Forum >> Alfasud-33

Ferke26-02-2009 11:54:33 // 58021
Van már jelentkező, de hátha valakinek a 33-ba jobb volna, tehát nem kell valakinek ebből 1 pár 10k-ért?
pb_26-02-2009 11:54:29 // 58020
Ez nem volt újdonság.D
Ferke26-02-2009 11:53:02 // 58019
Szerintem nem volt semmilyen nyelvtani, vagy fogalmazási probléma a hszemmel, amiből ne lehetne kivenni, hogy Rólad van szó.:))

Ja, tegnap beszéltem Maestroval az 1.5-ös dugattyúkról, merthogy téma volt itt Haddel részéről.
Azt üzeni, hogy a téma kapcsán üljleegyes, és mindketten irány a polifoam!:)))
Dekka26-02-2009 11:51:37 // 58018
annal azert en lustabb vagyok :D
pb_26-02-2009 11:46:14 // 58017
Olvass vissza, és számold össze.D
Dekka26-02-2009 11:42:10 // 58016
lassuk a K bevallásod :DD
pb_26-02-2009 11:38:48 // 58015
Nekeverj össze azzal a bizonyos Mberrel!
Annyit kt kasszíroztam már, hogy 1x +tehetem ezt is.
DDDD
pb_26-02-2009 11:36:56 // 58014
Élvezed a vezeklést? Felőlem, minden nap vezekelhetsz néhány órácskát.
DDDD
Dekka26-02-2009 11:34:44 // 58013
de elkurtad, nem kicsit, nagyon :D
Ferke26-02-2009 11:32:28 // 58012
Legalább látnánk mindannyian, hogy mennyire élvezed:))))
pb_26-02-2009 11:32:17 // 58011
Ha nem baxom L, simán viszem a kt, 1 képpel.DD
Dekka26-02-2009 11:29:47 // 58010
grat, de ha kicsit figyelek,en oda tudom beirni h kesz a kocsi :D sebaj :D
pb_26-02-2009 11:28:13 // 58009
Felavat6od nyugodtan, semmi akadálya, Ngedélyezem.DDD
pb_26-02-2009 11:27:12 // 58008
Én is gondolkodtam számodra 1 dolgon. Örülni fogsz neki!DDDD
Ferke26-02-2009 11:26:00 // 58007
Ott rögtön fel is avathatod:)))
pb_26-02-2009 11:24:19 // 58006
Ezt a kra

Ferke26-02-2009 11:22:37 // 58005
Azon gondolkoztam, hogy mivel Te használod a legtöbbet, így kapsz a következő szülinapi bulidra egy saját megoldást, ami szebb, és kényelmesebb...:)))
pb_26-02-2009 11:21:09 // 58004
58001 hsz.)))
Ferke26-02-2009 11:15:12 // 58003
Tudod, a kis segédberendezés, ami megóvja a kikérgesedett, vérző térdedet! :)))
pb_26-02-2009 11:14:35 // 58002
Ez is 1 érdekes mondat:
"A sofőrnek egy kis idejébe telik megszokni – a nyilván japán felfogásban készített – sivár belteret, miközben az ismerően hörgő olasz kipufogórendszer moraját hallja mindvégig."
pb_26-02-2009 11:10:03 // 58001
Tartalmilag helyes, nylehelyességi problémák lehetnek, nem ez a lényeg, üljlekaresz!))) Nem rémlik, hogy otthagytam volna valamit.)) Ha igen, akkor mondjad, mi az.))
pb_26-02-2009 11:07:36 // 58000
Persze, Lőkészítettem Neked a polifoamot, azt hagytam ott.DDD
pb_26-02-2009 11:05:47 // 57999
1 normális váltónál, szintetikus olajjal, soha nem reccsen + 1ik szinkron sem. Ha bevágod 1be guruló autónál, akkor reccsen, ill még némi Seély van a reccsenésre, ha álló autónál vágod be 1be, de a még nem Melt kirendesen a kuplung, és nem fékeződtek le teljesen a fogaskerekek.
Ferke26-02-2009 11:04:57 // 57998
Ez így nem helyes: "Sudnak, pedig" A "sudnak" szó után nincs vessző! üljelegyes! Na mit hagytál ott????Nem rémlik??:)
pb_26-02-2009 11:01:02 // 57997
Igen, ez a mondat nekem is feltűnt. Ugyanis a 33 gyártását már +kezdték, és azon pont ilyen módon tervezett fékrendszer volt., és ebben az időszakban kezdetek átállni a Sprintnél is Rre a kombinációra.
A kommentedért, pedig üljlekaresz!))) A Sprint, I., és II.(!) szériája is tárcsafékes volt hátul, a Sudnak, pedig az összes szériája. A 33nál is voltak olyan típusok, amik tárcsafékesek voltak. A transaxlekről nem is beszélve.
Viszont a váltós bekezdés is érdekes.
Dekka26-02-2009 10:54:59 // 57996
pl a csepel? :D
Ferke26-02-2009 10:53:34 // 57995
Vazze, inkább arra koncentrálj, hogy szólt Maestro, hogy otthagytál valamit, nem hiányzik semmid???:))))
Dekka26-02-2009 10:49:49 // 57994
YESS!! holnap mehetek a zauutoért :D
pb_26-02-2009 10:45:15 // 57993
Te ne nagyon vigyorogjá'.D
pb_26-02-2009 10:43:46 // 57992
Én nem szólnék 1 szót sem a helyedben.)))
Dekka26-02-2009 10:43:00 // 57991
ha ittlenne Áki, tuti kettépisálná :DD
Ferke26-02-2009 10:41:34 // 57990
Á, nem kell. Puszta kézzel elbánok vele:)
Dekka26-02-2009 10:37:30 // 57989
jolvan :) üssed :DDD adjunk paintball puskat? :D
Ferke26-02-2009 10:31:12 // 57988
Megint nincs bent a hres, álíltólag du. jön be. Levadászom:)
Ferke26-02-2009 10:30:48 // 57987
Másik érdekes:
Egy másik kellemetlen zajforrás az Alfánál hagyományos egyes szinkron-reccsenés – duplakuplungolás és kis gázfröccs elkerülhetetlen a csendes egyesbe-tételhez.

Az 1. és 2. sebesség szinkronjának a meghibásodási aránya kb 1:8.
Amelyik váltóban az 1. szinkron elköszön, ott a 2. már többszörösen, rég halott...
Ferke26-02-2009 10:24:02 // 57986
Ez egy érdekes mondat az Arna-s cikkből:
Ahogy a többi Arna-verzió esetében, – viszont az „igazi” Alfákkal ellentétben – elöl tárcsa-, hátul dobfék található
..elég kevés korabeli Alfán volt hátul tárcsa, igazából a Sprintnél csak az I. szériánál, utána semelyiken sem. 33-nál ha jól tudom, szintén nem volt jellemző...
Ferke26-02-2009 10:15:15 // 57984
Szerintem nem örülne egy wartburgnak. Különben is, ne itt próbáld eladni!:)))
pb_26-02-2009 08:01:51 // 57983
Mit szólnál, 1 német márkához, amit 1esek szintén a boxerek közé sorolnak?DDDD
Dekka26-02-2009 08:00:10 // 57982
sőt, rocky is boxer :D
pb_26-02-2009 08:00:02 // 57981
A 12vel sztem bőven jó vagy.DD Nekem évekig 0t mutatott 2 tankolás között, csak azt nem értettem, hogy a másik mutató, hogy tudott 4/4ről, 0ra menni. 1re tudok csak gondolni, biztos rossz típusó benzint tankoltam, mert marhára párolog6ott.
DDDD
pb_26-02-2009 07:55:48 // 57980
Ügy akartad írni, hogy 1.nek?)) A jeladón túl sok mindent nem látsz, még kiszedve sem.) Max +méred, hogy a tekercsnek mennyi az Ra. A műszer1ség kiszedése, pedig nem 1 nagy móka, de, ha annyix ki kellett szedni, akkoe minek csavaroztad vissza?))) Kell a nebulóknak a sok oktató kép.DDD Amúgy van csomó minden, amiről nincs képem, de idővel lesz, ahogy látom.))
Föckös26-02-2009 06:56:22 // 57979
hát egy ilyen Arnára nehéz lenne rávenni... ennyi erővel az oltcit is boxer...
Znááá
TDI7526-02-2009 00:49:39 // 57978
Ismerős téma... Nálam pont ugyan ez van, csak nekem már egyáltalán nem mér.
Aszondja a mérő, hogy két tankolás között kb 12 km-et mentem :-)
alfamate8926-02-2009 00:17:21 // 57977
persze 1x a 2.pontot nézem meg mer azt a legkönnyebb aztán a jeladót mert a műszerfalat utálom kiszedni már annyiszor kellet.:) köszike de Neked mindenről van képed? már külön vinyó van az Alfának:D
pb_25-02-2009 23:58:29 // 57976
Már szereztem, azért köszi!
pb_25-02-2009 23:57:56 // 57975
A jeladó, szemből nézve a váltó jobb oldalában van, a féltengely kihajtés fölött.


Van 1 csatlakozás az akksi mellett, ezt is célszerű átnézni.


A műszer1ség hátulján a csatlakozók +szoktak lazulni, ez is Redményezheti a problémát. A képen a jobb oldalon van a csatlakozó helye, a 3polusú csati.


1. körben ezeket célszerű átnézni, bár a jeladót úgysem fogod kivenni, tehát Lég a 2. ponttól Lindulni.
Haddel25-02-2009 22:35:57 // 57974
Az sem rossz móka!:D
alfamate8925-02-2009 22:35:52 // 57973
sejtette:)
pb_25-02-2009 22:34:32 // 57972
A váltóban van a jeladó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.