Forum >> Alfasud-33

pb_11-09-2008 00:15:56 // 49021
Ok, ahogy gondolod.)
pb_11-09-2008 00:15:28 // 49020
Ez is jó ötlet!) Csak a festékre ne kerüljön.)
pb_11-09-2008 00:14:26 // 49019
Pedig valahogy be kell, hogy férjen oda a 2 kezed.))
Akkor, inkább 2 oldalról kéne +fúrni, úgy jobban le tudnád fogni. Arra vigyázz, hogy ebben az esetben, pedig, nehogy a csavar törjön.)
Lali7510-09-2008 23:29:55 // 49018
Nincs rá szükség.
HátvédRomeo10-09-2008 23:22:45 // 49017
Baxameg de hülye vagyok. Pedig mútkó Apámmal erről beszéltünk. Áááá, az mar mint a kurva anyja! Na majd holnap, má várom. Le tudnám fújni a lököst leszedés nélkül is ,de látni akarom alatta mi a helyzet. Ha van valami csiszolni való akkor lekezelem azt is azt lefúlyom. Lökös alatti részt, úgy se látják.
Kazes☻10-09-2008 23:16:36 // 49016
Ha nincs csavar lazítód, tegyél rá fékolajat, az is tud segíteni. :)))
HátvédRomeo10-09-2008 23:16:24 // 49015
Ezt meg fogom csinálni, ha kivetem. Lefújom akrillal. Abban van korrózió védő anyag.
HátvédRomeo10-09-2008 23:14:28 // 49014
csavar lazítot nem találom itthon, de kátrányoldóval meg valmi másik takonnyal befújtam. Feszítetem én is minden irényból csavarhúzóval, meg villáskulccsal alá támasztottam, de nem fért el a 2 kezem így.

Arra gondoltam, hogy a 4 szögletű oldalába fúrok egy horony félét, hohy beleakasszak valamit, hogy ellenfogjak. Akkor jöhet nekem akármilyen rozsda ha én már ellen tudok tartani.
pb_10-09-2008 23:12:55 // 49013
Az anyával az a baj, hogy nem fox tudni Llent tartani, mikor csavarod be a csavart. Pont, ezért tették bel azt a 4szögletű lófaxot. Én visszatenném a 4szögletes csodát, de mindenképp rozsdamentes 8as csavarral, és szilikonzsírral, aztán, ha nagyon szét van már rohadva, akkor csinálnék 1 másikat, lehetőleg valamilyen rozsdamentes anyagból, ha Rre nincs lehetőség, akkor lefesteném/szinterezném/stb, hogy lehetőleg minél később rohadjanak össze.
pb_10-09-2008 23:07:56 // 49012
"és akkur kibujik a műanyag nutból a csavar 4szögletü felye"
Na, ezt 1 kicsit nem értem.)) Az rendben is van, hogy húzza kifelé a lököst, hogy így feszítse a lemezanyát, de, ha nagyon össze van rohadva, akkor az így is L fog fordulni. Igazából, ezt a kibújást nem értem, a csavar nem fog kibülni a lemezen, hacsak nincs kirohadva, a lemezanya pedig nem fog kibúlni a műanyag fülből, mert nincs akkora lyuk, ha benne van a csavar. Én, inkább úgy csinálnám/tam, hogy a lökös Lhüz, amennyire lehet, izmosabb csavarhúzó be a lemez mellé, hogy lehetőleg ne tudjon Lfordulni, jócskán befúlykálni nedúvel, aztán neki a 13as kulccsal, és, ha mindenki úgy akarja, akkor kijön. Ha nem, akkor brutálisabb ezsközökhöz kell folyamodni.))
HátvédRomeo10-09-2008 23:02:30 // 49011
Teszek egy alátétet alá.
pb_10-09-2008 22:58:29 // 49010
Pedig van nlhány érdekes részlet a képen.))
Tessék ilyen élőben:

pb_10-09-2008 22:52:25 // 49009
BoTS tegnap Lírtam az a 6k, az névlegesen 7kohm, vagyis, ha 6-7k között mérsz az jó. Papíron a tekercs felőli pipák 1ksak, a gyertya felőli pedig 6k.
Panaszkodtak már néhányan ilyen problémára. Mérd + alapjáraton, majd fordulaton is a töltést, győződj + róla, hogy igazat mondotte a csóka.
falcokc10-09-2008 22:38:28 // 49008
de kibújik a nutból a 6-s anya és nem fogja a lökköst :-))))
HátvédRomeo10-09-2008 22:35:44 // 49007
Köszi szépen megpróbálom a kiszedést így is. :)

Azt néztem egy kisebb anya mondjuk 10-es kulcsos, elfér talán.
falcokc10-09-2008 22:33:55 // 49006
azt érzed ha szakadna, de a rendes anya nem jó mert megszenveded mire berakod.
inkább menetmetszővel hajsd át a meneten, fújd be csavarlazítóval és nyugodtan vissza rakhatod.
HátvédRomeo10-09-2008 22:31:19 // 49005
Nem szakad el a műanyag??
Visszafelé rendes anyát akarom majd a 4 szögletű helyett.
falcokc10-09-2008 22:28:40 // 49004
már sokat kiszettem így .
a doblemez felől van egy 8-s anya azt kell tekerned egy 13-s kulcsal, a lökköst pedig finoman kézzel húzd kifele közben, és akkur kibujik a műanyag nutból a csavar 4szögletü felye
HátvédRomeo10-09-2008 22:25:47 // 49003
Falcock Cartárs, hogy is van ez? Kibújik, a műanyag alól, vagy hogy is van ez???
alfamate8910-09-2008 19:52:11 // 49002
ne csináld pb_! ez már túl sok...:D
alfamate8910-09-2008 19:51:15 // 49001
mit meg nem adnék érte...
alfamate8910-09-2008 19:50:33 // 49000
kb akkor mennyit mérjek mert irtatok itt értéket de azt 16vre 8ra is annyi?
mellesleg szokott valami töltési gond lenni ezekkel? ma vettem bele uj aksit aztán megmérte az aksis csávó a cuccot és mondta hogy a töltésem is szar az aksi meg zárletos volt...
pb_10-09-2008 19:49:12 // 48999
pb_10-09-2008 19:48:30 // 48998
pb_10-09-2008 19:47:40 // 48997
pb_10-09-2008 19:45:52 // 48996
pb_10-09-2008 19:44:08 // 48995
pb_10-09-2008 19:43:10 // 48994
pb_10-09-2008 19:41:20 // 48993
Mérd ki őket. A pipákat nem kell külön lecserélni. A gyári kábel mind2 végéről leszedhető a pipa.
pb_10-09-2008 19:39:15 // 48992
alfamate8910-09-2008 19:37:17 // 48991
nem sérült-e valahol a kábel kimérem őket meg a pipákat lehet lecserélem akkor az jó bár azt nemtom hogy azokon cserélhető-e a pipa még nem néztem
pb_10-09-2008 19:33:42 // 48990
Mire gondolsz pontosan?)
alfamate8910-09-2008 17:18:05 // 48989
hát jó csak nekem nincsenek olyan kapcsolataim hogy ilyeneket keresgélhessek asszem inkább megnézem a mostaniakat megreszelem kicsit meg megnézem nem sérült-e valahaol ha nem akkor szerintem azt nem kell cserélni:)
pb_10-09-2008 13:35:08 // 48988
Nem fejezted be a mondatot.))
pb_10-09-2008 13:31:59 // 48987
Nemcsak az a lényeg, hanem a vezető anyaga, a szigetelő anyaga, kivitelezése, stb.
pb_10-09-2008 13:30:40 // 48986
Oxidos kábelek, kábelvégek, házi hernyákolások, hempeszkálások, és mit sem ér a gyári méretezés, és az, hogy nem voltak hülyegyerekek a gyárban.)
pb_10-09-2008 13:27:17 // 48984
Azért, mert a gyári jó. az utángyártott, java + szar.
pb_10-09-2008 13:26:00 // 48983
Ahogy hallottam/láttam az NGK is 1re silányabb az utóbbi időben.(
pb_10-09-2008 13:24:58 // 48982
A gyújtás nem nagy árammal, hanem nagy feszültséggel operál.
pb_10-09-2008 09:16:41 // 48981
Elektromos tűz volt.
Lali7510-09-2008 00:02:27 // 48980
nem mondom hogy nincs igazad...
pb_09-09-2008 23:58:26 // 48979
A többit, majd holnap.)
pb_09-09-2008 23:57:46 // 48978
Mivel a gyártása +szűnt, így csak az Lfekvő készleteket árulják ki, így azért nem annyira könnyű szerezni, bár nem lehetetlen. De több Mbertől is hallottam, hogy panaszkodott az utolsó szériás Lodgekra, mert szarok voltak. Az NGK, Bosch annyira jók a boxerbe, hogy van, amelyikhez ezek a gyári ajánlások. Ez is tapasztalat...
HátvédRomeo09-09-2008 23:23:02 // 48977
GYári kábel nem is lesz ha jól tudom, mert a gyárak is beszállítótól veszik, nem gyártják. A drágább kábelnek a rész bizbaszai többet bírnak, azért drágább. Több 1000 km-rel többet bírnak.
HátvédRomeo09-09-2008 23:21:14 // 48976
Ez az a gyári paramétereket ezen téren nem szabad elhajlítani erre arra.
HátvédRomeo09-09-2008 23:20:21 // 48975
Az ellenállása a lényeg, ahogy pb_ is írta. Lehet az utángyártott.
Lali7509-09-2008 23:16:56 // 48974
Érdekes dolog ez a kigyulladás-dolog.Nem hallottam erről még.De amit gyárilag kitalálták a kábel méretezésnél,sztem nem véletlen. Nem voltak olyan hülyegyerekek...
alfamate8909-09-2008 23:11:33 // 48973
áthóz???:O akkor az gagyi és mitől van az hogy a gyári nem húz át? mellesleg ha gyárit vennék bele asszem azt nem olcsón úsznám meg...:(
Lali7509-09-2008 23:10:14 // 48972
Marellivel nincs tapasztalatom,arról nem nyilatkozom.Nekem a Sprintbe csak a Lodge vált be.A156-ba Próbáltam sportgyertyát,Brisk nevezetűt,torpant vele,és kilőtte egyiket,kettészakadt az egyik gyertya.Érdekes jelenség volt.Most készülök ngk platinát venni bele.Abba bízok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.