egyrészt megpróbálkoznék egy tisztitgatással légtömeg pillangó stb stb
aztán lehetne egy fals levegőt tesztelni nem sziv e valahonnan pluszt
első körben ezeket kellene szerintem:)
Forum >> Alfasud-33
BuBu.03-08-2011 17:39:28 // 76771
BuBu.03-08-2011 17:37:54 // 76770
hát mondjuk ngk unixba bemész és kb 900 ft darabja
atesz7902-08-2011 07:14:53 // 76769
sziasztok,
nemtom volt-e mar valakinek hasonlo problemaja, de nekem meleg motornal felszalad az alapjarat 1500-2000-re ha ugy van kedve. de csak meleg motornal hidegen meg kicsit alacsonyabb mint kellene. ha van otlet hogy mi lehet a gond irjatok legyszi mert itt nincs normalis szerelo sehol. tudom most mindenki azt gondolja hat persze, de nem! itt mindenki hulye! :)
koszi a segitseget.
nemtom volt-e mar valakinek hasonlo problemaja, de nekem meleg motornal felszalad az alapjarat 1500-2000-re ha ugy van kedve. de csak meleg motornal hidegen meg kicsit alacsonyabb mint kellene. ha van otlet hogy mi lehet a gond irjatok legyszi mert itt nincs normalis szerelo sehol. tudom most mindenki azt gondolja hat persze, de nem! itt mindenki hulye! :)
koszi a segitseget.
Mariann & Béci01-08-2011 06:33:48 // 76768
Sziasztok volna egy kérdésem 1,6 boxiba milyen gyertya jó,ami nem túl drága.Előre is köszönöm.Üdv Béla!
Ferke30-07-2011 19:09:58 // 76767
Kössz Csoki....!:))))
Gábor3330-07-2011 10:20:24 // 76765
Hali! Egy szivo motor turbosra épitése rengeteg melo és pénz. Több dolgot is meg kell oldanod:dugattyuk fejhütése(enélkül tuti meg fog ragadni a dugo),komplett uj leömlö készitése a turbo miatt,doblemez átalakitása,hogy a turbo elférjen,futomü és fékek erösitése stb. Én még anno a kompresszoron gondolkoztam,mert azt fogas szijj hajtja és egyböl tölt. Motorblokk tetején meg pont elférne. Én az EATON feltöltöket nézegettem még régebben,de szerintem egy ilyen átalakitás minimum 800.000-1.000.000ft lenne ha mindent megcsinálsz és jo cuccokkal rakod össze. Maga a kovácsolt dugattyu készlet olyan 250.000Ft körül van. Meg persze csomo járulékos melo:lakatos,kipuffogos,festö stb. Turbos motorhoz meg szinte kötelezö az irhato elektronika,ami megint nem olcso dolog. Meg ugye ennek a programozása-beállitása sem egyszerü dolog. Én éppen ezért maradok a szivo motornál,de ezt sem olcso megépiteni. Inkább a meglévö motorbol kéne egy nagyobbat furni és fötengelyt cserélni,késziteni két bövitett csatornás hengerfejet stb. Szerintem ez még anyagilag és munkában is kivitelezhetö dolog. Persze nem szeretném elvenni a kedved a turbos motortol,de tényleg nem egyszerü a dolog. Ha szivo motorhoz kell tuningban segitség,akkor szivesen segitek. Tudok cimeket-árakat mondani.
killaghost30-07-2011 07:22:36 // 76764
van egyy verda amit nem utcára szánok
pb_29-07-2011 23:26:59 // 76763
Sztem adj túl a feltöltőn, és használd tovább az autót, ahogy van.
killaghost29-07-2011 22:02:40 // 76762
cartársak alfa 33 as turbósitásorol szeretnék érdeklödni a véleményeket ide várom a verda 1351 ccm es 8 szelepes kb 1,6 os kkk turbóm van hozzá köszi elöre is
Gábor3324-07-2011 15:52:45 // 76761
Hali! Jol számoltad,olyan 120.000FT körül lesz mindenestöl. Viszont utcára csak a szinter tárcsa meg az erösitett szerkezet is sokat számitana. Ezt meg böven az uj szett ára alatt megoldják. Gyári lendkerékböl nem érdemes levenni,mert felrobbanhat-leszakadhat. Nem látni az öntési hibákat és erre senki sem vállal felelösséget. Erröl mindenki engem is lebeszélt. Egy szinter(akár rugos közepü) tárcsát+a mokolt szerkezetet szerintem ki lehetne probálni Nálad,akkor tuti nem füstölne le a kuplungod. Persze ha van rá most lehetöséged anyagilag. Elvileg jövöhét péntek körül meglesz mindenem,majd csinálok képeket. Még kellene egy digitális mérleg lemérni a gyári és az acél lendkereket. Sajnos szobamérlegen nem tudom pontosan mérni.
pb_24-07-2011 13:42:12 // 76760
Igen 1 Sachs cucc(ami ugye Valeo) 69k HUF kedvezmény nélkül, az épített cucc pedig 120 körúl van, ha jól számolgattam. Igaz, hogy az épített jóval tartósabb, és jobb, mint 1 gyári/utánygyártott. Na mind1, majd Lvállik, vagy nem.)))
Gábor3324-07-2011 08:00:07 // 76759
Üdv! Azért is gondoltam,hogy ez Neked is jo lenne,mert mondtad,hogy többször is elfüstölt már a kuplung. Most meg még ugy is darabokban van most lenne rá lehetöség. Meg ugye a könnyü lendkerékkel sokkal jobban veszi a gázt ez meg a rajtnál jelent kis elönyt. Persze nem olcso tudom,de lényegében hosszutávon pedig szerintem nem is olyan huzos. Ha csak a gyári kuplung szett(sachs,valeo) árát nézed,akkor már nem is olyan horror és ez biztosan jobban birja a kiképzést. A 16V meg még jobb lenne,mert amugy is forgosabb a sok szelep miatt.
Gábor3324-07-2011 07:51:56 // 76758
Hali! A 8V-nél a krova készletben lévö szabvány gyertyakulcs jo. Csak a 16V-hez kell a speckos kulcs,mert ott tényleg jol el van dugva és a hely is borzasztoan kicsi..
pb_24-07-2011 00:22:51 // 76757
Jó igen, de NNYiért lehetnek is rugalmasak, szvsz. Igen, ez a része is igaz. Az, néhány Lvérzett a csatákban.DD Hogy mit hoz a jövő? Majd +látjuk, vagy nem.)))
misike7623-07-2011 19:20:50 // 76756
Köszi. És egy kurfinyás kulcsot is kell vennem, mert az enyémmel sehogy se férek hozzá:-)
Gábor3323-07-2011 14:03:00 // 76755
Hali! Nekem a BERU ULTRA X 4 polusu bevált a Boxer motorban. Bárdinál álltalában van polcon is. Vagy NGK az is jo minöség. Vagy itt keresd Torjay Lacit 127 sud nick néven,talán még Ö tud szerezni.
misike7623-07-2011 09:32:10 // 76754
Sziasztok!
Gyertyákat kellene cserélnem az autóba, mit javasoltok? Ha jól tudom a golden lodge-t már nem gyártják, pedig itt a típusoknál azt ajánlják.
Gyertyákat kellene cserélnem az autóba, mit javasoltok? Ha jól tudom a golden lodge-t már nem gyártják, pedig itt a típusoknál azt ajánlják.
Gábor3323-07-2011 09:21:54 // 76753
Hali! Persze de szerintem elég rugalmasak és legalább rendesen meg lesz oldva minden egy helyen. Azért is kaptam kis engedményt,mert náluk készül minden. Ha azt nézem,hogy egy gyári jo minöségü kuplung szerkezet olyan 35.000Ft körül van,akkor ez tényleg baráti ár. Szinter tárcsát meg csak egyszer kell megcsináltatni és elvileg az élettartama többszöröse a hagyományosnak. Magát a szintert meg itt Györben a Tomi is tudja cserélni ha kell. Acél lendkerékkel szintén ez a helyzet,maximum a szinter cserekor szabályozni kell a surlodo felületet. Tényleg nem olcso játék,de most legalább minden rendben lesz a motor körül. Nálad nem lesz hasonlo alakitás? kuplung amugy is érzékeny pontja a 33-nak,föleg a P4-nél. Sokat számitana a könnyü lendkerék+szinter tárcsa egy erösitett szerkezettel.
pb_23-07-2011 00:36:42 // 76752
Köszi!) Hát van ára a projektnek, igaz semmi sincs ingyen, ill nem 1 noném helyen készül a cucc.
Gábor3322-07-2011 15:20:19 // 76751
Hali! Köszönöm szépen! Remélem meghálálja a sok energiát,pénzt,szivást stb. Mindig is egy hasonloan épitett egyedi kocsit szerettem volna! Most talán sikerül összehoznom. Azért én sem hittem volna,hogy ennyi idöt vesz igénybe ez a dolog,de sajnos a 33 nem egy népszerü tipus a tunigolok körében. Nincs sok átalakitott alkatrész vagy tipusra szabott tuning cucc. Sokmindent egyedileg kell legyártattni vagy legyártani. Amikor még fénykorukat élték,akkor sokmindent lehetett még szerezni,viszont akkor meg sok is volt az áruk a speckos cuccoknak. Még jo lenne venni egy pár 45-ös karbit,mert azzal lehetne igazán brutál motort épiteni. Sajnos ezenknek az ára olyan 350.000 Ft/pár ujban. Érdekes,hogy még lehet rendelni!
Gábor3322-07-2011 15:07:01 // 76750
Hali! Na, megvannak a pontos árak! Ezek szerint:acél lendkerék legyártása 65.000ft,kuplung szerkezet erösitése és rugok cseréje: 30.000ft (de mivel én mindent náluk csináltatok igy ezt nekem most 20.000ft-ért számolják), 4-águ szinter kuplung tárcsa 38.000ft. Nekem még a centirozás is benne van az árban. Most egyeztettem a Havassy mühelyel,készitik a szerkezetet és a tárcsát is. Lendkerék-kuplung tárcsa-kuplung szerkezet együtt lesz centirozva,tehát biztosan nem fog rázni. Kuplung szerkezetet rugoi olyan 30%-al lesznek erösebbek,igy biztosan birni fogja a szinter tárcsát. Lényegében ez lesz az utolso nagyobb kiadás,mert már csak aproságok hiányoznak. Kell még:8db hidrotöke,komplett vizcsö garnitura,also és felsö kuplung munkahenger,kinyomo csapágy,vez. tengely szimmeringek,elsö-hátso fötengely szimmeringek,viz pumpa,olaj,olajszürö. Szoval már nem vagyok ugy lemaradva,de jo lenne minél elöbb összerakni és járatni,hogy aztán lehessen "vallatni",hogy mit is tud igazábol.
Dekka22-07-2011 08:12:01 // 76749
igazáből közben eladtam, ugyhogy mindegy is :)
Csoki11621-07-2011 20:03:43 // 76748
Minden TISZTELETEM a Tied!!! Irigylem a lelkesedést és kitartásod:-)) Sok örömöt benne!!!
pb_21-07-2011 15:05:55 // 76747
Vagy átpártolsz a 14es gyáriakra.))
Bendzsi3321-07-2011 14:19:05 // 76746
Igazából az ats cup tetszik nekem és arra fájna a fogam majd később miután beszereztem minden egyéb hiányzó fontosabb dolgot a géphez. :)
Dekka21-07-2011 09:10:33 // 76745
inkább vedd meg az enyémet amit árulok, az tuti jó a 33-ra :)
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/28351?back=2%3Fcat1%3D2%26cat2%3D3%26order%3Ddate
http://www.alfaamore.hu/adokveszek/28351?back=2%3Fcat1%3D2%26cat2%3D3%26order%3Ddate
pb_21-07-2011 00:16:59 // 76744
Nem mostanában volt.)))
pb_21-07-2011 00:16:31 // 76743
Naja, akad velük rossz tapasztalat is, célxerű átgondolni a használatát.
HátvédRomeo20-07-2011 23:19:48 // 76742
CSAo Mindenkinek! :))
Régen nem jártam erre.
Kiollóztam ezeket a hsz-t. Köszönet érte! :))
Régen nem jártam erre.
Kiollóztam ezeket a hsz-t. Köszönet érte! :))
Bendzsi3320-07-2011 17:44:31 // 76741
Köszi a gyors választ. :) Szép a gép parkod!
Ferke20-07-2011 17:08:50 // 76740
Mozgókúpos csavarral igen...de nekem fordult már le egy ilyen felni a vasról, egyáltalán nem ajánlom...
Bendzsi3320-07-2011 16:48:13 // 76739
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy 33-as alfára fel lehet-e tenni 4x100as alufelnit?
Gábor3319-07-2011 15:06:56 // 76738
Üdv! Ismerem a kevlár tárcsát. Nekem a 33 kifejezetten versenyzésre lesz épitve,ezért szinte állandoan kapni fogja a kiképzést. Kuplung szerkezetben komplett rugokat kicseréltetem erösebbre,hogy a szinter tárcsát jobban feszitse. Azért is gyártatok acél lendkereket,mert az joval többet bir a gyári öntvénynél. Meg ugye az uj lendkerék eleve joval könnyebb is lesz,hogy forgosabb legyen a motor és gyorsabban reagáljon a gázra. Amit tudok mindent a legjobban szeretnék megoldani,hogy remélhetöleg jobban viselje a dolgokat. Persze igy is lesz biztosan gyenge pontja,de ez csak a használat közben fog kiderülni. Jo lenne már kiprobálni,hogy milyen is lett az egész. Föleg a motorra és az elsö fékekre vagyok nagyon kiváncsi!
Csoki11618-07-2011 15:55:15 // 76737
Hali Gábor33!
Tudnék mesélni kuplungról eleget, de hagyjuk!:-( Elvittem mogyoródon egy szakihoz a megsült tárcsát és kevlár szálas betétet szegecselt rá 12000.-Ftért. Azóta semmi bajom vele, nem csúszik meg. Ha nem tudja elforgatni a kereket akkor lefullad a motor inkább. A szerkezetett a XVII kerületben szintén szaki "pinceműhely" rúgócsere+körmöket felhegesztette valami brutál anyaggal (ott ahol a csapágy nyomja). 6000.-Ft. azóta több mint 40000km "néha" vadul és idáig semmi gond. Ennél olcsóbban???:-)
Tudnék mesélni kuplungról eleget, de hagyjuk!:-( Elvittem mogyoródon egy szakihoz a megsült tárcsát és kevlár szálas betétet szegecselt rá 12000.-Ftért. Azóta semmi bajom vele, nem csúszik meg. Ha nem tudja elforgatni a kereket akkor lefullad a motor inkább. A szerkezetett a XVII kerületben szintén szaki "pinceműhely" rúgócsere+körmöket felhegesztette valami brutál anyaggal (ott ahol a csapágy nyomja). 6000.-Ft. azóta több mint 40000km "néha" vadul és idáig semmi gond. Ennél olcsóbban???:-)
Gábor3318-07-2011 14:39:53 // 76736
Hali! felesleges a motort kiszedni. Amit bontani kell:motorháztetöt muszály levenni,mert igy rendesen lesz hely szemböl,hütöt ki kell venni,müanyag diszrácsot levenni. Lendkeréken a felsö holtpont jele T betü,vez. tengelyeken pedig a szelepfedél levétele után láthato hátul egy bevágás,ennek kell egybe esnie a vez.tengely ház hátulján a kis kiöntésnek. Olajat szivd ki a vez. házbol fecskendövel,hoghy ne folyon ki a szimmering kivétele után. Még mielött levennéd a vez.szijjat, lazitsad meg a kérdéses vezérmü kerék csavarját,mert igy egyszerübb. Szijjfeszitöket is nézd meg,mert a müanyag görgök csapágyai szoktak zörögni-rágni. Ha kicsit is kérdéses,akkor mindenképpen cseréld,mert ha behal a csapágy,akkor elintézi a vez. szijjat is. Ha cseréled,akkor figyelj,mert különbözö a jobb és baloldali. Szimmeringet meg csavarhuzoval is ki tudod forditani. Az ujat meg a régi szimmeringet megforditva be tudod kocogtatni. Kicsit olajozd be az uj szimmeringet belül,hogy könnyebben felcsusszon a vez. tengelyre. Ezután vez. kerék vissza,ahogy tudod huzd meg a csavart kézzel fogva a kereket. Vissza a szijjak,feszitök. Ha a szijjakra ráengedted a feszitöket,akkor huzd meg a vez. kerék csavarját 6,8-7KG nyomatékkal. Érdemes kézzel körbeforgatni a motort és ellenörizni a jeleket. Remélem tudtam segiteni. Kaszni hogy áll?
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-07-2011 19:53:54 // 76735
Üdv Urak!
Elnézést a modortalan "idesemszarásért", de ha hiszitek, ha nem, mindez annak érdekében történik, hogy hamarosan megint hozzá tudjak szólni a fórumhoz , azaz
gőzerővel nyomom az ipart, ezzel kapcsolatban lenne kérdés:
VALAKI CSINÁLT MÁR RÉGI ,SZELEPLAPKÁS MOTORON VEZÉRMŰ-LESZEDÉST
MOTORKISZEDÉS NÉLKÜL?
(a bal vezmű elején szivárog az olaj,és mivel 1,5 év állás után úgyis cserélnék szíjakat
gondoltam ezt most kellene meglépni. Szimmering és kinyomóidom már van.
Idő viszont nem sok marad a kasztni miatt , ezért lenne jó valakivel konzultálnom. Célszerszám (ha beszerezhető) nem akadály, az idő pénz, inkább költök ezekre, mint bizonytalan eredményt produkáló "szakemberre")
Köszi előre is!
ádidi
Elnézést a modortalan "idesemszarásért", de ha hiszitek, ha nem, mindez annak érdekében történik, hogy hamarosan megint hozzá tudjak szólni a fórumhoz , azaz
gőzerővel nyomom az ipart, ezzel kapcsolatban lenne kérdés:
VALAKI CSINÁLT MÁR RÉGI ,SZELEPLAPKÁS MOTORON VEZÉRMŰ-LESZEDÉST
MOTORKISZEDÉS NÉLKÜL?
(a bal vezmű elején szivárog az olaj,és mivel 1,5 év állás után úgyis cserélnék szíjakat
gondoltam ezt most kellene meglépni. Szimmering és kinyomóidom már van.
Idő viszont nem sok marad a kasztni miatt , ezért lenne jó valakivel konzultálnom. Célszerszám (ha beszerezhető) nem akadály, az idő pénz, inkább költök ezekre, mint bizonytalan eredményt produkáló "szakemberre")
Köszi előre is!
ádidi
Gábor3317-07-2011 15:00:18 // 76734
Persze,sokminden jo lenne,de sajnos az anyagiak! Tomi mutatott egy ilyen komplett kuplungot(mitsubishi evo-9) és alig volt sulya. Melette meg töredéke a mérete,mint a gyárinak. Azt én is megtanultam,hogy a fél megoldások,ideiglenes összerakások mindig sziváshoz vezetnek. Persze van,hogy erre kényszerül az ember,de hosszutávon nem müködik a dolog,mert tuti a legrosszabkor hullik szét. Igyekszem azért összehozni a gyorsulásra a kis 33-t,legfeljebb csak nézni megyek ha még nem lesz addigra benne kellö kilométer. Bár azt meg nehéz megállni,hogy ott van és nem mész vele. Viszont a motort sem szeretném kivégezni a türelmetlenség miatt. Mindenesetre már alig várom,hogy ki lehessen probálni!
Gábor3317-07-2011 14:50:53 // 76733
Üdv mindenkinek! Megjött a fékfolyadék,gyürü garnitura,elkészültek a tömitések. Szoval ha lassan is,de halad a dolog. Elvileg a jövöhéten megkapom az acél lendkereket is. Már alig várom! Lesz persze kép és le is fogom mérni,hogy pontosan mennyivel is sikerült könnyebre csinálni. Addig is a megjött cuccokrol pár kép: Ha valakinek kell bármilyen tömités,akkor szivesen segitek.
pb_16-07-2011 17:01:20 // 76732
Akkor az ott Lköszönt. Ilyen tapasztalatom már nekem is volt, ez bírni fogja, azt mégse.D
pb_16-07-2011 16:58:53 // 76731
Aha, értem!) Mondjuk a könnyítés az közben nekem is SZMbe jutott. Naja nagyon tuti lenne 1 ilyen performansz cucc, de sajnos ezeket nem a mi brifkónkra szabták.))) Ismered a mondást a lepényhal + utoljára, hasonlóan vagyok vele, mint Te, nem akarom 1/2 +oldásokkal összeszögelni ezt a xart.)) 1x már történt 1 ilyesmi Set, de nem kéne +ismételni. Úgyhogy, ha nem jön össze, akkor a következőre, ha arra sem, akkor majd a rákövetkezőre.)))
Csoki11616-07-2011 15:58:08 // 76730
Hátsókerékhajtás:-( Kupplungrugdosás körforgalomban, + Visontán a gokartpályán. Kiesett velemiért a biztosítószeg a bolygókerék csapjából és szétvert mindent. Azt hittem bírja majd. HÁT NEM. Megcsinálom azt megy piacra. Megpróbálkozok egy 75-el. Hátha tovább tűri a hülyeségemet.
Gábor3316-07-2011 08:32:38 // 76729
Hali! Magát a szerkezetet is át lehet alakitani,erösiteni-könnyiteni kinek mi a kivánsága. Persze a tuti a többtárcsás kevlár kuplung lenne(wrc-ben is ezt használják) csak ugye az ára is szép,olyan 250.000ft körül lenne. Ez egy kompakt kis méretü,de rettenetesen erös kuplung. Mivel nekem ez felesleges(meg drága is),ezért marad a gyári szerkezet kicsit erösitve-átalakitva. Nem gondoltam volna,hogy ilyen sokáig huzodik ez az egész motortér-motor csinálás. Február közepén álltam neki és még mindig darabokban van az egész. Persze adodott néhány nem várt probléma is,meg anyagilag is joval többe van,mint elöre terveztem. De mostmár végig csinálom,mert nem szoktam feladni a dolgokat. Ugy is valoszinü,hogy nálam marad "élete végéig",mert tuti nem fogja ezt senki sem kifizetni. Még az önköltségi áron is számolva vehettem volna kb 2db müszakis 33-t. Viszont ha elkészül,akkor teljesen egyedi lesz és remélem sok élményt fog szerezni. Végén majd lesz költségvetés,ha esetleg valaki hasonloba vágna tudjon kalkulálni anyagilag,alkatrész ügyileg. Azért csak összehozod a gyorsulásra! Remélem legalább Te tudsz biztosan indulni és igy lesz 33 a gyorsuláson.
pb_15-07-2011 23:12:11 // 76728
Értem, köszi!) Azért kíváncsi lennék még milyen variácók lehetnek.. Nem kell bemutatnod ezt a szemét hajtást.))) A friss motort nem is szabad kínozni. A kérdés jó, majd csak Lkészül valamikor.)
Gábor3315-07-2011 16:38:19 // 76727
Hali! Pontos árakat csak akkor tudok,ha felküldöm a szerkezetet. Szerintem rugot mindenképpen cserélik. Itt is több lehetöség közül lehet választani,attol függöen,hogy mik az igények és mennyi az erre szánt összeg. Én inkább kicsit tulméretezem a kuplungot,mert amugy is gyenge pont a hajtás láncban. Meg az auto éves szinten kb 3.000KM-t fog megtenni maximum. Igazábol a gyári kuplung utcán tökéletes,de sport célokra nem igazán valo,mert a tárcsa-szerkezet hamar megadja magát. Fékfolyadékbol is a Ferrodo Racing-et rendeltem,mert ennek joval magasabb a forráspontja,mint az utcainak. Nem szeretném ha a fékfolyadék miatt elszállna a fék egy komolyabb eröltetés után. Mindent inkább kivárok és tényleg tutin összerakok,bár lehet megint lecsuszok a gyorsulásrol. Viszont nem látom értelmét egy teljesen friss nyers motort ezzel kinozni. Inkább kicsit járatom utcán és elöjönnek még ugy is aproságok,mert minden ilyen melo ezzel jár. Viszont idén lesz Kaposujlak,ott mindenképpen megyek a 33-al. Aztán meg jövöre ahová tudok megyek,akorra már minden véglegesen összeáll remélem. Nálad volt fejlesztés? Összerakod Kalocsára?
pb_15-07-2011 15:55:20 // 76726
A szerkezet Rősítés mibe fáj? Csak a rugókat cserélik benne?
Gábor3315-07-2011 15:51:25 // 76725
Üdv mindenkinek. Sajnos megint belassult a motor téma. Az acél lendkerék legyártása nem is olyan egyszerü dolog,mint gondoltam. A választás a Havassy-mühelyre esett,mert árban-idöben ök voltak a legjobbak. Viszont amikor felküldtem a gyári lendkereket,akkor hivtak,hogy olyan 65.000Ft lenne a könnyitett acél lendkerék. Ez kicsit borsos,de végül is nem egy tömegauto a 33. Aztán ma meg még felpostáztam egy kuplung szerkezetet is,mert még az is kell a pontos méretek miatt. Viszont azt tanácsolták,hogy a kuplung tárcsát-lendkereket-szerkezetet együtt kéne centirozni,hogy tuti jo legyen. Viszont most nincs pénz az uj szerkezetre és a szinter tárcsára. Egyenlöre a kész lendkerék lesz elküldve és ha megszerzek mindent,akkor ismét postán megy vissza minden centirozásra. Az uj lendkerék olyan 5-5,5KG lesz a gyári 7,2KG helyett. Szoval joval forgosabb lesz és jobban reagál a gázra is. Azt is megbeszéltük,hogy a kuplung szerkezetet is megerösitik a szinter tárcsa miatti fokozott igénybevétel miatt,illetve nagyobb elöfeszitése lesz a szerkezetnek is. Azért van haladás is,megérkezett a gyürü garnitura és a fékfolyadék is. Ma elkészültek a motorhoz a tömitések is,mert gyári készletböl nem tudtam volna összehozni a bövitett csatornák miatt. Hamarosan lesznek képek is. Olvastam,hogy a gyorsulást elhalasztották szeptember 10-re,talán addigra el is készül a kocsi. Jo lenne azért elötte kiprobálni,rendesen beállitani,hogy ne érjen meglepi ha valami nem jo.
GT Ɨ|ѯ14-07-2011 15:32:06 // 76724
VinceP4 (Il capitano)13-07-2011 18:42:51 // 76723
Ez jó kérdés.
1-es variáció:
Amikor 2 hengerrel felmentem Gyöngyöstől Pestig cirka 50 újraindítással. (Bár már régen volt, de nem gyengén lett csapágyas, úgyhogy akár akkori is lehet.
2-es variáció:
Akármikor amikor úgy gondolta a 15 éves csapágy, hogy a gyűrűzés végett közel gyárira visszaemelkedett nyomást nem bírja.
3--as variáció, és ez a legvalószinűbb:
Fingom sincs, és rajtam kívül senkinek sem, esetleg annak a faszinak, aki legutóbb tartósan használta azt a 145-öt, amit Ferke elbontott. Ezért kéne egy autóba komolyabb javítás után pár ezer kilcsit beletenni, de úgy elég nehéz, hogy vagy Koszovóban vagyok, vegy gyerek születik, vagy költözködöm, vagy egyéb baja jön elő, és azért üzemképtelen. Szóval így sosem fog kiderülni, hogy a hiba a motor származásra, a szerelésre, a használatra, a korra, anyaghibára, vagy egyéb dologra vezethető vissza.
Erre szokták azt mondani, hogy ÍJB, azaz "Így jártál barátom". :-(
1-es variáció:
Amikor 2 hengerrel felmentem Gyöngyöstől Pestig cirka 50 újraindítással. (Bár már régen volt, de nem gyengén lett csapágyas, úgyhogy akár akkori is lehet.
2-es variáció:
Akármikor amikor úgy gondolta a 15 éves csapágy, hogy a gyűrűzés végett közel gyárira visszaemelkedett nyomást nem bírja.
3--as variáció, és ez a legvalószinűbb:
Fingom sincs, és rajtam kívül senkinek sem, esetleg annak a faszinak, aki legutóbb tartósan használta azt a 145-öt, amit Ferke elbontott. Ezért kéne egy autóba komolyabb javítás után pár ezer kilcsit beletenni, de úgy elég nehéz, hogy vagy Koszovóban vagyok, vegy gyerek születik, vagy költözködöm, vagy egyéb baja jön elő, és azért üzemképtelen. Szóval így sosem fog kiderülni, hogy a hiba a motor származásra, a szerelésre, a használatra, a korra, anyaghibára, vagy egyéb dologra vezethető vissza.
Erre szokták azt mondani, hogy ÍJB, azaz "Így jártál barátom". :-(
pb_12-07-2011 23:47:38 // 76722
Mitől lett az csapágyas? Mlákeim szerint, miLőtt +halt leállt nem volt ilyen gondja.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?