Forum >> Alfasud-33

G-Burt18-02-2014 23:48:00 // 79521
Egyes boltokban annyi van belőle, h el is adnak belőle :D
pb_18-02-2014 21:44:00 // 79520
Perxe, hogy röhögtem.D 1 moxquitón, xombaton.DD
"Nem idul, nem indul."
pb_18-02-2014 21:41:56 // 79519
Inkább ilyet kéne TSinálni:

G-Burt18-02-2014 14:45:06 // 79518
pedig rohog a ven denever :D
TDI7518-02-2014 14:08:20 // 79517
A fordulatxámmérőt. Konkrétan beforrasztottam az izzó foglalatába a ledet., és betettem a ledekkel sorba egy kb. 300 ohmos ellenállást áramkorlátozónak. A ledel 1 wattosak hivatalosan, de így csak valami 1/8-ad powerrel mennek.
pb_17-02-2014 21:13:29 // 79516
A kmórát, vagy a fordxámmérőt kell nézni?)))
Az izzó foglalatot is felhaxnáltad?
Bendzsi3317-02-2014 19:37:56 // 79515
Naggyon zsír, én pirosra varázsoltam át az enyémet, igaz az nem ledes. :)
TDI7517-02-2014 09:54:43 // 79514
Ehune a megújult ledes háttérvilágításom.

Mostmár csak a fényerőt kell beállítanom.
TDI7513-02-2014 12:42:37 // 79513
Szia!
Nézzed meg hogy van-e kompresszió a kérdéses hengerekben.
Ha a befecskendezés működik, és van kompresszió, akkor csak a gyújtási sorrend lehet elkefélve. Ja még valami. Ha az ecu nem kapja meg a motorhőfok jeladó jelét, akkor nem indul be. Látszólag köpköd valami az injektoron, de az kevés.
Én nem is annyira régen nyaltam be egy ilyen hibát. (nem dugtam rá a csatit a hőmérsékleti jeladóra) Csak kb. négy napot szívtam vele mire rájöttem hogy mi a baja.

PB. - Nem ér röhögni -!

Szóval ha minden okés akkor én a gyújtási sorrendet nézném végig legelőször.
pb_12-02-2014 16:03:03 // 79512
TSak 1 henger, vate.))
pb_12-02-2014 16:02:36 // 79511
Gyúytási sorrend.
G-Burt12-02-2014 14:42:14 // 79510
hogy erted, h csak az egyes henger megy?
D-3112-02-2014 14:00:11 // 79509
D-31 sürgös lenne a dolog!!!!
D-3112-02-2014 13:58:51 // 79508
Van egy 33 ie.17 boxerom 95kw-os.
A problémám az,hogy csak 1-henger megy cseréltem gyertyát-kábelt-fedelet-rotort kint a gyertyák leadják szikrát az injektorok jol dolgoznak.Milehet a probléma merre induljak továb a javitásban.Felénk a szerelök nem merik vállalni ezért kérek segitséget az ALFÁS-családtol.
Kösönöm ha valaki tudna segiteni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)12-02-2014 13:08:26 // 79507
Az a baj, b+, hogy nagy okosan az ülés-és kárpithalmok alá tettem a klímát és a tartalék alkatrészeket is... Ráadásul a ködlámpa és a klímabeszerzés közül egyiknél sem emlékszem biztosan , hogy volt-e (elhoztam-e) a relét is.... Úgyhogy a bizonytalanra nem rendezem át a pincét, a fűtésboxé elvileg pont olyan és még a biztosíték is egyezik (30A).
pb_12-02-2014 00:13:08 // 79506
Ya és az öxxkeréké nem yó, mert peros, emez + ződ.DD
pb_12-02-2014 00:12:02 // 79505
Akkor tedd át az Lablakét, az xegény Mbereknek is van.D
pb_12-02-2014 00:04:29 // 79504
Lehet azért rontani.) A fényvezetőnél van a gond. A fekete karimátis beletetted?

A 2 kapTSpló full más ne keverd őket.

Akármilyen yó, de igen a gyárin van bizt is. Ezek yava xar, főleg ilyen áron.

NinTS köze hozzá.
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-02-2014 23:46:20 // 79503
Illetve mintha a műszerfal alatt valahol szintén lenne egy minden típusban- vagyis nekem is - szerelt biztosítékos relé...
(tudom,a tehetősebbeknek elég az összekerék vagy a klíma reléjét áttenni - de hát "szegény ember vizel és főz!" :-p)
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-02-2014 23:43:15 // 79502
Akárhogy agyalok, nem nagyon találok elrontási pontot :-p. Az aljzat gyári, a lábak adottak, magában a kapcsolóban sok mindent nem lehet félreszerelni... Mondjuk mintha az a fényvezető másfajta lenne, viszont tuttira 100%-os - pont azért tettem bele....

Amúgy ha nem tévedek, pont mintha ebből a nyomógombból lenne az, hogy az egyik - ez van beszerelve - izzós ,de a másik LED-es... Holnap kipróbálom azzal...

Az akármilyen relé OK, van is egy tartalék. ( utángyártott kürthöz), Annyi, hogy az eredeti relé a biztosítékfoglalat is egyben...Remélem nem lesz gond...:-p Amúgy ez a relé nem vehető sima autósboltban is?
http://webaruhaz.fervill.hu/cikk/104663-12v-os-4-labas-rele-15a-es-biztositekkal.html

Még annyi, hogy a vészvillogókapcsoló egyenlőre nincs a helyén. Elvileg semmi köze hozzá, de ki tudja? :-p
pb_11-02-2014 22:34:57 // 79501
Akad.D
G-Burt11-02-2014 22:06:36 // 79500
Van pár apró anomália a kapcsolási rajzokban :D
pb_11-02-2014 22:05:56 // 79499
Akár, de ez inkább másra utaló hibayelenség.
pb_11-02-2014 22:05:00 // 79498
Annak a lába xokott Légni, aztán törik, mint a ropi.) Ledesíteni kell, azt yónapot.))
G-Burt11-02-2014 20:45:57 // 79497
vagy csak simán rosszul van bekötve :)
TDI7511-02-2014 16:22:40 // 79496
Vagy szétégett benne az a kis műanyag fényvezető rudacska. Nekem már volt dolgom ezzel a jelenséggel.
pb_11-02-2014 08:45:11 // 79495
Bármilyen relével ki tudod próbálni. Roxxul raktad öxxe a kapTSolót.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-02-2014 21:49:34 // 79494
kimaradt:
ha a ködlámpakapcsoló KIKAPCSOLT állapotában...
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-02-2014 21:48:01 // 79493
Sz'al úgy van, hogy ugye viszonyítási alapnak ott van a hátsó ablakfűtés mellette,

annál gyújtás ráadásra világít a piktogram (a tábla) , ha benyomom a kapcsolót , kattanik a relé és ég a narancs színű (ledszerű) lámpa. (Gondolom fűt is, csak 17 fokos garázsban ez nem nagyon derül ki, világításkapcsolásra elvileg nem reagál - mivel nincs is logikailag köze hozzá, fűtheted az ablakot a világítás bármely állapotában)

na a ködlámpa nekem elő van készítve, csak rá kell dugni a lámpákat a csatikra a motortérben. A relé foglalata is megvan, be is van kötve, de nincs (nem találom?) a relét. Kapcsoló bevezetékelve.

Minden közül csak a kapcsolót kötöttem be és az van, hogy gyújtásra se a piktogramos tábla, se a viszajelző lámpa nem ég, viszont a lámpának már a helyzetjelző (!) állásában a tábla és a visszajelző is kigyullad akkor is, ha a ködlámpakapcsoló állásban van. A ködlámpakapcsolót benyomva és/vagy a világítást tompítottra felkapcsolva nincs változás :-p

(Remélem a relé és a ködlámpák beépítésével helyreáll a világbéke :-p)
pb_10-02-2014 21:22:29 // 79492
A kis lámpa alatt a zöld vixxayelző fényt érted(nem a piktogram háttérvilágítására gondolok)?
Vezetékeket, relét, foglalatot, TSatlakozókat.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-02-2014 18:42:43 // 79491
Napi Kardinális Kérdés: :-)

ELSŐ KÖDLÁMPÁSOK FIGYELEM!

A balos kapcsolósor véglegesítéséhez beépítettem a még csak dobozban fetrengő ködlámpa kapcsolóját. Remélem az, hogy a piktogrammal együtt a kis lámpa a fényszóró felkapcsolása után a ködlámpa-kapcsoló állásától függetlenül világít , csak azért van, mert nincs sem a ködlámpa, sem a relé csatlakoztatva.

ERRŐL A KÖDLÁMPARELÉRŐL KÉNE INFÓ!!! (elvileg anno a bontott szetthez adtak , de legalább látnom kéne, hogy mit keressek! :-)

Köszi
Dekka06-02-2014 14:07:08 // 79490
okés, megnézem majd és igyekszem nem eltőrni a sárfogó bigyókat neked :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-02-2014 13:40:28 // 79489
Milyen eszetek van! :-) Amúgy logikus.... Meg praktikus is, adott ugyanis 4 db kapcsoló (első ködlámpa-beépítés még most nem lesz, - ahhoz is kell még tényleg némi bontott ez-az - de a kapcsolót beszerelem) de csak 3 ép fényvezetőm van. Akkor a kérdés meg is oldva... :-)

Köszi, most egyenlőre ennyi...
pb_06-02-2014 13:23:26 // 79488
Tsak a 2 nem ugyanolyan.
pb_06-02-2014 13:21:50 // 79487
Mert az izzó kevésbé bírya villogást.
TDI7506-02-2014 12:11:59 // 79486
Amiben van ellenállás, abban egy LED dióda is van. Elvileg azokban nincs is szükség arra a fényvezető műanyagra.

Készült belőlük ledes is és izzólámpás is.
izzós

ledes
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-02-2014 10:14:40 // 79485
Napi Kardinális Kérdés rovatunk:

A hétvégi turi szerzeményeivel bővítve , illetve új izzókkal elkezdtem a műszerfali kapcsolók véglegesítését a két szettet vegyítve.

A kapcsolókból van aminek letörtem a fülét, az izzók mind kiégve, az izzóra menő fényvezetőim elérve-széttörve - szóvel úgy kell összelegózni a kapcsolósort.

KÉRDÉS: miért van egyes kapcsolók NYOMÓGOMBJÁBAN ellenállás?

Először házilagosnak hittem, de a vészvillogók közül mindkettő ilyen, Viszont a sima, azonos lábkiosztású kapcsolóból (ablakfűtés, hátsó és első ködlámpa) valamelyik ködlámpa kapcsolójából van "ellenállásos gombú", meg anélküli is és mintha a kapcsoló cikkszámok sem egyeznének....
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-02-2014 10:05:55 // 79484
Ha veszed le egyben a bakkal a lököst - máshogy nem is lehet - akkor majd visszatérünk rá! :-)
Dekka04-02-2014 08:25:38 // 79483
én még mindig nemtudom melyik a nevezett alkatrész,valszeg csak akkor derul k iha mar elkezdtuk bontani azt a fost
pb_03-02-2014 23:03:27 // 79482
Yah ez sem az, de már tudom mire gondolx.))) Azt nem kizárt, hogy TSak lökössel 1ütt kapx mayd.
pb_03-02-2014 23:01:25 // 79481
Inkább nem kommentálom.D
pb_03-02-2014 23:00:33 // 79480
Ok.) Azt méret alapyán 1 sima laposvasból levágod, fúrx bele 1 8as menetet, és mehet a kédba horganyozódni.)
G-Burt03-02-2014 22:22:18 // 79479
2szer büntették meg egy hétvége alatt :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-02-2014 22:22:08 // 79478
Most ezt nem teljesen értem....Nem a képen látható , belülre, a csomagtartóba eső részen van az, amit keresek! (Tudom, itt a padlólemezhez van fogatva 4 csavarral egy fejjel lefele "U" profilú elem, ennek a belsejébe csúszik bele a bak szára és a két csavarnak van 1-1 lemezbölcsős kocka-anyája. DE NEM AZ KELL!)

Amit keresek, az a kasztnin kívülre esik, ahol a bak homloklemezéhez hozzácsavarozod magát alökhárítót.
pb_03-02-2014 22:09:23 // 79477
Úyyal yobban yárx.
pb_03-02-2014 22:07:14 // 79476
ne oxd az exet, nem áll yól.D Különben is, xombat Ste kellett volna így Lőadnod magad.))
Atttis03-02-2014 21:51:52 // 79474
Valakinek olyan főfékhengere, és kuplung főhengere amely már neki nem kell esetleg?? olcsó pénért vevő lennék rá a sárga Sprintbe, mert kib*szottul összevannak rohadva benne.
Zolika15503-02-2014 21:44:12 // 79473
talán ha 1 kicsit haladnál a korral, akkor lehetne neked is.. nem kell oda se kép, se lakhely se semmi... egy tök anonym fiókot is létre hozhatsz .. és legalább tudnánk 3x annyit ökörködni.. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-02-2014 21:41:39 // 79472
Most, hogy mondod, lehet.... Mindegy, egyről beszélünk, úgyhogy oan kéne...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.