Melyikhez nem kell levenni a kereket?
Most egész jól megy a gép, így még a könyököt is csak tömítve hagyom, ez a paszta egy csuda, nem szivárog. Viszont a felemelés alkalmából találtam a nyúlványokon alvázvédőzni valót, az sürgősebbnek tűnik. Az a jó, hogy mindig ad valami munkalehetőséget, ha kérem, ha nem. :)
Forum >> Alfasud-33
Hakuna02-02-2018 08:42:51 // 80471
pb_31-01-2018 22:18:39 // 80470
Kereket nem is kell hozzá levenni, sőt Lőnyösebb ha fent van.
pb_31-01-2018 22:16:17 // 80469
Kb semmi, fel kell húzni a fellépő ruhát, és indul6 a móka.))
Hakuna31-01-2018 18:48:04 // 80468
11 csavar cseréje 4e, keréklevétel és felrakás 1,1e, csavarok 6,2e. :) Ismét járható a verda.
Légkulccsal csavarta ki be a szaki.Így nem csoda ha a fejeknek annyi. Pár azért használható maradt tartaléknak.
Légkulccsal csavarta ki be a szaki.Így nem csoda ha a fejeknek annyi. Pár azért használható maradt tartaléknak.
Hakuna30-01-2018 18:12:55 // 80467
Ja, csak mi lesz ha hozzá kell nyúlni...
Egyelőre holnap rábízom a klubra a féltengely-csavarok pótlását, azok ma megjöttek Elaforgtól. Fejezzék be amit elkezdtek.
Aztán valszeg fékmunkahenger-csere lesz hamarosan jobboldalon (vagy azonnal, ha nem állt el a folyás), de az már maszek szerelővel kellene menjen. A hűtést meg megoldom én, aztán remélem pár évig megint nyugi lesz. :)
(úh. biztos fogom még folyton szerelni, mert murphy dolgozik ... )
Egyelőre holnap rábízom a klubra a féltengely-csavarok pótlását, azok ma megjöttek Elaforgtól. Fejezzék be amit elkezdtek.
Aztán valszeg fékmunkahenger-csere lesz hamarosan jobboldalon (vagy azonnal, ha nem állt el a folyás), de az már maszek szerelővel kellene menjen. A hűtést meg megoldom én, aztán remélem pár évig megint nyugi lesz. :)
(úh. biztos fogom még folyton szerelni, mert murphy dolgozik ... )
pb_29-01-2018 21:21:47 // 80466
Valahogy L kell kezdeni.) Annyival komplikáltabb, hogy olayteknőt le kell xedni.
Hakuna28-01-2018 21:36:55 // 80465
Nem vagyok én annyira stabil egyedül ilyesmiben. Olajcserét azt biztosan nekem kell majd, ilyen szerelői díjak mellett. De azért ez pöttyet komplikáltabbnak tűnik.
pb_28-01-2018 12:58:32 // 80464
TSináld magad, az a leg1xűbb, nem 1 nagy kaland. Kösd öxxe 1 olayTSerével, aztán akkor azt is ki lehet pipálni.
pb_28-01-2018 12:54:13 // 80463
Az valóxínűleg ok, de azért rá kéne nézni.
Hakuna27-01-2018 20:40:04 // 80462
Kérdés ki az a még élő személy, és mekkora távolságban, aki ezt az enyémen megoldja alkalomadtán és nem hagyom ott a gatyámat, se az autót.
Hakuna27-01-2018 20:35:46 // 80461
Tehát azt mondjátok, hogy a vezérműszíj nincs a helyén?
pb_27-01-2018 20:08:29 // 80460
A kérdésedben benne van a válax is.)
pb_27-01-2018 20:04:23 // 80459
Az a probléma, hogy kezdetektől van Lbaxva a dolog, innentől kezdve pedig mind1 ki mit és hogyan yelöl. Vixxa kéne menni alap beállításra, hogy legközelebb legyen hova nyúlni.
TDI7527-01-2018 12:57:59 // 80458
Itt biztos hogy minden jelen van?
Mert elég furán van bekötve az az elosztó fedél. Ha jól emléxem akkor vez mű szíj cserével lehet a gyújtáselosztó bekötését alaposan megbolondítani.
Mert elég furán van bekötve az az elosztó fedél. Ha jól emléxem akkor vez mű szíj cserével lehet a gyújtáselosztó bekötését alaposan megbolondítani.
Hakuna27-01-2018 12:55:24 // 80457
Itt már akár MI is lehetett, mert én is tekertem rajta egy kört (és még csak jó sem lett), szóval nincs vádalapom. De a sorrendet pl. biztos nem változtatták, az már félsiker.:)
Na most ha ugye levették az elosztófedelet, onnantól el tudok képzelni bármit és az ellenkezőjét is. Az biztos, hogy ha nem ez a sorrend, akkor +90-ben nem robban, +180-ban indul, de puffog mint egy állat, -90-ben (ami éppen +270 is) robbangat, de szintén nem indul be. Amikor kihoztam, akkor pedig nem tűnt fel puffogás, inkább egyáltalán nem ment két henger. (persze lehet épp azok puffogtak volna). Egyébként csak annyit állított, hogy a jobb oldalt szedték le, de megjegyezték a fehér műanyagpöcköt rajta (Az tartja a sorrendet is), és hogy még az elosztófedelet vették kizárólag le. (Attól egy bácsi szerint valóban nem lehet elférni, ha a motort mozgatni kell, és ehhez szerinte kellett.) Innentől már csak az a kérdés, lógott -e a fedél a kábeleken vagy nem. Ha lógott, akkor valami más történt, pl amit TDI75 cartárs írt, hogy a tornyot elforgatták, vagy épp most jött megint vissza a testhiba, ami egy évben kétszer is volt tavaly. Ha viszont nem lógott, hanem leszedték, ami akár logikus is lenne, akkor viszont nem csak leszedték, hanem szét is bontották a fedelet és máris ott vagyunk, ahol a part szakad. Még ha a sorrendet meg is jelölték, akkor sem biztos hogy lyukra is jelöltek. A sorrend maradhatott, csak épp az indulópont nem. (A fekete pötty) Egyébként a rotor nekem többször is délkeletnek állt, 2 és 4 között, mintha ez lenne a nyugvópontja. Már csak a soképet kéne letörölni, amit felsotam előzőleg a fórumra, kivéve az utsót. :)
Na most ha ugye levették az elosztófedelet, onnantól el tudok képzelni bármit és az ellenkezőjét is. Az biztos, hogy ha nem ez a sorrend, akkor +90-ben nem robban, +180-ban indul, de puffog mint egy állat, -90-ben (ami éppen +270 is) robbangat, de szintén nem indul be. Amikor kihoztam, akkor pedig nem tűnt fel puffogás, inkább egyáltalán nem ment két henger. (persze lehet épp azok puffogtak volna). Egyébként csak annyit állított, hogy a jobb oldalt szedték le, de megjegyezték a fehér műanyagpöcköt rajta (Az tartja a sorrendet is), és hogy még az elosztófedelet vették kizárólag le. (Attól egy bácsi szerint valóban nem lehet elférni, ha a motort mozgatni kell, és ehhez szerinte kellett.) Innentől már csak az a kérdés, lógott -e a fedél a kábeleken vagy nem. Ha lógott, akkor valami más történt, pl amit TDI75 cartárs írt, hogy a tornyot elforgatták, vagy épp most jött megint vissza a testhiba, ami egy évben kétszer is volt tavaly. Ha viszont nem lógott, hanem leszedték, ami akár logikus is lenne, akkor viszont nem csak leszedték, hanem szét is bontották a fedelet és máris ott vagyunk, ahol a part szakad. Még ha a sorrendet meg is jelölték, akkor sem biztos hogy lyukra is jelöltek. A sorrend maradhatott, csak épp az indulópont nem. (A fekete pötty) Egyébként a rotor nekem többször is délkeletnek állt, 2 és 4 között, mintha ez lenne a nyugvópontja. Már csak a soképet kéne letörölni, amit felsotam előzőleg a fórumra, kivéve az utsót. :)
pb_27-01-2018 12:34:15 // 80456
Akkor TSak a xokásos.) Roxxul rakták öxxe a motorod, ez a brigád + bexívta, mert nem yelölték öxxe, annak Llenére, hogy bekamuzták.
Hakuna27-01-2018 11:10:57 // 80455
Magára talált a motor, nagyon köszi a segítséget mindenkinek, de főként pb_ cartársnak!
Itt van az én megoldásom a gyújtási sorrend problémámra, hátha másnak is jó lesz valaha. Talán én is jobban megtalálom itt pár év múlva :) Bár elég jó lecke volt, talán memorizáltam is. Elvileg az ország utolsó (gyári új) 33 boxer féltengelyrögzítő-csavarjai is nálam lesznek a jövő héttől, mert egy k..va csavart sem lehet ám csak úgy bárhol beszerezni már hozzá. Az Elaforg elfekvőből nekem ígérte őket.
Itt van az én megoldásom a gyújtási sorrend problémámra, hátha másnak is jó lesz valaha. Talán én is jobban megtalálom itt pár év múlva :) Bár elég jó lecke volt, talán memorizáltam is. Elvileg az ország utolsó (gyári új) 33 boxer féltengelyrögzítő-csavarjai is nálam lesznek a jövő héttől, mert egy k..va csavart sem lehet ám csak úgy bárhol beszerezni már hozzá. Az Elaforg elfekvőből nekem ígérte őket.
Hakuna27-01-2018 10:56:20 // 80454
Ez fémkönyök, két gumicső között, a motortér előtti árokban. 1300 volt bele egy fűtéses rézkönyök, majd berakom, de paszta is megfogta a pici lyukat egyelőre.
TDI7527-01-2018 10:11:23 // 80453
Azért ez egy kicsit fura.
Hogy a fenébe tud kilukadni egy vastag gumi hűtővíz cső??
Mondjuk én meg a hűtővíz tartályokkal szívok. Kicseréltem a régit mert láttam rajta néhány repedést. Mondván nehogy egyszer baj legyen ebből. Találtam a Bárdinál csucsi újat. Hó fehér... Angol cucc mondtam faszányos. Ott kezdődött hogy folyt. Vissza bárdi. Oké csere. Na az meg szinte pókhálósra repedezett, és a repedéseknél folyt. Megint csere. Azok csak 3 vagy 5 repedést találtam. Kicsit folyik, de meguntam cserélgetni. Ha jobban elkezd folyni akkor megy vissza a helyére a régi besárgúlt csúnyácska, de legalább csak 1-2 picike repedés van rajta.
Hogy a fenébe tud kilukadni egy vastag gumi hűtővíz cső??
Mondjuk én meg a hűtővíz tartályokkal szívok. Kicseréltem a régit mert láttam rajta néhány repedést. Mondván nehogy egyszer baj legyen ebből. Találtam a Bárdinál csucsi újat. Hó fehér... Angol cucc mondtam faszányos. Ott kezdődött hogy folyt. Vissza bárdi. Oké csere. Na az meg szinte pókhálósra repedezett, és a repedéseknél folyt. Megint csere. Azok csak 3 vagy 5 repedést találtam. Kicsit folyik, de meguntam cserélgetni. Ha jobban elkezd folyni akkor megy vissza a helyére a régi besárgúlt csúnyácska, de legalább csak 1-2 picike repedés van rajta.
Hakuna27-01-2018 09:46:49 // 80452
Nyugatra van az egyes, most dohog a motor. Már csak a minden mással bajlódok. Folyt el fékolaj jobb elöl, ráadásul lyukas a felső könyök a hűtővíznél. Gombostűfejnyi lyuk, köpi a vizet ezerrel, most tömítettem, hogy elmenjek új könyökért :) Tiszta öröm az élet. De ez megint furcsa véletlen lyuknak.
TDI7527-01-2018 08:15:09 // 80451
Szia! Elvileg szerintem is jó. Ugye a vezérműhöz nem nyúltak.
Én rákukkantanék strobival a gyújtásra. Lehet hogy amikor levették a fedelet, alaposan eltekerték a gyújtástornyot.
Ha beindul akkor nem durrog a kipuf?
Én rákukkantanék strobival a gyújtásra. Lehet hogy amikor levették a fedelet, alaposan eltekerték a gyújtástornyot.
Ha beindul akkor nem durrog a kipuf?
pb_27-01-2018 01:16:11 // 80450
Keresd + a Tt utána nézd + a rotort.
pb_27-01-2018 01:13:04 // 80449
Yah, és 1es henger felső holtpont(T).
pb_27-01-2018 01:10:44 // 80448
Akár még ok is lehet, ha vezérlés(pumpa) is ok.
Hakuna26-01-2018 23:10:04 // 80447
Hakuna26-01-2018 22:49:18 // 80446
A fekete pötty az amerre a rotor áll?
Hakuna26-01-2018 22:46:13 // 80445
Ez is az szerintem.
Hakuna26-01-2018 22:44:30 // 80444
Hakuna26-01-2018 21:22:31 // 80442
Hakuna26-01-2018 20:26:41 // 80441
Amennyiben ez a kép jó, akkor az ő sorrendje rossz.
JE JH BE BH (1 3 2 4)
A képen pedig
JE BE JH BH (1 2 3 4) van menetirányban.
JE JH BE BH (1 3 2 4)
A képen pedig
JE BE JH BH (1 2 3 4) van menetirányban.
Hakuna26-01-2018 19:46:34 // 80440
Állításuk szerint igen, sőt még meg is jelölték a kábeleket, amit -ki tudja miért- jobb oldalról levettek a gyertyákról. (De hát a szaki azt mondja meg volt jelölve a gyújtáskábel, biztos úgy van ahogy kell.)Valamint valamiért az elosztófedél is lekerült, majd vissza úgyhogy vadászni megyek majd. Kezdem a gyújtássorrenddel, mert az nekem gyanús. Aztán a fedéllel, végül a mindenféle kábellel (pl vákuum) és be is jelentkezem majd rögtön az eredménnyel.
pb_25-01-2018 22:34:05 // 80439
Lvileg nem, gyakorlatilag bármi lehet.)
Mindent vixxaraktak a helyére?
Mindent vixxaraktak a helyére?
Hakuna25-01-2018 21:47:12 // 80438
Hello!
Elképzelhető, hogy egy kuplungcsere/lendkerékbeszabályozás elviszi a karburátorbeállításokat, vagy bármilyen módon hat a hengerek működésére? Vagy a bácsik tekergetőset játszottak már megint? A csere előtt volt alapjárat, most az is alig. És mintha nem is menne minden henger, erőtlennek tűnik, holott rendben volt előtte.
Elképzelhető, hogy egy kuplungcsere/lendkerékbeszabályozás elviszi a karburátorbeállításokat, vagy bármilyen módon hat a hengerek működésére? Vagy a bácsik tekergetőset játszottak már megint? A csere előtt volt alapjárat, most az is alig. És mintha nem is menne minden henger, erőtlennek tűnik, holott rendben volt előtte.
pb_23-01-2018 23:46:13 // 80437
Hibák.
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-01-2018 22:41:12 // 80436
ezek a hibák szerinted vagy a lényegretörések? :-)
(mert a benzinóra pld tényleg ilyen, sőt kimaradt hogy lejtő/emelkedő vagy gyorsítás/fékezés is befolyásolja :-)
(mert a benzinóra pld tényleg ilyen, sőt kimaradt hogy lejtő/emelkedő vagy gyorsítás/fékezés is befolyásolja :-)
pb_23-01-2018 22:07:19 // 80435
Valaki vagy érzi a dolgokat, vagy nem.)
pb_23-01-2018 22:04:28 // 80434
"Az 1990-es ráncfelvarráskor nagyon megváltozott a 33-as, a fő cél az volt, hogy vonalait a 164-eshez hangolják."
"A fényszórók nagyon hatékonyak"
"hátsó, egyszerű Panhard-rudas merev tengely."
"Később a 33-asból összesen már több mint 600 ezret gyártottak Pomiglianóban."
"A kipróbált autót a gyári katalógusokban (és az autók farán is) hol 1,3-asnak, hol 1,4-esnek írt, "
"A miénk a 90 lóerős változat (az Alfa néhol 88-at, meg 86-ot is ír)"
"Volt még hozzá 105 lóerős 1,5-ös és 117 lovas 1,7-es is, na meg a csúcs, az egyetlen hengerenkénti négyszelepes, az 1.7 IE 16V, 137 lóval; természetesen mind bokszer."
"az osztott támladöntés extra"
""van első lábtér világítás"
"A hidegen akadozó, alapjáraton hangosan kelepelő (33-as sajátosság) váltó áttételei a bokszer virgonc karakteréhez illően rövidek, de hiába jár rövid utakon a kar, a kapcsolások pontatlansága és erőszükséglete elrontja a játékot."
"ám a 33-as rettenetesen orrnehéz"
"a benzinóra mutatójának nincs csillapítása, így kanyarban, a tank tartalmának mozgását követve összevissza billeg, fél tank alatt a tartalék sárga lámpája emiatt állandóan villog"
"A fényszórók nagyon hatékonyak"
"hátsó, egyszerű Panhard-rudas merev tengely."
"Később a 33-asból összesen már több mint 600 ezret gyártottak Pomiglianóban."
"A kipróbált autót a gyári katalógusokban (és az autók farán is) hol 1,3-asnak, hol 1,4-esnek írt, "
"A miénk a 90 lóerős változat (az Alfa néhol 88-at, meg 86-ot is ír)"
"Volt még hozzá 105 lóerős 1,5-ös és 117 lovas 1,7-es is, na meg a csúcs, az egyetlen hengerenkénti négyszelepes, az 1.7 IE 16V, 137 lóval; természetesen mind bokszer."
"az osztott támladöntés extra"
""van első lábtér világítás"
"A hidegen akadozó, alapjáraton hangosan kelepelő (33-as sajátosság) váltó áttételei a bokszer virgonc karakteréhez illően rövidek, de hiába jár rövid utakon a kar, a kapcsolások pontatlansága és erőszükséglete elrontja a játékot."
"ám a 33-as rettenetesen orrnehéz"
"a benzinóra mutatójának nincs csillapítása, így kanyarban, a tank tartalmának mozgását követve összevissza billeg, fél tank alatt a tartalék sárga lámpája emiatt állandóan villog"
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-01-2018 11:02:01 // 80433
"meg lehet győzni adott esetben" - bocs, hagy "vidiáljam re" a saját nézetemet , nem kell az ilyeneket meggyőzni,dehogy kell!
semmi szükség hogy ők is 33asra gyúrjanak, inkább"el kell őket intézni" vagy jó esetben megszégyeníteni őket olyan értelemben hogy érezzék mekkora seggfejek voltak a korábbi feltevéseikkel :-)
semmi szükség hogy ők is 33asra gyúrjanak, inkább"el kell őket intézni" vagy jó esetben megszégyeníteni őket olyan értelemben hogy érezzék mekkora seggfejek voltak a korábbi feltevéseikkel :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)23-01-2018 10:54:25 // 80432
na soroljad őket Báttya', hadd okosodjunk! :-)
alapvetően már annak örültem, hogy van 33as cikk...ez az origo-auto nem volt különösebben jegyzett nálam (TCtól sem hasalok el, meg semmitől úgy általában) de magát a cikket azért olvastam élvezettel, mert pont olyan dolgokra világított rá és pont úgy amivel és ahogy az autót meg a gazdáit lenéző-lesajnáló konzumidiótákat is meg lehet győzni adott esetben ...
(ami azért is érdekes, mert a cikk alapján az író tényleg vezette és talán nem csak egy kört az autót - ezzel szemben Csikós pld. hiába birtokol ilyet és már írt is róla - valahogy az ő írása egy nagyon igényes művészi hangulatkép az autóról amit mindenki szívesen olvas de észérveket nem nagyon von le egy ilyen autó birtoklására...)
Ebben a cikkben viszont az őszinte meglepődést véltem felfedezni az író "hangjában" az autóval kapcsolatban és - bár lehet hogy a tulaj súgott neki - nagyon jól megvilágítja azokat a tényeket amik hasonló hatást válthatnak ki nem eleve elfogultakból is.
pld.: "sokkal erősebb mint a hasonló kompaktok akkoriban" - sokan rólam is azt hiszik hogy az a buli abban, hogy ilyennel járok, hogy 28 éves...Az meg mitől lenne önmagában több sznobizmusnál vagy feltűnősködésnél?! ...úgyhogy jön a súly, lóerő és az utóbbihoz szükséges technika bonyolultságának tényfeltárása és persze a meglepődés...(ez az amit a cikk már nem fejt ki, csak műszaki adatokban utal rá szárazon - mondjuk nem is dolga...)
én annyi hibát taNáltam hogy ha a konkrét autó katalizátoros, akkor ő a 88 lovas , kat nélkül lenne 90 és a karbis a 86 ??
alapvetően már annak örültem, hogy van 33as cikk...ez az origo-auto nem volt különösebben jegyzett nálam (TCtól sem hasalok el, meg semmitől úgy általában) de magát a cikket azért olvastam élvezettel, mert pont olyan dolgokra világított rá és pont úgy amivel és ahogy az autót meg a gazdáit lenéző-lesajnáló konzumidiótákat is meg lehet győzni adott esetben ...
(ami azért is érdekes, mert a cikk alapján az író tényleg vezette és talán nem csak egy kört az autót - ezzel szemben Csikós pld. hiába birtokol ilyet és már írt is róla - valahogy az ő írása egy nagyon igényes művészi hangulatkép az autóról amit mindenki szívesen olvas de észérveket nem nagyon von le egy ilyen autó birtoklására...)
Ebben a cikkben viszont az őszinte meglepődést véltem felfedezni az író "hangjában" az autóval kapcsolatban és - bár lehet hogy a tulaj súgott neki - nagyon jól megvilágítja azokat a tényeket amik hasonló hatást válthatnak ki nem eleve elfogultakból is.
pld.: "sokkal erősebb mint a hasonló kompaktok akkoriban" - sokan rólam is azt hiszik hogy az a buli abban, hogy ilyennel járok, hogy 28 éves...Az meg mitől lenne önmagában több sznobizmusnál vagy feltűnősködésnél?! ...úgyhogy jön a súly, lóerő és az utóbbihoz szükséges technika bonyolultságának tényfeltárása és persze a meglepődés...(ez az amit a cikk már nem fejt ki, csak műszaki adatokban utal rá szárazon - mondjuk nem is dolga...)
én annyi hibát taNáltam hogy ha a konkrét autó katalizátoros, akkor ő a 88 lovas , kat nélkül lenne 90 és a karbis a 86 ??
pb_22-01-2018 21:13:41 // 80431
Alapvetően nem roxx, de több hiba is van benne, yobban utána kellett volna nézni a dolgoknak.
Hakuna11-01-2018 10:08:35 // 80429
De többsége még gyáva is. Boxer->Sajnos nem vállalunk ilyet.
pb_10-01-2018 21:16:50 // 80428
Nem annyira. Mert sarlatánok.
Le.
Le.
Hakuna09-01-2018 18:30:15 // 80427
Kuplungcsere mennyire komplikált művelet, hogy mindenki ódzkodik tőle a szerelőknél?
Le kell bontani az Y-t?
Le kell bontani az Y-t?
Haddel21-12-2017 18:54:31 // 80426
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-12-2017 12:13:01 // 80425
Ok, kösz! :-) Nyilván első dolgom lesz csavart keresni hozzá, de akkor legalább ezen nem parázok :-p
Amúgy ez a rohadt bosszantó...
...nyilván nem azért vagyok felháboordva, mert az alkatrésznek vett 100eft autóról naivan azt hittem, hogy pöccre indul esetleg még valahogy forgalomba is kerül....
Hanem hogy család meg qrva sok meló mellett nincs időm meg idegzetem arra, hogy a félrevezető infók alapján -nyilván hibásan - megtervezett munkamenet után/helyett újratervezés...
Főleg hogy esetemben arról van szó, hogy mind a motorfelújítás mind a klíma miatt jó lett volna beröffenteni - de ha tudom, hogy ehhez ennyi szívás társul (speckó akksi, általam nem igazán ismert elektromos AC/injektor vonalon szerelgetés, motorfeltöltés) akkor egyrészt már akkor arra jutottam volna mint most, azaz :
ahelyett hogy az n+1 nemindulási okot keresem, egyből szétszedem, mindent átnézve-mérve összerakom ami kell nekem...
Amúgy ez a rohadt bosszantó...
...nyilván nem azért vagyok felháboordva, mert az alkatrésznek vett 100eft autóról naivan azt hittem, hogy pöccre indul esetleg még valahogy forgalomba is kerül....
Hanem hogy család meg qrva sok meló mellett nincs időm meg idegzetem arra, hogy a félrevezető infók alapján -nyilván hibásan - megtervezett munkamenet után/helyett újratervezés...
Főleg hogy esetemben arról van szó, hogy mind a motorfelújítás mind a klíma miatt jó lett volna beröffenteni - de ha tudom, hogy ehhez ennyi szívás társul (speckó akksi, általam nem igazán ismert elektromos AC/injektor vonalon szerelgetés, motorfeltöltés) akkor egyrészt már akkor arra jutottam volna mint most, azaz :
ahelyett hogy az n+1 nemindulási okot keresem, egyből szétszedem, mindent átnézve-mérve összerakom ami kell nekem...
pb_02-12-2017 20:15:00 // 80424
Nem igazán.
pb_02-12-2017 20:11:38 // 80423
Akkor a sufni relytett zugaiba.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)02-12-2017 17:59:17 // 80422
Na ez egyre érdekesebb....
Az imént jöttem meg donorlátogatóból, előtte a garázsban jó melegben "szerszámalkalmassági vizsga" és "csavarelérési gyakorlat" a renccámos verdán...
Odaérve kiderült: bármely hűtőcső bilincsének a csavarjának mégcsak az eléréséhez is ki kellene venni a klímát :-p - viszont az első lökös meg csak be van tolva a helyére - levéve tök jól odafértem. Esélytelenek nyugalmával csavartam ki a jobbos leeresztőt - én lepődtem meg legjobban, hogy elkezdett folyni :-s Edény persze a fentiek mián nem volt alatta, a keddi hátsó-Recarópad gyűrűzéstől megerőltetett kezemmel (amire pluszban a hideg lé is ömlött) 1xűen nem bírtam visszakapatni a csavart, kifolyt mind - a szaga alapján egyértelműen fagyállós, sőt a színéből ítélve elég tisztességesen sűrű, azaz hidegtűrő...
A baloshoz már kerestem egy széthagyott edényt , éppen nem a talaj miatt - legalább kipusztul a kerékdob tetejéig érő gaz - inkább atól tartva hogy egy alábújó kutya vagy macska nyalogatni kezdi
Erre mit találok: a balos leeresztőből hiányzik a zárócsavar!!! :-O
Ennyit arról, hogy "csak egy hirtelen jött üzemanyagszivattyú-relé hiba miatt nem indul" :-p
(amúgy lehet valami meglepi abban, ha ez az állapot - ti .alulról nyitott a rendszer - régóta így van már?
Kösz-viszlát-szevasztok
Az imént jöttem meg donorlátogatóból, előtte a garázsban jó melegben "szerszámalkalmassági vizsga" és "csavarelérési gyakorlat" a renccámos verdán...
Odaérve kiderült: bármely hűtőcső bilincsének a csavarjának mégcsak az eléréséhez is ki kellene venni a klímát :-p - viszont az első lökös meg csak be van tolva a helyére - levéve tök jól odafértem. Esélytelenek nyugalmával csavartam ki a jobbos leeresztőt - én lepődtem meg legjobban, hogy elkezdett folyni :-s Edény persze a fentiek mián nem volt alatta, a keddi hátsó-Recarópad gyűrűzéstől megerőltetett kezemmel (amire pluszban a hideg lé is ömlött) 1xűen nem bírtam visszakapatni a csavart, kifolyt mind - a szaga alapján egyértelműen fagyállós, sőt a színéből ítélve elég tisztességesen sűrű, azaz hidegtűrő...
A baloshoz már kerestem egy széthagyott edényt , éppen nem a talaj miatt - legalább kipusztul a kerékdob tetejéig érő gaz - inkább atól tartva hogy egy alábújó kutya vagy macska nyalogatni kezdi
Erre mit találok: a balos leeresztőből hiányzik a zárócsavar!!! :-O
Ennyit arról, hogy "csak egy hirtelen jött üzemanyagszivattyú-relé hiba miatt nem indul" :-p
(amúgy lehet valami meglepi abban, ha ez az állapot - ti .alulról nyitott a rendszer - régóta így van már?
Kösz-viszlát-szevasztok
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
480
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?