Forum >> Alfasud-33
kando.02-09-2010 14:47:41 // 74821
A 33-as ülést be lehet eszközölni a 145-be?
pb_02-09-2010 14:24:40 // 74820
Persze, hogy jó, ha jól + van csinálva.)
pb_02-09-2010 11:00:27 // 74818
+ kell csinálni, és nem fog reccsenni, ennyi.)
kando.02-09-2010 10:58:52 // 74817
kettesbe' reccsen :)
kando.02-09-2010 10:23:18 // 74815
Jah típushiba :P :D
pb_02-09-2010 09:57:00 // 74814
Rudazat, szinkron, fogaskerék.
pb_02-09-2010 09:56:22 // 74813
Nekem nem kell mondanpd ezt a festés dolgot.)) Nem 1x csináltam már én is, néha nagyon tele volt.)))
Kisvuk02-09-2010 08:53:09 // 74812
Üdv, Mindenkinek !
Váltó gond akadt ismételten a 2 -t nagyon reccsenve veszi szinte rakhatatlan ötletek, tippek ,segítsetek . /Szinkrongyűrű lehet ???/ Ha igen mennyire nehéz cserélni ??
Előre is THX
Váltó gond akadt ismételten a 2 -t nagyon reccsenve veszi szinte rakhatatlan ötletek, tippek ,segítsetek . /Szinkrongyűrű lehet ???/ Ha igen mennyire nehéz cserélni ??
Előre is THX
Gábor3302-09-2010 08:39:55 // 74811
Hali! Gondoltam lefestek mindent és mivel az elsö futomü is piros a hátso is ezt a szint kapta. Mellesleg ha meg valami nem adja ki és tetöre rakom,akkor legalább esztétikus az alja. Remélem azért ez nem fog bekövetkezni. Amugy meg minden egyes futomü cuccom rozsdás volt ezért gondoltam,hogy mindent lehomokszoratok és lefestek. Eléggé idöigényes melo volt,mert mindent ecsettel festettem.
pb_02-09-2010 08:39:17 // 74810
AR Brake Fluid.)))
Akkor szét kell szedni.)
Akkor szét kell szedni.)
kando.02-09-2010 08:15:44 // 74809
Igen de mondtál rá valami nevet.. vagy csak az a lényeg, Dot-4 vagy újabb legyen?
Lehet, szét van kopva már, meg a kuplung sem biztos, hogy a legjobb.
Lehet, szét van kopva már, meg a kuplung sem biztos, hogy a legjobb.
pb_02-09-2010 08:07:36 // 74808
Biztos ki van kopva a kulissza, + lehet, hogy a bowdenek sincsenek a helyzet magaslatán. Ill lehet rossz minőségű olaj került bele.
Fékfolyadék.)
Fékfolyadék.)
kando.02-09-2010 07:48:01 // 74807
Na megvan a szutyok :D
Persze most, hogy végre visszakerült hozzám, jöhetnek az apró javítások mint a sebességmérő és egyéb elektromos finomságok :)
Meg lassan télire lehet fagyállót is adni a hűtővízhez is...
A váltó járása érdekes, hogy most kicsit nehéz vagyis valahogy nehezen veszi a 1->2 és a 2->3 átváltásokat, bár lehet ez típushiba is meg az is, hogy 15+ éves a cucc. Olaj az lett benne most cserélve.
A fékrendszerbe milyen folyadék is kell, tudom pb_ mondtad már.. :D
Persze most, hogy végre visszakerült hozzám, jöhetnek az apró javítások mint a sebességmérő és egyéb elektromos finomságok :)
Meg lassan télire lehet fagyállót is adni a hűtővízhez is...
A váltó járása érdekes, hogy most kicsit nehéz vagyis valahogy nehezen veszi a 1->2 és a 2->3 átváltásokat, bár lehet ez típushiba is meg az is, hogy 15+ éves a cucc. Olaj az lett benne most cserélve.
A fékrendszerbe milyen folyadék is kell, tudom pb_ mondtad már.. :D
Gábor3301-09-2010 15:51:16 // 74804
Vader (a Gróf)01-09-2010 06:59:58 // 74802
Jó-jó..!
még csak ugatom a P4-témát.
XP
Azért ér 2 fillért?
még csak ugatom a P4-témát.
XP
Azért ér 2 fillért?
pb_31-08-2010 22:55:58 // 74801
Ahogy látom 2007 óta csak pusztult.)( Amúgy nemcsak QV.)
Vader (a Gróf)31-08-2010 22:38:52 // 74800
pb_28-08-2010 11:49:05 // 74799
Akkor inkább kat, és végdob.
pb_28-08-2010 11:48:12 // 74798
G-Burt28-08-2010 11:41:17 // 74797
Tudom, de szerintem elég a katalizátor és a középdob fojtása.
Gábor3328-08-2010 11:39:17 // 74796
Összes kitámaszto gyári,hegesztés tuti nem huzta el,mert ahoz kevés a varrat. Ez még a régi 4*4,itt két kitámaszto(hosszuak) elöre kettö pedig(rövidek) hátraforditva van.
pb_28-08-2010 11:13:28 // 74795
A dob nélküli kipuff nem a legjobb +oldás.
G-Burt28-08-2010 11:11:55 // 74794
majd rakok föl, csak lusta voltam fényképezni
pb_28-08-2010 11:11:09 // 74793
Szép munka!) Bár a difit már élőben is volt szerencsém látni.) De az 1ik hosszanti kitámasztó, miért ilyen görbe, a hegesztés miatt?
Gábor3328-08-2010 10:45:24 // 74792
Üdv mindenkinek. Kicsit megint haladtam. Elkészült a hátsodiffi,mindenhol uj szimmering és tömités. Remélhatöleg sokáig birni fogja. Elkészültek a hátso futomü kitámasztok is. Mindegyiket átlapoltuk 2MM-es lemezzel,remélhetöleg birni fogják jo darabig. Futomü cuccok festésével igen sok idö megy el,de hamarosan végzek. Rövidesen megjönnek a hátso futomü szilentek is és lassan már összeáll a hátulja. Pár kép:
TDI7528-08-2010 07:28:27 // 74791
Kitartást hozzá! Ne feledd: nincs megoldhatatlan probléma, csak szemfülesnek kell lenni. Ha lakatolni is kell a vasat, akkor mielőtt a lakatos kézbe veszi a kasznit, kérjed meg hogy mutasson referenciamunkát. Ez nagyon fontos. Én most emiatt buktam vagy 50000 ft-ot
Bazsa14527-08-2010 12:45:54 // 74790
üdv uraim
a kicsi boxeremből csöpög a víz. a csöpögés helye a 3 irányú elosztó ahol elágazik a motor-fűtés-tágulási tartály csöve.
kérdésem, hogy ennek van-e valami normális neve ami alapján megtudom nézni, hogy mibe kerül vagy csak bontottan pótolható
ugyan még nem tártam fel a hogy csak a bilincsek nem szorítanak már rendesen vagy valamelyik gumi cső repedt vagy az az "elosztó" van megrepedve.
megpróbálok később képet is feltenni arról amiről szó van.
a kicsi boxeremből csöpög a víz. a csöpögés helye a 3 irányú elosztó ahol elágazik a motor-fűtés-tágulási tartály csöve.
kérdésem, hogy ennek van-e valami normális neve ami alapján megtudom nézni, hogy mibe kerül vagy csak bontottan pótolható
ugyan még nem tártam fel a hogy csak a bilincsek nem szorítanak már rendesen vagy valamelyik gumi cső repedt vagy az az "elosztó" van megrepedve.
megpróbálok később képet is feltenni arról amiről szó van.
sparco27-08-2010 12:43:46 // 74789
Na akkor lökjed azokat a képeket!!! :D
G-Burt27-08-2010 12:34:44 // 74788
Eddig csak egy sima 60as csövem volt, ami sokkal hangosabb és azért sem szóltak:D Kb annyira hangos mint egy átlag sportdob (legalábbis alapjáraton, finoman elindulva) Hosszú úton viszont abszolut nem zavaró, vagy csak simán hozzászoktam
Fényképeket meg elfelejtettem csinálni, de a végállapotról tudok berakni:D
Fényképeket meg elfelejtettem csinálni, de a végállapotról tudok berakni:D
sparco27-08-2010 12:27:35 // 74787
Banyek!!! XD És ezt rendőrök milyen szemmel fogják nézi szerinted??? :D
Nincs készülés közben egy pár kép róla??? :D
Nincs készülés közben egy pár kép róla??? :D
G-Burt27-08-2010 12:06:50 // 74786
volt egy poroltó a pincébe, mértem, vágtam, hegesztettem, káromkodtam, hegesztettem, felrtaktam és ez lett:D Amióta kicsit bekormolódott belül, kicsit szebb, mélyebb hangja van
sparco27-08-2010 11:35:39 // 74785
Te jó ég!!! Mit tettél rá??? :D Nagyon vagesz!!!
Alfaferi27-08-2010 11:25:59 // 74784
Üdv MInkenkinek
Sz'al, Megpróbáltam eladni a vasam, mert lejárt a műszakim, de az ajánlatok (össz: 2)
nevetségesek voltak. Nekem a többszörösét megéri még az "Öreg".
Ezért úgy döntöttem, Nekiállok felújítani.
Amennyiben elakadok, szeretnék Tőletek segítséget kérni. Előre is:
Baráti köszönettel: Alfaferi
Ciao
Sz'al, Megpróbáltam eladni a vasam, mert lejárt a műszakim, de az ajánlatok (össz: 2)
nevetségesek voltak. Nekem a többszörösét megéri még az "Öreg".
Ezért úgy döntöttem, Nekiállok felújítani.
Amennyiben elakadok, szeretnék Tőletek segítséget kérni. Előre is:
Baráti köszönettel: Alfaferi
Ciao
pb_24-08-2010 14:32:03 // 74782
Ahogy gondolod.))
András bácsi24-08-2010 14:21:53 // 74781
Nem-nem, szó sem lehet róla. :)
pb_24-08-2010 11:19:54 // 74780
Önmagában ki lehet venni, de az sem 1xű, lecibálni a váltóról, majd kibuktatni. Lehet +érné kicsavarni azt a néhány futómű csavart, + 1 kicsit szerencsétlenkedni a keresztartóval.)
András bácsi24-08-2010 11:14:20 // 74779
A motort magában kivettem már felfelé, arra emlékszem. De mintha mindig csak váltó nélkül. Félek, hogy magamat szivatom azzal, hogy egyszerűsíteni akarok. :)
pb_24-08-2010 11:05:25 // 74778
Ok. Mindig alulra vettem/tük le, úgyhogy nálam adja magát.) Húzós lesz, az biztos.)
András bácsi24-08-2010 10:59:07 // 74777
Két dolog miatt nem akarom alulról:
egyrészt nem akarom bántani a futóművet, másrészt szar a kezem, így minél kevesebb csavart kéne tekerni.
Szóval a kérdés nem az, hogy próbálja alulról, hanem az, hogy befér-e felülről buktatva.
egyrészt nem akarom bántani a futóművet, másrészt szar a kezem, így minél kevesebb csavart kéne tekerni.
Szóval a kérdés nem az, hogy próbálja alulról, hanem az, hogy befér-e felülről buktatva.
pb_24-08-2010 10:49:56 // 74776
András bácsi24-08-2010 09:22:25 // 74775
Meisterek!
Rég csináltam már ilyt, hátha valakinek frissebb az emlék: szóval összeszerelve motor-váltó felülről egyben befordítható a helyére, vagy éppen el fog akadni valami?
Rég csináltam már ilyt, hátha valakinek frissebb az emlék: szóval összeszerelve motor-váltó felülről egyben befordítható a helyére, vagy éppen el fog akadni valami?
Longman24-08-2010 09:08:30 // 74774
Sziasztok!
Help:
1.4 boxi, hidegen rángatós, lefulladásra hajlamos. Mi lehet? Mot. hőfok jeladót cseréltem, de semmi változás.. Lambda lenne a következő gyanúsítottam, de nem egyértelműek a mérési eredmények. Hidegen ha jól rémlik (kb. 2 hete méregettem) 360mV tudott.
Help:
1.4 boxi, hidegen rángatós, lefulladásra hajlamos. Mi lehet? Mot. hőfok jeladót cseréltem, de semmi változás.. Lambda lenne a következő gyanúsítottam, de nem egyértelműek a mérési eredmények. Hidegen ha jól rémlik (kb. 2 hete méregettem) 360mV tudott.
Kristyon23-08-2010 22:08:49 // 74772
Üdv. Urak!
Ma szét lett borítva a motor, nem mondhatnám, hogy nagyon boldog vagyok, de legalább úgy néz ki meglett a probléma forrása. szét szedésnél először csak szelepfedél, itt semmi különös, majd a hengerfej itt 3hengernél a szívóoldali szelepnél szelepszárszimering mintha kicsit átengedne, de nem vészes. Majd dugó ki először csak az tűnik fel, hogy a középső gyűrűből le van törve egy fél centis darab, majd később mintha egy darabka hiányozna a dugóból is de csak picike, és mosás után mintha egy nagyobb darabka mocorogna, majd levált a dugó oldalából egy kb 7-8cm darab... Öröm az ürömben, hogy a henger fala csodával határos módon sértetlen, és úgy néz ki, hogy tömítéskészletet, és szelepszárszimeringeket, gyűrűkészleteket, és 1db dugót kell vásárolnom, persze meg a motorolajt...
Sajna csak telefon volt nálam így nem valami jók a képek, a 3. képnél a dugó tetejére van helyezve a letört darab.
Ma szét lett borítva a motor, nem mondhatnám, hogy nagyon boldog vagyok, de legalább úgy néz ki meglett a probléma forrása. szét szedésnél először csak szelepfedél, itt semmi különös, majd a hengerfej itt 3hengernél a szívóoldali szelepnél szelepszárszimering mintha kicsit átengedne, de nem vészes. Majd dugó ki először csak az tűnik fel, hogy a középső gyűrűből le van törve egy fél centis darab, majd később mintha egy darabka hiányozna a dugóból is de csak picike, és mosás után mintha egy nagyobb darabka mocorogna, majd levált a dugó oldalából egy kb 7-8cm darab... Öröm az ürömben, hogy a henger fala csodával határos módon sértetlen, és úgy néz ki, hogy tömítéskészletet, és szelepszárszimeringeket, gyűrűkészleteket, és 1db dugót kell vásárolnom, persze meg a motorolajt...
Sajna csak telefon volt nálam így nem valami jók a képek, a 3. képnél a dugó tetejére van helyezve a letört darab.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
398
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?