Forum >> Alfasud-33
pb_04-06-2019 12:34:28 // 80721
Azért kell azon még bőven dolgozni/költeni rá a lent felsoroltakon kívül, hogy az napi haxnálatra alkalmas legyen.)
G-MANN🍀04-06-2019 10:38:14 // 80720
ja bocsánat, egy-egy hozzászólásnál lemaradt, hogy szerintem, mert hát mindannyian mások vagyunk és más tetszik, szerencsére :-)
G-MANN🍀04-06-2019 10:33:07 // 80719
Nekem tetszik, remélem a tulajdonos majd napi használatra életre kelti még, ha "nem is egy nagy durranás" :-)
pb_03-06-2019 22:24:23 // 80718
A töredékét nem érte.
pb_03-06-2019 22:23:30 // 80717
Az a bay, hogy néhányan TSöppet L vannak varázsolódva a dolgokat illetően.
pb_03-06-2019 22:20:47 // 80716
Index foglalat lehetett, de inkább típusidegen cucc. Ez a tippem.)
pb_03-06-2019 22:17:46 // 80715
Külsőleg biztos, hogy nem 1 nagy durranás.
G-MANN🍀03-06-2019 22:06:37 // 80714
Szilenteket cserélik, benzint, szűrőket, olajat, vezérlést. Álom ahogy jár a motorja, törve fényezve sem volt, belül mint egy új, egy polír és mehet.
Hakuna03-06-2019 18:55:53 // 80713
Egyetértek. 800-ért megkaptam volna, de az sem a tervezett keret. :) De legalább garázsban porosodott. Csak ugye ilyenkor egyből minden (is) cserés, vezérlés, szíjak, olajak, szűrők és máris ott az egymisi. Plusz ugye ha lenne egy ilyenem, melyik állna a garázsban? :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-06-2019 14:45:23 // 80712
hát nem tudom,...ilyen 15 év állás sztem többet árt mint használ a garázsbant tartás melletti kímélő, de rendszeres használathoz képest..
mindenesetre durva árak vannak, örülök,hogy bevásároltam 18 éve :-)
mindenesetre durva árak vannak, örülök,hogy bevásároltam 18 éve :-)
Hakuna03-06-2019 14:36:21 // 80711
Múltkor volt egy eladó 1 misiért, amin a fényezés is hibátlan volt. 69e km volt benne.
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-06-2019 14:32:27 // 80710
ÁdidiGaga (il hempescattore)03-06-2019 14:25:04 // 80709
T.Lacit (127sud) kérdezted? Én tőle vettem 2016-ban.
G-MANN🍀03-06-2019 10:36:27 // 80708
Hakuna03-06-2019 10:04:16 // 80707
Hátsódob fellelhetőségéről tud valaki informálni? Augusztusig kelleni fog.
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-05-2019 19:09:20 // 80706
jah, csak aszittem a kipu már kipipálva...viszont azt nem gondoltam volna hogy motorfékben ilyen durva rezonanciába kezd a "carozzeria" - tényleg olyan volt a dobbal érintkezve a hanghatás mint a világvége+azonnal széteső verda együttvéve :-p
bakokból az elsőt vizslattam a kuplungmeló közben - nem úgy nézett ki mint akinek megkottyan egy ilyen motorleengedés. A felső függesztőből van új de erre a mocira már nem szánom - amúgy nem rossz ami van és a kuplungozás közben kiszerelve pihengetett...Az oldalsó kitámasz volt aggasztó kinézetre de valójában az sem okozta- hiszen a csere nem változtatott.
Rudazat viszont eszembe jutott , mivel összerakáskor valamiért nem helyes sorrend (váltósi kapcsolórúd végén a lemezkosárba először a gumi és úgy bele a rudazat vége) játszott, hanem azt a csapot gumistól akartam tenni a kosárba - ilyenkor félúton f..szául beledagad-szerencsére a csőfogó jó barátunk és végül is átjött a vége, ráfértek a lerögzítők - de gondoltam hátha az, még meg is nyugodtam szerelés előtti este hogy emlékeim szerint könnyen hozzáférhető...
...mármint kipu levett állapot mellett, úgyhogy vasárnap reggel izzadtam-rimánkodtam mikor megláttam a tényleges szitut hogy valami más legyen a megoldás :-S
Amúgy ma mentem egy Miskolc-M3-M0 Gyálig-M0 vissza M2-ig-Dunakeszi LIGET UTCA ;-)) - M0-M3-Miskolc kanyart és eszetlen jó volt - elszámítva hogy felétek is ugyanaz a büdösköcsög eső esik mint itt :-p
bakokból az elsőt vizslattam a kuplungmeló közben - nem úgy nézett ki mint akinek megkottyan egy ilyen motorleengedés. A felső függesztőből van új de erre a mocira már nem szánom - amúgy nem rossz ami van és a kuplungozás közben kiszerelve pihengetett...Az oldalsó kitámasz volt aggasztó kinézetre de valójában az sem okozta- hiszen a csere nem változtatott.
Rudazat viszont eszembe jutott , mivel összerakáskor valamiért nem helyes sorrend (váltósi kapcsolórúd végén a lemezkosárba először a gumi és úgy bele a rudazat vége) játszott, hanem azt a csapot gumistól akartam tenni a kosárba - ilyenkor félúton f..szául beledagad-szerencsére a csőfogó jó barátunk és végül is átjött a vége, ráfértek a lerögzítők - de gondoltam hátha az, még meg is nyugodtam szerelés előtti este hogy emlékeim szerint könnyen hozzáférhető...
...mármint kipu levett állapot mellett, úgyhogy vasárnap reggel izzadtam-rimánkodtam mikor megláttam a tényleges szitut hogy valami más legyen a megoldás :-S
Amúgy ma mentem egy Miskolc-M3-M0 Gyálig-M0 vissza M2-ig-Dunakeszi LIGET UTCA ;-)) - M0-M3-Miskolc kanyart és eszetlen jó volt - elszámítva hogy felétek is ugyanaz a büdösköcsög eső esik mint itt :-p
pb_28-05-2019 22:50:50 // 80705
Haytani vagy TSerélni kell a füleket.
pb_28-05-2019 22:50:04 // 80704
Vár6ó volt, hogy a kipzf, váltórudazat, motortartóbak valamelyike lex a ludas.
ÁdidiGaga (il hempescattore)28-05-2019 14:08:09 // 80703
Hát ja! :-)
Azért benne volt a pakliban hogy csak az okot találom meg - de megszüntetni nem tudom, mert amilyen egyszerű dolog - annyira nem látszott a kocsi alatt megoldódni...
Merthogy az egész rendszernek a kocsi hossztengelyéhez képest való kismértékű elfordítása mellett a leghatékonyabb javulást az egész kipunak a padlóhoz képesti lesüllyesztése okozná - de nekem az egész cső gyanúsasan magasan van, a
felfüggesztőpogik a dob után majdnem vízszintesen állnak :-(
Ennek valszeg az az oka hogy nekem ebben egy szeleplapkás és eredetileg egykarbis 1.3 motorra lett az eredeti moci cserélve...Ami kasznihoz köthető - külseje-belseje, villany, futó, fék, kormány, tank, stb - ezek maradtak de a hajtásláncnál sztem LEGO'ztak, így a kipu is sanszosan 90 előtti lehet és nem az autó eredetije..
Leömlő és a vég-tag :-) már cserélt , pont a közép-tag még az amivel vettem a verdát és ugye pont ebből űztek sportot (hogy kívülről egyező alkatrészek beépítésénél szépen 1-2 fontos dolog máshová esik) mind a "nagy" (kocka/csík) mind a "kis" (futó 4 csavarosból 3 csavaros) faceliftnél
Azért benne volt a pakliban hogy csak az okot találom meg - de megszüntetni nem tudom, mert amilyen egyszerű dolog - annyira nem látszott a kocsi alatt megoldódni...
Merthogy az egész rendszernek a kocsi hossztengelyéhez képest való kismértékű elfordítása mellett a leghatékonyabb javulást az egész kipunak a padlóhoz képesti lesüllyesztése okozná - de nekem az egész cső gyanúsasan magasan van, a
felfüggesztőpogik a dob után majdnem vízszintesen állnak :-(
Ennek valszeg az az oka hogy nekem ebben egy szeleplapkás és eredetileg egykarbis 1.3 motorra lett az eredeti moci cserélve...Ami kasznihoz köthető - külseje-belseje, villany, futó, fék, kormány, tank, stb - ezek maradtak de a hajtásláncnál sztem LEGO'ztak, így a kipu is sanszosan 90 előtti lehet és nem az autó eredetije..
Leömlő és a vég-tag :-) már cserélt , pont a közép-tag még az amivel vettem a verdát és ugye pont ebből űztek sportot (hogy kívülről egyező alkatrészek beépítésénél szépen 1-2 fontos dolog máshová esik) mind a "nagy" (kocka/csík) mind a "kis" (futó 4 csavarosból 3 csavaros) faceliftnél
Kazes☻27-05-2019 23:02:23 // 80702
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-05-2019 11:53:08 // 80701
Furcsa és szerencsés módon a kipun kellett még finomállítani...A középső (vagyis nekem első) dob ért hozzá elöl-felül az alagút falához...
Kazes☻27-05-2019 08:51:11 // 80700
És... mi volt?! :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)27-05-2019 08:35:39 // 80699
Már ne törjétek a fejeteket, +oldottam! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-05-2019 21:48:47 // 80698
néhány adalék:
a most motorféknél hallható dübörgéses rezonancia jópár évvel korábban éles balos kanyarokban mindig előjött - aztán valahol az elsőfutó-féltengely projekt után meXűnt
most ugye kuplungcsere volt , lejött a kipu eleje-közepe, a 2 féltengely és a váltó, motor le volt engedve - valahol ezek visszarakásánál mehetett el valami...
a kiput először nem jól tettem vissza, eleinte ennek a csörgését hallgattam indításkor-leállításkor főleg és a motorfékes balhé megvolt, a dübögés halkan sztem, Kipu be lett állítva, semmi saját hangja , ha a végére lépve beremegtetem se saját csörgése se a dübögés nincs
a motor kicsit elfordult a tengelyétől a leengedés alatt, visszaemeléskor beállítottam hogy a felső felfüggszilent pont a pofalemezek közé menjen fel - másképp nem is tudtam volna rögzíteni.
A jobbos kitámasztó fennmaradt a leengedéskor - csúnyán meg is volt a szilent benne tekeredve, gyorsan levettem de úgy volt egy darabig. Amúgy sem 100as, vannak repedései - ma este lecseréltem a donoréra ami szintén nem tökéletes de klasszisokkal jobb - próbakör és semmi :-(
a most motorféknél hallható dübörgéses rezonancia jópár évvel korábban éles balos kanyarokban mindig előjött - aztán valahol az elsőfutó-féltengely projekt után meXűnt
most ugye kuplungcsere volt , lejött a kipu eleje-közepe, a 2 féltengely és a váltó, motor le volt engedve - valahol ezek visszarakásánál mehetett el valami...
a kiput először nem jól tettem vissza, eleinte ennek a csörgését hallgattam indításkor-leállításkor főleg és a motorfékes balhé megvolt, a dübögés halkan sztem, Kipu be lett állítva, semmi saját hangja , ha a végére lépve beremegtetem se saját csörgése se a dübögés nincs
a motor kicsit elfordult a tengelyétől a leengedés alatt, visszaemeléskor beállítottam hogy a felső felfüggszilent pont a pofalemezek közé menjen fel - másképp nem is tudtam volna rögzíteni.
A jobbos kitámasztó fennmaradt a leengedéskor - csúnyán meg is volt a szilent benne tekeredve, gyorsan levettem de úgy volt egy darabig. Amúgy sem 100as, vannak repedései - ma este lecseréltem a donoréra ami szintén nem tökéletes de klasszisokkal jobb - próbakör és semmi :-(
ÁdidiGaga (il hempescattore)25-05-2019 21:35:03 // 80697
Bocs hogy megint én nyomom :-) de előállt pár napja egy idegesítő jelenség és holnap reggel ezzel kezdek - de hátha más is tapasztalta már - nagyon meg kéne fejteni mert hétfőn elígérkeztem Vecsés környékére munka ügyben és így őszintén megmondom nem merek elindulni...
Szóval a jelenség: elindulás után nem sokkal (lehet hogy az első rosszabb útszakasz alatt-után, nem tudom, ebben a k..baszott városban nincs olyan hogy jó út) elkezd valami dübögni a váltókar alatt az alagút falán
megjelenési formák:
-alapjáraton (nekem nem túl egyenletes, főleg bemelegedésig mert nem használok szívatót) néha elkezdi és párszor ütemesen
(a legidegesítőbb: van hogy alapjáraton bent folyamatosan csinálja - gyorsan kiszállok de a kocsi mellé lehajolva semmi nem hallatszik, a motor alapjárati zaja elnyomja , ha befülelek az utastérbe ott hallható - valszeg valami kívülről úgy koppan hogy onnan nincs vagy alig van zaja csak az alagút felerősíti???!!!)
-menet közben néha hallom-néha nem , de valszeg csak a motorzaj elnyomja mert váltáskor a leeső fordszám miatt legtöbbször hallom
-próbáltam olyat hogy haladás közben motor leállít , üres és gurul - akkor is csinálja de ahogy lassul az autó egyre kevésbé - ezzel a motorból származást kizárnám!
-leállításkor szinte mindig egy ilyen dübbenés az utolsó hang amit hallok
és a kedvenc: testesebb motorféknél (akár ez első métereken) nem dübög, hanem dübörög és közben valamivel rezonál is - ez kettesben a legdurvább!
????????
Szóval a jelenség: elindulás után nem sokkal (lehet hogy az első rosszabb útszakasz alatt-után, nem tudom, ebben a k..baszott városban nincs olyan hogy jó út) elkezd valami dübögni a váltókar alatt az alagút falán
megjelenési formák:
-alapjáraton (nekem nem túl egyenletes, főleg bemelegedésig mert nem használok szívatót) néha elkezdi és párszor ütemesen
(a legidegesítőbb: van hogy alapjáraton bent folyamatosan csinálja - gyorsan kiszállok de a kocsi mellé lehajolva semmi nem hallatszik, a motor alapjárati zaja elnyomja , ha befülelek az utastérbe ott hallható - valszeg valami kívülről úgy koppan hogy onnan nincs vagy alig van zaja csak az alagút felerősíti???!!!)
-menet közben néha hallom-néha nem , de valszeg csak a motorzaj elnyomja mert váltáskor a leeső fordszám miatt legtöbbször hallom
-próbáltam olyat hogy haladás közben motor leállít , üres és gurul - akkor is csinálja de ahogy lassul az autó egyre kevésbé - ezzel a motorból származást kizárnám!
-leállításkor szinte mindig egy ilyen dübbenés az utolsó hang amit hallok
és a kedvenc: testesebb motorféknél (akár ez első métereken) nem dübög, hanem dübörög és közben valamivel rezonál is - ez kettesben a legdurvább!
????????
ÁdidiGaga (il hempescattore)17-05-2019 08:54:02 // 80696
na ez szép, de komolyan! ;-)
én 1x valamiért Norvégiába szeretnék eljutni az enyémmel, de eddig csak Horvátország (Dalmácia) 1000 km, Olaszország Lecco (1200) és Bulgária Napospart (1300) jött össze :-)
Amúgy ha valakinek kényelmes a belseje, akkor kifejezetten jó utazóautó tud lenni, fogyasztás sem vészes. Városban (itthon) csak szétcseszed a futóját meg mindent, a motornak sem tesz jót a számomra értelmetlen és értelmezhetetlen városi autózás (tötymörgés a sebességet kereső, lámpánál tévéző-fetrengő konzumidióták miatt, lámpáknál álldigálás, stb.) ha meg valaki még a fogyasztásra is gyúr ezek mellett - akkor szinte tutti főtengely :-(
én 1x valamiért Norvégiába szeretnék eljutni az enyémmel, de eddig csak Horvátország (Dalmácia) 1000 km, Olaszország Lecco (1200) és Bulgária Napospart (1300) jött össze :-)
Amúgy ha valakinek kényelmes a belseje, akkor kifejezetten jó utazóautó tud lenni, fogyasztás sem vészes. Városban (itthon) csak szétcseszed a futóját meg mindent, a motornak sem tesz jót a számomra értelmetlen és értelmezhetetlen városi autózás (tötymörgés a sebességet kereső, lámpánál tévéző-fetrengő konzumidióták miatt, lámpáknál álldigálás, stb.) ha meg valaki még a fogyasztásra is gyúr ezek mellett - akkor szinte tutti főtengely :-(
szelod916-05-2019 17:41:40 // 80695
Rendes használatra lett készítve. Srác megy ki vele Dániába jövőhéten. Kb ~1500km-es út lesz neki. Azután ott tervezi használni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)16-05-2019 11:18:27 // 80694
Grat, jól néz ki!
Hogyan tovább? Rendes/játszós használatra készült vagy "előre megfontoltan, haszonszerzési vágyból" lett elkövetve a projekt ? :-)
Hogyan tovább? Rendes/játszós használatra készült vagy "előre megfontoltan, haszonszerzési vágyból" lett elkövetve a projekt ? :-)
szelod914-05-2019 12:42:34 // 80693
ÁdidiGaga (il hempescattore)12-05-2019 23:45:05 // 80692
Érdekelne kik vótak ezek a tettesek? :-)
pb_11-05-2019 21:16:27 // 80691
Nem ráyuk gondoltam. Nekem nem ott lett felúyítva. Az enyém több mint 10 éve ok, és més sokba se volt.
ÁdidiGaga (il hempescattore)10-05-2019 10:44:39 // 80690
Igen, én is azt látom jónak, mert most beszerelni és úgy mérni aztán kiszerelni ha nem jó - az nekem többe van mint ha egyből felújíttatom...
Fel is vettem a kapcsolatot Kárászyékkal - gondolom rájuk gondoltál...
Tapasztalat, várható kőccség esetleg?
Rugó még nem tudom hogy lesz, hátha abban is tudnak segíteni..
Fel is vettem a kapcsolatot Kárászyékkal - gondolom rájuk gondoltál...
Tapasztalat, várható kőccség esetleg?
Rugó még nem tudom hogy lesz, hátha abban is tudnak segíteni..
pb_09-05-2019 23:03:13 // 80689
A monroe az xar, a gátlókat fel kell úyítttatni.
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-05-2019 11:52:35 // 80688
illetve marad a donorból a 28éves/129k-t futott cucc...
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-05-2019 11:51:38 // 80687
ahogy az öregek mondták egykoron erre :" még jó, hogy kapni lehet..." .-p
én most az orrfutóval vagyok így, emberi áron érdekelne 2 új gátló meg 2 új rugó de UNIXnál néztem és rugót nem nagyon látok elölre, gátlóból Monroe lenne 40k, de a kép alapján FL utáni hiába írtam be 1991et modellévnek, elfekvőből meg csak balos van :-(
én most az orrfutóval vagyok így, emberi áron érdekelne 2 új gátló meg 2 új rugó de UNIXnál néztem és rugót nem nagyon látok elölre, gátlóból Monroe lenne 40k, de a kép alapján FL utáni hiába írtam be 1991et modellévnek, elfekvőből meg csak balos van :-(
Mester07-05-2019 20:32:51 // 80686
Köszi a segítséget! :) Nincs utángyártva sehol... :( Gyári van 32e ft
pb_05-05-2019 12:43:28 // 80685
Az utángyártott kb 20ft nem ér.
pb_05-05-2019 12:38:23 // 80684
Sokféle gyári felni volt.
pb_05-05-2019 12:37:38 // 80683
Nem más, Lől van kevesebb rögzítési pont.
pb_05-05-2019 12:35:29 // 80682
Gyári sinTS, TSíkhoz sinTS, max Lfekvőből.
szelod905-05-2019 09:49:54 // 80681
Sziasztok! Egyik barátom nevében keresnèk 4x98-as gyári felniket 33-asra. Nem sokára a felújítás végére ér és kellene neki egy szett gyári felni. Ha tudtok ilyet, ne tartsátok magatokban! 😁
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2019 09:43:15 // 80680
Bocs, abból indultam ki hogy itt Miskócon volt egy srác aki a nagylámpását elöl átépítette "csíklámpás elejűvé" -de akkor gondolom belül a vázhoz kapcsolódás más?
Szintén nem tudtam, hogy már nincs utángyártottban a bótokban...a vaterán és a jófogáson rémlett, de most néztem meg hogy nincs...sajnálom, esetleg az adok-veszekben hátha valakinek megmaradt (akik jellemzően itt nem nagyon írogatnak-olvasgatnak)
Szintén nem tudtam, hogy már nincs utángyártottban a bótokban...a vaterán és a jófogáson rémlett, de most néztem meg hogy nincs...sajnálom, esetleg az adok-veszekben hátha valakinek megmaradt (akik jellemzően itt nem nagyon írogatnak-olvasgatnak)
Mester04-05-2019 16:28:40 // 80679
Nincs új sárvédő sehol,különben vettem volna! Csak gyári van 120 Euro
Mester04-05-2019 16:24:44 // 80678
A motor tipus mindegy csak az évjárat nem!
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-05-2019 14:17:35 // 80677
Na a tisztesség úgy kívánja hogy beszámoljak mi a szitu - ha már többen is segítettetek...
...szóval: ha hiszitek ha nem, de MAGÁTÓL megjavult minden...
pb_cartárs sokat segített a konkrét megvalósításban, mármint ez még az a terv volt hogy miután rájöttem hogy nem célszerű indításkor letiltásra kerülő fogyasztóra tenni a gyújtást , gondoltam megtámadom a tényleges gyújtáskört valahol még ott ahol tetten érhető a 12V...
kimértem, hogy a kormányburkolat alatti csatiban (vagyis nem kell a burkolatot lebontani! ;-)
még minden OK - viszont onnan csak fúrással vihető át a tűzfalon bármi is! pb_ elkalauzolt a következő ilyen pontig, ami az akksi és a fűtésbox között van...
ott eleinte mérés alapján úgy tűnt, hogy már nincs meg a 12V - aztán valahogy a letiltó relével (?!) való variálást követően nem tudom milyen sugallatra megmértem az eddig lehúzott-leszigetelt eredeti trafóra menő zöld/feketét és láss csodát:
-alapból 0 V
-gyújtásra 12V
-indítózásra 9-10 V...
Összedugtam így tkp. az eredeti gyári konfiget és beindult, azóta így használom, indul ahogy kell - azóta mentem vele ha km-ben nem is sokat, de indításban jópárat és minden OK.... :-O
...szóval: ha hiszitek ha nem, de MAGÁTÓL megjavult minden...
pb_cartárs sokat segített a konkrét megvalósításban, mármint ez még az a terv volt hogy miután rájöttem hogy nem célszerű indításkor letiltásra kerülő fogyasztóra tenni a gyújtást , gondoltam megtámadom a tényleges gyújtáskört valahol még ott ahol tetten érhető a 12V...
kimértem, hogy a kormányburkolat alatti csatiban (vagyis nem kell a burkolatot lebontani! ;-)
még minden OK - viszont onnan csak fúrással vihető át a tűzfalon bármi is! pb_ elkalauzolt a következő ilyen pontig, ami az akksi és a fűtésbox között van...
ott eleinte mérés alapján úgy tűnt, hogy már nincs meg a 12V - aztán valahogy a letiltó relével (?!) való variálást követően nem tudom milyen sugallatra megmértem az eddig lehúzott-leszigetelt eredeti trafóra menő zöld/feketét és láss csodát:
-alapból 0 V
-gyújtásra 12V
-indítózásra 9-10 V...
Összedugtam így tkp. az eredeti gyári konfiget és beindult, azóta így használom, indul ahogy kell - azóta mentem vele ha km-ben nem is sokat, de indításban jópárat és minden OK.... :-O
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-05-2019 14:00:19 // 80676
sztem első sárvédő az jó bármire attól függetlenül hogy benzines vagy TDi illetve hogy FL előtti vagy utáni...ja, és kapható bármelyik autósboltban - bár nem tudom mennyire méretpontos ez az elem...
eddig csak a másik háromhoz volt szerencsém:
-külső küszöb: kb. pontos, de utólag kell rávágni mind a 3féle lyukat, ebből az üregelők a könnyebbik eset (körfurat) de a műanyag küszöbburkolat klippjei oldalt és lent négyzetes furatokat kívánnak...
-tankbetöltő folt és hátsó kerékív: mindkettőnél az az átbaszás hogy 83-94-ig írják, valójában csak a 90 előtti Berlina-ra jó, mert az ajtók közepén húzódó és az ablakok alatti törés az a csíklámpásnál és mindkét SW generációnál más szögben, pontosabban törés nélkül folytatódik a hátsó ajtó végétől. (a tankos elembe mindkettő, az ívbe az ajtóközépi törés esik bele)
eddig csak a másik háromhoz volt szerencsém:
-külső küszöb: kb. pontos, de utólag kell rávágni mind a 3féle lyukat, ebből az üregelők a könnyebbik eset (körfurat) de a műanyag küszöbburkolat klippjei oldalt és lent négyzetes furatokat kívánnak...
-tankbetöltő folt és hátsó kerékív: mindkettőnél az az átbaszás hogy 83-94-ig írják, valójában csak a 90 előtti Berlina-ra jó, mert az ajtók közepén húzódó és az ablakok alatti törés az a csíklámpásnál és mindkét SW generációnál más szögben, pontosabban törés nélkül folytatódik a hátsó ajtó végétől. (a tankos elembe mindkettő, az ívbe az ajtóközépi törés esik bele)
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-05-2019 13:49:55 // 80675
Én '16-ban vettem Lacitól egy új hátsótagot
Mester02-05-2019 16:13:58 // 80674
Ciao! Valakinek vagy valakit tud aki bont vagy van alkatrésze 33 1.8td Fl. előtti? S.O.S. lenne jobb első sárvédő!
Hakuna27-04-2019 22:01:08 // 80673
Hátsódob beszerezhető még? Vagy helyettesíthető valamivel?
LoneWolf3325-04-2019 17:55:40 // 80672
És ha behúznál egy új vezetéket a gyújtáskapcsoló 2x2 csatlakozójától a trafó 15-ös termináljára? A gyújtáskapcsolónál is a zöld-fekete vezetéket kell keresni: az az indítózás alatt is feszültség alatt van.
Ehhez persze le kell szedni az egyszer már jól felhelyezett kormányburkolat alját...
Ehhez persze le kell szedni az egyszer már jól felhelyezett kormányburkolat alját...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?