Forum >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 02:04:59 // 8371
Köszi az ötletet,akár ez is bekerülhet.
Azért még szétnézek a közeli kárpitosboltban is.

Anno az egész tetőkárpit is kijött vagy 2-3 ezer forintból.
ja,mondja az eladó: ez a Merci Vito gyári anyaga.
Ugyan már,hogy kerülne az ide.
Aztán utaztam egy ismerősömében - tényleg az volt benne :-)
Szintén ilyen helyen vettem szivacsos anyagot,ezekkel húztam át az ajtókat.
Ez sem volt drága és szerintem jó lett:
pb_30-10-2005 01:52:27 // 8370
Igen arról van szó.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 01:40:48 // 8369
ja,igen! annyi hogy az feketébb meg "pulikutyaszerűbb" ,bolyhosabb a felszíne.
pb_30-10-2005 01:34:27 // 8368
Tulképp a csomagtartó kárpit része, csak a hátsó ülésre van patentozva.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 01:31:05 // 8367
Hátsó ülés hátsó része? Ez nem tiszta! Asszem a támla és az ülőlap is olyan,hogy textil műbőrrel kombinálva és ráhajtva valami szivaccsal bélelt vázra.
kando.30-10-2005 01:28:06 // 8366
Szerintem meglehet úgy :-)) Főleg, ha ilyen hálásnak kell lennie, szépen megcsinálja a villszerelő, hogy ne legyen feltűnő (ereszcsatornában ? :-))... Aztán ha már elvitte a 3x2,5-es kábelen a villanyt a garázsba, ott már szabadon ,,garázdálkodhatsz'' vele :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 01:24:31 // 8365
Van ismerős ,hiszen az építőszakmában dolgozom,jó alkalom lenne pl.,hogy meghálálja azt a közel félmilliós munkát,amihez ajánlásommal hozzásegítettem! :-) A gond az,hogy adott egy 10x10-es oldalhatáron álló kockaház,rajta valahol az órával. A ház mögött végig,egész a telek végéig van egy melléképület-sor (hossza kb:15 m) és az enyém a legutolsó 3 m. És hát úgy kellene megcsinálni,hogy ne legyen feltűnő
pb_30-10-2005 01:22:39 // 8364
Haveroméban ezt úgy oldottuk +, hogy szereztünk a hátsó ülés hátsó részéről 1 borítást, és abból lett kivágva a folt.A színe majdnem ugyanolyan, és, ha jól emléxem ragasztóval lett betéve(talán Palmatexel). Sztem bontásból könnyen lehet ilyet szerzni.
kando.30-10-2005 01:14:06 // 8363
Ha az óra után hozzá tudtok nyúlni, egy villanyszerelővel tetess fel egy bizotsítékot (pl. 6A vagy 10A) és rá egy konnektort és arról hosszabbíróval, ,,repülővezetékkel'' a villanyt elviszed a garázsba, vagy a villanyszerelővel eg ykábelcsatornában a biztitől elviszed a villanyt és akkor ott lesz a konnektor, helyben :) Igaz, ez pénzbe kerül, de ha van normális villanyász ismerős, azért nem túl fájdalmasan megoldható ez is :-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 01:07:15 // 8362
Köszi az ötleteket, a kompakt eszembe se jutott,pedig itthon is az van! Igazából annyit csinálok,hogy ha kint van az óraszekrény,majd átnézegetem,hátha rájövök,hány és miféle kör van rajta? Ha megnyugtató eredményre jutok,valszeg csak beépíttetek valami hozzáértővel egy konnektort. Sok gépem úgysem lesz,egy kézi fúróval akarok néha ezt-azt megforgatni, meg néha porszívó,hajszárító...
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 01:01:40 // 8361
Most azon filózok,mi legyen a padlókárpittal. A lábam alatt és a kupplung mellett kilyukadt,amúgy jó állapotú. Mielőtt kivettem volna,úgy képzeltem,hogy egy sima vastag anyag,kiterítem,átrajzolom papírra ,onnan egy hasonló anyagra és kész az új. De kiszerelve láttam,hogy 1részt speckó anyag (valami fóliával kasírozott) meg azért valahogy formára van merevítve. Ha ezt én most megcsinálnám házilag,az nem követné a különféle merevítő szelvényeket,meg szerintem a pedálok alatt is össze-vissza gyűrődne állandóan. Szóval marad ez, csak a lyukakat (vagy inkább praktikusa-esztétikusan a vezetőláb alatti részt) meég 1 plusz réteggel meg kellene erősíteni. Csak mivel és hogy?
kando.30-10-2005 00:56:42 // 8360
A steklámpa annyit fogyaszt, amekkkora izzót beleraksz, de 100-asnál nagyobbat úgysem érdemes, mert: -a bakelit foglalat 60W feletti hőteljesítményű izzót nem díjazza -enél nagyobb wattitású izzó gömbbúrája nem fér bele ill a menete más -ha teszel bele fénycsövet, energiatakrékosat, még fényesebb is lesz és max 17-20 W-ot fogyaszt :-)) Ha vizes helyen lesze, érdemesebb lenne 24V-os rendszert használni, ugyebár, de ehhez meg kell trafó és 24V-os 60 vagy 100 W-os izzó (de ez kapható, cak drágább mint a 230V-os). Ez a gondolat tetszik, hogy homok van az aknában és ki kell szedni ;-)) Ilyen aknám talán nekem is van, csak idő és néámi lelkierő kéne hozzá, bár az meg nem fedett meg valami fák is vannak még felette... :-)) Jah, igen, a 100W a hálózatról kb 0,5 A-t vesz fel, szóval nem ég le a vénasszony vezetéke ettől a falban.. Előbb ég le a fagyasztóládájától, tuti..
pb_30-10-2005 00:53:24 // 8359
Ha magad akarod csinálni a melót, akkor célszerű. Egyébként gyorsan bele lehet jönni.
pb_30-10-2005 00:50:45 // 8358
Azért sajna vannak olyan helyek amikhez igen nehézkes a hozzáférés. De tény, ha az ember végig nézi, akkor sokat javíthat a helyzeten. Igen a festegetésnek lassan lealkonyodik, előbb-utóbb túl hideg lesz.
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 00:39:03 // 8357
Garázs az van,de: -nem fűtött -lámpa van,de konnektor nincs.Az öregasszony szerint gyenge a rendszer,fosik,nehogy kigyulladjon vagy valami.Most elutazik Karácsonyig ,de pont a fentiek miatt nem merek rákötni ,mert ha nincs külön bizti és mittudomén leolvad a fagyasztója ,vagy csak nem férek hozzá az órához,az duppla szivacs,mert: -kiderül -neki is kárt okozok -még világítás se lesz Viszont azt eltökéltem,hogy valami ismerőst megkérek,egy platós utánfutót bérelek és felpakolom rá az aknában lévő homokot. Elviszem ,ahová kell,azt végre lesz aknám. Mondjuk steklámpa nélkül szart se ér,de talán azt rá merem köttetni erre a hálózatra. Gondolom nem sokat fogyaszt?
kando.30-10-2005 00:26:46 // 8356
Akkor Neked sincs (még) garázs, meg ilyenek, ahova betehetnéd, meg lenne világítás... Ha most végre járóképes lesz az enyém, nekiállok én is átnézni jó pár részt rajta, de lehet, ez áthúzódik a jövő évre :-)) De asszem amit tudok, magam csinálom meg... Legfeljebb megtanulok hegeszteni ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)30-10-2005 00:24:24 // 8355
" A lényeg, hogy jól ki kell kezelni mindenhol, annál tovább bírja." erre az aranyigazságra én is rájöttem,ezért forszírozom a precíz munkát ezirányban. Régen a kasztni-dolog elég misztikusnak tűnt. Most hogy szétszedtem (a padlókárpit meglepően könnyen kijött) és átlátom, rájöttem,teljesen egyszerű és átlátható a kocsi váza és hogy kis odafigyeléssel megnyugtató eredményeket lehet elérni. Az szar,hogy kicsúsztam a jó időből, ha napközben meleg is van a kenceficékhez,ritkán tudom déltől leállítani a kocsit,hogy száradjon. Este meg hideg,sötét,meg ilyenek. De majd megoldom valahogy...
kando.30-10-2005 00:13:02 // 8354
Ha ez tuningos vas, gyanítanám valamelyik kereklámpásat :-))) Azokon jól is mutat ha kicsit ki vannak pofozva... Amúgy így nézve még valamelyik weboldalról ismerősnek is tűnhet a gép ;-)
pb_29-10-2005 23:59:11 // 8353
Talált süllyedt, bár a kép alapján lehetne 05, vagy 04(vagy 03, már elfelejtettem) is.
pb_29-10-2005 23:56:44 // 8352
Én úgy csináltam, hogy jól lekentem alapozóval, aztán arra ment a festék, vagy az alvázvédő. A lényeg, hogy jól ki kell kezelni mindenhol, annál tovább bírja. Valóban a küszöb és a padlólemez találkozása nagyon gyengére sikeredett sajnos. A hozzáférés is elég nehézkes, sajna. Még 1 problem van vele, ha elváli, akkor szeret +rogyni is. Nem tudom, hogy 15"-ba létezett-e. Ez 14"-os. Biztos rá lehetne tenni 1 peresebb gumit. Asszem a 15" a váltó méret, valami 195/50, de nem vagyok benne biztos.
kando.29-10-2005 23:47:38 // 8351
Hmm, tény, hogy tényleg olyanforma :-))) Valami 21-0x soroaztú gíp... ;-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-10-2005 23:41:23 // 8349
Nem is hiszem! Kívül (alul) lepassziváltam a rozsdát ,utána meg leragasztottam fólia+sziloplasztos módszerrel. Úgy emlékszem,azóta eső nem volt,kis túlzással mondhatjuk,hogy a padlólemez-pótlás miatt nem aggódom. Belül viszont az lenne a legjobb,ha a kommersz lemezpótlási illesztéseket lealvázvédőzné, de az egyéb részeken úgyhagyná és hamarabb elhozhatnám és rendesen lekezelném ott. Ugyanis az oknyomozó riportom oda vezetett ,hogy a küszöb alja ívesen fordul függőlegesbe a belső oldalon és az egyenes padlólemezzel ez a lekerekítés alkot egy szűk vájatot,amit a gyárban valami fényezhető rugalmas cuccal kitöltenek. Na ez alatt valamiért kezd a rozsda dolgozni és a vékony padlólemez nemcsak átrohad,hanem el is válik a küszöbtől. felni: épp ez az,hogy azon a picike képen folthatásilag tetszett a felni (vagyis a kerék egésze,pont a teli felni-peres gumi kontraszt) de nem tudom (nem látni rendesen) mi is van rajta. Tényleg ez hasonlít rá a legjobban,de annak mintha lenne egy külön tárcsa a felnicsavarokon. Egyébként az is lehet,hogy "nehézfém-felni",csak egy szebb darab. nekem ez is bejön,de van ebből 15" 4x98? Mert ezen a képen ekkora gumival nem tecc,túl ballonos. de a 33-ra 15"-ösben úgyis csak 45-ös vagy 50-es gumi menne rá. Úgy már tutti lenne.
pb_29-10-2005 23:35:51 // 8348
Rá. Előtte Alfaja volt.
kando.29-10-2005 23:33:32 // 8347
S rátette az ALfa-felnit ?? Ojjé... Azért a képet megnézem :) /icq ?/
pb_29-10-2005 23:28:13 // 8346
OFF-os verda. Majd küldök róla képeket.
kando.29-10-2005 23:21:06 // 8345
Kié ez a kék vas ?? Asszem ilyesmi színre akarom fényezni az enyémet... :-PPP
pb_29-10-2005 23:16:54 // 8344
Ez jó kis móka. Nekem is volt már benne részem, + ahogy elnéztem a dolgokat lesz is. A csodafestékes mesét, pedig ne hidd el, csak fém tiszta felületre lehet normálisan festeni, és hegeszteni.

A múltkor nem ilyen felnire gondoltál?

ÁdidiGaga (il hempescattore)29-10-2005 23:09:17 // 8343
Képek és szöveg az oldalamon "Ez+az a verdám világából" rovatban! A fő csapás a jobb 1 padlólemez,nagyon odalett. De a jobb küszöb mentén szinte végig problematikus a csatlakozási vonal. Aztán a jobb hátsó padlólemezen az egyik tárcsa (nemtom,szellőző,vagy mi?) se tudott ellenálni a csavarhúzóm vonzerejének. A bal oldalon nincs akkora gond ,azért ott is akad némi pótolnivaló. Viszont arra szerintem - ezzel a tempóval - nem kerül sor holnap estig, de nem is baj,mert a jobb oldalon csupaszra kibontottam,ledrótkeféztem, a bal oldalon viszont bent az ülés,a szőnyeg és nincs ledrótkefézve. Így is holnap délelőtt a körmére nézek,mert nem tudom mi ez a hülye kényszerképzet, hogy a "csodaalvázvédőt" rozsdára is rá lehet tenni . Márpedig a jobb oldal előkészítésénél az Evipass-ra meg a lakkbenzines áttörlésre nem jutott időm. :-( Ja,meg a küszöbökön a belső oldalon találtam átkorrodált részeket,de mivel összesen 3 db 3-4 centis cucc,úgy döntöttem emiatt nem cserélek még küszöböt. Így,hogy a bele kibontva,még nagyjából hozzá is férek a belső nagy furatokon a kritikus részekhez.
pb_29-10-2005 22:52:30 // 8342
Olvasom, hogy a gép laktosnál van. Mit csináltatsz rajta?
ÁdidiGaga (il hempescattore)29-10-2005 22:47:22 // 8341
pattintós vagy felnicsavaros-e?
norbee29-10-2005 22:38:16 // 8340
Szegasztok 13" Alfa dísztárcsája valakinek elfekvőben van-e?
kando.29-10-2005 21:24:20 // 8339
Egyszer már én is álmodnék így egy P4-et :-PPPP
pb_29-10-2005 21:19:52 // 8338
Mi csak annyit mondtunk, hogy valószínűleg boxerral álmodtak.
kando.29-10-2005 21:17:43 // 8337
Jó buli lehetett, főleg a vége :-))) A szomszédok meg legalább hallhattak egy kis cuore sportivot ;-))
pb_29-10-2005 21:12:34 // 8336
Mindent csak az alapoktól.
pb_29-10-2005 21:11:49 // 8335
Na igen szivni, azt lehet. Erről 1 személyes dolog jut szmbe, mikor szétszedtük, a piros motorját, mert összeütött, közben folyamatosan azon tanakodtunk fog-e még működni. Aztán mikor összeraktuk, és beröffent kezdett vigyorogni a szánk(szomszédoknak nem annyira mert hétköznap volt, és asszem vagy hajnali 3), főleg másnap este mikor a próbakarika is +volt.
Marklar15529-10-2005 21:03:03 // 8334
de ha az is kérdés, hogy honnan vigyünk tápot. Meg forrasszunk v. saruzzunk? ;))) Persze én is így kezdtem, de az még a trabi volt;)
kando.29-10-2005 21:02:40 // 8333
Igen :-)) Akkor biztosan megtanulja, ha maga szív vele és jut előbbre és a végén működni is fog (ha nem is elsőre, de sokadszorra) :))
pb_29-10-2005 20:58:38 // 8332
Én se értettem sok mindenhez, sőt 33 semennyit sem, mégis neki álltam. Sztem így kell azt kezdeni.
kando.29-10-2005 20:53:55 // 8331
Felhívott előtte engem is :-))) MEg ha baj van, majd segítünk ;-) Azért az a vezetékezés nem annyira bonyolult, főleg, ha nagy elővigyázatossággal csinálja.. :-)
Marklar15529-10-2005 20:51:16 // 8330
nem értesz hozzá és neki álltál? bátor vagy... ;-)
bb1829-10-2005 20:45:42 // 8329
kiegészités képpen : -sarubol csak jo minöségüt és szigetelö házzal. -biztositékot késes, vagy spec ehez gyártott darabot használj ( hifi cuccos ), ha késes, rá lehet tolni közvetlenül a sarut, vagy lehet házat is kapni hozzá. esetleg a gyári biztitáblába is berakhatod ha van ( szokott lenni ) hely. -lehet kapni hökioldos biztositékot is ami egy idö után ( amikor kihül ) magátol visszakapcsol, ugyanugy a késes helyére berakhato. -kábelt megfelelö vastagságut és minöségüt tegyél be, ne dörzsölödjön. kikötve, gumi átvezetökkel, nem árnyékolt kábel. -a sarura rá lehet forrasztani a vezetéket, de csak egy pontot tegyél a végére. -saruzáshoz spec fogot használj, nem a tesco gagyit. igy diohéjban...
granturismo29-10-2005 10:18:17 // 8328
1. Mindenképpen az akksiról vidd a tápot az a tuti és a - ágba ha teszel egy biztit akkor profi vagy. 2. Ha így viszed a tápot akkor az erősítőt is rákötheted sőt kötelezően erre kösd ha nem akarsz hosszú estéket tölteni a földhurkok (gerjedés) irtásával. 3. Sarut használj.
Bálint3329-10-2005 09:42:44 // 8327
Üdv kollégák! Tegnap du. nekiálltam újrakábelezni a zenét a kocsiban, a probléma csak az, hogy nem értek igazán a villamossághoz, így akadt pár problémám: -Ha új tápot akarok behúzni a rádiónak akkor azt hogyan/honnan tegyem. -Az erősítő tápjával csatlakozhatok ugyanarra a kábelre, amiről a rádió kapja a tápot? (a rádió 4X45 wattos, az erősítő 2X70 watt) -A kábelcsatlakozásoknál sarukat használjak, vagy inkább forrasszam össze a két kábelvéget?
bb1828-10-2005 17:14:08 // 8326
tudom nem szabad ilyet mondani ezért csak halkan irom : skoda tank alámegy.
Rumi28-10-2005 15:56:01 // 8325
kaptatok helyette egy mäsikat, 16V-t
Marklar15528-10-2005 14:45:39 // 8324
Sajnos a tervezett 33asról lecsúsztunk. :(((
pb_28-10-2005 12:22:35 // 8323
Akkor nem biztos, hogy lesz még 33-od.
Rumi28-10-2005 12:19:15 // 8322
edekel, kalkulälj ki egy ärat es akkor jövök, megnezem, elviszem...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.