Helyzetyelző.
Sőt akad még 1 TSavar a történetben.) A gyárilag mind2 ködössel xerelt modelleken, TSak akkor világít a hátsó, ha az 1. be van kapTSolva. Túl mixtifikálod ezeket az Lektromos dolgokat, kmóra, ködös.)
Forum >> Alfasud-33
pb_19-03-2014 11:28:36 // 79621
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-03-2014 11:00:52 // 79620
Én meg úgy tudtam, hogy ködlámpa+CSAK a helyzetjelző - főleg elöl - nem engedélyezett, akik ezzel "menőznek" , az szabálytalan és utólag van átkötve.
Nagyjából jól írod, de ahogy mondtam (talán nappal a kocsiba beülve nem veszed észre és/vagy ahogy a legtöbbünknek, 20 év alatt kiégett az izzó) a hátsó ablakfűtés és a vészvillogó kapcsolója már a gyújtás ráadására is világít ,mármint a közepén a kis fűtőszál-elakadásjelző jelképre gondolok.
Nagyjából jól írod, de ahogy mondtam (talán nappal a kocsiba beülve nem veszed észre és/vagy ahogy a legtöbbünknek, 20 év alatt kiégett az izzó) a hátsó ablakfűtés és a vészvillogó kapcsolója már a gyújtás ráadására is világít ,mármint a közepén a kis fűtőszál-elakadásjelző jelképre gondolok.
G-Burt19-03-2014 09:59:15 // 79619
Az első és a hátsó ködlámpák helyzetjelzővel együtt világítanak csak, elvileg az összes világítás, ami a műszerfalon van (óraegység, középkonzol, kapcsolók) a helyzetjelzőre vannak kötve.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-03-2014 09:08:37 // 79618
Kardinális Kérdés N+1:
Az első ködlámpák működése nem csak annak a feltétele, hogy a fényszóró minimum tompítotton legyen?
Ugyanis "korunk égető kérdései" közül egy újabb látszik megoldódni, konkrétan a műszerfalkapcsolók problematikája. Most már megértettem és meg is oldottam a led/lámpa és a hozzá való kapcsolók párosítását, mi több működik is.
Ugye kétféleképpen megy a dolog:
A vészvillogó és az ablakfűtés kapcsolója már a gyújtás ráadására világít piktogram szinten. (Az előbbi - mivel a led alapfényt nem ad - csak ha külön izzó és a ledes kapcsolóhoz való fényterelő (a LED-esben pont nem kell terelni , inkább diffúzor a szerepe) van benne.
A ködlámpák kapcsolóinak piktogramjai viszont csak a világatás felkapcsolásakor gyulladnak ki, méghozzá asszimetrikusan: a hátsó csak a tompítottnál , az első ködlámpa kapcsolójánál viszont már helyzetjelzőre is!
És nem csak a kapcsolóvilágítás + a kapcsoló visszajelző lámpája, hanem maga a ködlámpa is*.
*hátsó ködlámpa az gyári, annak a reléje nem annyira jól beazonosítható, de tény, hogy csak tompítottnál világít maga a hátsó ködlámpa. Előre még csak a kapcsoló és átmenetileg a fűtés megegyező (5 lábú/biztosítós - sima 4 lábú alaprelével nem megy!) reléje van bekötve, maga a lámpa nem, viszont a relé egyértelműen már helyzetjelzőnél is kapcsol...
Az első ködlámpák működése nem csak annak a feltétele, hogy a fényszóró minimum tompítotton legyen?
Ugyanis "korunk égető kérdései" közül egy újabb látszik megoldódni, konkrétan a műszerfalkapcsolók problematikája. Most már megértettem és meg is oldottam a led/lámpa és a hozzá való kapcsolók párosítását, mi több működik is.
Ugye kétféleképpen megy a dolog:
A vészvillogó és az ablakfűtés kapcsolója már a gyújtás ráadására világít piktogram szinten. (Az előbbi - mivel a led alapfényt nem ad - csak ha külön izzó és a ledes kapcsolóhoz való fényterelő (a LED-esben pont nem kell terelni , inkább diffúzor a szerepe) van benne.
A ködlámpák kapcsolóinak piktogramjai viszont csak a világatás felkapcsolásakor gyulladnak ki, méghozzá asszimetrikusan: a hátsó csak a tompítottnál , az első ködlámpa kapcsolójánál viszont már helyzetjelzőre is!
És nem csak a kapcsolóvilágítás + a kapcsoló visszajelző lámpája, hanem maga a ködlámpa is*.
*hátsó ködlámpa az gyári, annak a reléje nem annyira jól beazonosítható, de tény, hogy csak tompítottnál világít maga a hátsó ködlámpa. Előre még csak a kapcsoló és átmenetileg a fűtés megegyező (5 lábú/biztosítós - sima 4 lábú alaprelével nem megy!) reléje van bekötve, maga a lámpa nem, viszont a relé egyértelműen már helyzetjelzőnél is kapcsol...
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-03-2014 09:54:56 // 79617
Ja, valami kimaradt az állíthatóságról: a mechanikánál, a számlap alatt valami olyasmit láttam, mintha a mutató tengelyén lenne egy röpsúly-szerű állító-megoldás, egy , a mutatóval ellenkező irányba túlnyúló kis csonkra egy szemmel láthatóan a mutató irányában ide-oda csúsztatható kis ellensúly van rakva. Nagyon úgy néz ki, hogy valamit állít :-p
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-03-2014 09:47:03 // 79616
"Tebenned bíztam eleitől fogva" ;-) Nekem bőven belefér, ezen a héten már nem múlik ...A megoldjuk alatt nagyjából mit értesz, hogy van ebből a mutterből, csak ki kell operálni? Mintha azt mondtad volna korábban... (Most így az ment a fejemben, hogy egy lökhárítót bármikor hozzáférhető, aztán felidéztem az én "pince-rendjeim" egyikét és hát volt olyan, hogy 10 m2-en sem tudtam , hogy hol a lökös :-p
Amúgy adott esetben óra is lenne Neked eladó? (Mondjuk az is érdekes mutavány lenne, mert ha szeretném a valós futást beállítani vagy nekiállok tekerni (megkockáztatva a börtönt :-p) vagy megpróbálom a donor órát beletenni , de ott megint fennáll az elcsesződés veszélye....(Valamiért frusztrálna, hogy nem a valóságot mutatja :-p)
Sört mindenképpen veszek (ha nem szólsz akkor is :-p) és én is pont erre jutottam péntek (mentem újabb 300 m-t a parkolóban) óta, ti. hogy mire akadna donÓra , addig időben -mindenben is belefér, hogy még egyszer kiszedem és jobban megnézem. Legutóbbi szerelésnél a mechanikáról szemre azt mondtam , hogy végülis akár jó is lehet, nem látszott rajta semmi....Hát nem lett...Viszont régen, akítv korában csinált szerintem inkább elektromos jellegű hülyeséget , volt, hogy ide-oda verdesett a mutató...Igazából én műszeri mikro-áramkörtől tartok. A jó próba az lenne, ha a mutatóra való vezetéken át MEGFELELŐ erősséggel direktbe meg tudnám kínálni a mechanikus részt, csak pont az áramkör (Ic meg minden) alapján nem hinném , hogy R=U/I alapján kéne kiszámolni a vezérlőáramot :-p
OK, lökös-ügyben majd "megfogom a szavad", jó pihenést , addig én elfoglalalom magam, mert a "vándorhegesztőm" még nem ért vissza a szerinte dunántúli (valójában Szibéria?!) alkalmi melójából.
Amúgy adott esetben óra is lenne Neked eladó? (Mondjuk az is érdekes mutavány lenne, mert ha szeretném a valós futást beállítani vagy nekiállok tekerni (megkockáztatva a börtönt :-p) vagy megpróbálom a donor órát beletenni , de ott megint fennáll az elcsesződés veszélye....(Valamiért frusztrálna, hogy nem a valóságot mutatja :-p)
Sört mindenképpen veszek (ha nem szólsz akkor is :-p) és én is pont erre jutottam péntek (mentem újabb 300 m-t a parkolóban) óta, ti. hogy mire akadna donÓra , addig időben -mindenben is belefér, hogy még egyszer kiszedem és jobban megnézem. Legutóbbi szerelésnél a mechanikáról szemre azt mondtam , hogy végülis akár jó is lehet, nem látszott rajta semmi....Hát nem lett...Viszont régen, akítv korában csinált szerintem inkább elektromos jellegű hülyeséget , volt, hogy ide-oda verdesett a mutató...Igazából én műszeri mikro-áramkörtől tartok. A jó próba az lenne, ha a mutatóra való vezetéken át MEGFELELŐ erősséggel direktbe meg tudnám kínálni a mechanikus részt, csak pont az áramkör (Ic meg minden) alapján nem hinném , hogy R=U/I alapján kéne kiszámolni a vezérlőáramot :-p
OK, lökös-ügyben majd "megfogom a szavad", jó pihenést , addig én elfoglalalom magam, mert a "vándorhegesztőm" még nem ért vissza a szerinte dunántúli (valójában Szibéria?!) alkalmi melójából.
TDI7516-03-2014 07:23:37 // 79615
Ha a számláló megy akkor valszeg a mutató levételével és vissza tételével sérülhetett valami. A jó ír az hogy legalább működik az óracsoport. Szerintem vegyél egy sört ülj le egy asztalhoz és vizsgáld át az óracsoport mechanikáját. A kalibrálást majd kitaláljuk.
Más: A jövő héten elmegyek egy kicsit wellnessezni (rámszóltak a melóhelyemen hogy ha nem veszem ki a tavalyi szabikat akkor elbukom). de utána megoldjuk neked azt a csavarkérdést. Én tegnap körmös-kulcsot csináltam a hátsó difi szétszedéséhez. Hát nem kicsi szívás volt, de működött.
Más: A jövő héten elmegyek egy kicsit wellnessezni (rámszóltak a melóhelyemen hogy ha nem veszem ki a tavalyi szabikat akkor elbukom). de utána megoldjuk neked azt a csavarkérdést. Én tegnap körmös-kulcsot csináltam a hátsó difi szétszedéséhez. Hát nem kicsi szívás volt, de működött.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2014 16:01:31 // 79614
Gyere el ma este 8-ra a miskolci Sörházba és megtudod... Komolyra fordítva: én sem tudom, lehet, hogy az emléksörözésen megtudom. Középkorú volt, így utólag mintha mostanában említette volna valaki, hogy betegeskedett... :-(
Vótam próbameneten. Kilóméterszámláló megy, óra nem :-(
Vótam próbameneten. Kilóméterszámláló megy, óra nem :-(
pb_14-03-2014 14:43:59 // 79613
Mi történt vele?
pb_14-03-2014 14:42:17 // 79612
Semmi különleges ninTS ezen.) Az lenne a különleges, ha nem így lenne.) Te is tudod, az van Lvégezve, amit magad Tsinálx.
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2014 13:17:32 // 79611
Nekem ezzel anno viszonylag szerencsém volt , a 4 kasznin lévő pontból egyedül a jobb felső volt ilyen, flexxel jött le. Pont úgy vágtam, hogy a szilent belső gyűrűjét is kicsit érintette, vagyis egy síkban vágtam a csavarral. Úgy össze volt rohadva a szilentmag meg a csavar, hogy így egy síkban elmetszve egy homogén tömör anyagnak látszott :-p
MÁS: Nincs még híred a hátsólökös anyájáról??? Tudod, amiből EGY DARAB kellene ahhoz, hogy az utolsó adag is lehorganyozódjék!
Nemrég feltettem egy képmontázst , hogy melyikről beszélek, de ha kell elküldöm neked és/vagy beteszem még ötször, csak valahonnan kerüljön már elő....
Helyi bontó kapufa, aki tippet adott volna itt-ott elfekvő bontásravaló 33-ról, az múlt héten meghalt :-( Tényleg nem tudom, már hova az anyámba menjek :-(
MÁS: Nincs még híred a hátsólökös anyájáról??? Tudod, amiből EGY DARAB kellene ahhoz, hogy az utolsó adag is lehorganyozódjék!
Nemrég feltettem egy képmontázst , hogy melyikről beszélek, de ha kell elküldöm neked és/vagy beteszem még ötször, csak valahonnan kerüljön már elő....
Helyi bontó kapufa, aki tippet adott volna itt-ott elfekvő bontásravaló 33-ról, az múlt héten meghalt :-( Tényleg nem tudom, már hova az anyámba menjek :-(
TDI7514-03-2014 08:19:55 // 79610
TDI7514-03-2014 06:43:16 // 79609
Elrettentés képen. Egy frissen lakatolt és alvázvédőzött autó küszöbje.
A hátsó futómű is fel lett újítva (szerintem csak akarták).
Volt a bal oldalon egy szilent amibe annyira belerohadt a csavar, hogy még kalapáccsal sem jött ki, cserébe a szilentről leszakadt a belső persely. Le kellett vágni a csavart.
Ehune a képek.
A hátsó futómű is fel lett újítva (szerintem csak akarták).
Volt a bal oldalon egy szilent amibe annyira belerohadt a csavar, hogy még kalapáccsal sem jött ki, cserébe a szilentről leszakadt a belső persely. Le kellett vágni a csavart.
Ehune a képek.
Atttis10-03-2014 19:41:31 // 79608
Bocsi benéztem tényleg nem annyi van benne hanem 106ezer
Atttis10-03-2014 19:39:40 // 79607
Azért ha kinagyítva megnézzük a képeket, én nem hinném hogy abban az autóban tényleg 5000km lenne....
pb_10-03-2014 15:46:59 // 79606
Az Ladót valóxínűleg +sütötte a nap.))) A vevő + valami dúsgazdag gyűytő lehet.)
127_sud10-03-2014 14:07:45 // 79605
Igen érdekes lehet az eladó, de egy vevő adott volna érte 13000 EUR-t ez az igazán durva!
pb_10-03-2014 13:19:50 // 79604
Kemény, de kiTSit túlzásokba Sett az Ladó.)
127_sud10-03-2014 08:41:21 // 79603
Ja és úgy látom nem is jött létre a tranzakció mert ennyit adtak volna érte de az eladó még többre gondolt!
127_sud09-03-2014 19:14:54 // 79602
Nem hittem volna, hogy ilyen áron vesznek meg valaha egy Alfasud-ot! Ok, nagyon szép megkímélt a gép de akkor is ez elég tisztességes ár, azért ez 4 millió Ft!!!
Alfasud Ti QV
Alfasud Ti QV
pb_09-03-2014 00:00:12 // 79601
"de inkább keress 1 másik óra1séget")
+ azt a xámlálós dolgot is felül kéne vizsgálni. 100%ban + kéne róla győződni.
+ azt a xámlálós dolgot is felül kéne vizsgálni. 100%ban + kéne róla győződni.
kesa08-03-2014 18:02:22 // 79600
Hagyd így, nagyon zorall :)!
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-03-2014 14:24:22 // 79599
Hát kb. feladom, szerintem egy (működő) óra-egység WANTED!
(gyk.: ha valakinek van eladó, írjon az üzenőfalamra)
Jeladót vezetékestül véglegesítettem (rögzítés) , ellenállása vezetékmozogtatásra sem változik csak minimálisan - jónak minősítve!
Viszont jeladó inkább aktív, mivel verda megemel, kerék forgat és...:
-a jeladó vezetékében (óra-egység kompletten kiszerelve, de gyújtás ráadva) sem feszültség, sem áramerősség nem mérhető
-ellenben az órát betéve, csatlakoztatva a számláló megy , a mutató viszont nem mozog :-(
(gyk.: ha valakinek van eladó, írjon az üzenőfalamra)
Jeladót vezetékestül véglegesítettem (rögzítés) , ellenállása vezetékmozogtatásra sem változik csak minimálisan - jónak minősítve!
Viszont jeladó inkább aktív, mivel verda megemel, kerék forgat és...:
-a jeladó vezetékében (óra-egység kompletten kiszerelve, de gyújtás ráadva) sem feszültség, sem áramerősség nem mérhető
-ellenben az órát betéve, csatlakoztatva a számláló megy , a mutató viszont nem mozog :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-03-2014 22:54:19 // 79598
Én is ezt mondom! A motor kap jelet, forgatja a számlálót az előzmények szerint - de azért újra kiszereltem és kézzel is ellenőriztem NEKED! :-)
A kérdés, hogy a mutató mér-e? Elvileg az egy másik szerkezet , egy gyűrűszerű vasmagon csúszkáló tekercs - elromolhat a számlálótól függetlenül. És valóban elég finom szerkezet (kvázi nem zárható ki a tengelynél való matatással előidézett elkúródása) de a nem-mérés nem egyértelműen a mutatóleszedés után állt elő, illetve amennyire meg tudtam állapítani, szaxerű le-és felrakás történt.....
A kérdés, hogy a mutató mér-e? Elvileg az egy másik szerkezet , egy gyűrűszerű vasmagon csúszkáló tekercs - elromolhat a számlálótól függetlenül. És valóban elég finom szerkezet (kvázi nem zárható ki a tengelynél való matatással előidézett elkúródása) de a nem-mérés nem egyértelműen a mutatóleszedés után állt elő, illetve amennyire meg tudtam állapítani, szaxerű le-és felrakás történt.....
pb_06-03-2014 21:53:03 // 79597
Kérdeztél, válaxoltam.) Attól, hogy benne van 2,5km, még nem feltétlenül műxik a mutató. Ha yól rémlik valami mutató levétel is volt, miután már nem mért.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-03-2014 16:26:46 // 79596
na, de jó vagy :-)....Kimértem minden vezetéket, azok jók, már visszatettem a helyére, amikor írtál... Kiszedtem újra és megnéztem: természetesen forgatja, különben nem érte volna el a 2,5 km se... :-)
pb_06-03-2014 14:19:38 // 79595
Dehogy nem.) Kézzel nézd +.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-03-2014 13:41:54 // 79594
most így az asztalomon sehogy, de nyilván valahogy beletekerődött 2,5 km (ami reális , sőt, még csodálkoztam is, hogy ennyit gurultam a parkolóban...)
pb_06-03-2014 12:43:40 // 79593
A motor tengelye forog?
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-03-2014 11:14:39 // 79592
Már kivettem az órát, és már kézbevételkor feltűnt, hogy a napi számláló - amit az óra-egység kitakarításakor lenulláztam - kemény 2,5 km -t :-) mutat . Azt ugye szintén a jeladó vezérelte villanymotorka hajtja, tehát a jel eljut az órába és a számláló-elektromechanika is jó....
Így szemre vezetékek, tekercs, minden rendben a mutatót mozgató elektromechanizmusnál - lehet ott valamit mérni műszerrel, vagy ez a mutatós része az órának úgy meghalhat, hogy semmi módon nem különböztethető meg a tökéletesen működőtől?????
Így szemre vezetékek, tekercs, minden rendben a mutatót mozgató elektromechanizmusnál - lehet ott valamit mérni műszerrel, vagy ez a mutatós része az órának úgy meghalhat, hogy semmi módon nem különböztethető meg a tökéletesen működőtől?????
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-03-2014 15:40:05 // 79591
Szia!
Igen, erről gazsuláltam! Csak a félreértés elkerülése végett: a képen a HÁTSÓ lökhárító látható kiszerelve, és "belülről", azaz a csomagtartó felől nézve.
Mit jelent pontosan, hogy cifrábban néz ki? Hogy amúgy egyezik, csak össze van rohadva a csavarral ?
Bármilyen, nem hiányosra rozsdált , rozsdamaratással-horganyzással menthető állapotú érdekel.
Igen, erről gazsuláltam! Csak a félreértés elkerülése végett: a képen a HÁTSÓ lökhárító látható kiszerelve, és "belülről", azaz a csomagtartó felől nézve.
Mit jelent pontosan, hogy cifrábban néz ki? Hogy amúgy egyezik, csak össze van rohadva a csavarral ?
Bármilyen, nem hiányosra rozsdált , rozsdamaratással-horganyzással menthető állapotú érdekel.
TDI7504-03-2014 15:16:32 // 79590
Ez az az anya amiről beszéltél nekem?
Sajna az enyém sokkal cifrábban néz ki Gyakorlatilag beletörik a csavar ha megtekerem.
Visszatérve a sebességmérő jeladóhoz.
Megmértem. Kb. 3 vagy 4 ohm az egész.
Sajnos a jeladó az passzív. Ellenben a 75-ös jeladójával. Amit te feszkót mértél rajta, az valószínűleg csak egy leválasztó kondenzátor töltöttsége volt.
Ezzel annak idején én is szívtam vagy egy hetet.
Sajna az enyém sokkal cifrábban néz ki Gyakorlatilag beletörik a csavar ha megtekerem.
Visszatérve a sebességmérő jeladóhoz.
Megmértem. Kb. 3 vagy 4 ohm az egész.
Sajnos a jeladó az passzív. Ellenben a 75-ös jeladójával. Amit te feszkót mértél rajta, az valószínűleg csak egy leválasztó kondenzátor töltöttsége volt.
Ezzel annak idején én is szívtam vagy egy hetet.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-03-2014 08:19:44 // 79589
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-03-2014 07:26:23 // 79588
Atttis03-03-2014 22:21:43 // 79587
Nekem nem ilyen gondja van :O 4000 nél és feljebb jól mutat, alatta csal 300-350-et felfele. tehát alapjárat 1100, 850 helyett.
Atttis03-03-2014 22:19:24 // 79586
Nekem most végre sikerült belerakni a nevezett gyűrűt a helyére nem kis szopással de sikerült :) Most már nem fog kiugrálni a spirálom a helyéről :)
kesa02-03-2014 23:08:01 // 79584
azt hiszem ezt kicsit túltárgyaltuk
pb_02-03-2014 23:03:33 // 79583
Nem kell az bele, 1ébként omega gyűrű.)
kesa02-03-2014 19:47:39 // 79582
jaaaaaa, hogy seeger-gyűrű :D!
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-03-2014 19:08:10 // 79581
Nem hinném, hogy a gyűrű hiányától nem mérne....Elég passzosan van a jeladó a váltó likában, használat közben még éri az a jóféle olajos por , nagyon bakkecskézni kell ahhoz, hogy kijöjjön. (nem olyan, mint mondjuk a kupplung-munkahenger, amit ha nem biztosítasz le, akkor saját magát tolja ki a helyéről működés közben :-p)
Amúgy ez ilyen nagyon vékony (1,5 mm/oldal) négyszögacélból van, nem t'om ez van-e sima boltban , még csak hasonlót (lapos, lemezszerűből készültet )láttam.
Amúgy ez ilyen nagyon vékony (1,5 mm/oldal) négyszögacélból van, nem t'om ez van-e sima boltban , még csak hasonlót (lapos, lemezszerűből készültet )láttam.
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-03-2014 18:56:26 // 79580
Az állításnál azért vigyázni kell, mert a mutatót eltekerni csak az elektromechanika lefogásával lehet, azt meg ultraóvatosan kell és lehet lefogni.
kesa02-03-2014 17:41:34 // 79579
szerintem az én kocsimból hiányzik ez a "siegheil-gyűrű", azé' nem megy. Vagy kiesett valahol, vagy Giovanni be sem rakta. Hol lehet ilyet kapni?
XD
XD
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-02-2014 22:58:07 // 79578
Állítani nagyon 1xűen lehet, a mutatót elfodítod a tengelyen...Inkább az a nehéz kérdés, hogy hogy állapítod meg a pontos értéket? Nyilván van külső fordszámmérő, azzal az igazi...Én elég primitív módszert alkalmaztam: amikor leállítottam a motort, mindig 1200-as értékre esett vissza a mutató. Az alaphelyzeti tüske 500 rpm-nél van , ezért 700-at visszaállítottam rajta.
Atttis28-02-2014 22:44:41 // 79577
Nekem is siet a fordulatszámmérőm, hogy lehet azon állítani?
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-02-2014 11:10:55 // 79576
Mindig ezek a rébuszok... Milyen sárga? Én a régi fehér vezetékeket szoktam elsőre/félhomályban sárgának nézni :-p
Én úgy mértem, hogy egyik érintkező a bal első torony egyik csavarjára - az valamiért tökéleTEST - a másikat az órán a nyák érintkezési pontjára , egyiken nem jön ki semmi az órából, a másikon van 6-7 Volt.
Én úgy mértem, hogy egyik érintkező a bal első torony egyik csavarjára - az valamiért tökéleTEST - a másikat az órán a nyák érintkezési pontjára , egyiken nem jön ki semmi az órából, a másikon van 6-7 Volt.
pb_28-02-2014 00:04:48 // 79575
Ott yelalakot kéne mérni inkább. Fehér test, piros yel. De leginkább a sárga mondya + a dolgokat.
Bontó?)
Bontó?)
G-Burt27-02-2014 23:31:45 // 79574
Seb a vezetéken, akksi melletti stekker, óraegység stekkere+30 centi kábel :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-02-2014 23:15:16 // 79573
Azt nem vágom, hol mértél Ahol a jeladó csatija rámegy az órára, ott - legalábbis úgy tudom - egyik vezetéken az óráról kifelé is jön feszültségjel. Gondolom, amelyiken mértem 6-7 V-ot, kérdés, hogy az így jó-e és nem 12V-nak kellene lennie?
keress 1 másik óra1séget. há" hun? :-)
keress 1 másik óra1séget. há" hun? :-)
pb_27-02-2014 22:50:04 // 79572
Sokkot kaptál, vagymivan?D
Az a xutyok AC.)
Az a xutyok AC.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?