Forum >> Alfasud-33

pb_03-12-2005 22:45:12 // 9771
Sajna ebből kb. 2 dolgot tudna hasznosítani, a kártárs.
pb_03-12-2005 22:43:39 // 9770
Olvastam, köszi. Egyébként beszéltem is velük.
Marklar15503-12-2005 22:43:22 // 9769
S akkor megint megemlíteném a dobozkámat: 1db boboz (0ft) amiben van: 1d vezérmű tengely r:60612289 4db fémgyűrű r:60559328 4db csapszeg r: 60503668 1db szelep r: 60525336 1db szelep r: 60504784 4db r: 60501740 (csapágy.?) 2db váltóba való... r:60504726 2db vez feszítő rugó 4db támcsapágy.? 60503028 2db stift a váltóba 1db ék 2db fogaskerék difibe r:60525454 1db 2es fogaskerék a váltóba r:60501261 (csak erre 22e ft ír a cd) 1db 60600826 mittom mi 2db gyűrű r:60748219 + szelepszár szimeringek. Szóval. Ezek a cumók a cd-m szerint a 33/145/146 hoz jók. Ez az egész egyben 25000ft Mersze Murphy miatt tutti, hogy nem ez kell neki... ;-)
Marklar15503-12-2005 22:32:21 // 9768
Írtam az oldaladra! 2db olyan piros betétem volt! 1db Kandonál (kormostunninngg) ;-) 1db Thomee nél Csak tudd, hogy kinél kell megvenni;-)
GEORGE03-12-2005 22:14:46 // 9767
Kell új főtengely is?? köszörüléssel már nem oldható meg???
GEORGE03-12-2005 22:09:08 // 9766
A boxer moci olyan olcsó a bontókban, nekem a TS-re darabjára mondtak 250ezret.
granturismo03-12-2005 21:53:07 // 9765
Számolgassunk.:-(( Egy gyári új főtengely főtengely hajtókar és támaszócsapágyakkal cca 250-300 kilo. Ennyiból 2-3 motort lehet venni. A gyári főtengelycsapágy az kb 1 tizes (a 6db félcsapágy) A 2 támasztócsapágy mondjuk 3000. A 8db hajtókarcsapágy 12. Egy gyűrűgarnitúra 15. Egy alapméretes dugattyú gyűrűkkel csapszeggel 20. Egy túlméretes dugattyúkészlet csapszegekkel és az összes gyűrűvel 75. Egy full tömítésgarnitúra is 15. Nekem bevált a Glaser Még ki kéne deríteni, hogy mitől történt a dolog.
Barni14703-12-2005 21:41:23 // 9764
Thenx az infót!
pb_03-12-2005 21:40:52 // 9763
Asszem maga a csapágy nem annyira horror, tán 8k.
granturismo03-12-2005 21:38:52 // 9762
Gyári új főtengely csapágyakkal az horror. Akkor tényleg jobb egy másik motor. Bontott jó állapotú főtengelyt kell akkor venni.
Barni14703-12-2005 21:35:28 // 9761
De akkor már lehet olcsóbb egy motorcsere.
Barni14703-12-2005 21:30:34 // 9760
Hát engem a főtengely + csapágyai édekelnének, meg cím ahol be lehet szerezni, márcsak hogy az autósboltomat kihagyhassam.
granturismo03-12-2005 21:26:14 // 9759
Hát erősen függ hogy majd mit találsz benne.
pb_03-12-2005 21:23:03 // 9758
Még 1 dologot talán + lehetne nézni, az olajszivattyút. Hátha +úszod főtengely csapágy cserével és 1 olajszivattyú generállal.
pb_03-12-2005 21:18:28 // 9757
Ok. Keresgélj tovább, de sok jóval nem bíztatlak.
Barni14703-12-2005 21:17:54 // 9756
Árban kb mit jelent az anyag? A többit megcsinálom én.
granturismo03-12-2005 21:12:14 // 9755
Alfabuval szinte szóról szóra ugyanígy történt az eset. Annak is az lett a baja. Mondjuk annak mint a szétbontáskor kiderült megköszörülték a főtengelyét azért történt. Köszörülni nem lehet, cserélni kell. Berágódott és szorul a főtengely.
Barni14703-12-2005 21:05:38 // 9754
Lehet hogy igazatok lesz , mert eddig úgyanígy ( ugyanebben az ütemben) zörgött, morgott, csak nagyon halkan, először azt hittem szelep, vagy a víz szivattyú.
GEORGE03-12-2005 21:04:16 // 9753
De ha öszinték akarunk lenni a cartársunkhoz akkor az elhangzott infokból nagyon erre lehet következtetni :-(((((((((((((((( Ami sajnos igen csak nem jó hir:-(
Barni14703-12-2005 21:03:01 // 9752
És ez mennyire van kapcsolatban a gyors melegedéssel? Ennyire szorulna?
granturismo03-12-2005 20:57:43 // 9751
Hát nem akartam írni, de szerintem is az lesz...... sajnos. De ne legyen igazunk.
GEORGE03-12-2005 20:51:53 // 9750
Lehet hajtókar csapágyas lett?? Erre utaló jel, hogy alapjáraton szép a hangja ha meg megemeled a fordulatszámot csörömpölni kezd. :-((
Barni14703-12-2005 20:49:39 // 9749
156 pont amilyenre cserélném :-))
granturismo03-12-2005 20:48:48 // 9748
Mennyi is van benne?
Barni14703-12-2005 20:45:41 // 9747
Kicsit, nagyon :-((
granturismo03-12-2005 20:37:11 // 9746
:-(( Boxi beteg?:-(((
Barni14703-12-2005 20:25:23 // 9745
Mit tippelsz?
Barni14703-12-2005 20:23:59 // 9744
Ezek nem keveredtek, víz fullon, a nívón csak azt néztem habos e, mert árokparton álltam.
GEORGE03-12-2005 20:23:47 // 9743
Remélem nem az a baja amire gondolok mert akkor sokba lesz :-((((((((
Bálint3303-12-2005 20:21:53 // 9742
Olaj, víz mennyi van benne? Nem ette meg ?
Barni14703-12-2005 20:05:49 // 9741
Hát 80 nál vissza 3 5 ezerig kihúz, gyors 4, 5 és máris olyan folytott lett a hangja. Nyomtam neki és nem akart menni és kopogós zörgős hangja lett. Alapjáraton fel , fel villant az olajnyomás. Lekapcs., újraindít, pöcc, röffre. Alapjáraton semmi hangja, de ha odaléptem neki, akkor koporászott benne valami. Gondoltam hazavánszorgunk. Tolatáskor hamar lefulladt, Elindulni kövérebb gázzal taposva, mintha el szállt volna az ereje. Harmadikig felpakolgattam aztán 200 méter után láttam felfelé kúszni a hőmérőt , és le is álltam. Na ekkor hívtam Alfás cimbit aki hazahúzott. Holnap talán neki tudunk esni , mi lehet a konkretice baja. Alapjáraton szépen kegyeg, és nem is melegszik.
Bálint3303-12-2005 19:58:26 // 9740
Mi történt? :(
Barni14703-12-2005 19:55:36 // 9739
Ma úgy jártam mint Raikonenn , megállt alattam a technika. Börgős boxerből csörgős boxer lett. :-((( Alfa vontatott Alfát. :-(((
SD03-12-2005 15:13:36 // 9738
Hát elgondolkoztató a dolog, minden esetre van egy hetem mert most elutaznak és utánna visszük átnézetni... Addig keresgélek is:)
Bálint3303-12-2005 14:58:08 // 9736
Őélda erre az enyém. 95-től csörög a motor.
bb1803-12-2005 14:10:37 // 9735
nem tudom. a szélvédö alatt ha szemben állsz akkor jobb oldalon a doblemez fölött szokott lenni jol láthato helyen.
granturismo03-12-2005 14:08:39 // 9734
Akkor az M8 tengelyek árát inkább költsd egy fékerőszabályozóra szerintem.
granturismo03-12-2005 14:07:35 // 9733
bb A mostani Opeleken is van még ilyen?
pb_03-12-2005 14:06:31 // 9732
A kat. kérdést már +oldották helyettem.)
pb_03-12-2005 14:04:34 // 9731
Ok. De ezeknél a szutykoknál nincs ilyen. Gépkönyv szerint: Üzemanyag fajtája: Euro ólommentes RON 95
granturismo03-12-2005 14:04:25 // 9730
Nem tudom jobb lenne-e M8-as tengelyekkel. 5LE a difi, de az M8-on nincsen katalizátor. Szóval szerintem a difit inkább az adja ki nem a tengelyek....
bb1803-12-2005 14:02:17 // 9729
ezt tudom, csak példának irtam. amugy ez tulképp egy dioda amit érzékel az elektronika hogy melyik irányban van és ugy szabályoz.
granturismo03-12-2005 14:00:17 // 9728
Ja értem. Ezen sajna nincs ilyen dugó:-(((
bb1803-12-2005 13:59:57 // 9727
szoval lehet igaz is, de azért vannak fenntartásaim.
bb1803-12-2005 13:58:56 // 9726
valaha még a fiat 124 volt ugy kitalálva ( azután a lada is ) hogy az eloszton volt gy oktánszám állito csavar ami be volt kalibrálva hogy egy osztás egy oktán, es egy excenterrel állitotta az alaplapot.
bb1803-12-2005 13:57:02 // 9725
elögyujtás kérdése. injektorosoknál sokszor van egy stekker amit ha forditva átdugsz akkor állitod át 5 röl 8 ra ( ford, opel, stb ) tudok olyan autorol ami 8 ra van kihegyezve és 5 töl csörög.
pb_03-12-2005 13:56:12 // 9724
Nem foroghat el, ez P4! Max kanyarodásnál eltolhatja, vizes asztfalton az elejét. 98-ra, hogy lövöd be??
bb1803-12-2005 13:55:38 // 9723
azt kell kiprobálni, hogy melegen alapjáraton hagyni 1 percig és utána gázadás. ha füstöl egy nagyot és utána nem akkor valszeg szelepszár szimering. ha meg tolod neki és akkor föstöl akkor gyürü, de akkor nem füstöl az indulásnál közel sem annyira. a korom kijöhet a kondenz vizzel, mert összegyülik benne ( kicsapodik ). a füstöt gyakorlatlan szem összekeverheti gözzel is.
granturismo03-12-2005 13:52:09 // 9722
De ezt hogyan lehet "belőni" 98-ra?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.