Forum >> Alfasud-33
pb_26-08-2008 13:21:24 // 48321
Ilyenek Ngem is érdekelnének.))
Gróf26-08-2008 13:12:40 // 48320
Ciao!!
Nem tudtok valakinél jobbos első lámpabúrát ami esetleg eladó (csíííkra) ? Csak az üveg kell, a foncsor meg a többi nem érdekes.
Nem tudtok valakinél jobbos első lámpabúrát ami esetleg eladó (csíííkra) ? Csak az üveg kell, a foncsor meg a többi nem érdekes.
swan26-08-2008 12:01:17 // 48319
Előbb-utóbb összeáll az hidd el! CSak sok munka és aztán meghálálja!
pb_26-08-2008 08:00:02 // 48318
Maradjunk annyiban, hogy megyeget.)) Az értés, pedig...))
Nálam is számtalan probléma volt, és van még most is. Csinálni kell, és talán 1x vége lesz, vagy nem.)) 1ébként pedig nevelni kell, hogy tudja a dolgát.)))
Nálam is számtalan probléma volt, és van még most is. Csinálni kell, és talán 1x vége lesz, vagy nem.)) 1ébként pedig nevelni kell, hogy tudja a dolgát.)))
pb_26-08-2008 07:52:34 // 48317
Én is csesztettem már néhányx.) Mondjuk a mieinkben kicsit máshogy van ez.)
becsi26-08-2008 07:44:27 // 48316
Koszi, proba-szerencse majd meglassuk hogy sul el.
ANGER26-08-2008 04:59:57 // 48315
Üdv!
Az rendben,hogy a tiéd üzemel!)))
Csak van 1 nagy előnyöd,értessz hozzá!
Nálam csak másfél éve van,és már akkor sem stimmelt vele pár dolog amikor megvettem!
Még a vásárlás napján is lefulladt,mert már akkor sem stimmelt az alapjárata.
Szerintem a legtöbb jeladó + kisebb kütyü cserés lenne ,csak ezen a hibán lennék már túl.
Egyszer bekéne lőnöm nekem is rendesen a technikát,és menne rendesen,de mindíg a saját feje után megy!(((
Az rendben,hogy a tiéd üzemel!)))
Csak van 1 nagy előnyöd,értessz hozzá!
Nálam csak másfél éve van,és már akkor sem stimmelt vele pár dolog amikor megvettem!
Még a vásárlás napján is lefulladt,mert már akkor sem stimmelt az alapjárata.
Szerintem a legtöbb jeladó + kisebb kütyü cserés lenne ,csak ezen a hibán lennék már túl.
Egyszer bekéne lőnöm nekem is rendesen a technikát,és menne rendesen,de mindíg a saját feje után megy!(((
HátvédRomeo26-08-2008 00:14:16 // 48314
Nekem 2X baszogatták ezeket a dolgokat a vasban, igaz egy lassan 40 éve szerelő, akiben megbíztam. Nem rontotta el.
De vigyázni kell vele.
De vigyázni kell vele.
pb_26-08-2008 00:02:59 // 48313
Azért, még nem mértél ki mindent.)
bs1 sem lustálkodik, ha kell, akkor tud szépen lépni.)))
bs1 sem lustálkodik, ha kell, akkor tud szépen lépni.)))
ANGER25-08-2008 22:52:21 // 48312
Én is a gyári adatokat állítom,vagy állítanám be,de mivel öreg szerkezet,ez nem feltétlen segít rajta.
Legalábbis én ezt vonom le az én problémáimból!
Már mindent kipróbáltam,mindent kimértem,de semmi jótékony hatással nem volt rá!(((
A mérések után meglátjuk hol kezdünk neki.
De akkor is ki fogom hozni belőle a maximumot,nem fog mellettem lustálkodni!
Kis naív ,azt hitte mellettem nyugdíjba fog vonúlni,pff tévedett!)))
Joccakát mindenkinek!
Legalábbis én ezt vonom le az én problémáimból!
Már mindent kipróbáltam,mindent kimértem,de semmi jótékony hatással nem volt rá!(((
A mérések után meglátjuk hol kezdünk neki.
De akkor is ki fogom hozni belőle a maximumot,nem fog mellettem lustálkodni!
Kis naív ,azt hitte mellettem nyugdíjba fog vonúlni,pff tévedett!)))
Joccakát mindenkinek!
pb_25-08-2008 22:41:51 // 48311
Na ez az, az alapjáratot állítani nem lehet vele, max csak rosszabb lesz az egész. Én +próbálom mindig a gyári beállításokat alapul venni.
ANGER25-08-2008 22:27:00 // 48310
Mivel én kipróbáltam,és rosszabb lett,elég nehéz volt helyre hoznom a hibát,igaz jobb lett,de sok kisérletezgetés volt mire minden tartományban jó lett.
Volt olyan hogy 3e ig csak szenvedett,nem volt húzása,vagy lassabban reagált a gázadásra + ilyenek.
Szóval tényleg nem itt kellene álítgatni,mert ugye elvileg itt fixnek kellene lennie.
Volt olyan hogy 3e ig csak szenvedett,nem volt húzása,vagy lassabban reagált a gázadásra + ilyenek.
Szóval tényleg nem itt kellene álítgatni,mert ugye elvileg itt fixnek kellene lennie.
pb_25-08-2008 22:14:56 // 48309
Én, annyira nem javaslom ezzel a kísérletezgetést, dehát, ha valaki ki akarja próbálni...)
ANGER25-08-2008 22:08:03 // 48308
ANGER25-08-2008 21:57:02 // 48307
Igen ,előbb mérek!
Aztán majd adja magát,hogy honnan indúljak ki.
Aztán majd adja magát,hogy honnan indúljak ki.
Gróf25-08-2008 21:55:08 // 48306
Kövesd végig a gázbowdent a szívósorig. Ugye ott ráfut egy ilyen félkör alakú műanyagra. Ugye az van a pillangószelep tengelyén. Nos ennek a tengelynek van a másik végén a potméter amit el kell tekerni. Olyan félkör alakú szerkezet, 3 drótos csati megy bele. A csatlakozó felfelé néz. Az oldalán van 2-2 fül a csavaroknak azokat kel fellazítani. Magát a szerkezetet nem kell levenni, elég ha el tudod fordítani.
pb_25-08-2008 21:43:54 // 48305
Azt tényleg fölösleges.DD
pb_25-08-2008 21:43:20 // 48304
A szívószelepnek CV01-2260as a cikkszáma.
BuBu.25-08-2008 21:42:42 // 48303
a szerelésel eltöltött idöt?????
fölösleges:D:D örökön örökééééé
fölösleges:D:D örökön örökééééé
pb_25-08-2008 21:41:06 // 48302
MiLőbb mérned kéne.
BuBu.25-08-2008 21:38:30 // 48301
és megfelelö olaj van benne??
lehet hogy szarakszik az olajszivatyu vagy valamitöl eltömödöt...
lehet hogy meg kéne nézni azokat a h tökéket, kipucolni stb stb...:D
lehet hogy szarakszik az olajszivatyu vagy valamitöl eltömödöt...
lehet hogy meg kéne nézni azokat a h tökéket, kipucolni stb stb...:D
ANGER25-08-2008 21:35:46 // 48300
Már fogalmam sincs!
Már azon is gondolkodtam,hogy másik vezérlővel is ki kellene próbálnom.
Egyébként kinyomoztam,hogy mi a fene csörömpöl a motorban.
Szóval a tőkék ciripelnek vagy a jobb vagy a bal oldalon felváltva,és nem mindíg,hideg,meleg motornál egyaránt.
Olajam alíg használt,nemtom miért vacakol már megint!
Már azon is gondolkodtam,hogy másik vezérlővel is ki kellene próbálnom.
Egyébként kinyomoztam,hogy mi a fene csörömpöl a motorban.
Szóval a tőkék ciripelnek vagy a jobb vagy a bal oldalon felváltva,és nem mindíg,hideg,meleg motornál egyaránt.
Olajam alíg használt,nemtom miért vacakol már megint!
BuBu.25-08-2008 21:32:53 // 48299
üdv az uraknak:D:D:D
Zé.25-08-2008 21:21:42 // 48297
Metelli CV001-S2265 + CV001-S2263 . eza cikszáma a szelepvezetöknek.
pb_25-08-2008 21:20:46 // 48296
Nem lehet, hogy más problémád is van?
ANGER25-08-2008 21:08:27 // 48295
Üdv!
Én hiába álítottam be a potit a megadott érték valamelyikére,nem volt a legjobb,sőt rosszabb lett,össze vissza ingadozott az alap,majd nem reagált rendesen a gázra.
Nagyjából be bírtam most lőni,picit a gáz bovdennel is játszanom kellett,és így nem ingadozik az alap,viszont ha elengedem a gázt visszaesik nagyon majdnem lefulladásig,szerintem a léptetőmotor kukás.8(
De ez lehet csak nálam ilyen kompikált.
Én hiába álítottam be a potit a megadott érték valamelyikére,nem volt a legjobb,sőt rosszabb lett,össze vissza ingadozott az alap,majd nem reagált rendesen a gázra.
Nagyjából be bírtam most lőni,picit a gáz bovdennel is játszanom kellett,és így nem ingadozik az alap,viszont ha elengedem a gázt visszaesik nagyon majdnem lefulladásig,szerintem a léptetőmotor kukás.8(
De ez lehet csak nálam ilyen kompikált.
pb_25-08-2008 20:52:50 // 48294
Akkor ez így nagyon jó.(( +próbálok én is utána nézni. Ha tudsz forrást, lehet Ngem is érdekelne, ha nem horror árban van.
Zé.25-08-2008 20:48:12 // 48293
8db szelepvezetö cseréje enyi vagy vigyek szelepvzetöket és kicserélik, csaknemlehetkapni edigmég:((
pb_25-08-2008 20:41:41 // 48292
He?? +sütötte őket a nap? Az anyag kerül benne ennyibe?
pb_25-08-2008 20:40:01 // 48291
A fojtószelep potméterét inkább a +adott értékre kellene állítani.
Zé.25-08-2008 20:38:50 // 48290
Ja egy hengerfej szelepvezetö cseréje potom 35000 ezer:((
pb_25-08-2008 20:36:37 // 48288
A mérés korrekt, az eredmények pedig Lfogad6óak. 0,4 bar a legnagyobb Ltérés, az bőven benne van a tűrésben. Az alapjáraton nem nagyon tudsz állítani, Lvileg fix 900-1050 között kell lennie. Esetleg a fojtószelep helyzetével tudsz játszani, de annak sem sok értelmét látom, hacsak nincs full Lállítva.
becsi25-08-2008 20:35:31 // 48287
Valami keped nemvolna rola hogy hol is van az pontosan?
Gróf25-08-2008 20:26:36 // 48286
A szívosoron a pillangószelep tengelyének másik végén levő dobozzal. Kiengeded a 2 csavart, járatod a mocit. Nem adsz gázt, és ahogy a kis dobozt forgatod ugy változik a fordulat..
Ferke25-08-2008 20:26:30 // 48285
Hogy Te miket nem tudsz?!:))))
pb_25-08-2008 20:16:56 // 48284
Hello Maestro! Emlékeim szerint néhány ezer volt, de lehet, hogy már halványak ezek az emlékek.
Zé.25-08-2008 20:08:28 // 48283
Szeva majsztró találdki menyit mondtak a szelepvezetök cseréjére?
becsi25-08-2008 18:33:58 // 48282
Na vegre lemertem ismet a kompressziot es nemertem. Csoda tortent. 1: 10,6 2: 10,5 3: 10,7 4: 11? Tegnap meg csak 2-ot mutatott. Most mar ugy mertem ahogy mondtad, kb. 90 foknal padlo gazzal. Volna meg egy kerdesem, az alapjaraton hol tudok allitani?
alfamate8925-08-2008 15:19:06 // 48281
OK! akkor jól tudtam renben köszi még1x a seggítséget mek és beállítom:D
alfamate8925-08-2008 14:08:36 // 48279
Köszi az infót, nemsokára beállítom de mintha lenne valami olyasmi én olyat hallotam hogy a fordulatszámmérőmnek nem 0ig kell lemennie hanem 500ig.mondjuk a régi rossz fordulatszámmérőnek is ott volt a vége.
(igen közben én is megtaláltam a válasz linket:))
(igen közben én is megtaláltam a válasz linket:))
pb_25-08-2008 13:22:39 // 48278
175 a gumi szélessége, felfújt állapotban mmben +adva.
/70 a gumi oldalmagassága %ban kifejezve, vagyis (szélesség/100)*oldal, (175/100)*70
R gumi szerkezete, Radiál
13 kerektárcsaátmérő, vagy az abroncs peremátmérője, collban +adva
82 terhelési index, 475 kg/abroncs terhelhetőség
T sebesség index, 190 km/h sebesség6ár
Sebesség táblázat:
Függőlegesen vannak a fokozatok, vízszintesen pedig a fordszámértékek, és a hozzájuk tartozó sebértékek.
Kis segítség a fórum használatához, jobb alul van 1 ún. szövegdoboz, amivel mások hszira tudsz válaszolni, így áttekinhetőbbé válik, mit, mire írtál.
/70 a gumi oldalmagassága %ban kifejezve, vagyis (szélesség/100)*oldal, (175/100)*70
R gumi szerkezete, Radiál
13 kerektárcsaátmérő, vagy az abroncs peremátmérője, collban +adva
82 terhelési index, 475 kg/abroncs terhelhetőség
T sebesség index, 190 km/h sebesség6ár
Sebesség táblázat:
Függőlegesen vannak a fokozatok, vízszintesen pedig a fordszámértékek, és a hozzájuk tartozó sebértékek.
Kis segítség a fórum használatához, jobb alul van 1 ún. szövegdoboz, amivel mások hszira tudsz válaszolni, így áttekinhetőbbé válik, mit, mire írtál.
alfamate8925-08-2008 11:10:57 // 48277
Na a gumikhoz nem értek úgyhogy leírok mindent ami rá volt írva:175/70 R 13 82T
becsi25-08-2008 10:27:00 // 48275
Az inditomotorral nincs gond, az aksi nem a legjobb ugyhogy fel teszem ot a toltore es delutan ismet megmerem. Majd megirom hogy hogy alakult. Addig is koszi.
pb_25-08-2008 10:22:16 // 48274
1.nek mérd +, hogy milyenek a normális értékek. Igen adjál neki levegőt, különben nem lesz mit összesűríteni. Lehetőleg meleg motornál, a 60 fok még Lmegy, de az üzemmeleg motor az igazi. Jó tudom, akkor + nem lehet kivenni belőle a gyertyákat.)) Indítómotor rendesen forgat? Akksi bírja?
becsi25-08-2008 10:12:01 // 48273
Padlogazt nem nyomtam neki. A viz homerseklete kb. 60 fok korul volt. Az egyik ismerostol hallottam hogy egy kis gazolajat kellene fecskendezni a hengerbe a gyertyanilason at es egy parszor megforgatni. Esetleg segithet rajta? Probaljam lemerni a kompressziot padlogaznal? Hideg vagy meleg motornal?
pb_25-08-2008 09:56:25 // 48272
A kompméréshez, 1ik sem szükséges, csak levegő.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
425
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?