Forum >> Alfasud-33
Whiteskull08-05-2008 22:12:47 // 44171
Ne kezd te is! :DDD
BuBu.08-05-2008 22:12:07 // 44170
ha megmondod hogy holl kell megnézni:) akkor talán:D
Boxer145nono08-05-2008 22:09:57 // 44169
Sziasztok nektek is beírom augusztus végén lehetne egy találkozó ....megnézitek a beharangozó alját?
BuBu.08-05-2008 22:09:47 // 44168
én azt hittem azt tegnap már megitad:D
pb_08-05-2008 22:08:59 // 44167
Kell az a + 8 szelep.)))
BuBu.08-05-2008 22:08:39 // 44166
nehh jó de itt legalább 8 al több hiba lehetöség van:D:D
Whiteskull08-05-2008 22:08:35 // 44165
Igyekszem. :)))))
Most éppen az eddigi sör, konyak, unicum után egy kis soproni kékfrankost is. :))))
Persze csak az íze kedvéért. :)))))))))
Most éppen az eddigi sör, konyak, unicum után egy kis soproni kékfrankost is. :))))
Persze csak az íze kedvéért. :)))))))))
pb_08-05-2008 22:07:32 // 44164
Nem szoktál te ilyet. Iszol rendesen?))))))
Whiteskull08-05-2008 22:06:55 // 44163
Mondjuk az meg még hab is a tortán. :))))))
Az enyém 8 szeleppel is simán beindul. :)))))))))))
Az enyém 8 szeleppel is simán beindul. :)))))))))))
pb_08-05-2008 22:06:32 // 44162
A legjobb.))))
Kivéve, amikor nem.)))
Kivéve, amikor nem.)))
Whiteskull08-05-2008 22:06:10 // 44161
Ja, akkor én olvastam valahogy félre, hogy nem indult. Bocsi. :)))))))
BuBu.08-05-2008 22:04:38 // 44160
és edébként is ez 16 v:P:P:D:D:D:DD
pb_08-05-2008 22:03:58 // 44159
Na ugye, mondom én.))))))
pb_08-05-2008 22:03:33 // 44158
Igen az 1.7 IE, az befecsis, ezekkel a rendszerekkel soha nincs baj.))))
Whiteskull08-05-2008 22:01:56 // 44157
Egyébként meg tényleg ott szokott lenni a baj. :))))
Whiteskull08-05-2008 22:01:26 // 44156
Jó, én azt hittem befecsis motorja van az 1,7 IE-ből kiindulva. :))))
pb_08-05-2008 21:58:55 // 44155
A karbis verdák problémáinál, én a karbikban látom a főkolompost.))))
Whiteskull08-05-2008 21:54:53 // 44154
Én a befecsire gondolnék legelőször. :)))
pb_08-05-2008 21:53:05 // 44153
Valószínű, hogy ez most, már nem nagyon fog kiderülni.) Hacsak most nem fogja csinálni.
BuBu.08-05-2008 21:45:15 // 44152
azt énis tudom csak azt nem hogy a mulkor miért nem indult be a szemét dögje
pb_08-05-2008 21:29:01 // 44151
Most már nincs visszaút, belevágtál.)) Végig kell csinálni.
BuBu.08-05-2008 21:26:32 // 44150
jajj ne is mod félek töle
pb_08-05-2008 21:14:35 // 44149
+ kiderül, hogy, hogy muzsikál a 16v.))
BuBu.08-05-2008 21:13:25 // 44148
igy van
meg asztán kiderül most legalább hogy mitt kell még majd megcsináltatnom lakatolásnál
mert ezt a zárhid dolgot nem gondoltam volna hogy nem jó nade a motor megmutatta
:D
meg asztán kiderül most legalább hogy mitt kell még majd megcsináltatnom lakatolásnál
mert ezt a zárhid dolgot nem gondoltam volna hogy nem jó nade a motor megmutatta
:D
pb_08-05-2008 21:07:32 // 44147
Ujj gyakorlatnak, jó móka.)))
pb_08-05-2008 21:01:02 // 44145
Ha kell, akkor, nincs mit tenni.)
BuBu.08-05-2008 20:55:55 // 44144
arra most nincs idö most kell a kocsi azonal két hétig utána majd lehet szét szedni
de most sajna igy jött ki a lépés
há a motor is csak uigy át lett baxva ahogy volt a csikban
de most sajna igy jött ki a lépés
há a motor is csak uigy át lett baxva ahogy volt a csikban
pb_08-05-2008 19:24:54 // 44143
Lehet nem ártana, inkább Lőbb a kasztnit kipofozni, majd utána bele a 16vt.))
BuBu.08-05-2008 16:33:00 // 44142
ez van
de már szereztem egy uj zárhidat az elejére meg megvannak a nyulványok is ugyhogy azt majd egy lakatossal feltetetem egyszer
de már szereztem egy uj zárhidat az elejére meg megvannak a nyulványok is ugyhogy azt majd egy lakatossal feltetetem egyszer
pb_08-05-2008 14:05:33 // 44141
Sajnos ismerősek az ilyen jelenségek.)(((
BuBu.08-05-2008 13:27:19 // 44140
ennek a vasnak volt törve az eleje és lehet hogy ijen okbol kifojolag
nem tom
amugy a bakok rendben a helyükre mentek ugyhogy csak az marad hogy zárhid szarul van feltéve
nem tom
amugy a bakok rendben a helyükre mentek ugyhogy csak az marad hogy zárhid szarul van feltéve
pb_08-05-2008 10:11:39 // 44138
Azért, inkább + kéne nézni, hogy miért nem megy a helyére normálisan. Be kéne annak cuppani oda, úgyhogy senki nem ér bele senkibe.
BuBu.08-05-2008 10:00:24 // 44136
nem tom gondoltam rá csak gondoltam megkérdezek egy lakatost hogy az mennyire gáz ha kivágok aból az u profilbol
szegecs08-05-2008 09:13:12 // 44135
Köszi az infót. Kiegésztéskén csak annyit, hogy hivatalosan 40 Hgmm (0,052 bar) felel meg a 900 1/min értéknek.
pb_08-05-2008 07:51:27 // 44134
Naja nyilván ez volna a legjobb.)))
Csináld + a vizsgálatot kíváncsi leszek a tapasztalatokra. Persze, hogy jól leírtam.))))
Nem lenne bajom nekem a karbikkal, ha zsírújak lennének. Tény, hogy +utáltam őket, még az előző autómnál, de inkább ott konstrukciós hiba miatt nem lehetett soha normálisan belőni. De országúton tudott 6 közeli fogyasztásokat produkálni. Ami tény, hogy az injektoros rendszereknek is vannak buktatói, azt is + lehet utálni Lég könnyen. De, ha semmivel nem vagyunk kibékülve, akkor tulképp autó sem kell.))) Szóval 100 szónak is 1 a vége, mind2vel lehet szopni rendesen, ha úgy alakul.
Csináld + a vizsgálatot kíváncsi leszek a tapasztalatokra. Persze, hogy jól leírtam.))))
Nem lenne bajom nekem a karbikkal, ha zsírújak lennének. Tény, hogy +utáltam őket, még az előző autómnál, de inkább ott konstrukciós hiba miatt nem lehetett soha normálisan belőni. De országúton tudott 6 közeli fogyasztásokat produkálni. Ami tény, hogy az injektoros rendszereknek is vannak buktatói, azt is + lehet utálni Lég könnyen. De, ha semmivel nem vagyunk kibékülve, akkor tulképp autó sem kell.))) Szóval 100 szónak is 1 a vége, mind2vel lehet szopni rendesen, ha úgy alakul.
pb_08-05-2008 07:43:16 // 44133
Na má +en' a szesz.))))
pb_08-05-2008 00:44:20 // 44131
Még 1-2 kiegészítés, tapasztalat ehhez a témakörhöz:
Lehetőleg a ház ne legyen szétkopva, korábbi helytelen beállítástól, ne szívjon sehol falsot a karbi, ha ezek nem teljesülnek, akkor értelmét veszi az egész méricskélés/állítgatás.
Tapasztalatok alapján, jobb valamilyen folyadékos műszerrel Lvégezni a mérést, mint mérőórással. A mérőórát Leve nehezebb leolvasni, mert tól ig 6árok között mutat, ezért az utolsó fázist nagyon nehéz vele Lvégezni. Míg a folyadék sokkal érzékenyebben "jobban", lát6óbban reagálja le a változásokat. Nem véletlenül gyári műszerként is higanyos eszközt Mlítenek.
Lehetőleg a ház ne legyen szétkopva, korábbi helytelen beállítástól, ne szívjon sehol falsot a karbi, ha ezek nem teljesülnek, akkor értelmét veszi az egész méricskélés/állítgatás.
Tapasztalatok alapján, jobb valamilyen folyadékos műszerrel Lvégezni a mérést, mint mérőórással. A mérőórát Leve nehezebb leolvasni, mert tól ig 6árok között mutat, ezért az utolsó fázist nagyon nehéz vele Lvégezni. Míg a folyadék sokkal érzékenyebben "jobban", lát6óbban reagálja le a változásokat. Nem véletlenül gyári műszerként is higanyos eszközt Mlítenek.
Ferke07-05-2008 23:19:01 // 44130
...sőt, a legigazibb az lenne, ha egy egész alfaszervíze lenne!:))) Zolinál egyébként szerintem még ott van Tiboratya tesztere. Lassan én is benevezek, ha fent van a két új hfej.
Ezt egyébként tök jól leírtad, ahhoz képest meg plána, hogy hogy utálod a karbikat:)))
Nekem az elsőn felemás karbik voltak, egy weber, és egy d'ell. Gázadásra a teszteren kettő felfelé mozdult, kettő lefelé. Na, ott adtuk fel Zolival (scott). :)))) Menettulajdonságait nézve egyébként észrevehetetlenek voltak a felemás karbik:)
Ezt egyébként tök jól leírtad, ahhoz képest meg plána, hogy hogy utálod a karbikat:)))
Nekem az elsőn felemás karbik voltak, egy weber, és egy d'ell. Gázadásra a teszteren kettő felfelé mozdult, kettő lefelé. Na, ott adtuk fel Zolival (scott). :)))) Menettulajdonságait nézve egyébként észrevehetetlenek voltak a felemás karbik:)
pb_07-05-2008 23:05:57 // 44129
1, az sajnos kevés ehhez a mókához, de több, mint a semmi.))
Vagyis 1el is be lehet állítani valamennyire, de nem lesz az igazi. Mind1ik fojtószelephez kell 1 műszer, hogy normálisan lásd is a változásokat, és annak +felelően tudfál még hangolni. A beállítás 1 kicsit összetetteb, mint ahogy leírtad, azért durrog. A durva hangolást a fojtószelepek beállításával tudod Lérni, a finomhangolást pedig az ún bypass csavarokkal. Mivel 1 tengelyen 2 fojtószelep van, fontos az is, hogy maguk a pillangok is jól helyezkedjenek L. Az egész móka úgy kezdődik, hogy Llenőrizni kell a tengelyeket, nem kotyognake, nem szorulnake. Aztán be kell állítani, hogy alapállapotban(nyugalmi állapotban lévő gázpedálnál), zárjon, de még épp ne érjen bele a házba. Ha ez +van mind2 oldalon, akkor jöhet a rudazat. Be kell állítani, hogy szemmel lát6óan 1xre nyisson-zárjon mind2 oldal. Ha ez is +van jöhet a műszeres mérés. A műszert csatlakoztatod a vákuumcsavarra, és +nézed mennyit mutat, ezt mind a 4 hengeren Ljátszod(ezért is kell a 4 mérőóra, vagy valamilyen folyadékos műszer, hogy ezzel ne fárassza magát az Mber). Érdemes minden hengernél felírni az értékeket, ezzel is +könnyítve a dolgokat. Miután +vannak az értékek jöhet a finomhangolás, ki kell választani 1 középértéket a mértértékekből, és arra kell törekedni, hogy minden hengerben ezt lődd be. Sajnos ez 1 műszerrel szinte lehetetlen, sokx végig kell mérni az összes hengert, mert 1et beállítasz, de az rögtön L is húzza a többit. Itt már nagy szerepe van a 1 komplett műszercsoportnak. Ha ez úgy nagyjából +van(4 műszerrel, úgy Lég normálisan be lehet állítani), akkor jöhet az utolsó szakasz, ez nálad ki fog maradni, mert csak 1 műszered van. + kell nézni, hogy finoman gázt adva, hogy változik a vákuum az 1es hengerekben. Lvileg 1xre kéne változzon, gyakorlatilag soha nem lesz így, +közelítőleg be lehet állítani.Itt előfordul, hogy a tengelyeknél lévő csavart is kell még állítgatni.
Az igazi pedig az lenne, ha még CO mérőd is lenne.)
Vagyis 1el is be lehet állítani valamennyire, de nem lesz az igazi. Mind1ik fojtószelephez kell 1 műszer, hogy normálisan lásd is a változásokat, és annak +felelően tudfál még hangolni. A beállítás 1 kicsit összetetteb, mint ahogy leírtad, azért durrog. A durva hangolást a fojtószelepek beállításával tudod Lérni, a finomhangolást pedig az ún bypass csavarokkal. Mivel 1 tengelyen 2 fojtószelep van, fontos az is, hogy maguk a pillangok is jól helyezkedjenek L. Az egész móka úgy kezdődik, hogy Llenőrizni kell a tengelyeket, nem kotyognake, nem szorulnake. Aztán be kell állítani, hogy alapállapotban(nyugalmi állapotban lévő gázpedálnál), zárjon, de még épp ne érjen bele a házba. Ha ez +van mind2 oldalon, akkor jöhet a rudazat. Be kell állítani, hogy szemmel lát6óan 1xre nyisson-zárjon mind2 oldal. Ha ez is +van jöhet a műszeres mérés. A műszert csatlakoztatod a vákuumcsavarra, és +nézed mennyit mutat, ezt mind a 4 hengeren Ljátszod(ezért is kell a 4 mérőóra, vagy valamilyen folyadékos műszer, hogy ezzel ne fárassza magát az Mber). Érdemes minden hengernél felírni az értékeket, ezzel is +könnyítve a dolgokat. Miután +vannak az értékek jöhet a finomhangolás, ki kell választani 1 középértéket a mértértékekből, és arra kell törekedni, hogy minden hengerben ezt lődd be. Sajnos ez 1 műszerrel szinte lehetetlen, sokx végig kell mérni az összes hengert, mert 1et beállítasz, de az rögtön L is húzza a többit. Itt már nagy szerepe van a 1 komplett műszercsoportnak. Ha ez úgy nagyjából +van(4 műszerrel, úgy Lég normálisan be lehet állítani), akkor jöhet az utolsó szakasz, ez nálad ki fog maradni, mert csak 1 műszered van. + kell nézni, hogy finoman gázt adva, hogy változik a vákuum az 1es hengerekben. Lvileg 1xre kéne változzon, gyakorlatilag soha nem lesz így, +közelítőleg be lehet állítani.Itt előfordul, hogy a tengelyeknél lévő csavart is kell még állítgatni.
Az igazi pedig az lenne, ha még CO mérőd is lenne.)
Ferke07-05-2008 22:02:44 // 44128
Tutira tudtam, hogy et fogod írni!:) Nem vettem sört, mert tegnap éjjel lett kész a 156, és gondoltam ma átmegyek még este a sprintért, úgyhogy nem iszom. De legalább alkoholfrei-t vettem volna..:)))
Whiteskull07-05-2008 21:56:18 // 44127
De tudod mit? Iszom egyet a te egészségedre is. :)))
Whiteskull07-05-2008 21:55:51 // 44126
Mert ilyen kopasz vagy, hogy még erre se gondoltál. :))))))
BuBu.07-05-2008 21:55:01 // 44125
azis jó gondold azt hogy valami nagyon édes bór aszt igyad mintha muszály lenne:D:D:D
Ferke07-05-2008 21:53:22 // 44124
Bazze, semmi nincs itthon. Csak szörp. :((
BuBu.07-05-2008 21:49:22 // 44123
:D:D:D:D:D:D
Whiteskull07-05-2008 21:45:59 // 44122
Én annyira nem vagyok válogatós. :))))
Bár a bor az tényleg jobban csúszik. :)))
Most például a soproni kékfrankost tesztelem. :))))
Egészségünkre! :)))
Bár a bor az tényleg jobban csúszik. :)))
Most például a soproni kékfrankost tesztelem. :))))
Egészségünkre! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
415
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?