Forum >> Alfasud-33
pb_22-08-2008 12:15:45 // 48221
Ezért kell, Lőtte +nézni, amiket írtunk.
PeterW (wares)22-08-2008 12:14:07 // 48220
Okes, akkor megkeresem a cartarsat:)
Koszi a segitseget! Ha mar belemegyek a furasba, akkor legyen 1.7. Csak egy dologtol parazok, hogy nehogy a jol mukodo motorombol hulladek legyen:))))
Koszi a segitseget! Ha mar belemegyek a furasba, akkor legyen 1.7. Csak egy dologtol parazok, hogy nehogy a jol mukodo motorombol hulladek legyen:))))
pb_22-08-2008 12:04:52 // 48219
Igen, ez a sorrend.
pb_22-08-2008 12:04:16 // 48218
Akkor már, ménemnagyobbra?DD
pb_22-08-2008 12:02:17 // 48217
Nem feltétlenül, bár tény, hogy úgy jobban hozzáférsz a 1es dolgokhoz.
pb_22-08-2008 12:01:04 // 48216
1.7 az túl sok lenne már neked, azzal már 6+ tengelykörüli fordulatra is képes a Sprint. DDDD
pb_22-08-2008 11:57:53 // 48214
Már +mondtam, hogy ilyen technikával nem szabad szenvedni, ez az igazi humánerőforrás pazarlás.DDD
PeterW (wares)22-08-2008 11:57:30 // 48213
Tehat jol ertem, hogy eloszor moci-diagnosztika, aztan furas? Mennyit kell furas utan "jaratni"? 5e km?
pb_22-08-2008 11:55:41 // 48212
Váltó levenni, ugyanmár!)) Ja, és van még 1 + hajtás is rajta.)) Csak annyit mondok, hogy 10kor még a földön volt a váltó, 3/4 1kor már a vonalnál álltam, úgyhogy közben, még haza is ugrottam.)) Nem ártana edzened 1 kicsit, hogy versenyben legyél!DDD
pb_22-08-2008 11:51:20 // 48211
Nem kell a duma!))) Hogy is volt a karbiknál a membrános eset?)))))
Ferke22-08-2008 11:51:19 // 48210
Persze ezt úgy értem, hogy akkor már 87-re fúrnám.:)
Ferke22-08-2008 11:50:56 // 48209
Lehet, hogy egyszerűbb találni egy szép 84-es blokkot. Bár ha meg fúratja, akkor nem kell a motorszámot/kódot bejegyeztetni.
PeterW (wares)22-08-2008 11:50:51 // 48208
pb,
okes, akkor ezeket megnezetem...
Nem feltetlenul a temahoz kapcsolodo, de a motorteret csak ugy lehet normalisan rendbetenni (festeni, csinositani) ha kikapom a mocit?
okes, akkor ezeket megnezetem...
Nem feltetlenul a temahoz kapcsolodo, de a motorteret csak ugy lehet normalisan rendbetenni (festeni, csinositani) ha kikapom a mocit?
Ferke22-08-2008 11:49:25 // 48207
1.6 dugókat tudok is adni hozzá...de én akkor már a ló**szt csinánék belőle 1.6-ost, ha 1.7-es is lehet.:)))
pb_22-08-2008 11:48:17 // 48206
Szted ki írta be?DD
Min sűrítési végnyomás: 10,3 bar
Max Ltérés a hengerek között: 0,98 bar
1.4 -> felfúr 84re -> 1.7 főtengely, és 1.6 dugók -> 1.6, vagy tévednék?))
Min sűrítési végnyomás: 10,3 bar
Max Ltérés a hengerek között: 0,98 bar
1.4 -> felfúr 84re -> 1.7 főtengely, és 1.6 dugók -> 1.6, vagy tévednék?))
Ferke22-08-2008 11:47:35 // 48205
Akkor Te mekkora mázlista vagy?!?!!?!:)))) Már hívhatod is Zé-t, vayg tán egyszerűbb, ha átgurulsz hozzá, és elmondod, mit szeretnél...erre ő elmondja, mit merre hány méter.:)
Ferke22-08-2008 11:46:00 // 48204
Mondta is Zoli, hogy korábban már eszetekbe jutott, hogy a csavar fejek gondot okozhatnak, de most meg a gyors tempó miatt el is felejtettétek.
PeterW (wares)22-08-2008 11:45:22 // 48203
Ferke,
Pesten elek, csak pecsi az allandom:) szoval Pest nem gond. Pecsett hetvegenkent fordulok elo, hetkoznap ritkan;)
Pesten elek, csak pecsi az allandom:) szoval Pest nem gond. Pecsett hetvegenkent fordulok elo, hetkoznap ritkan;)
Ferke22-08-2008 11:44:45 // 48202
Semmit nem számít a km. Nézd meg az enyémet, elvileg felújított motor, nincs benne 10e km, mégis kukás!:))))
Hű gyerekek, fél2-ig szenvedtem egy pár dell'ortoval. Asszem kidobom a p*csába. Üzemképtelen a vas. Megy vissza a weber, csak ki akartam próbálni ezt a két dell'ortot. Nem műxik. Emeli a fordulatot folyamatosan, akárhogy állítgatom. + a csapszeg is szól, de mint a barom, úgyhogy a moci is megy a p*csába. Há de tele a izém a vassal.:(
Hű gyerekek, fél2-ig szenvedtem egy pár dell'ortoval. Asszem kidobom a p*csába. Üzemképtelen a vas. Megy vissza a weber, csak ki akartam próbálni ezt a két dell'ortot. Nem műxik. Emeli a fordulatot folyamatosan, akárhogy állítgatom. + a csapszeg is szól, de mint a barom, úgyhogy a moci is megy a p*csába. Há de tele a izém a vassal.:(
pb_22-08-2008 11:40:58 // 48201
Azért, nem egészen úgy volt, hogy mindent kiszámoltál mérnök úr.) Átvettem készen a cuccot, többi dolog csak később lett + hozzá. Persze volt rá, majdnem 1 7em, hogy összepróbáljam, de valahogy nem jutott szmbe, csak hétfő este. Na, akkor kiderült, hogy b+ van, rögtön át Zolihoz. Aztán 1ütt konstatáltuk, hogy tényleg az van. Méregetés, variálgatás, ok, másnap gyorsan beadni, és utána lehet összedobni. Másnap reggel derült ki, hogy a gépműhely zárva, következő b+. Gépműhely keresés, leadás, stb. Estére összerakás, indítás, és a legnagyobb b+. Szóval kapkodás volt, és igazából nem gondoltuk végig, hogy mit, merre, mennyit. Nagyjából ennyi a történet. Következő menet, majd lesz valamikor.) Bár, már annyira belelendültünk, hogy kb 1,5 óra alatt +csináljuk.))
pb_22-08-2008 11:12:38 // 48200
Ahogy Ferke kártárs is írta, nézni kell sűrítési végnyomás, olajnyomást, és kartergázt, ha ezek rendben vannak, akkor nem kell hozzányúlni, akárhány km is van benne.
A szervizeket, sztem felejtsd L, ha nem magad csinálod, akkor olyan Mbert kell keresni, aki ért is hozzá, ls valamennyire szeretetből is csinálja. A papírmunka nem annyira bonyolult, csak tudni kell, a mikéntjét.)
A szervizeket, sztem felejtsd L, ha nem magad csinálod, akkor olyan Mbert kell keresni, aki ért is hozzá, ls valamennyire szeretetből is csinálja. A papírmunka nem annyira bonyolult, csak tudni kell, a mikéntjét.)
Ferke22-08-2008 10:26:07 // 48199
Szerintem olcsóbb, ha veszel egy 84-es (1.5-ös-1.6-os) vagy egy 87-es (1.7-es) jó állapotú blokkot és azt rakod be.
Hogy hová vigyed?! Jó kérdés, Pest környékén ez nem volna kérdés de Pécs vonzáskörzetében nemigen tudok jó tipped adni.:(
Hogy hová vigyed?! Jó kérdés, Pest környékén ez nem volna kérdés de Pécs vonzáskörzetében nemigen tudok jó tipped adni.:(
PeterW (wares)22-08-2008 09:58:31 // 48198
Ferke,
okes. Van valami tippetek hova vigyem?
Amugy felreertettel:) mondjuk nem csoda, mert lovesem sincs az autokhoz. Termeszetesen furassal csinaltak volna belole 1.6-ost, nem csak ugy...:)
okes. Van valami tippetek hova vigyem?
Amugy felreertettel:) mondjuk nem csoda, mert lovesem sincs az autokhoz. Termeszetesen furassal csinaltak volna belole 1.6-ost, nem csak ugy...:)
PeterW (wares)22-08-2008 09:55:31 // 48197
Scott,
ja, foleg hogy nem tudom mennyi van benne. Amikor vettem, akkor bele volt torve a km-ora jelado...valami barbar rosszul rakta ossze a valtot, es nem lehetett beledugni. Ugy oldotta meg a problemat, hogy felbetorte a jeladot, es ugy betette...
ja, foleg hogy nem tudom mennyi van benne. Amikor vettem, akkor bele volt torve a km-ora jelado...valami barbar rosszul rakta ossze a valtot, es nem lehetett beledugni. Ugy oldotta meg a problemat, hogy felbetorte a jeladot, es ugy betette...
Ferke22-08-2008 09:25:35 // 48196
Most, hogy mondod, tényleg. Elég amatőőőr hiba.:))) Pöti malőr! És ezért leszedni újra a váltót?! Micsoda humánerőforrás pazarlás!!!:)))
Ferke22-08-2008 09:24:24 // 48195
Ja, ahogy Scott is írja, még ha kevés is a kompresszió, az sem jelentheti azt, hogy kukás a motor, lehet, hogy csak a gyűrűknek annyi, a blokk meg lehet, hogy hibátlan. Szóval igazából csak szétszedéssel derül ki a teljes igazság.
Scott22-08-2008 09:22:30 // 48194
Mérnök úr a fenét.... Felül a kuplungtárcsa a lendkerék csavarokon?? Amatőr hiba... :)))))
Ferke22-08-2008 09:21:46 // 48193
Először is ne menj szervízekbe. Pláne ne márkaszervízbe. Közük nincs az autókhoz, pláne a boxerekhez.
A motort könnyen le lehet csekkolni:
1.Gyertyák helyén sűrítési végnyomás mérés, ennek az értékei itt megvannak a topicban valahol, vissza kell keresni (de lehet, hogy valaki megint bepötyögi)
2. kartergázt megnézni, szelepfedelet levenni és a vezműtengelyeket csekkolni.
Ha ezek rendben vannak, és érzésre/hangra sincs gond, akkor tényleg kár hozzányúlni. 1.4-ból nem lehet 1.6-ot csinálni, aki ezt mondta, nem látott még boxert (mint pl. aszakszervízek:)) ).
Ahogy írtam tegnap, az 1.4 valójában 1.3 és az 1.6 valójában 1.5. Tehát vagy a blokkot kéne cserélned, vagy felfúrni a jelenlegit.
A blokk cserénél felejtesd el a papírmunkát, mert ilyen már nincs. Simán megoldható papírmunka nélkül, hivatalosan is!
A motort könnyen le lehet csekkolni:
1.Gyertyák helyén sűrítési végnyomás mérés, ennek az értékei itt megvannak a topicban valahol, vissza kell keresni (de lehet, hogy valaki megint bepötyögi)
2. kartergázt megnézni, szelepfedelet levenni és a vezműtengelyeket csekkolni.
Ha ezek rendben vannak, és érzésre/hangra sincs gond, akkor tényleg kár hozzányúlni. 1.4-ból nem lehet 1.6-ot csinálni, aki ezt mondta, nem látott még boxert (mint pl. aszakszervízek:)) ).
Ahogy írtam tegnap, az 1.4 valójában 1.3 és az 1.6 valójában 1.5. Tehát vagy a blokkot kéne cserélned, vagy felfúrni a jelenlegit.
A blokk cserénél felejtesd el a papírmunkát, mert ilyen már nincs. Simán megoldható papírmunka nélkül, hivatalosan is!
Scott22-08-2008 09:20:45 // 48192
Az én blokkomban kb 230ezer van és makulátlan állapotban van. A km nem jelent semmit. Lehet 100k-val is kukás és lehet 250k-val is hibátlan.
Ferke22-08-2008 09:14:48 // 48191
Na, hallottam a tortúrát első kézből. Hááát, nem semmi! Node mérnök úr!!! Mindent kiszámoltál, még fel is merült korábban, hogy a főtengely-lendkerék csavarok problémát okozhatnak, erre most meg elfelejtettétek?!:) Egyébként durván könnyű lett a lendkerék, fogtam.:) És ahogy Mester is mondja, kényelmesen van még annyi az anyagban, hogy ki lehessen esztergáltatni a 6db csavar alatt még pár mm-t, hogy a csavar fejek besüllyedjenek a tárcsa felfekvése alá..:) Kiváncsi leszek, milyen lesz. Mikor jön a köv. menet?:)
PeterW (wares)22-08-2008 09:03:02 // 48190
Sziasztok Boxeresek!
Nekem egy 145-os (94-es) 1.4-es boxim van. Ferke iranyitott ide, hogy itt erdeklodjek:)
A helyzet a kovetkezo. Eppen probalom kicsit rendbetenni a gepet, most a belso dolgokon dolgozom...es eszembe jutott, hogy ha ezt befejezem, akkor ideje lenne a lenyegi dolgokkal is foglalkozni. Masfel eve hallottam egy olyan lehetosegrol, hogy 1.4-bol 1.6-ost lehetne csinalni. Engem oszinten szolva kielegit az 1.4 is, de mivel tobb mint 215e van az oraban, ezert gondolom lassan aktualissa valik egy motorgeneral. Ez nagyjabol igaz lehet? Hany ezer km utan esedekes? Persze a franc tudja igazabol mennyi van a mociban, de ora szerint ennyi. Amugy eddig dicsertek, mar aki latta...
Szoval Ti mit tennetek? Varjam meg meg baj lesz? vagy hogy lehet lecsekkolni, hogy van-e szukseg szivmutetre?:)
Minden segitseget elore is koszonok!
ps: a motorcsere nem nagyon erdekel, mert azzal tenyleg varhatok amig baj lesz...meg a papirmunka...
ps: mennyire lehet szervizekben megbizhato motorfelujitast csinaltatni? Vagy manapsag ez mar "rutin"mutet?:)
koszi!
Nekem egy 145-os (94-es) 1.4-es boxim van. Ferke iranyitott ide, hogy itt erdeklodjek:)
A helyzet a kovetkezo. Eppen probalom kicsit rendbetenni a gepet, most a belso dolgokon dolgozom...es eszembe jutott, hogy ha ezt befejezem, akkor ideje lenne a lenyegi dolgokkal is foglalkozni. Masfel eve hallottam egy olyan lehetosegrol, hogy 1.4-bol 1.6-ost lehetne csinalni. Engem oszinten szolva kielegit az 1.4 is, de mivel tobb mint 215e van az oraban, ezert gondolom lassan aktualissa valik egy motorgeneral. Ez nagyjabol igaz lehet? Hany ezer km utan esedekes? Persze a franc tudja igazabol mennyi van a mociban, de ora szerint ennyi. Amugy eddig dicsertek, mar aki latta...
Szoval Ti mit tennetek? Varjam meg meg baj lesz? vagy hogy lehet lecsekkolni, hogy van-e szukseg szivmutetre?:)
Minden segitseget elore is koszonok!
ps: a motorcsere nem nagyon erdekel, mert azzal tenyleg varhatok amig baj lesz...meg a papirmunka...
ps: mennyire lehet szervizekben megbizhato motorfelujitast csinaltatni? Vagy manapsag ez mar "rutin"mutet?:)
koszi!
pb_21-08-2008 17:29:58 // 48189
Az.)) Kérdezz utána a dolgoknak.)
Ferke21-08-2008 17:06:25 // 48188
Folyton elégedetlen vagy?!?:)
pb_21-08-2008 12:25:00 // 48185
A cowboy cuccot ne hagyd otthon.DDD
Scott21-08-2008 12:18:56 // 48184
Na majd megyek és rendet teszek ott :)
pb_20-08-2008 20:24:42 // 48183
Persze, szívesen vállalom azt a szerepet.DDD
Zé.20-08-2008 20:21:59 // 48182
Amugyis kelegy goré aki tugyahogy mitcsinálok.))
pb_20-08-2008 20:18:15 // 48181
Végre.)(( Na, akkor majd át kell mennem, 1 kicsit körülnézni.DDD
Zé.20-08-2008 20:16:30 // 48180
Mothogy belelendültünk az idömérö szerelésbe pénteken kiveszem a füstgépböl a mocit:((
pb_20-08-2008 20:09:59 // 48179
Most, hogy így kérded, már nem vagyok benne, annyira biztos.)))
pb_20-08-2008 20:01:26 // 48177
Az még úgysem került Lő, az Lmúlt 2 napban.)))
Zé.20-08-2008 19:59:49 // 48176
A váltzatoság kedvéjért?.))
pb_20-08-2008 19:57:07 // 48175
Jó rendben!)) Valami jó kis vallatós pajszert.))
Zé.20-08-2008 19:55:16 // 48174
Vonal vonal vonal vonal nézünkvalami távolabit fa fa fa fa:))
pb_20-08-2008 18:19:41 // 48173
Reggel 10kor még nem volt váltó bs1 alatt.))
Alfaferi20-08-2008 18:17:33 // 48172
Há' azért nem hívom, mert először lét kell rá kerítenem :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
468
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?