Forum >> Alfasud-33
krisz3307-12-2005 20:48:45 // 9971
Srácok Scott ma nem tud a géphez jönni mert rá esett a 2henger a kis ujjára :)))))))))) csak vicc volt DDD :))))))))))
M-GEGE07-12-2005 20:04:08 // 9970
hááát ami 156ban jobban megy az enyémnél... az a 2.0, 2.5V6 meg a 2.4JTD (kis chippel)... :-D
A 33as túl drága lenne örök darabnak. Arra inkább egy 1.5 QV Sprintet szeretnék...az a másik álmom. De azt úgy hogy évek alatt saját kezűleg építem meg egy "roncsból". Sajna az nagyon távoli jövő, infrastrúktúra hiányában.
De a boxer az nekem mindig boxer marad ;-)
Ezzel még annyira nem foglalkozok, addig még legalább fél évig (+mire megveszik) használom a 33ast!
kando.07-12-2005 19:40:08 // 9969
Értem :)))
Csak azért meglepődtem, azt hittem, ez már ,,örök'' darab lesz Nálad.
Nem inkább vmi V6-os gépet szeretnél ? ;-) :-PP
M-GEGE07-12-2005 19:36:16 // 9968
Még megvan az egész diákhitel, illetve csak az utolsó 4 év. Vmi ilyesmi, "nemes" célra akartam úgyis ráfordítani, nem felélni.
+ a 33as ára
Meg majd még meglátom mit/hol kell dolgoznom, és persze mennyiért :-D
M-GEGE07-12-2005 19:34:09 // 9967
156ost akarNÉK...vmi olyat ami durvábban megy ennél :-D
De ez még a jövő zenéje, még addig azért szeretném használni sokat, meg rendbe rakni pár apróságot, mert eladni még egy "tökéletes" 33ast sem egyszerű.
HGyuri07-12-2005 18:17:51 // 9966
:-o
aztamindenit!
Csak nem magyar nyelvű szervízkönyved van??
Miután felébredtem a csodálkozásból, megjegyzem, hogy Szegeden nincs jobb szervíz 33-asokhoz :-(
Alapjában mindíg meg vagyok velük elégedve, eddig nem igazán volt probléma, ma is ajánlanám őket bárkinek.
Én arra tippeltem a töltéssel kapcsolatban, hogy kiverték a biztijét összerakás közben, de sajnos nem találtam meg a biztit (lehet, hogy nincs is neki?)
Pénteken megpróbálok nekiugrani, mert akkor szabin leszek, így meg csak sötétben érek haza...
Köszi!
pb_07-12-2005 16:03:10 // 9965
Na ezért nem járok én ilyen helyre.
Sztem a termosztát cserénél, rosszul rakhatták össze a generátort, ill a kábelét, vagy laza az ékszíj. D sztem a generátornál lévő csatlakozó, vagy vezeték lesz a ludas.
A 4x4-nél sztem pedig a középkonzolnál lesz a problem.
Nálam a 4x4 reléje a menetir szi bal oldalon a ködlámpa reléje mellett van, piros színű asszem.
Sztem a termosztát cserénél, rosszul rakhatták össze a generátort, ill a kábelét, vagy laza az ékszíj. D sztem a generátornál lévő csatlakozó, vagy vezeték lesz a ludas.
A 4x4-nél sztem pedig a középkonzolnál lesz a problem.
Nálam a 4x4 reléje a menetir szi bal oldalon a ködlámpa reléje mellett van, piros színű asszem.
HGyuri07-12-2005 15:35:40 // 9964
nekem is ez volt a tippem, de még nem nézték meg.
A töltésem is elszállt amióta termosztát csere volt, szóval most nagyon morc vagyok. Minél többet van szervízben, annál szarabb :-(
A következő kérdéseim lennének:
Hol található a töltés biztije/reléje?
Hol van az elektronikus 4x4 biztije/reléje?
Mert a 4x4 reléje nem biztos, hogy az, amit én tudtam a motortérben, jó leírásom meg nincs, csak régebbi modellről.
kando.07-12-2005 14:53:50 // 9963
Ne is én akarom eladni a 33-at :))
Sőt, mondom én venni szeretnék boxereset (is) ;-))
Én is csak abból indulok ki, hogy sok reglapon olvastam, hogy volt33-asuk és visszasírják :)))
Asszem most Thomika is akar egyet, még ha barátnőjének vagy szüleinek, de nem titkolt szándékkal - gondolom -, hogy kölcsönkérje és használhassa Ő is ;-))
Inner Circle07-12-2005 14:49:30 // 9962
Rohadt sok állami dézsmát kell fizetni egy autócseréért és az ember kezdheti elölről egy új autó rendbetételét - hiába van jó állapotban, NINCS az az autó amire ne kellene kapásból 100e forint fölött költeni.
33-at 155-re csak akkor cserélnék, ha az asszony hirtelen hármasikreket szülne és kapásból hatéveseket :DD Szerintem sokat elárul, hogy Azmo még a pre-33-as korszakában, amikor nagyszerűen elvolt az azóta sajnálatosan megboldogult családi 155-ösükkel, mit reagált arra a tervemre hogy a P4-emet 155-re cserélem: "A helyedben nem tenném." És mondom, akkor még nem volt P4-buzi :-)
kando.07-12-2005 14:23:05 // 9961
Jaaaj, hát Te is ? :(((
Csak nem 155-t vennél helyette ?
Én is azt mondanám, ne tedd, később sztem megbánod, hogy eladtad a 33-at...
Scott07-12-2005 13:54:55 // 9960
Akkor azt a gumit átvenném :)
pb_07-12-2005 13:29:44 // 9959
Nagyon csókos vizsga kell hozzá, hogy ne kelljen leszedni. Ill célszerű azt csinálni, ha mindenképp fóliát akar az ember, 2 szett üveget tart(csak az oldalüvegket értem rajta). Szóval mégis eladod? Én biztos nem adnám el a helyedben.
M-GEGE07-12-2005 13:03:45 // 9958
Reménykedtem hátha nem kell leszedni... ;-)
Most azon filózok befóliázzam-e újra, vagy leszedjem amit rajta hagytak (hátsó ajtókon)...nyáron elvileg úgyis eladom.
pb_07-12-2005 12:36:41 // 9957
Thx! Rövid difi, a számát nem találtam +.
Viszont a gumi a 88-90 közöttiekhez való.
pb_07-12-2005 12:26:47 // 9956
Miért nem magad csináltad?
M-GEGE07-12-2005 12:18:36 // 9955
Üdv!
Rég jártam erre... az utóbbi pár hétben meghalni sem volt időm, nem hogy alfázni...
Viszont!
Esz a méreg. Tegnap volt műszakin a kocsi, le kellett szedni a fóliát...
ezeke a szerencsétlenek ahogy kaparták le a fóliát, két helyen megszakították a fűtőszálat. Grrr...
kando.07-12-2005 12:04:20 // 9954
No, körbenéztem még a kis raktáramban, és megtaláltam a difit és pár fogaskereket az 1.7ie váltójából...
A difi száma: 60542227, A.R.A.S gyártmány SKF csapágyakkal, s ugyanez van írva a nyelestengelyre is.
Jah, a pb_ által kért szám: 9/35
Scott!
Megtaláltam az ablaktörlő lapát tengelye alá való gumi tömítést, ennek száma: 60505208. Aki tudja, megnézheti, hogy ez jó-e 33-ba, régibe is vagy csak a csíkbe...
pb_! Mail ment! ;-))
Scott07-12-2005 11:41:09 // 9952
Nem a karbi a lényeg, hanem hogy 8V vs 16V :))
kando.07-12-2005 11:12:40 // 9951
Húha, micsoda ,,vitát'' indítottam :)))
No jó, legyen akár karbis cucc is, azt legalább tudom mérni itthon :)) Majd én is kipolírozom amit ki kell, hogy nyerjek +20..40 LE-t ;-))
pb_07-12-2005 11:07:13 // 9950
Helyes. Lesz 1 16v alázó géped.)
Scott07-12-2005 11:01:58 // 9949
Ne ellenkezz, mert nekiállok tuningolni ! :)))
pb_07-12-2005 10:56:50 // 9948
Azért változattól fügően 20-30LE különbség nem elhanyagolható. A 16v-t is lehet ám fejleszteni.)
Scott07-12-2005 10:51:40 // 9947
"..Minimum 1.7 16v, ez alatt meg se állok.."
Mi ez a nagyra vágyás ? :))
A 8 szelepes is jó, annyival nem erősebb a 16V. Minimális ráfordítással azt a pár lóerő különbséget simán be lehet hozni :)
kando.07-12-2005 10:11:28 // 9946
Arrra, persze :))
Csak most kedvem szegték...
Meg itt a jó idő is, és itt kell rohadnom bent..
pb_07-12-2005 09:46:19 // 9945
Ok. De sztem a difire gondoltál.)
kando.07-12-2005 09:41:49 // 9944
Jah.. :))
A kardánt meg nem tudom (még) megnézni, mert valami faládát tettek a bejárati ajtó elé, de ha sikerül 10 cm-t arrébb tenni, ki tudom nyitni az ajtaját.. :)
kando.07-12-2005 09:39:15 // 9943
Faxom a főnökeimbe... Miattuk csúsztam le erről.. :'((((
pb_07-12-2005 09:11:34 // 9942
A féket kifelejtetted.)
Mr. P07-12-2005 09:02:55 // 9941
Sziasztok!
Olcsón eladó 92-es 33-as 1.5-ös alfa, kisebb hibákkal.
kando.07-12-2005 08:51:43 // 9940
Minimum 1.7 16v, ez alatt meg se állok..
Még akkor sem, ha utána 1-2 évig csak a garázsban áll, mert alaktolni kell, mert motort szerelni kell, mert a viszkót fel kell éleszteni, mert át kell villanyossan kábelezni :))))
Addig itt ez a kormos, jó lesz az addig ,,valamire'' ;-)
pb_07-12-2005 08:39:28 // 9939
Nem hiszem, bár nem lehetetlen. Viszont, ha az árból tudott alkudni a vevő, akkor jó ki projekt alany lehet.
SD07-12-2005 08:30:03 // 9938
Innen való aki megvette az szhelyi 33 P4-et? Tegnap megvették a kicsikét, emilen kaptam értesítést... remélem jókezekbe került:)
pb_07-12-2005 07:49:54 // 9937
AR 33 P4 just for fanatic.)
Barni14707-12-2005 01:12:14 // 9936
Kár pedig így hibásan olcsón adtam volna.:-))
kando.07-12-2005 01:11:05 // 9935
Ááááh, még korai lenne..
Egy nyamvadt P4-et sem tok most megvenni... :)) [ :-(( ] De előbb-utóbb lesz boxer Alfim is! ;-))
kando.07-12-2005 01:00:18 // 9933
Mit ?
Boxi motort vagy komplett 33-t ? :-)))
Barni14707-12-2005 00:54:13 // 9932
Ha gondolod megveheted az enyémet. Márisz szedhetet szét.
:-)))))))))))))
kando.06-12-2005 21:33:00 // 9930
Jó tudni, főleg, hogy most ismerkedem a boxival :)))
Scott06-12-2005 21:28:07 // 9929
Robesz706-12-2005 20:40:36 // 9928
meggondolom és megnézem, aztán meglátjuk...
köszi az infót..
bb1806-12-2005 20:36:50 // 9927
szerintem egy gyürüzést ha már szét van szedve akkor érdemes megejteni. ezért nehogy megint szét kelljen kapni. a boxinál ugyis bonyolultabb.
Robesz706-12-2005 20:29:03 // 9925
a főtengely teljes csapágyazása cserélve lesz, nyugvó, hajtókar, axiál, csak azt hittem, gyűrűzni nem kell, de tegnap mikor írtad, hogy hogyan kell megnézni működő motornál, akkor gondolkodtam el rajta.... nem tudom, mi legyen....
bb1806-12-2005 20:26:13 // 9924
ha 1.5-2 mm akkor már sok.
ha leveszed a gyürüt akkor a hengerbe visszatéve tudod megmérni, vagy van hogy be lehet látni a dugo és henger közt felsö holtpontnál, ha félre tolod egy kicsit a dugot. akkor szemre nezd meg.
igazábol ha nincs baja akkor is érdemes cserélni ha már igy szét van szedve, de ez hozza magával a hajtokar csapágy cserét is... :-(
Robesz706-12-2005 20:18:47 // 9923
abból meg tudom amúgy állapítani szerinted? vagy mindenképpen gyűrűzzem...? mekkora lehet?
bb1806-12-2005 20:08:34 // 9922
nézz bele mekkora a gyürü hézag.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
643
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?