Forum >> Alfasud-33
pb_21-07-2008 20:35:52 // 47221
Akkor mi a gond?) 1xű a dolog, benzincső levesz az üzemanyag-lengéscsillapítónál, tápszivattyúnak 12 Vot ad, és nézni, hogy gyűne a benzin, vagy sem. Így szépen lehet haladni a hibafeltárásban.)
pb_21-07-2008 20:30:49 // 47220
Van 1 sanda gyanúm a képeidet Lnézve, ez az új szett nem tetszik nekem. Biztos, hogy az autódba való? A kinyomócsapágynak így képről nézve, mintha kisebb lenne a belső átmérője, mint a Valeonak. Nem lehet, hogy +szorul, azon a csapágyperselyen, amiben a nyelestengely van? A TD szettek szoktak ilyen robosztusan kinézni, bár ettől, még lehet, hogy simán boxerba való. Amőgy az ilyen olcsó szetteket kerülni kell, mert csak a baj van velük. Én úgy vagyok vele, hogy érdemes inkább áldozni a drágábbra, Valeo, Sachs, AP(Borg&beck), LUK, mint 1 ilyen miatt még 1x levenni a váltót. Szerencsére nem 1.kézből kellett ezt +tapasztalnom, de a szerelésből kivettem a részem. A pozícionolást, 1 nyelestengellyel, vagy 1 dbjával 1xűen L lehet végezni. A váltót nem könnyű visszarakni a motorra, ez igaz.
Perez21-07-2008 19:34:12 // 47219
Hááát, nem tudom, milyen szikra, állítólag neked van, nekem nincs. Valami vákuumcsőnél, vagy nemtudom, igazából nem tudtam figyelni erre, annyira izgultam, hogy milyen lett a kocsi. Már nem is tudom, hogy gondolhattam arra, hogy eladom... A leömlőnél kellene vm.-t meghegeszteni, de azt mondta Zé., ha visszaviszem 5000 km-es kontrollra, akkor megcsinálja, másnak ne engedjem hozzányúlni. Abban biztos lehet! A hangja egyébként most teljesen más mint volt és motorikusan pedig nagyon stabilnak érzem. Egyelőre vigyázni kell rá, nem szabad túlpörgetni, pedig nagyon érezni benne az erőt! Gondolom, most igen jó benne a kompresszió, mivel összekopós még. Nem szeretek feltünősködni, de egyszerűem vigyorognom kell, mikor forognak az autó után a fejek. A legjobb érzés pedig hazafele volt, mikor az alfás társak inettetek, villantottak, sőt az Örsnél egy fekete 156 kombi addig dudált másik sávból, amíg én arra nem néztem, hogy köszönhessen! Nah, akor tudtam igazán, hogy ismét minden rendben van... ne akarjátok tudni, milyen volt eddig is egy langyizöld OFF P206-tal ON közlekedni...:)))
Kristyon21-07-2008 18:34:46 // 47218
a lendkeréken nem volt kopás, nagyon szép sima volt a felülete, és végül is az a jelenség is megszünt. csak az nem tud nyugodni, hogy ha a kuplungpedált visszaengedem, nem kéne egy kicsit legalább lötyögősnek lennie annak a kiemelőviollának, annak mindíg feszítés alatt kellene lennie???
Gábor3321-07-2008 17:38:15 // 47217
Lendkeréken nincs kopás? Azon a részen,ahol a tárcsa dolgozik. Nekem fel kellett szabályozni,mert tiszta hullámos volt a felülete. Berázni ettöl is tud,de ha megszünt a jelenség,akkor jo. Nekem csak induláskor rázott,de akkor sem volt vészes a dolog,aztán szétszedtem és néztem egy nagyot,hogy milyen rossz állapotban volt már. Motorbeállitás álltalában sikerülni szokott rendesen csak most megint kunyerálhatok szinkrontesztert,fuvokákat is összekészitem,mert lehet hogy át kell fuvokázni az egészet megint. Amugy most is lehet vele közlekedni,aránylag jol jár de azért lehet még finomitani rajta.
Ferke21-07-2008 17:32:40 // 47216
Ha nem elég vastag dróttal próbáltad az önindítót, akkor azért füstölgött csak. Álalti nagy az áramfelvétele.
BuBu.21-07-2008 17:28:36 // 47215
üdv az uraknak
ma haza jöttem gyorsan fékeket légtelenitettem és gondoltam nahh végre megyünk egy kört a vassal
hátt nem
ö ugy döntött hogy nem indul be
elforditom a kulcsot és semmi
másik aksi semmi
közvetlen adtam áramot az öninditonak és füstölt a drot
mondom fasza meghalt az öninditóm
elöszedtem egy másikat kiprbáltam müködik
beteszem becsavarozom
inditok semmi
adok ennek is áramot és ugyanazt csinálja mint az elödje mintha zárlatos lenne
kivettem az öninditót ujra kiprobálom müködik:)
megnéztem hogy egyáltalán megtudom e forgatni a motort és ahogy tekerem a fötengelyt ugy kattok a motronik reléje közben
ugyhogy megint szét van szedve a motortér rohadjon meg
ma haza jöttem gyorsan fékeket légtelenitettem és gondoltam nahh végre megyünk egy kört a vassal
hátt nem
ö ugy döntött hogy nem indul be
elforditom a kulcsot és semmi
másik aksi semmi
közvetlen adtam áramot az öninditonak és füstölt a drot
mondom fasza meghalt az öninditóm
elöszedtem egy másikat kiprbáltam müködik
beteszem becsavarozom
inditok semmi
adok ennek is áramot és ugyanazt csinálja mint az elödje mintha zárlatos lenne
kivettem az öninditót ujra kiprobálom müködik:)
megnéztem hogy egyáltalán megtudom e forgatni a motort és ahogy tekerem a fötengelyt ugy kattok a motronik reléje közben
ugyhogy megint szét van szedve a motortér rohadjon meg
Kristyon21-07-2008 17:05:38 // 47214
Hali! Mondjuk mi, mert addigra már ketten voltunk, apum segített. A váltónak a nyelestengelyével pozicionáltuk, és uténna lettek lehúzva a szerkezet csavarjai...
nekem nem volt plussz nyelestengely darabom :(
Nekem a tünet az volt, hogy berázta az egész autót indulásnál, és a váltást sem lehetett oly simán végrehajtani. A tárcsán nem látszik, de enyhén féloldalasra volt kopva, gondolom ez okozhatta a berázást, és a csapágyat is simán darabjaira tudtam szedni, az-az darabjaira hullott, ahogy kivettem. A szerkezeten viszont nagyon jól látszik, ahogy a csapágy megrágta a rugók végeit...
A motorbeállításhoz sok sikert! :)
nekem nem volt plussz nyelestengely darabom :(
Nekem a tünet az volt, hogy berázta az egész autót indulásnál, és a váltást sem lehetett oly simán végrehajtani. A tárcsán nem látszik, de enyhén féloldalasra volt kopva, gondolom ez okozhatta a berázást, és a csapágyat is simán darabjaira tudtam szedni, az-az darabjaira hullott, ahogy kivettem. A szerkezeten viszont nagyon jól látszik, ahogy a csapágy megrágta a rugók végeit...
A motorbeállításhoz sok sikert! :)
Gábor3321-07-2008 16:49:54 // 47213
Hali! Ismerös a kuplung probléma,nekem is volt részem benne. Amit most kiszedtem 1,7 motorbol az rosszabbul nézett ki,tárcsának nem volt sok hátra a szegecsek alig fogtak. Jártam már ugy,hogy beszakadt a szerkezet közepe és beszorult a kinyomocsapágy a szerkezetbe. Most ezért kapott mindenböl ujat. Tárcsát én egy kiszerelt nyelestengelyel pozicionálom,egy hulladék váltot áldoztam be ezért. Nekem eddig mindig összekapott rendesen és aránylag könnyen,bár ezt ketten csináljuk mindig. Csütörtökön viszem motorbeállitásra a lakatosomhoz,mert ott lehet járatni ameddig kell. Kiváncsi leszek a hidros hengerfejekkel milyen lesz,most csak fülre és érzésre tekergettem kicsit,több benzin kellett neki. Szerintem jo lesz de majd meglátjuk.
Kristyon21-07-2008 16:31:42 // 47212
Ja a kuplungszett valami olasz utángyártott nem valeo vagy ilyesmi 26800 péz volt kicsomagolás után is elég kultúráltan nézett ki szerintem...
de érezhetően kellemesebben dolgozik mint a régi, mert az már totál ki volt szegény...
az összerakás, hát most csináltam ilyet először mondjuk 3db alkatrész cseréje olyan sokminden elrontani csak nem lehet...
szerintem talán az egészben a tárcsa pozícionálása volt a legnehezebb és ezzel együtt a váltó és a blokk összepasszintása, segítség nélkül ez nem is ment volna...
a képeken a régi és az új cumók láthatók. Na a régi az valeo volt, még az Alfa Romeo felirat is meg volt rajta :) ja a képek mobillal készültek azért ilyen gyengék...
de érezhetően kellemesebben dolgozik mint a régi, mert az már totál ki volt szegény...
az összerakás, hát most csináltam ilyet először mondjuk 3db alkatrész cseréje olyan sokminden elrontani csak nem lehet...
szerintem talán az egészben a tárcsa pozícionálása volt a legnehezebb és ezzel együtt a váltó és a blokk összepasszintása, segítség nélkül ez nem is ment volna...
a képeken a régi és az új cumók láthatók. Na a régi az valeo volt, még az Alfa Romeo felirat is meg volt rajta :) ja a képek mobillal készültek azért ilyen gyengék...
Ferke21-07-2008 16:24:39 // 47211
A motor okés, de azt mond meg, mikor lesz a béta verziódból egy széria kasztni???:)
Gróf21-07-2008 16:07:31 // 47210
Szerelő ismerősöm mondott olyat egyszer hogy esetleg előfordul hogy a mágnes hullik szét az ac ben és ez szép lassan megeszi benne a lapátokat és zúg utánna de nyomást nem kelt...
pb_21-07-2008 16:05:52 // 47209
Debénavagy.DDD Inkább gyúrjá!DDD
Gróf21-07-2008 16:01:36 // 47208
Dolgozik az serényen. Ugye ha rámegy a gyujti hallani hogy zúg, és pár másodperc mulva abbamarad. (igy szoktam levenni üzemanyagot belőle, hogy cső szét kannába, gyujtás és kiokád egy litert gyorsan)
MOst is csak az tűnt fel, hogy normális esetben ha ezt a gyujtásás műveletet sokszor csinálom indítás nélkül, lehet hallani hogy a szelep elkezdi visszaengedni a fölös nyomást a tankba (ilyen nöszögő nahgja van). Na ezt most nem csinálta, szal nincs nyomás.
MOst is csak az tűnt fel, hogy normális esetben ha ezt a gyujtásás műveletet sokszor csinálom indítás nélkül, lehet hallani hogy a szelep elkezdi visszaengedni a fölös nyomást a tankba (ilyen nöszögő nahgja van). Na ezt most nem csinálta, szal nincs nyomás.
Kristyon21-07-2008 16:00:56 // 47207
Működni, működik, az útja is kb az a 16-18mm ott lent, csak mikor felengedem a pedált visszafele tényleg csak annyit jön amennyit a szerkezet rugói nyomnak vissza, és úgy gondolom, hogy ilyenkor még a csapágy folyamatosan hozzáér a szerkezethez, így ezáltal sztem folyamatosan forog a csapágy. Néha pedig olyan mintha túl is nyitna az egész szerkezet, lenyomom a pedált és olyan mintha valami holtponton túlengedném, és akkor lassabban is érkezik vissza a pedál és feljebb is kezd el fogni.
mondjuk tegnaplevezettem 130km-t oda+ vissza probléma nélkül nem visított meg nem sikított, gondolom már lett volna hangja a csapágynak, ha folyamatosan menne...
Na szóval ha a szerkezet rugói nyomják vissza a csapágyat meg mindent, mi csinálja azt a plusz kis hézagot, hogy a csapágy ne érjen hozzá a szerkezet rugóihoz???
mondjuk tegnaplevezettem 130km-t oda+ vissza probléma nélkül nem visított meg nem sikított, gondolom már lett volna hangja a csapágynak, ha folyamatosan menne...
Na szóval ha a szerkezet rugói nyomják vissza a csapágyat meg mindent, mi csinálja azt a plusz kis hézagot, hogy a csapágy ne érjen hozzá a szerkezet rugóihoz???
Föckös21-07-2008 15:54:12 // 47206
figyi apa! én 1x jártam úgy, h elfogyott abenya, töltöttem rá, és ugyanezt csinálta...
végül kiderült, h megszorult az ac pumpám, mivel annak az üzemanyag adja kenést...
hiába töltögettem rá...
kivettük, megkocogtattuk és tökkéletesen működött utánna.
már megtápolva akkuról, mert a kocsiban meg sem moccant, naésmiért?
mert ezek a macskazabálók úgy találták ki, h csak járó motornál megy az ac, nem gyújtásnál már, ismétlem, csak akkor kap tápfeszkót, ha jár a motor...
:-S
kis riasztóakkuról megtápoltam, és pöccröff beindult.
csakezt megelőzte egy fél nap bénázás.
EDZŐBÁ! te meg ne szóljááá be, úgyis tudom, h perceken belül jön a "debénavagy" és hasonló megjegyzésekből álló komment...
pfffff:-))
végül kiderült, h megszorult az ac pumpám, mivel annak az üzemanyag adja kenést...
hiába töltögettem rá...
kivettük, megkocogtattuk és tökkéletesen működött utánna.
már megtápolva akkuról, mert a kocsiban meg sem moccant, naésmiért?
mert ezek a macskazabálók úgy találták ki, h csak járó motornál megy az ac, nem gyújtásnál már, ismétlem, csak akkor kap tápfeszkót, ha jár a motor...
:-S
kis riasztóakkuról megtápoltam, és pöccröff beindult.
csakezt megelőzte egy fél nap bénázás.
EDZŐBÁ! te meg ne szóljááá be, úgyis tudom, h perceken belül jön a "debénavagy" és hasonló megjegyzésekből álló komment...
pfffff:-))
pb_21-07-2008 15:52:42 // 47205
Látod ilyen 1 16v. Bár tegnap este Fcks is sírt, hpgy miért nincs olyan jó hangja a Tildának, mint bs1nek.))))
pb_21-07-2008 15:51:11 // 47204
Én könnyen Lképzelhetőnek tartaom, hogy a pumpa köszönt L. Adj rá 12Vot és nézd +, hogy dolgozike. Ill már gyűjtásnál is lehet hallani, hogy dolgozike.
Ferke21-07-2008 15:43:38 // 47203
Na ez a gép brutális lett, Föcivel meghallgattuk. Engem ért a szerencsés megtiszteltetés, hogy elsőként beindíthattam. Eszement jó lett.:)))
Gróf21-07-2008 15:43:06 // 47202
Üdvözletem Mesterurak!!!!
Ha a motornál levő csatlakozásnál a benzincsövet széthúzom és belefújok, akkor a levegőnek elméletileg el kel mennie a tankba vagy sem?
A probléma a következő. A rendszer nem kap benzint (töltöttem a tankba azóta). Még ki tudtam vele állni a garázsból, utánna meg megállt. Egy ideig még alapjárata volt, gázadásra lefulladt, de már semmi sincs. Kis benzint öntve a torokba el el kapta a ritmust.
Széthúztam a fenn említett csatit, ott benzinnyomás a vártal ellentétben nem volt, gyujtásra csak a benzingőz távozik belőle más nem..
Én dugulásra gyanakszon a pumpánál, mivel ha a szűrőnél dugult volna el akkor ennyi ideig sem bírt volna járni.
Szerintem... :(
Ha a motornál levő csatlakozásnál a benzincsövet széthúzom és belefújok, akkor a levegőnek elméletileg el kel mennie a tankba vagy sem?
A probléma a következő. A rendszer nem kap benzint (töltöttem a tankba azóta). Még ki tudtam vele állni a garázsból, utánna meg megállt. Egy ideig még alapjárata volt, gázadásra lefulladt, de már semmi sincs. Kis benzint öntve a torokba el el kapta a ritmust.
Széthúztam a fenn említett csatit, ott benzinnyomás a vártal ellentétben nem volt, gyujtásra csak a benzingőz távozik belőle más nem..
Én dugulásra gyanakszon a pumpánál, mivel ha a szűrőnél dugult volna el akkor ennyi ideig sem bírt volna járni.
Szerintem... :(
Föckös21-07-2008 14:39:32 // 47201
elsők között hallhattam a hangját, libabőőőr volt, ahogy kezdtek a hidrotőkék elhalkulni, ahogy égtek ki a tömitések, eszméletlen feeeling! nagy volt a vigyorgás, a Mester arcán is látszott a sikerélmény:-))
pb_21-07-2008 14:38:13 // 47200
Hallottam a leömlővel van még 1 kis probléma, de azt is, hogy majd orvoslásra kerül. Mi történt a szikrával?
Perez21-07-2008 14:32:32 // 47198
Sziasztok!
Hogy, egy kicsit oldjam a feszültséget (ijedtséget), elkészült az autó! Zoli Doktor tökéletes munkát végzett az eddigi jelek szerint, ráadásul arcpírítóan keveset kért. Maximális respekt és tisztelet neki! pb_ köszönöm neked is, hogy őt ajánlottad! Amúgy a 4. valahol szikra nincs. Ezt kellett még beírjam, csak elfelejtettem, hol nincs szikra!:)))))
Hogy, egy kicsit oldjam a feszültséget (ijedtséget), elkészült az autó! Zoli Doktor tökéletes munkát végzett az eddigi jelek szerint, ráadásul arcpírítóan keveset kért. Maximális respekt és tisztelet neki! pb_ köszönöm neked is, hogy őt ajánlottad! Amúgy a 4. valahol szikra nincs. Ezt kellett még beírjam, csak elfelejtettem, hol nincs szikra!:)))))
Dekka21-07-2008 14:20:09 // 47197
nem, jarokepes, vagy huzzak vagy tréler
Föckös21-07-2008 14:19:47 // 47196
vontatni kell, kilukadt a hűtő is, és az ajtót nem lehet becsukni.:-(
du elvileg áthúzzák Rinpapával
du elvileg áthúzzák Rinpapával
Scott21-07-2008 14:12:15 // 47195
Ezek szerint járóképes a gép?
Scott21-07-2008 14:09:04 // 47194
Vattafakk!! A pi..ba...
Dekka21-07-2008 13:51:26 // 47193
lerombolta a masik auto a 33 elejét, de Igorék meguszták kisebb sérülésekkel
asszem viszik Zolihoz az autót,meglatjuk milesz
asszem viszik Zolihoz az autót,meglatjuk milesz
Ferke21-07-2008 13:43:49 // 47192
Bazze, mi történt? Nagy a baj?
nagyferi8121-07-2008 11:52:53 // 47191
köszi szépen az infót!
Whiteskull21-07-2008 10:51:48 // 47190
Pfff... :(((
Meg is sérült?
Meg is sérült?
Hakuna21-07-2008 09:47:40 // 47188
Nemlehet, hogy 180 fokkal el van forgatva a gyújtáselosztó? Olyankor segít a másik sorrend szerintem. Andorkáét egyszer már indítottuk el így. (bár lehet, hogy azóta is így jár :))
Dekka21-07-2008 09:41:52 // 47187
Most beszéltem Igorral....szerencsére a saját szájával tudta elmondani h nem adtak meg neki egy jobbkezet....
Dekka21-07-2008 09:31:17 // 47186
jah,de eddig mas kepekkel , meg kicsit mas szoveggel arultak,ugylatszik nemjön össze :D fostalicska mind :D
pb_21-07-2008 09:29:08 // 47185
1 ideje már árulják.
Dekka21-07-2008 09:23:41 // 47184
ehh, Hudi autóját még mindig árulja az uj tulaj?
pb_21-07-2008 09:23:07 // 47183
Pontosan azért, mert bs.))
pb_21-07-2008 09:21:49 // 47182
Teljesen gyári, így kell kinéznie, ha minden tisztességesen össze van rakva. 1 kicsit L van forgatva a gyújtásLosztó, de az nem számít.
pb_21-07-2008 09:16:25 // 47181
900-1000 között kellene lennie.
pb_21-07-2008 09:12:46 // 47180
Amit 1.re + lehet mondani, nem 92.12dik havi, vagy 91es, vagy 92 év Lejei, de én 91re tippelek. Zender spojlerek(sztem a gyári jobb), és nem gyári kormány van benne. Viszont Mlékeim szerint még néhány napja 600 volt az ára.
pb_21-07-2008 09:02:59 // 47179
Ok. Én a kar alapján néztem, nem feltételeztem, hogy 2ből lett összerakva.) Amúgy csak a 4x2es váltókról, ránézésre nehéz Ldönteni, hogy melyik szériából származik, ezt csak 33ra értem. Ha jó az újabb fajta rudazat, akkor azzal is szépen, simán lehet váltani a fokozatokat. A Lköszönt ez is, az is, akkor mind2vel szenvedés a történet. Persze a nagyobb szerepet, inkább a váltó játsza a kapcsolások pontosságában.
pb_21-07-2008 08:55:32 // 47178
Lenyomod a pedált, ezáltal a főhenger dugattyúját is működésbe hozod. Így +nyomódik a rendszerben lévő olaj, és dolgozni kezd a munkahenger, ami kitolja a rudat, ezáltál Lmozdul a villa, és neknyomja a csapágyat a szerkezet rugóinak, legvégül pedig kiMel a kuplung. Mikor LNgeded a pedált, a szerkezet rugói visszanyomják a csapágyat, és a hidraulikát is.
pb_21-07-2008 08:43:37 // 47177
Szóval látszólag minden jó, de összerakva mégsem műxik.( A kapcsolóvillát működtető rúd útja 16-18 mm. Ha, ez nincs +, akkor a kuplung mechanika nem fog normálisan működni. Milyen kuplungszett került bele? Nem lehet, hogy az összerakás lett Lrontva?
pb_21-07-2008 08:34:07 // 47176
Akkor, az is kipipál6ó. Jól van szűkül a kör.)
pb_21-07-2008 08:29:43 // 47175
Sztem, azt mindenképp cserélj. Állásában, akkor folyik, ha, már nagyon szarok a tömítések, és szimmeringek. Felmegy csíkra.
BuBu.21-07-2008 00:30:37 // 47174
nohh mi a baj???
miért szar már megen a bs???
én most boldog vagyok:D
miért szar már megen a bs???
én most boldog vagyok:D
pb_20-07-2008 23:41:08 // 47173
Nem, felejtettelek L. Csak ma egész nap racsniztam, és +int +állapítottam, hogy mekkora szarok ezek. Ígérem mielőbb válaszolok.
BuBu.20-07-2008 23:10:12 // 47172
ettöl fügetlenül és attol is hogy nekem is szépen járt igy a motor ma megcseréltem a vezérlést vagyis beálitottam és hozzá visszaraktam a gyujtást 1-3-2-4 re és ugyanugy pöcre indul:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
385
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?