Forum >> Alfasud-33
kando.09-12-2005 10:16:37 // 10021
Nagy a lelkesedés :))))
Azmo09-12-2005 10:16:37 // 10020
az a másik 4 probléma közül az egyik:) szal ha nem pörög a motor, akkor hideget fúj a fűtés, hiába 100 fokos a moci.....
pb_09-12-2005 10:05:47 // 10019
Sztem 1 kicsit elkapkodod a dolgot.
pb_09-12-2005 10:04:03 // 10018
Ha sokat állsz dugóban felmegy a víz. A 100-105 még elmegy. Vagy húzd rá csutira a fűtést, akkor még lemehet.
Azmo09-12-2005 10:03:54 // 10017
háhh, visszatértünk arra a rohadt generátor problémára....ha erre is ez a gond, akkor már kb 4 problémát oldana meg a generátor felújítása! Köszi!
kando.09-12-2005 09:49:12 // 10016
Nem az lehet a baj, hogy alacsony a töltés, és ha sokáig állsz, a hűtőventilátor nem forog kellőképpen, ha meg mész az autóval, jobban forog ill. a menetszél is jobban hűt ?
Scott09-12-2005 09:45:48 // 10015
Terveim szerint hétvégén már végezni akarok: a vezműház már tipp-topp. a hidrotőkék is, este szedem szét a szelepeket. Holnap délelőtt veszek szimeringeket és tömítéseket, aztán rakom össze a hengerfejet ill. vezműházat. Aztán jön maga a blokk ... :)
Azmo09-12-2005 09:31:11 // 10014
üdv,
meg tudná nekem mondani valaki, hogy az mé lehet hogy termosztát csere után minden oké, most meg dugóban 100-105 foknál van állandóan a hőmérséklet és csak akkor megy le, ha nyomom a gázt kicsit, pörgetem, ilyesmi......normál tempónál mint a cövek áll 90 fok körül...
kando.09-12-2005 09:21:16 // 10013
Mizu a motorral ? :-)))
szedegeted szét, tisztítgattad? ;-)) :-PP
Scott09-12-2005 09:15:02 // 10012
Nem lehet állítani :(
pb_08-12-2005 22:14:47 // 10011
Ezen az autón a kuplungnak 2 része van, 1 hidraulikus, és 1 mechanikus. A hidraulika a 2 munkahengerből áll, az 1ik a főhenger, ami a kuplung pedálnál található, a másik pedig a munkahenger, ami gyújtáselosztó környékén található. A hidraulikát a fékolaj működteti, a tartály közös a fékrendszerrel, légteleníteni a munkahengernél kell.
A mechanika pedig a szerkezetből, tárcsából, kinyomócsapágyból, a kinyomóvillából áll.
Több dologra is visszavezethető a problémád:
1 levegős a rendszer, légteleníteni kell
2 kinyomóvilla törés
3 elfáradt a szerkezet
Ezek közül az 1. tudod +csinálni komolyabb +bontás nélkül, a többihez le kell venni a váltót.
Tomee08-12-2005 21:05:52 // 10010
No, ismét kérdéssel fordulok a mélyen tisztelt publikum felé: ha nem emel ki rendesen a kuplung, azon hol lehet utánállítni, amíg nem lesz cserélve?
Előre is kösz!
Tomee08-12-2005 18:30:54 // 10009
Kb ez volt, az érintkezők takarítása megoldotta a problémát!
Barni14708-12-2005 17:42:03 // 10008
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
kando.08-12-2005 13:08:31 // 10007
Gratula a 10K-hoz, izgultam, nehogy elmenjen :))
Ma is megmozgattam a vasat, fékolajszint rendben van, semennyit nem csökkent (na jó, esetleg mikrolitereket...) :)))
Inner Circle08-12-2005 12:50:30 // 10006
Telement sárral a duda meg a vezetékek csatlakozásai. Leszed, pucol, vezeték végén jelet mér (nem árt a dudát is nyomni hozzá :-) ), ha megvan, dudát visszatesz (nem szokott elromlani).
Tomee08-12-2005 12:39:26 // 10005
Kösz, meg fogom nézni! Mert ha nyomom a dudát, hallani, ahogy kattanik a relé, de hangja az nincs.. Meg most megnéztem a leírásban, melyik biztosíték tartozik hozzá, azt is le fogom ellenőrizni!
pb_08-12-2005 12:29:00 // 10004
Elől a baloldalon, a be kerék előtt, a csárvédő mögött a doblemezre csavarozva, vagy a motortérben a be lámpa mögött.
pb_08-12-2005 12:22:46 // 10003
Ha kérdezted volna, már elmondtam volna.)
Tomee08-12-2005 12:17:08 // 10002
Ja, és van még egy nagyon amatőr kérdésem: hol van a duda a kocsiban? Kéretik a "Hát a kormány közepén" szintű poénokat mellőzni:)
Majd' elfelejtettem, egy csíklámpás 33asról van szó!
Tomee08-12-2005 12:15:42 // 10001
Több, mint 3 hónap és 5.000 km után ma nagy felfedezést tettem: a tetőablak nem csak nyitható, hanem másik irányba tekerve a kart és nyomva a kis gombot a tetőbe is csúsztatható! Lehet hamarabb végig kellett volna lapoznom a leírást:)
pb_08-12-2005 10:36:15 // 9998
Mondjuk nekem még, néha 1 is sok. A függőség még nem alakult ki?)
granturismo08-12-2005 10:34:46 // 9997
Az élvetezetekbe nem szabad túlzottan belebonyolódni, mert függőség alakulhat ki!
granturismo08-12-2005 10:17:54 // 9996
Mondjuk (diák)hitelből egy 155Q4 az pld. egy nagyon nemes beruházás!
Széchenyi ugyan másra javasolta elkölteni annak idején, de csak azért mert akkor még nem gyártottak 155Q4-t:-))
pb_08-12-2005 10:13:21 // 9995
Akkor lenne 2 boxid.)
granturismo08-12-2005 10:12:32 // 9994
Hgyuri
Szerintem azt nézd meg, hogy a gerjesztőtekercs vezetéke nem e szakadt le a generátorról mert az nagyon a termosztát közelében van.
Gombóc
Üdv neked:-)))
giovanni08-12-2005 10:05:58 // 9993
Ááááhh..
Nem volt ideje elolvasni ;-)
granturismo08-12-2005 10:03:24 // 9992
Heheheee
Giovannit felbosszanotta egy Passatos.
Le akart tolni minket:-))
Valszeg életében nem hallott még Dedra Turbo-ról.
Talán most már próbálja betűzni:-))
Don Gombóc08-12-2005 09:58:08 // 9991
Külön üdvözlet neked Nagy Túrista! :99
granturismo08-12-2005 09:55:55 // 9990
Hát ez igaz.
A 33-as egy ÁLLATI jó kocsi.
Most persze visszavehetném Matitól, de akkor mi lenne a mostani Boximmal amin meg q.sokat dolgoztam.
Mondjuk az igaz, hogy ha a fejem tetejére állok akkor sem lesz a 146 olyan mint a 33 volt. Ezt most az összhatás tekintetében gondolom.
Mármint ha a dolog "élvezeti" oldalát nézem.
Praktikus szempontból persze már előjönnek a 146 előnyei amelyek nagyrészt a méret miatti különbözőségből adódnak.
De ezzel egyrészt jön az önsúly növekedés hátrányai, másrészt meg hol néz egy valódi Alfás praktikus szempontokat?:-))
giovanni08-12-2005 09:50:45 // 9988
Ha én is válaszolhatok 33 valóban nem volt :(( viszont rengeteg 145-146-155...
pb_08-12-2005 09:48:50 // 9987
A játékosok áldozatokat hoznak, a boxer érdekében.
giovanni08-12-2005 09:48:49 // 9986
Oda se neki tegnap én is szétégettem és levertem a kezem :) mikor Gt utasításait követve nőgyógyászati módszerekkel ellenőríztem valamit :))
Scott08-12-2005 09:45:30 // 9985
Jó reggelt ! Scott a párjával aludt és nem a blokkal ( de majdnem így volt ) :)))))
gt ! Sikerült kiszedni a szimeringeket ( a satuban ) , bár a jobb kezem újjairól és a könyökömről levertem a bőrt. Rokkant leszek, mire végzem a projekttel :))
giovanni08-12-2005 09:44:46 // 9984
És nagy erőt demonstráltunk az autópályán :))
pb_08-12-2005 09:41:56 // 9983
Milyen portékákat? GOndolom 33 továbbra sem volt.
granturismo08-12-2005 09:37:14 // 9982
A régebbi boxereken kovácsolt főtengelyek vannak.
Illetve ez viszonylagos, mert a 90 utánikon is előfordul.
Abból lehet látni, hogy a kovácsolt főtengelyeknél gyárilag 4 db túlméret van. Ezeket a főtengelyeket lehet köszörülni ugyebár 4-szer ami egy főtengelynek akár több mint 1 millió km es élettartamot is jelenthet. Mivel a mai világban ez már nem szempont ezért jöttek a hőkezelt főtengelyek ahol csak a felület legfelső rétege a kopásálló. Ezért is nem lehet ezehez az újabb fajta főtengelyekhez túlméretet rendelni (gyárilag), így a gyár az ilyen fajta köszörült főtengelyek vonatkozásában nem garantál semmit hiszen nem lehet gyári alakatrésszel megcsinálni, mert olyan nincs.
De persze számos olyan dolog van ami a gyakorlatban nem vagy nemcsak úgy működik mint a gyári álláspont. De én valszeg ezt a köszörülés a saját motoromon kihagynám.
Viszont a hüvelyt fúrni azt lehet. Van túlméretes dugattyú, gyűrűk, a legutolső szériához is.
Én úgy tudom, hogy a vezérműtengelyeknél akkot tértek át a kovácsoltról a hőkezeltre mikor a hidrotőkés hengerfejeket bevezették.
granturismo08-12-2005 09:10:53 // 9981
túrtunk persze:-))
granturismo08-12-2005 09:10:22 // 9980
Sziasztok.
Tegnap nagyon jót túrunk Tatán.:-))
Banyus!
Hoztam tekerentyűt neked!
pb_07-12-2005 23:02:47 // 9979
Ahogy nézegetem a dolgokat, nincs se bizti, se relé. Sajna a csatlakozókat, és a kábeleket kell végig nézni. A kábeleket vissza kéne követni, úgy lenne az igazi, esetleg multiméterrel kimérni.
pb_07-12-2005 22:56:50 // 9978
A 2.0 nem sokkal megy jobban, a 2.5 V6-nál már jobban érezhető a különbség. A 2.4 JTD pedig kb ugyanazt tudja. Úgy, hogy, ha brutálabbat akarsz a 33-nál, akkor Q4 kell neked.
kando.07-12-2005 21:50:59 // 9977
Nem ittam kv-t... talán... hiánzik... :))))
No, a '64-el mizújs ? Alakul már ? ;-)))
Aztán szép legyen ám és V6 legyen benne! ;-))
krisz3307-12-2005 21:48:07 // 9976
mos mé vagy ilyen :)))))))))))))))))))))))
kando.07-12-2005 21:29:45 // 9975
NA ja...
Ahogy mondják, az a rossz, aki a rosszra gondol ;-))) :-PPP
mati07-12-2005 21:27:38 // 9974
Srácok! Én még mindig eladnám az enyémet, ha tudtok valami arra érdemleges vevőt, szóljatok. Cserélném valami nagyobbra!
krisz3307-12-2005 21:13:47 // 9973
hát ha neki jo vele DDD kicsit hideg lehet a blok :))))))))
kando.07-12-2005 21:05:19 // 9972
Neeem, Scott bácsi azért nem jön, mert az egész délutánt a kis boxijával tölti, sőt, talán még ott is aluszik, mellette...:DDD
Visz le kispárnát, kiságyat, kistakarót és befekteti a boxit ;-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
612
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?