Forum >> Alfasud-33
G-Burt25-08-2013 19:19:31 // 79071
Eladó kocka 33hoz 3db jobbos fényszóró, fehér és sárga indexek, sárvédők. Csíklámpás alkatrész csere érdekel
ÁdidiGaga (il hempescattore)12-08-2013 01:16:19 // 79070
Üdv Urak!
Hirdetésben már régóta fent van, de eddig semmi - az idő meg sürget, úgyhogy megkérdezem:
Valakinek egy csíklámpás bal külső tükör "alaplapja" nem volna elfekvőben? (ez a tükörüveg alatti öntvény)
egyszerűbben: bármilyen tükör érdekel (törött/hiányzó üveggel, törött/hiányzó műanyagburkolattal), ami egyben van a felfogatási részével és nem széttörve - ahogy az enyém...
Hirdetésben már régóta fent van, de eddig semmi - az idő meg sürget, úgyhogy megkérdezem:
Valakinek egy csíklámpás bal külső tükör "alaplapja" nem volna elfekvőben? (ez a tükörüveg alatti öntvény)
egyszerűbben: bármilyen tükör érdekel (törött/hiányzó üveggel, törött/hiányzó műanyagburkolattal), ami egyben van a felfogatási részével és nem széttörve - ahogy az enyém...
pb_09-08-2013 22:51:42 // 79068
3. verzió nem adod L + nincs kp
DD
DD
Dekka09-08-2013 22:30:48 // 79067
HátvédRomeo29-07-2013 22:31:27 // 79066
Jé egy 33 az egyik főszereplő benne. :)
Osszátok meg lécci!
Köszi :)
Hátvéd&Nóruszka
Hajnaltól a rögös úton a szabadságig
Osszátok meg lécci!
Köszi :)
Hátvéd&Nóruszka
Hajnaltól a rögös úton a szabadságig
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-07-2013 14:06:18 // 79065
BREAKING NEWS: nos, megtörésnél azért egy kicsivel többről van szó... A kasztnit (tetőt) a hátsó ajtóval összekötő porvédő gumi-kukacból mindkét irányban kihúzható volt mindhárom vezeték és nem csak simán elszakadtak , hanem elégtek ! :-p
Folytatódik a nyomozás, majd jelentkezem!
Folytatódik a nyomozás, majd jelentkezem!
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-07-2013 00:20:57 // 79064
Ezen felbuzdulva - plusz némi tóparti kapcsolási rajz-olvasás után - ma "nekimentem" az ablaktörlőnek. Mértem -jó értelemben- össze-vissza és elég érdekes eredményre jutottam...
Hogy úgy mondjam: az autóvillamosság diszkrét bája...
Merthogy: anno az első bátortalan beltéri rozsdacsiszolgatások során sikerült mindkét padlószőnyeg alatt futó kábel-korbácsot feltekerni a flex (vagy a fúró?) tengelyére, ennek ellenére minden azon át táplált fogyasztó tökéletesen műxik.
Erre ma kiderült, hogy a felújítgatás során végig a tetőkárpittal - mint egyetlen bennmaradt burkolattal - védett három hátsó ajtóba menő vezeték - a fűtőszálé és a törlőé (annak 2 pozítvja van) - mindegyike valahol szakadt, mert a másik végükön ( a biztitáblán , illetve a bajuszkapcsolós ágon egy műszerfal alatti gyorcsatinál mind megvolt a 12V - hátra viszont nem megy semmi, a fűtőszálra se... A testpontjuk az ajtón biztosan jó, mert onnan pl. a féklámpát kimérve van feszkó, illetve másik testponttal (csomitartó alja) is megpróbáltam mind a fűtőszálat, mind a törlőt és 0,0 V :-(
Mindegy, valszeg valahol az ajtóba-átmenésnél törhetett meg egyszerre ez a kis korbácska, holnap du. megkísérlem megkeresni, illetve kivezetékelem a kasztnin kívülre új dróttal...
Hogy úgy mondjam: az autóvillamosság diszkrét bája...
Merthogy: anno az első bátortalan beltéri rozsdacsiszolgatások során sikerült mindkét padlószőnyeg alatt futó kábel-korbácsot feltekerni a flex (vagy a fúró?) tengelyére, ennek ellenére minden azon át táplált fogyasztó tökéletesen műxik.
Erre ma kiderült, hogy a felújítgatás során végig a tetőkárpittal - mint egyetlen bennmaradt burkolattal - védett három hátsó ajtóba menő vezeték - a fűtőszálé és a törlőé (annak 2 pozítvja van) - mindegyike valahol szakadt, mert a másik végükön ( a biztitáblán , illetve a bajuszkapcsolós ágon egy műszerfal alatti gyorcsatinál mind megvolt a 12V - hátra viszont nem megy semmi, a fűtőszálra se... A testpontjuk az ajtón biztosan jó, mert onnan pl. a féklámpát kimérve van feszkó, illetve másik testponttal (csomitartó alja) is megpróbáltam mind a fűtőszálat, mind a törlőt és 0,0 V :-(
Mindegy, valszeg valahol az ajtóba-átmenésnél törhetett meg egyszerre ez a kis korbácska, holnap du. megkísérlem megkeresni, illetve kivezetékelem a kasztnin kívülre új dróttal...
pb_11-07-2013 00:16:54 // 79063
A kürt az típushiba.Ezért kicsit variáltam is az Lhelyezésükön.) Kb én is így xoktam kivitelezni a vezetékek yavítását. Bár most találtam 1 boltot, ahol néhány frankó cuccot bevásároltam. Itt nálunk a villamos boltban sok mindent kapni.
A tolatólámpa sz xtem nagy valóxínűséggel kapcsoló lex(ez is típushiba). A törlőnál talán test, de azt át kell nézni.
A tolatólámpa sz xtem nagy valóxínűséggel kapcsoló lex(ez is típushiba). A törlőnál talán test, de azt át kell nézni.
pb_11-07-2013 00:10:33 // 79062
Ok.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-07-2013 00:06:22 // 79061
Szóval ugye az volt, hogy amíg nincs az autóban benzin meg belső burkolat, addig kéne az elektronikát alaphelyzetbe állítani - ti. hogy minden megy!
A lista nem volt hosszú, nem műxik:
-hátsó törlő
-duda
-tolatólámpa
-ablakfűtés - a kiolvad tábla alapján be sem mertem kapcsolni....
Hétfőn a dudával kezdtem. Korábban direktbe néztem a kürtöket: egyik jó, a másik nyekergős + nem szétszedhetőek = vettem egy új párost....Végül az első diagnosztikám és multimérésem egész jól sikerült, pár óra szerelés után már "trombita harsog...." Szerencsére a motortéri csatiig elért a feszkó, és csak a dudákig nem. Tulajdonképpen le kellett gyártanom a motortól a kürtökig tartó vezetéket - itt a nehézség az, hogy nincs Miskolcon autóvillamossági bolt, kommersz villanyszerelési anyagokból, illetve a gyári csatik lehetőleg sérülésmentes szét-összeszerelésével kellett megoldani a problémát. A végén az új dudák is megtréfáltak, a gyárival ellentétben nem a rögzítésüknél van a negatív, hanem még +ban 1-1 testkábellel kellett összekötni a fő felfogatási pontot és a kürtöket....
A lista nem volt hosszú, nem műxik:
-hátsó törlő
-duda
-tolatólámpa
-ablakfűtés - a kiolvad tábla alapján be sem mertem kapcsolni....
Hétfőn a dudával kezdtem. Korábban direktbe néztem a kürtöket: egyik jó, a másik nyekergős + nem szétszedhetőek = vettem egy új párost....Végül az első diagnosztikám és multimérésem egész jól sikerült, pár óra szerelés után már "trombita harsog...." Szerencsére a motortéri csatiig elért a feszkó, és csak a dudákig nem. Tulajdonképpen le kellett gyártanom a motortól a kürtökig tartó vezetéket - itt a nehézség az, hogy nincs Miskolcon autóvillamossági bolt, kommersz villanyszerelési anyagokból, illetve a gyári csatik lehetőleg sérülésmentes szét-összeszerelésével kellett megoldani a problémát. A végén az új dudák is megtréfáltak, a gyárival ellentétben nem a rögzítésüknél van a negatív, hanem még +ban 1-1 testkábellel kellett összekötni a fő felfogatási pontot és a kürtöket....
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-07-2013 23:55:19 // 79060
Írom!
pb_10-07-2013 23:36:43 // 79059
Igen.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-07-2013 23:19:59 // 79058
Mármint a villanyosságnak?
pb_10-07-2013 23:15:42 // 79057
Ok, thx!)
Konkrétan melyik réxe?)
Konkrétan melyik réxe?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-07-2013 22:59:51 // 79056
...Hollanderrel mennyivel lett volna több? szerintem kb.pont egy odafigyelésnyivel :-))) Nem tudom, de max. 2000-2200 szerintem.... Legalábbis most, hogy cseréltem a hátsó híd és a kasztni közti fékcsöveket, azok annyiba kerültek, ha jól emlékszem...
...de hát az már olyan rég volt :-), most hétfőtől már az autóvillamosság van műsoron! ;-)
...de hát az már olyan rég volt :-), most hétfőtől már az autóvillamosság van műsoron! ;-)
pb_10-07-2013 22:55:31 // 79055
Hollanderrel mennyivel lett volna több, nem todud Vletlenül?
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-07-2013 21:51:57 // 79054
Szia!
Én a Vince autójára csináltattam anno, mivel megégett az is... Valami 1600 Ft volt, amúgy profi - leszámítva, hogy - mivel nem kötöttem a lelkükre külön - nem hollander lett a végén, hanem sima menetes kiképzés, emiatt ki kelle vennem a munkahengert, azt rátekerni a csővégre és utána vissza a helyére az egészet... Úgyhogy ha ilyen gyártatásra kerül sor, erre mindenképpen figyeljetek!
üdv
ádidi
Én a Vince autójára csináltattam anno, mivel megégett az is... Valami 1600 Ft volt, amúgy profi - leszámítva, hogy - mivel nem kötöttem a lelkükre külön - nem hollander lett a végén, hanem sima menetes kiképzés, emiatt ki kelle vennem a munkahengert, azt rátekerni a csővégre és utána vissza a helyére az egészet... Úgyhogy ha ilyen gyártatásra kerül sor, erre mindenképpen figyeljetek!
üdv
ádidi
ANGER10-07-2013 05:42:26 // 79053
Üdv!
Sejtettem,hogy a fékcsöves megoldás nem lenne megfelelő,vagy esetleg azért mert túl egyszerű megoldás lenne?
Közben lehet ,hogy találtam,majd ma este kiderül,hogy jót találtam-e vagy nem.
Köszi!
Hali!
Sejtettem,hogy a fékcsöves megoldás nem lenne megfelelő,vagy esetleg azért mert túl egyszerű megoldás lenne?
Közben lehet ,hogy találtam,majd ma este kiderül,hogy jót találtam-e vagy nem.
Köszi!
Hali!
pb_10-07-2013 00:35:31 // 79052
Én sem kaptam ilyen helyeken, csak 127_sudnál. Volt 1 ára.)(
FékTSöves +oldást nem ayánlom. Találkoztam már vele.)
FékTSöves +oldást nem ayánlom. Találkoztam már vele.)
ANGER09-07-2013 21:57:36 // 79051
Üdv!
Nos közben találtam többet is csak nem tudom melyik lenne jó számomra.
Mellékeltem linket,és annak az alján található pár darab ami kép és adatok alapján megfelelne.
Hali!
Nos közben találtam többet is csak nem tudom melyik lenne jó számomra.
Mellékeltem linket,és annak az alján található pár darab ami kép és adatok alapján megfelelne.
Hali!
ANGER09-07-2013 21:41:25 // 79050
Üdv!
Nos érdekes módon pont csövet nem találtam.
Viszont nem találtam az Unixnál sem csövet,vagy esetleg valamelyik fékcső váltaná ki?
Hali!
Nos érdekes módon pont csövet nem találtam.
Viszont nem találtam az Unixnál sem csövet,vagy esetleg valamelyik fékcső váltaná ki?
Hali!
ANGER09-07-2013 21:36:03 // 79049
Üdv!
Alsó felső cserélve.
Hiba megmaradt.
Most cső után kajtatok.
Hali
Alsó felső cserélve.
Hiba megmaradt.
Most cső után kajtatok.
Hali
TDI7509-07-2013 20:11:55 // 79048
Esetleg munkahenger?
ANGER08-07-2013 19:55:16 // 79046
Üdv!
Urak!
Gondom, van a kuplunggal.
Előzmény annyi,hogy múlt héten azzal kezdődött,hogy nem bírtam sebességbe rakni nem emelt ki teljesen a kuplung és rúgott is a pedál hangja is volt a kinyomó csapágynak.
De pár kuplungolás után megjavult.
Ma mentem vele 60km-ert de nem volt semmi gond.
Hétvégén azért ránéztem a kinyomó csapágyra ami teljesen dar4abokra volt hullva és a nyomólapot is megkezdte már.
Csapágyat cseréltem.
De a hiba ugyanúgy előjött.
Kicseréltem a felső munkahengert az volt hirtelen polcon.
De a hiba ugyan az.
Sőt Indításkor kinyomom a kuplungot akkor beesik a pedál nem emel ki rendesen és rugdos is kissé illetve hallom ,hogy a csapágy dörzsöli a nyomólap villáit,gondolom nem emel ki rendesen.
De csak indításkor ,meg persze olykor váratlanul forgalomban is.
Esetleg ötletek?
Előre is köszöntem!
Urak!
Gondom, van a kuplunggal.
Előzmény annyi,hogy múlt héten azzal kezdődött,hogy nem bírtam sebességbe rakni nem emelt ki teljesen a kuplung és rúgott is a pedál hangja is volt a kinyomó csapágynak.
De pár kuplungolás után megjavult.
Ma mentem vele 60km-ert de nem volt semmi gond.
Hétvégén azért ránéztem a kinyomó csapágyra ami teljesen dar4abokra volt hullva és a nyomólapot is megkezdte már.
Csapágyat cseréltem.
De a hiba ugyanúgy előjött.
Kicseréltem a felső munkahengert az volt hirtelen polcon.
De a hiba ugyan az.
Sőt Indításkor kinyomom a kuplungot akkor beesik a pedál nem emel ki rendesen és rugdos is kissé illetve hallom ,hogy a csapágy dörzsöli a nyomólap villáit,gondolom nem emel ki rendesen.
De csak indításkor ,meg persze olykor váratlanul forgalomban is.
Esetleg ötletek?
Előre is köszöntem!
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-07-2013 15:10:00 // 79045
Ej, de rég vártam már erre:
Fék = kő
Kupplung = vaj! :-)
Megvolt a biztosítéktábla-transzplantáció, a kulcsnélküli dolgok rendben vannak a duda kivételével, annál továbbra is csak egy relékattanásra futja - pedig a kürtök vadi újak. Ahogy nézem, a relé után nem túl bonyolult a rendszer, talán egyedül is megoldom! ;-)
Fék = kő
Kupplung = vaj! :-)
Megvolt a biztosítéktábla-transzplantáció, a kulcsnélküli dolgok rendben vannak a duda kivételével, annál továbbra is csak egy relékattanásra futja - pedig a kürtök vadi újak. Ahogy nézem, a relé után nem túl bonyolult a rendszer, talán egyedül is megoldom! ;-)
Dekka06-07-2013 11:14:56 // 79044
pb_30-06-2013 02:02:49 // 79043
Mayd küldik a képeket mélen.)))
VinceP4 (Il capitano)29-06-2013 22:43:31 // 79042
Idén beletoltam a vasba kb. 1000 km-et, és ma le is tettem egy fél évre pihenni. Külföldi meló végett kb. februárban látom újra, remélem lesz közben valami előrehaladás, mert megbízást adtam rá. :-)
HátvédRomeo29-06-2013 20:46:47 // 79041
pb_28-06-2013 00:06:22 // 79040
TSak azt hixed.DDD
G-Burt27-06-2013 22:46:30 // 79039
én is simán hazaértem, velem nem meri megcsinálni, h megáll alattam:D
pb_27-06-2013 22:42:38 // 79038
Te könyörgté térdre rogyva, én simán hazaértem.DDD
G-Burt27-06-2013 22:30:40 // 79037
ja, máshogy nehézkesen jutottál volna haza :D
pb_27-06-2013 22:29:21 // 79036
Xunyókákat okítani kellett.DDD
pb_27-06-2013 22:28:46 // 79035
Nem hagyás kérdése vót, könyörgté, me máshogy nem volna haza.DDD
pb_27-06-2013 22:27:44 // 79034
Ahogy érzed, TSak vigyázz, mert büdös lex.))) Valamennyire.)
Ne told túl, vate.DDD
Ne told túl, vate.DDD
VinceP4 (Il capitano)26-06-2013 14:02:25 // 79033
G-Burt26-06-2013 00:18:19 // 79032
hagytam, h rátedd, ellopva az 5letem:D
kesa26-06-2013 00:11:59 // 79031
Aktuálisan nem aktuális, konkrétan leszarom. Majd ha már végre alakul a gépsárkány, akkor ennek is utánanézek. Egyébként érezhető a különbség a kétféle 33 első futó között?
Mindkét nagyapám Béla volt (komolyan), mi mást tehetnék :)?
Mindkét nagyapám Béla volt (komolyan), mi mást tehetnék :)?
pb_26-06-2013 00:09:21 // 79030
Inkább mérd + a gátló xárát.
Mindig béláim hibáyába Sel, túltoltuk.DDD
Mindig béláim hibáyába Sel, túltoltuk.DDD
pb_26-06-2013 00:07:16 // 79029
Ami késik, nem múlik, vate.DDD
pb_26-06-2013 00:06:00 // 79028
kesa25-06-2013 23:49:28 // 79027
Akkor még az is lehet, hogy olyan is van.
Mert van eltéve egy kocka 33 futóműve, plusz van egy garnitúra vadi új lengéscsillapító 33-ba. Ezek alapján ez utóbbit kell csak alaposan megnézni, hogy melyik fajta.
Jól értem, vagy túl toltam a párlatot?
Mert van eltéve egy kocka 33 futóműve, plusz van egy garnitúra vadi új lengéscsillapító 33-ba. Ezek alapján ez utóbbit kell csak alaposan megnézni, hogy melyik fajta.
Jól értem, vagy túl toltam a párlatot?
G-Burt25-06-2013 23:41:02 // 79026
tiszta szerencse, h rólam nincs ilyen :D
G-Burt25-06-2013 23:39:29 // 79025
na azért ezt elraktam a későbbi ínséges időkre:D
pb_25-06-2013 23:24:10 // 79024
Yah.)
TSak a gólyaláb.
TSak a gólyaláb.
kesa25-06-2013 23:17:59 // 79023
Szóval tornyonként 2 csapágya van?
Csak a teleszkóp és csatolt részei térnek el, vagy a lengőkarok és kerékagyak is másak?
Csak a teleszkóp és csatolt részei térnek el, vagy a lengőkarok és kerékagyak is másak?
pb_25-06-2013 23:02:41 // 79022
Nem bay ötletnek yó volt.)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
495
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?