19:12:05 // 41831
létezik az ha kemevés a benzin a kocsibba nem enged egy bizonyos sebesség fölé??
pb_27-02-2008 19:10:14 // 41830
Mondd!
pb_27-02-2008 19:09:53 // 41829
A kályhaezüst szart sem ér a blokkra, nagyon gyorsan le fogja dobni, főleg, ha tényleg a legolcsóbbat használod. Nemcsak azt kell nézni, hogy kibírja a kb 100 fokot, hanem, hogy milyen a hőtűrő képessége. A festékekek java nem igazán viseli L a felmelegszik-kihűl, folyamatot, szépen +repednek, majd lepattógzódnak idővel. A kályhaezüst kazánokra való inkább, ahol nincs annyi hőingadozás, mint 1 belsőégésű motorban. A másik pedig, tisztességesen alá kell dolgozni, ez is nagyban elősegíti, hogy ne jöjjön le idő előtt a festékréteg.
kaibinger8427-02-2008 19:04:35 // 41828
szia pb lenne egy kérdésem ha vagy!
pb_27-02-2008 19:02:46 // 41827
Ahogy írtam, szinte bontószökevény mind.) Ha valaki tényleg komolyan gondolja, hogy ezekből autót csinál, az készüljön fel, mert qrva sok idő/pénz/energia L fog menni rá. A másik pedig, ahogy írtad, ha valaki nem maga csinálja, az soha nem lesz olyan munka, mint amit Lvár.
Gábor3327-02-2008 18:00:03 // 41826
Nekem a mostani motorom sima festékkel lett festve és kb 1-év mulva már látszott,hogy pár helyen felpattogot. Remélem ez most jo lesz.
Andorka27-02-2008 17:55:02 // 41825
Gábor, a blokkra nem kell komoly hőálló (kályhaezüst) festék. 300°C-ig hőálló festék már bőven jó. (Igazából a víz hőfok ugye 80°C, nem hinném, hogy a blokk külseje jelentősen eltér tőle).
Nekem is ilyen festékkel lett fújva a blokk (feketére), és 3 év távlatából már látszik, hogy itt-ott a rozsdától kezd lejönni. Mondjuk kuplung munkahenger csere is volt, és kis fékfolyadék ráfolyt:(
Gábor3327-02-2008 17:28:18 // 41824
Ja és nagyon tetszik a turbos boxer motor! Ilyennel én is kiegyeznék,még ha nem is karbis!
Gábor3327-02-2008 17:25:59 // 41823
Hali! Tegnap lefestettem a blokkot,szivtam vele rendesen. Olyan festéket kerestsm,ami birja a höt és nem a klasszikus ezüst. Na találtam is de pirosban nem volt ezért ki kellet kevertetni,elado szerint nem kell alapozo mehet anélkül is és gyorsan szárad. Még szerencse,hogy még is vettem alapozot! A gyorsan száradás sem jött be igazán de remélem,hogy a höállosága igaz,mert nem szeretném mostanában kivenni ezért a motort. Kardán kereszt reménytelen,nem várhato mostanában. Azt hiszem kiveszem a komplett kardánt és legroszabb esetben legyártatom a keresztet. Feltettem a nyári kerekeket,nem is könnyü a kormány! Már egészen megszoktam,hogy könnyen fordul,most meg fogja a széles gumi. Viszont most lehet vele bátrabban kanyarodni,van tartása. Télen 165/70-13 használok,nyári pedig 195/50-15. Felniröl jut eszembe,van eledo alufelni garniturám ha érdekelne valakit! Van 5,5*14 felgumizva(185/60)de nem tul jo állapotuak a gumik,felnik nem ütnek viszont festeni vagy polirozni kellene öket. Másik garnitura az 7*15 ez gumi nélkül van és 4*100 az osztoja,ez "pokhálo" mintás BBS szintén hibátlanok nem ütnek jo állapotuak. Szerintem teszek fel képeket roluk,nem szeretném drágán adni öket,mert egyik sem mostani modell,viszont sok helyet foglalnak. A képeket én is láttam a 2 16v-röl,szerintem nem lehetnek valami jo állapotban,mert gyanusan olcsok. Ha valaki ilyenben gondolkodik,akkor fel kell készülni,hogy kell rá költeni rendesen mire minden része jol müködik és szép is lesz. Én 50.000ft vettem a 33-at,nagyon lelakott állapotban,de legalább tudtam,hogy a " az ár tükrözi a minöséget",tehát látszott rajt,hogy sokat kell vele foglalkozni. Meg ha nem tudod magad javitani akkor nehezen találsz szerelöt aki normálisan megcsinálja és nem csak levesz pénzel.Viszont elbontani meg nem érdemes,ahoz meg jo állapotunak tünnek.
HátvédRomeo27-02-2008 14:51:21 // 41822
Most hívtam a srácot, még nem volt ideje hozzányúlni. Talán holnapra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.