Forum >> Alfasud-33

Scott19-11-2005 11:58:16 // 9171
Persze, mindenképp megmérjük, ez csak egy utolsó manuális kísérlet volt, de végre egy kis eredménnyel :) Az a 33-as maual az tuti hiányos, a neten csak az található meg. De az ÉN jóvoltamból kipótoltam a hiányzó oldalakat. Mindjárt kész az oldal pill. Lehet letölteni és cserél le erre a tiédet is.
pb_19-11-2005 11:50:18 // 9170
Becsapós is lehet ám a dolog.
kando.19-11-2005 11:49:02 // 9169
Ok, látom, nagyon tetszett a mutatvány :-)) No jó, azért ha megyek fel, felvihetem a műszereket, beállítani a gépet, legalább leteszteljük, hogy működik-e a rendszer... Átkonvertáltam pdf-be a strobi manualját, felteszem az oldalamra úgy :-)) Ja, amúgy van ott más 33-as manual nálam is, lehet, hogy azok is a hiányosak vagy nem hiányosak... 3 pdf van fent azt hiszem...
Bálint3319-11-2005 11:48:42 // 9168
Az fw-n is 500 mb tárhelyet adnak, de a fileméretek limitje miatt használhatatlan.
krisz3319-11-2005 11:46:44 // 9167
megint elbaxod a kocsidat :)))))))))
Scott19-11-2005 11:43:21 // 9166
Árpi ! Délelőtt lementem a géphez, és tettem egy utolsó kísérletet. Újra állítottam a keverék csavarokat, plussz eljátszadoztam az alapjárati csavarokkal mindkét oldlai karbin, plussu állítottam a folytószelep nyitó rudazat holt játékán ( ez elég nagy volt ) . Lehet hogy pszchiés, de úgy tűnik, most jobb lett :)) Mentem néhány kört , nyomtam néhány padlót és érzésre , mintha jobb lenne :))
Scott19-11-2005 11:43:21 // 9165
Árpi ! Délelőtt lementem a géphez, és tettem egy utolsó kísérletet. Újra állítottam a keverék csavarokat, plussz eljátszadoztam az alapjárati csavarokkal mindkét oldlai karbin, plussu állítottam a folytószelep nyitó rudazat holt játékán ( ez elég nagy volt ) . Lehet hogy pszchiés, de úgy tűnik, most jobb lett :)) Mentem néhány kört , nyomtam néhány padlót és érzésre , mintha jobb lenne :))
Scott19-11-2005 11:32:18 // 9163
Regisztráltam az atw-n egy tárhelyet. Itt alapból 500 mega. A szar uw-n csak 200 "lett volna", de tegnap óta nem voltam képes feltölteni egy nyamvatt 15 megás filet. Kiváncsi vagyok milyen az atw.
kando.19-11-2005 11:25:29 // 9162
Nekem van szkennerem, elvállalhatom a feldolgozást :-)) Mekkora hely kéne a doksinak, amit fel akarsz tölteni ? Esetleg felnyomjuk a koliszervrre és betesszük majd a linket ide :-))
Scott19-11-2005 11:23:43 // 9161
A donor 36-ban tuti nem gyári a 190, mivel gyárilag 220 van :)) Amúgy igen, a magyar könyvből van. Ha valakinek lenne scannere, beszkennelném az egész könyvet, hogy közkincsé tegyük ( bár szerintem nagyon felületes és tele van hibával ). Az uw-ről ennyit, törlőm is a tegnap regisztrált tárhelyem. Ez kalap... Most próbálokozom az atw-vel :)
kando.19-11-2005 10:17:41 // 9160
Ádidi! Látom, Te sem aludtál sokat ;-)) Ha van Open Office-od, abban közvetlen lehet pdf-et csinálni (konvertálni). Ha nincs, akkor ha van (megszerzed) az Adobe Acrobat-ot (pl. 5.0), akkor annál csak ki kell nyomtatni a dokumentumot. Tehát tudsz úgyis konvertálni, hogy azt mondod ,,nyomtatás'' és nyomtatónak az Acrobat pdf Writert vagy a Distillert választod... Én is minden béres és fontos papírt a főnönkeimnek pdf-ben küldök, nehogy véletlenül lekarcsúsítsák a munakidőnket, bérünket ;-))
Bálint3319-11-2005 09:36:21 // 9159
Igen nekem is ez a bajom a fw-n. Most éjjel is fél 3-ig próbálkoztam, de nem sikerült. Talán majd ma.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 09:29:53 // 9158
Scott Köszi a fúvókainfót,ez akkor ugye a magyar könyvből van ? A kérdés csak az,hogy akkor a donor 36-ban a 190 gyári vagy nem? uis a 220-asból pont két hengerre való hiányzik :-( Bálint Igen,de inkább úgy értettem,hogy "átlagos körülmények között" jobb egy PDF, főleg kinézetre meg azért egy Word-be vagy sima mélben csak könnyebb belefirkálni, nem mintha ez jellemző lenne...
Scott19-11-2005 09:22:31 // 9157
Le kell tölteni az Acrobat Pro Trial-t. Én is azt tettem, azzal javítottam a manualt. Amúgy épp töltöm fel az "új" uw-s tárhelyre, vagyis tölteném, de ez egy rakás sz..r . Nem véletlenül ingyenes, folyamatosan átviteli hiba, meg megszakad.
Bálint3319-11-2005 09:16:37 // 9156
Ha jól veszem ki, akkor Te úgy gondolod, hogy a pdf file-t nem lehet írni? Az a helyzet, hogy vannak hozzá konverterek, amivel vissza lehet alakítani és akkor nyugodtan lehet azt is szerkeszteni.
Scott19-11-2005 08:46:49 // 9155
Ádigaga ! A 36-os Weberen a fő levegő korrekciós fúvóka 220 , a 40-en 190.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 03:31:44 // 9154
Na,asszem részemről vége az éjszakai műszaknak!
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 03:10:44 // 9152
Majd mailben megbeszéljük....
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 03:04:12 // 9150
El lehet kérni egy körre?
pb_19-11-2005 03:00:00 // 9149
Ok Igen + bent a cégnél. 5-ös asszem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 02:55:18 // 9148
nem, a 36-os maradna,majd egyszer kifejtem... Az akrobata megvan neked?
pb_19-11-2005 02:52:11 // 9147
Várj kezdek +keveredni, most akkor nem a 40-esek kerülnek fel? Pdf csinálás 1.-ként kellene hozzá 1 Acrobat(nem a Reader), a többi csak akkor tudom mondani, ha csinálom, így fejből nem megy, az Acrobat sajna + bent van a cégnél. De leírom majd mélben azt elküldöm(remélhetőleg nem felejtem el).
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 02:44:07 // 9146
Igen,pontosan erről van szó,hogy a levegő-korrekciós f. kivételével összeállt egy pár,amiben minden egyforma. És persze ott a 40-es pár ,amiben bármiből megvan a 4 hengerre való. Már ha stimmel a mérete... Ha valamiért nem a 195 kerül az IDF 36-okba ,nem tom hogy legyen... 2 éve volt Nyéken a bontóba egy boxermoci kik..rva a szabadba, volt rajta egy pár 36-os QV karbi ,esőverte állapotban,15 lett volna a pár. PDF csinálás? Engem meg annak érdekelne a mikéntje... Végre megcsináltam a régen kitalált,magyarázó szövegekkel kiegészített komplex árajánlat-sémát szövegszerkesztőben,ami jó alap,csak - jó lenne tuningolni képekkel - nem vagyok egy parás,de ha mailben kell küldeni,nem baj,ha READ ONLY egy ilyen ajánlat. Úgyhogy várom szakértő javaslatod ezügyben...
kando.19-11-2005 02:30:44 // 9145
Akkor jóccakét! ;-) Aztán zh-knál ügyesnek lenni ;-))
kando.19-11-2005 02:29:59 // 9144
Ez igaz... Te még csak alkalmazhatsz ,,belső'' fűtést (bár ez idővel a végzett művelet pontosságát és alaposságát ronthatja ;-) ), de a fémfelületeknél nem jó, ha lehűlnek, hideg felületre nem jó festeni, ragasztani...
pb_19-11-2005 02:28:33 // 9143
Aha. Akkor én azt mondom, hogy ügy próbáld cserégetni a fúvókákat, hogy mind2 oldalon ugyanolyan legyen. Ahogy írod van pár donor, remélhetőleg össze lehet hozni, 2 1formát. Az enyém is úgy fog vizsgázni, ha 1x eljön a napja, hogy csak a sima szőnyeg lesz benne. De azt mindenképp tedd vissza, mert szólni fognak érte, mint, ahogy nekem tették. Thx a tükör manualt, +jött gond nélkül. Asszem csinálok belőle majd 1 pdf-et.
Bálint3319-11-2005 02:28:27 // 9142
Illetve ma :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 02:28:04 // 9141
nem is csak kedv meg fényviszony kérdése... pont tegnap figyeltem,hogy a nap alig süt be az udvarra, 5-6 fokos felületre meg nem lehet semmit kenni/fújni :-(
Bálint3319-11-2005 02:28:00 // 9140
Na jóccakát mindenkinek! Még olvasgatok egy kicsit aztán alszom. Holnap tanulnom kell.
kando.19-11-2005 02:24:59 // 9139
ÉRtem.. Akkor a vénasszonnyal nem sikerült dűlőre jutni a fázisok és villanyok fogyasztását és biztosítését illetően ? Vagy a villanyszerelő ismerősnek is sűrű az év vége s nem ér rá már vezetékezni, szerelni... Az igaz, hogy tavasszal több a kedve is az embernek ehhez, a fényviszonyok is jobbak... :-)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 02:21:23 // 9138
pb nem,de nem érdekes,mert a fúvókák csereszabatosak külméretre,csak más-más a belső furat rajtuk. ja,meg a lényeg: minden felsorolt érték egy-egy külön alkatrész, úgy cserélgeted,ahogy tudod! most kaptam Mviking-től egy 36-os IDF 55-öt. mint kiderült,ez nagyon hasonlít az én balos IDF 52-őmhöz, venturi ,alapjárati , keverőcső uaz, a főfúvóka 130 helyett 132 de ennyi belefér szerintem. Viszont az enyémen 190 a korrekciós f., a Mviking félén meg 220. Innen jött az elméletem... Mert egyébként egy amcsi oldalon 2 dollár egy ilyen fúvóka,csak éppen minimum 20 dollárt kell rendelni+ a posta kb. ugyanennyi... kando777 "jön a polifoam az aljára az utastérnek, vagy csak ,,látsztszépség'' lesz, hogy a műszakin átmenjen" jó kérdés! :-) szívem szerint jól megcsinálnám,de ahhoz nekem idő kell,és: 1: nyakamon a vizsga és a szőnyeget vissza kéne tenni 2: egyre kevésbé van esély festegetős+ragasztgatós időt kifogni, a garage nem fűtött :-( úgyhogy szvsz szőnyeg vissza,vizsga és a legközelebbi kellemes napon folytatás...
Bálint3319-11-2005 02:15:46 // 9137
Ez jó! Én is pont ezt csináltam:
pb_19-11-2005 02:12:59 // 9136
Hehe

.
kando.19-11-2005 02:09:48 // 9135
Most nincs kedved ? :-)) Leszaladni az autóhoz egy tolómérővel és megnézni... ;-))
Bálint3319-11-2005 02:09:31 // 9134
Én is így vagyok. Mellette meg csinálom a letöltéseimet.
granturismo19-11-2005 02:08:50 // 9133
Na én viszont dőlök, mert úgy felspannoltál, hogy holnap meg is nézem ezt a fék dolgot.
pb_19-11-2005 02:06:21 // 9132
A helyzet az, hogy már reggel 8-kor is olyan álmos voltam, mint a dög, + most is, de, ha van élet az nem lehet itt hagyni. Úgyis olyan ritkán van ilyen.
kando.19-11-2005 02:04:49 // 9131
Nem baj, ezek szerint ilyenkor van időnk megbeszélni egymás baját (azaz a vasak baját) :-)) Még jö, hogy holnap szombat és nem kell melózni ;-)) Ádidi! Ezek szerint a vízmentesség alakul? A lakatolás után kézbeveszed a gépet és jön a polifoam az aljára az utastérnek, vagy csak ,,látsztszépség'' lesz, hogy a műszakin átmenjen :-))
pb_19-11-2005 02:04:33 // 9130
Azt hittem már rosszat írtam be. De aztán többször elolvasva +értettem. Élméletileg mehet, csak kérdés, hogy a 195-ösnél a többi érték ugyanez?
pb_19-11-2005 02:00:26 // 9128
Reméljük összejön.
Bálint3319-11-2005 01:58:56 // 9127
Úgy nézem az egész 33-as szekció álmatlanságban szenved. Lehet, hogy kezeltetnünk kéne magunkat? :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)19-11-2005 01:56:25 // 9126
Már megy is! Elég lassacskán,de most láttam,hogy Swan-nak is freemailre küldtem és nem volt vele "porbléma" az előző hsz.ben úgy értettem: kellene az IDF 36 gyári összeállítása,ugyanis a 3 db 36-os karbimban 3 féle a méret 190,220 és 235 :-( akkor az én 40-esemen (ebből van egyedül két karbira való) 195-ös van. a 235 az QV-ra való karbiban van,de a 190 és a 220 két,más szempontból ugyanolyanon. Elméletem szerint: ha készült uaz a karbi, uaz a főfúvóka 190 -el és 220-al is (ezt akartam megnézni a régi könyvből),akkor mennie kell 195-tel is.
granturismo19-11-2005 01:53:16 // 9125
Hát ha nem lesz jó lehet, hogy hagyom a francba az egész fék dolgot.
pb_19-11-2005 01:47:05 // 9124
Igen kár lenne értük. Láttam a képeken nem kis munka lehet benne, a végerdmény viszont magáért beszél. Szóval elég ütös lett.
pb_19-11-2005 01:44:15 // 9123
Szívesen. Viszont, akkor én is kérnék tőled vmit a tükör manualt, ha elküldenéd +köszönném. Árpi szaktárasat + majd jól kontroll alatt tartjuk Scottal.)
kando.19-11-2005 01:41:36 // 9122
Strobi leírás: 9061. hsz. (előző lapon..)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.