Forum >> Alfasud-33

pb_10-06-2013 00:15:59 // 78971
Mayd +mondom a tulaynak, hogy Neked akkor se mutassa +, ha öxxe lex rakva, vate.DD
Zolika15510-06-2013 00:09:01 // 78970
Csak érjem meg azt, hogy rakod összefele Vate..
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-06-2013 18:45:21 // 78969
Alfa 33 hátsó dobfék szakértők előnyben!

Megcsináltam a fékpofacserét, de van egy dilemmám... Mikor lebontottam a fékalaplapot, egyből szedtem is szét miszlikbe felújításhoz. Így mikor azért beugrott, hogy kéne valami állapotrögzítő fotó, már néhány alkatrész ki volt mozdítva az eredeti helyzetéből.

Igazából a képen bejelölt alátét-félének nem tudom, hogy a kiálló része merre kellene álljon?

Utánanéztem a neten, de csak jobban elbizonytalanodtam , mély olyan újabb kétségem is támadt, hogy nem hiányzik-e valami még ebből az állítóból?
Ez itt az

Ez amúgy csak a kéziféket állítja után, vagy az üzemi féket is?
pb_09-06-2013 14:52:22 // 78968
Azért nem annyira bonyolult dolog ez a vezetékelés a 33ban.) Ugyan még nem nyitottam xét bizttáblát, de ami késik nem múlik.)) + kell nézni a rayzokat, fel kell fedezni a hibákat, és máris orvosol6óak a problémák.))



Ezen is akad 1 csati, ami koxos.)
Mélt mayd valamikor írok.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-06-2013 14:26:53 // 78967
OK, köszi! El is felejtettem, hogy elvileg neked lehet ilyened! Nem bánnám ha lenne! ;-)
VinceP4 (Il capitano)09-06-2013 10:29:08 // 78966
Jövő héten megyek haza, és megnézem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-06-2013 01:49:30 // 78965
nagyjából annyi, hogy nem igazán tudtam rájönni, hogy az ablakfűtésnél mi volt az, hogy a biztosítékfoglalat környezete meg a biztosíték műanyagrésze megolvad, a biztosíték meg nem old ki...

eleve a fő problem, hogy egy ritka idióta az egész konstrukció: szétnyitva van benne 3 rétegben hajlékony NYÁK , a doboz belseje felé csak forrcsúcsokat látsz. Ezekről sokszor az sem derül ki, hogy melyik réteg(ek)hez vannak forrasztva . Kiszerelni nem lehet a NYÁK-ot, mert egyik felére a hátoldal felől a biztosíték-aljzatok, a másik felére a csatlakozó dugaljak vannak forrasztva, ezek viszont a dobozfelek műanyagával szorosan össze vannak szerelve, kb. a 30-40 biztosítékaljzati lábat tök egyszerre és eddig ismeretlen technikával kéne be-és összenyomni, hogy legyen esély hozzáférni. Ez már csak azért is valószínű, mert ha én szerelnék ilyet össze, én is ezt csinálnám , ti. hogy a dobozfelekbe bepattintott csatlakozókra ráhajtva a rétegeket megforrasztják.

Ehhez az 1 bizonyosnak a rendbetételéhez lényegében ki kellene forrasztani az összes csatlakozást.

Most annyit csináltam, hogy arra a biztialjzatra ráolvadt műanyagház-részt (tul.képpen a NYÁK síkjára lesüllyesztett rácsozat van a biztosítékok alatt.) kiműtöttem. Közben persze az érintkezők kicsit mozgósak lettek, újra kéne forrasztani legalább azt a kettőt - viszont fateromon - aki finoman szólva sem ügyetlen ebben a témában - is eléggé kifogott a dolog... Úgyhogy ha lenne egy problémamentes tábla, lehet egyszerűbb lenne azt betenni....

Gondolkodtam, hogy kikötöm a fűtést külső biztosítékaljzatra - de az sem egyszerű, olyan elbaszott bonyolult pont a biztosítékrésznél a vezetékelés, hogy jó esetben sosem lennék nyugodt, nem iktattam-e ki valami elektromos védelmet, rossz esetben nem működnénak dolgok, mivel ezen a 3 NYÁK-on kb. minden mindennel össze van kötve...
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-06-2013 23:35:56 // 78963
Üdv Urak!

Ha valaki esetleg tudna valahol elfekvő BIZTOSÍTÉKTÁBLÁ-ról emberi áron, ne tartsa vissza az infót, ,mert valószínűleg érdekelne!

Köszi! : ádidi
Ferke08-06-2013 21:35:16 // 78962
Ezu ugy lett felujitva...epp ma fuztem itthon a nonemut, hogy meg kellene vennem....de volt egy kisebb balhe belole.:-)
...es a kasosszeria is jo.Nem ertem Toky-t, hogy ebben most hol a buli....:-(
AlfaT@ky07-06-2013 10:05:39 // 78961
igen váltó ,kuplung, teljes motor generált a Ferkee csinálta! 280ezer volt !
127_sud05-06-2013 11:03:24 // 78960
Ha egy ilyen boxer motor az utolsó csavarig fel van újítva akkor az maga 3 kiló. Persze ha tényleg úgy van felújítva de azért az ritka...
Ferke04-06-2013 18:46:06 // 78959
Bakker, ennek az utolsó csavarig új a motorja!!! 120-ért???:((((
AlfaT@ky04-06-2013 06:10:19 // 78958
Bocs 2014.aug.-ig
AlfaT@ky03-06-2013 21:30:00 // 78957
Űdv alkatrésznek vagy donornak :(

Eladóvá vált szeretett kis autóm nem szívesen bontanám szét!!!
még műszaki van rajt 2013 aug.-ig
http://alfaamore.hu/adokveszek/39434?back=1%3Fcat1%3D2%26cat2%3D1%26order%3Ddate
pb_24-05-2013 00:27:49 // 78956
Nekem +felel ami van.)))
Kepasz23-05-2013 09:16:18 // 78955
Na ugye! :D
pb_23-05-2013 00:16:26 // 78954
"A karbikat be lehet lőni minden egyes hengerhez külön-külön azok igényeinek megfelelően"
Ezt azért nem állítanám 100%ra. Hengerenkénti foytóxelep, és máris olyan.)))
BuBu.22-05-2013 20:57:23 // 78953
:))))))
Kepasz22-05-2013 19:57:59 // 78952
A karbikat be lehet lőni minden egyes hengerhez külön-külön azok igényeinek megfelelően... a befecskendezős ezt nem tudja. Nekem hiányozna a karbis FEELING. :)
gecsa22-05-2013 14:31:55 // 78951
Ékszij08-05-2013 20:43:01 // 78950
Üdv!
Érdeklődnék hogy lenne-e valakinek egy pár első rugó + egy pár alsó felső rugó tányér eladó.
ANGER08-05-2013 05:40:10 // 78949
Rendben akkor neki lehet esnem bármivel ,hogy a célom elérjem ,de csak ésszel. :)
Amúgy házilag mi a bejáratott módja ,hogy a csapágy ,és majd az agy is a helyére kerüljön?
Hali
Atttis08-05-2013 00:06:43 // 78948
Először csak a hidegvágókat javasolnám növekvő sorrendben, szépen a csapágyház belső részének maradéka mögé. Aztán ha nem enged akkor flex.
G-Burt07-05-2013 22:51:03 // 78947
Flex+hidegvágó, de baromi óvatosan, úgy, hogy a tengely ne sérüljön.
ANGER07-05-2013 21:59:56 // 78946
Szia!
Köszi az infókat én is erre gyanakodtam ,de nem mertem szétgányolni semmit.
És az ,hogy jön le,van rá hatékony megoldás?
Hali
G-Burt07-05-2013 21:48:19 // 78945
Jó amit adtak, az agyról le kell szedni a régi csapágy maradékát:)
ANGER07-05-2013 21:42:02 // 78944
Üdv Mindenkinek...
Szeretnék jobb első kerékcsapágyat cserélni viszont a cserecsapágy kissé másképpen néz ki.
Doboz alapján és az autós boltban ezt ajánlották,mellékelek pár képet.
Ilyenkor mi a teendő vagy van ennek valami fortélya?
Hali
Alfa Amore07-05-2013 15:54:33 // 78943
Sziasztok!

Reméljük láttátok, hogy idén AlfaCityben a 30 éves 33-asokat külön ünnepeljük! Keressük a legszebb 33-ast!

AlfaCity.hu
romeo 16605-05-2013 21:54:15 // 78942
Én is így látom,vannak akik leakarják húzni az embereket....:D
Ezért nem bíznom meg bárkiben:D
Első körben kifogom cserélni a csöveket,bovdeneket,aztán rápróbálok a karbik beállítására!!!:D Hátha....illetve gyár kipuff-rendszert akarok feltenni!Majd jöhet egy autó-elektromos...:D
pb_05-05-2013 21:46:33 // 78941
Lehetőségnek nem roxx, de ha nem magad csinálod, könnyen xarolax lehet a Vge.) És ez mindenre igaz.
romeo 16605-05-2013 21:40:34 // 78940
Csak régi cuccok a karbik és hajlok afelé,hogy sajnos tökéletesre nem lehet ezeket felújítani.Igazából még tényleg csak mint lehetőség merült fel hogy mi lenne,ha....
Még nem régen van nálam a vas,csak most ismerkedünk egymással.:)
Elég sok mindent kókányoltak benne,először meg akarom próbálni rendbe rakni motorikusan,illetve elektronikusan,hátha sikerül!Van még két szerelő akikben bízom,a karbik beállítása tekintetében,lehet betudják lőni!:D
pb_05-05-2013 21:33:02 // 78939
Az inyektorosításra értettem. Értem, bár xámomra érdekes, hogy valaki a karbit nem xereli, de inyektorosítást vállal.)
romeo 16605-05-2013 21:27:09 // 78938
Már,hogy nem értek hozzá???Persze,de azt lenne aki vállalná és megbízható!:D
pb_05-05-2013 21:24:56 // 78937
Akkor az inyektorosítással is hasonló a helyzet nem?)
romeo 16605-05-2013 21:14:36 // 78936
A felújítással annyi gondom van,hogy én nem értek hozzá és nincs olyan akire nyugodt szívvel rábíznám:D
romeo 16605-05-2013 21:13:06 // 78935
Hali!
Köszi a segítséget,nekem ma dobták fel az átalakítást,mint lehetőséget,most tájolok!:D
pb_05-05-2013 21:11:02 // 78934
A legtixtább, ha sayát maga épít 1et.
pb_05-05-2013 21:09:29 // 78933
Fel kell úyítani őket,és belőhető. Ill az sem mind1 milyen rendxert rakx rá.
LoneWolf3305-05-2013 21:09:26 // 78932
Üdv,

Ha nem az elaggott Jetronic rendszerben gondolkodsz, akkor még lendkereket is kell
cserélni, emellé viszont célszerű a hátsó motorfedél cseréje is, hogy a lendkerék helyzetérzékelőjének meglegyen precízen a helye (és egyúttal eltűnjön a mechanikus
AC helye). az új lendkerékhez az indítómotort is hátrébb kell tolni tengelyirányban egy közdarabbal.

A fentiekre tekintettel talán szerencsésebb egy eleve injektoros kialakítású blokkot
szerezni, ahol a sallangok is megvannak.
romeo 16605-05-2013 21:05:57 // 78931
A terv,hogy injektoros legyen,mert a karbikat sajnos necces jól beállítani!:D
Csak nem mai darabok már:D
pb_05-05-2013 21:02:00 // 78930
Attól függ mi a terv.)
romeo 16605-05-2013 20:58:12 // 78929
Már csak az a kérdés,hogy melyik az olcsóbb,venni egy injektoros motort,vagy átalakítani???:D
romeo 16605-05-2013 20:55:53 // 78928
Ja,elég sokk minden:D
pb_05-05-2013 20:53:31 // 78927
1 xóval minden lófax.D
G-Burt05-05-2013 20:23:02 // 78926
Kell motorvezérlő, kábelköteg, jeladók, szívósor+talpak+légszűrőház csövekkel, elektromos ac, benzinvezetékek, stb...
romeo 16605-05-2013 20:19:15 // 78925
Sziasztok!
Valaki tud nekem segíteni,hogyan lehet a dupla karbis boxert átalakítani injektorosra???
pb_28-04-2013 23:56:33 // 78924
Biztos akad.))
A kapcsrayzos réxen sok a hiba.(
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-04-2013 12:47:15 // 78923
Üdv Urak!

Autóvillamossági jártasságú szakember van köztünk?

Még túrok eredeti kapcsolási rajzok után, de a Maróti könyvtől kezdek bedilizni :-(
Bendzsi3322-04-2013 20:21:01 // 78922
Esetleg nincs valakinek ilyennel már tapasztalata? Vajon jó lehet ez a felniközép a 33 P4 felnihez?


http://alfaamore.hu/adokveszek/38629?back=2%3Forder%3Ddate
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.