Forum >> Alfasud-33

Whiteskull08-05-2008 22:12:47 // 44171
Ne kezd te is! :DDD
BuBu.08-05-2008 22:12:07 // 44170
ha megmondod hogy holl kell megnézni:) akkor talán:D
Boxer145nono08-05-2008 22:09:57 // 44169
Sziasztok nektek is beírom augusztus végén lehetne egy találkozó ....megnézitek a beharangozó alját?
BuBu.08-05-2008 22:09:47 // 44168
én azt hittem azt tegnap már megitad:D
pb_08-05-2008 22:08:59 // 44167
Kell az a + 8 szelep.)))
BuBu.08-05-2008 22:08:39 // 44166
nehh jó de itt legalább 8 al több hiba lehetöség van:D:D
Whiteskull08-05-2008 22:08:35 // 44165
Igyekszem. :)))))

Most éppen az eddigi sör, konyak, unicum után egy kis soproni kékfrankost is. :))))

Persze csak az íze kedvéért. :)))))))))
pb_08-05-2008 22:07:32 // 44164
Nem szoktál te ilyet. Iszol rendesen?))))))
Whiteskull08-05-2008 22:06:55 // 44163
Mondjuk az meg még hab is a tortán. :))))))

Az enyém 8 szeleppel is simán beindul. :)))))))))))
pb_08-05-2008 22:06:32 // 44162
A legjobb.))))
Kivéve, amikor nem.)))
Whiteskull08-05-2008 22:06:10 // 44161
Ja, akkor én olvastam valahogy félre, hogy nem indult. Bocsi. :)))))))
BuBu.08-05-2008 22:04:38 // 44160
és edébként is ez 16 v:P:P:D:D:D:DD
pb_08-05-2008 22:03:58 // 44159
Na ugye, mondom én.))))))
pb_08-05-2008 22:03:33 // 44158
Igen az 1.7 IE, az befecsis, ezekkel a rendszerekkel soha nincs baj.))))
Whiteskull08-05-2008 22:01:56 // 44157
Egyébként meg tényleg ott szokott lenni a baj. :))))
Whiteskull08-05-2008 22:01:26 // 44156
Jó, én azt hittem befecsis motorja van az 1,7 IE-ből kiindulva. :))))
pb_08-05-2008 21:58:55 // 44155
A karbis verdák problémáinál, én a karbikban látom a főkolompost.))))
Whiteskull08-05-2008 21:54:53 // 44154
Én a befecsire gondolnék legelőször. :)))
pb_08-05-2008 21:53:05 // 44153
Valószínű, hogy ez most, már nem nagyon fog kiderülni.) Hacsak most nem fogja csinálni.
BuBu.08-05-2008 21:45:15 // 44152
azt énis tudom csak azt nem hogy a mulkor miért nem indult be a szemét dögje
pb_08-05-2008 21:29:01 // 44151
Most már nincs visszaút, belevágtál.)) Végig kell csinálni.
BuBu.08-05-2008 21:26:32 // 44150
jajj ne is mod félek töle
pb_08-05-2008 21:14:35 // 44149
+ kiderül, hogy, hogy muzsikál a 16v.))
BuBu.08-05-2008 21:13:25 // 44148
igy van
meg asztán kiderül most legalább hogy mitt kell még majd megcsináltatnom lakatolásnál
mert ezt a zárhid dolgot nem gondoltam volna hogy nem jó nade a motor megmutatta
:D
pb_08-05-2008 21:07:32 // 44147
Ujj gyakorlatnak, jó móka.)))
BuBu.08-05-2008 21:02:40 // 44146
:D:D:D:D
pb_08-05-2008 21:01:02 // 44145
Ha kell, akkor, nincs mit tenni.)
BuBu.08-05-2008 20:55:55 // 44144
arra most nincs idö most kell a kocsi azonal két hétig utána majd lehet szét szedni
de most sajna igy jött ki a lépés
há a motor is csak uigy át lett baxva ahogy volt a csikban
pb_08-05-2008 19:24:54 // 44143
Lehet nem ártana, inkább Lőbb a kasztnit kipofozni, majd utána bele a 16vt.))
BuBu.08-05-2008 16:33:00 // 44142
ez van
de már szereztem egy uj zárhidat az elejére meg megvannak a nyulványok is ugyhogy azt majd egy lakatossal feltetetem egyszer
pb_08-05-2008 14:05:33 // 44141
Sajnos ismerősek az ilyen jelenségek.)(((
BuBu.08-05-2008 13:27:19 // 44140
ennek a vasnak volt törve az eleje és lehet hogy ijen okbol kifojolag
nem tom
amugy a bakok rendben a helyükre mentek ugyhogy csak az marad hogy zárhid szarul van feltéve
pb_08-05-2008 10:12:01 // 44139
Így hát.)))
pb_08-05-2008 10:11:39 // 44138
Azért, inkább + kéne nézni, hogy miért nem megy a helyére normálisan. Be kéne annak cuppani oda, úgyhogy senki nem ér bele senkibe.
Ferke08-05-2008 10:04:14 // 44137
Ez így van.:))
BuBu.08-05-2008 10:00:24 // 44136
nem tom gondoltam rá csak gondoltam megkérdezek egy lakatost hogy az mennyire gáz ha kivágok aból az u profilbol
szegecs08-05-2008 09:13:12 // 44135
Köszi az infót. Kiegésztéskén csak annyit, hogy hivatalosan 40 Hgmm (0,052 bar) felel meg a 900 1/min értéknek.
pb_08-05-2008 07:51:27 // 44134
Naja nyilván ez volna a legjobb.)))
Csináld + a vizsgálatot kíváncsi leszek a tapasztalatokra. Persze, hogy jól leírtam.))))
Nem lenne bajom nekem a karbikkal, ha zsírújak lennének. Tény, hogy +utáltam őket, még az előző autómnál, de inkább ott konstrukciós hiba miatt nem lehetett soha normálisan belőni. De országúton tudott 6 közeli fogyasztásokat produkálni. Ami tény, hogy az injektoros rendszereknek is vannak buktatói, azt is + lehet utálni Lég könnyen. De, ha semmivel nem vagyunk kibékülve, akkor tulképp autó sem kell.))) Szóval 100 szónak is 1 a vége, mind2vel lehet szopni rendesen, ha úgy alakul.
pb_08-05-2008 07:43:16 // 44133
Na má +en' a szesz.))))
pb_08-05-2008 00:45:13 // 44132
Flex?))))
pb_08-05-2008 00:44:20 // 44131
Még 1-2 kiegészítés, tapasztalat ehhez a témakörhöz:
Lehetőleg a ház ne legyen szétkopva, korábbi helytelen beállítástól, ne szívjon sehol falsot a karbi, ha ezek nem teljesülnek, akkor értelmét veszi az egész méricskélés/állítgatás.
Tapasztalatok alapján, jobb valamilyen folyadékos műszerrel Lvégezni a mérést, mint mérőórással. A mérőórát Leve nehezebb leolvasni, mert tól ig 6árok között mutat, ezért az utolsó fázist nagyon nehéz vele Lvégezni. Míg a folyadék sokkal érzékenyebben "jobban", lát6óbban reagálja le a változásokat. Nem véletlenül gyári műszerként is higanyos eszközt Mlítenek.
Ferke07-05-2008 23:19:01 // 44130
...sőt, a legigazibb az lenne, ha egy egész alfaszervíze lenne!:))) Zolinál egyébként szerintem még ott van Tiboratya tesztere. Lassan én is benevezek, ha fent van a két új hfej.
Ezt egyébként tök jól leírtad, ahhoz képest meg plána, hogy hogy utálod a karbikat:)))
Nekem az elsőn felemás karbik voltak, egy weber, és egy d'ell. Gázadásra a teszteren kettő felfelé mozdult, kettő lefelé. Na, ott adtuk fel Zolival (scott). :)))) Menettulajdonságait nézve egyébként észrevehetetlenek voltak a felemás karbik:)
pb_07-05-2008 23:05:57 // 44129
1, az sajnos kevés ehhez a mókához, de több, mint a semmi.))
Vagyis 1el is be lehet állítani valamennyire, de nem lesz az igazi. Mind1ik fojtószelephez kell 1 műszer, hogy normálisan lásd is a változásokat, és annak +felelően tudfál még hangolni. A beállítás 1 kicsit összetetteb, mint ahogy leírtad, azért durrog. A durva hangolást a fojtószelepek beállításával tudod Lérni, a finomhangolást pedig az ún bypass csavarokkal. Mivel 1 tengelyen 2 fojtószelep van, fontos az is, hogy maguk a pillangok is jól helyezkedjenek L. Az egész móka úgy kezdődik, hogy Llenőrizni kell a tengelyeket, nem kotyognake, nem szorulnake. Aztán be kell állítani, hogy alapállapotban(nyugalmi állapotban lévő gázpedálnál), zárjon, de még épp ne érjen bele a házba. Ha ez +van mind2 oldalon, akkor jöhet a rudazat. Be kell állítani, hogy szemmel lát6óan 1xre nyisson-zárjon mind2 oldal. Ha ez is +van jöhet a műszeres mérés. A műszert csatlakoztatod a vákuumcsavarra, és +nézed mennyit mutat, ezt mind a 4 hengeren Ljátszod(ezért is kell a 4 mérőóra, vagy valamilyen folyadékos műszer, hogy ezzel ne fárassza magát az Mber). Érdemes minden hengernél felírni az értékeket, ezzel is +könnyítve a dolgokat. Miután +vannak az értékek jöhet a finomhangolás, ki kell választani 1 középértéket a mértértékekből, és arra kell törekedni, hogy minden hengerben ezt lődd be. Sajnos ez 1 műszerrel szinte lehetetlen, sokx végig kell mérni az összes hengert, mert 1et beállítasz, de az rögtön L is húzza a többit. Itt már nagy szerepe van a 1 komplett műszercsoportnak. Ha ez úgy nagyjából +van(4 műszerrel, úgy Lég normálisan be lehet állítani), akkor jöhet az utolsó szakasz, ez nálad ki fog maradni, mert csak 1 műszered van. + kell nézni, hogy finoman gázt adva, hogy változik a vákuum az 1es hengerekben. Lvileg 1xre kéne változzon, gyakorlatilag soha nem lesz így, +közelítőleg be lehet állítani.Itt előfordul, hogy a tengelyeknél lévő csavart is kell még állítgatni.
Az igazi pedig az lenne, ha még CO mérőd is lenne.)
Ferke07-05-2008 22:02:44 // 44128
Tutira tudtam, hogy et fogod írni!:) Nem vettem sört, mert tegnap éjjel lett kész a 156, és gondoltam ma átmegyek még este a sprintért, úgyhogy nem iszom. De legalább alkoholfrei-t vettem volna..:)))
Whiteskull07-05-2008 21:56:18 // 44127
De tudod mit? Iszom egyet a te egészségedre is. :)))
Whiteskull07-05-2008 21:55:51 // 44126
Mert ilyen kopasz vagy, hogy még erre se gondoltál. :))))))
BuBu.07-05-2008 21:55:01 // 44125
azis jó gondold azt hogy valami nagyon édes bór aszt igyad mintha muszály lenne:D:D:D
Ferke07-05-2008 21:53:22 // 44124
Bazze, semmi nincs itthon. Csak szörp. :((
BuBu.07-05-2008 21:49:22 // 44123
:D:D:D:D:D:D
Whiteskull07-05-2008 21:45:59 // 44122
Én annyira nem vagyok válogatós. :))))

Bár a bor az tényleg jobban csúszik. :)))

Most például a soproni kékfrankost tesztelem. :))))


Egészségünkre! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.