Forum >> Alfasud-33

Tomee09-12-2005 19:23:49 // 10071
Hányattatott sorsomat nyomonkövetők számára néháy új részlet az elmúlt 24 órából: 1. Tegnap éjfél után a rend éber őrei, miután minden bűzözőt elfogtak már, ráértek fényképet készíteni rólam a Petőfi hídon. Első rendszám nélkül, 92-vel 50 helyett.. amint megláttam őket, beljebb soroltam még egy sávval, de ez egyik bátor hősünket ez nem zavarta abban, hogy 3 sávot besétáljon az úton és onnan intsen ki.. Természetesen sikerült alternatív megoldást kitalálnunk a feljelentés helyett, 3k pezeta tulajdonjogának átruházásával (ennyi volt nálam)! 2a. Ma jött értesítés a fehérvári önkormányzattól, hogy megtalálták a rendszámtáblámat az I. ker. járőrei. Nem kapkodták el a dolgot, nov. 21-én indult az eljárás.. 2b. Ez a rész alapvetően Árpinak szól: beszéltem Halesszal, hétfőn vásárolok tőle egy pár rendszámtábla-tartót, és mint már beszéltünk róla, fele a tiéd! Bocsi a hosszú írásért!
SD09-12-2005 16:50:06 // 10070
FIGYELEM: solgálati közlemény!!! Írt emilt a sombathelyi tsávó: A 400e-es P4 még megvan, mert megszivatta a kumcsaftja, állítólag ügyeskedni akart pénzügyileg valamit és nem jött létre a biznic... Állítólag rendben lévő kocsi. Aki úgy érezte hogy lecsúszott erről a lehetőségről annak íme agy újabb esély:) Kando777 figyelsz? Én is gondolkodóba estem ám.
SD09-12-2005 16:44:45 // 10069
Hmm el évődem kicsit a görbéken... Hát ez tényleg pörgős boxer, és ezek szerint a piros amivel jártam 2 napot ezért evett 12.5L mert a vezérlése elhasználódottsága miatt nem mertem pörgetni. Így kb 2500-nál mindig elváltottam :/ és a grafikon szerint ott kb olyan erős a moci mint a volt autóm... Há akkor ez sportkocsi a javából, nem vicc kategória, és mostmár érthető, amiről hallottam... az a bizonyos segberugás 4000rpm után, mert 4-6e-ig mejdnem megduplázódik a kocsi ereje :D ŰŰŰŰŰ ez életvesélyes;)
Tomee09-12-2005 16:21:08 // 10068
Nekem úgy tűnik, a gyerek összetörte a sok versenycuccal megpakolt 33asát és most eladja alkatrésznek. Tehát eladó egy törött 33as és hozzá sok alkatrész. Szerinte az alkatrészek között sok értékes verseny-cucc van, gondolom ezért kér érte ennyit.
pb_09-12-2005 15:17:42 // 10067


A kasztni ki van belezve, össze van törve, a motor üzemképtelen, hiányzik a fele. Magyarul 1 kalap hulladék az egész.
pb_09-12-2005 15:10:20 // 10066
Na igen, de, akkor nem adnék érte 700 EUR-t semmiképp, még a 70-en is elgondlokoznék.
SD09-12-2005 15:09:21 // 10065
Fain vagy pb_ fain vagy:)))))
kando.09-12-2005 15:02:55 // 10064
Igy mondnjuk már sok.. :) /az előbb nem jött be semmi kép nálam.../
Azmo09-12-2005 15:02:10 // 10063
hát ja, tudom, alkatrésznek igen, de hogy 700 EU az vicc:)
kando.09-12-2005 15:02:10 // 10062
Most ezt most nem értem... 2 db Alfát árul vagy 1et, de az is darabokban van ? MErt enekem elsőre úgytűnik, van egy ,,rendes'' és egy bontott...
kando.09-12-2005 14:59:45 // 10061
Nekem nem jöttek be képek... Csak egy Mindegy, akkor nem kell...
Bálint3309-12-2005 14:57:44 // 10060
Hát alkatrésznek be lehet, de autónak már nem. Amúgy nekem sem tünt valami jó állapotúnak.
pb_09-12-2005 14:55:50 // 10059
Ja tréleren.
pb_09-12-2005 14:55:18 // 10058
Láttad a képeket, főleg, ami oldalról készült, bár a német szöveget nem értem. De én max. 50k adnék érte, így.
kando.09-12-2005 14:53:55 // 10057
Ennyiért megérné, ha 12 éves, ha régebbi, de P4, Alfa, 33 és boxer :)) Bár gondolkodom rajta, hogy ne cseréljek rendszámot rajta és visszafelé ezzel jönnék be, mint sajátom... :-PPP
Bálint3309-12-2005 14:51:33 // 10056
Nem értem egyébként a rendszer logikáját. Miért nem hasznos az környezetvédelmileg, ha én a 20 éves autómat egy 10-12 évesre cserélem?
Bálint3309-12-2005 14:49:01 // 10055
Szerintem inább :(
Azmo09-12-2005 14:45:18 // 10054
behozni? be tudsz hozni egy boxert ami 12 éves?:)
kando.09-12-2005 14:29:49 // 10053
De jó lenne... :-PPPP Csak ha behozom, a dupláját fizethetem.... :((
Azmo09-12-2005 14:22:57 // 10052
nem is mertem remélni hogy egyszerű lesz, de meg kell oldani és kész!
Inner Circle09-12-2005 14:08:48 // 10051
pb_09-12-2005 14:06:19 // 10050
Nem lesz 1xű, mert a kasztni és a műszerfal között nem sok hely van.
pb_09-12-2005 14:04:38 // 10049
SD kolléga úr kérésére:

1.7 16v


Jól látszik, hogy a ez a motor 3000 fordulat/perc, és 6000 fordulat/perc között él igazán.
Teljesítmény: 137LE(98KW) 132LE(95KW)
Nyomaték: 157/4600 151/4600
Azmo09-12-2005 13:53:35 // 10048
hát szerintem rugókat nem csak ott gyártanak, de célszerű ott megkérdezni, ők tuti mondanak helyet ahol lehet csináltatni!
Azmo09-12-2005 13:52:52 // 10047
mellesleg terveim között szerepel megerősített műszerfalat csinálni, fémmel megerősíteni, szegeccsel akár és jó keményen odafogatni a kasznihoz, tűzfalhoz.....de persze nem ez az első, de tuti valami brutál módon oda lesz az téve, hogy még Bp útjainak hibáit is csak kinevesse!
Bálint3309-12-2005 13:50:58 // 10046
Nekem meg eltörtek a rugók az ülésemben. Ideiglenesen kipótoltam huzalokkal, de idővel kén bele szereznem olyan rugókat. Szerintetek, ha elmegyek egy kárpitoshoz, vagy valami olyan helyre ahol bútorokat gyártanak/felújítanak, legyártják nekem?
pb_09-12-2005 13:46:55 // 10045
Ezt kérdeztem tőled a múltkor, de te azt mondtad, hogy 1 lyukat kell fúrni, a kasztnira, + kilyukasztani a középkonzolt, azt kész.
pb_09-12-2005 13:44:08 // 10044
Van már 1 kevés, és ahogy elnézem még lesz is.
pb_09-12-2005 13:41:27 // 10043
Én ezt mondom...
pb_09-12-2005 13:39:31 // 10042
Nem tudja valaki +mondani, hogy az ABS jeleadó, 1., milyen hosszú, és mekkora az átmérője? Tudom iszonyatosan hülye kérdés.
VinceP4 (Il capitano)09-12-2005 13:22:31 // 10041
Sziasztok. Hétfőn elkészült a verda (fent van a mecha. 4X4). Mekkorát szívott vele a szerelő (meg én is)!! Vazze, ez a fajta 4X4 csak a régi kasznisban van, aminek ugye más a középkonzolja. Tehát -> a középkonzolomat szét kellett egy kicsit bombázni, és a vicc, hogy még nem is láttam mennyire, és még 1,5 hétig nem is fogom, meg itt sem nagyon leszek. Üdv.
kando.09-12-2005 12:47:31 // 10040
Tudom, tudom :))) Igyekszem is, ha a céges digit kamera élvezhető képeket csinál, akkor ha szerelek vmit az autón, megpróbálom lefotózni. Eddig sokat még nem piszkáltam a vasat, de asszem ezen a hétvégén lesz pár dolgom vele... :)))
Azmo09-12-2005 12:45:20 // 10039
nézd, minden érdekes szerintem.....leírva a tapasztalatokat nagyon sokat segíthetsz másoknak vele!
kando.09-12-2005 12:42:27 // 10038
Jóvanna..! :))) Akkor a hétvégén megejtendő fűtésventilátor javításról megpróbálok egy fotósorozatot készíteni. A motor generálról meg én aligha tudok számotokra hasznos képet készíteni :-PPP
Azmo09-12-2005 12:23:22 // 10037
f@szt basztalak le :D Okés, tök jó!
ÁdidiGaga (il hempescattore)09-12-2005 12:22:40 // 10036
Szasz! Üléshuzattal nem operáltál valamit?
swan09-12-2005 12:01:13 // 10035
Na mi van most le lettem baszva? :) Egyébként van benne igazság. DE nincs digit gépem csak kölcsönnel tudok operálni. A filmessel meg ugye nem az igaz. De szívesen megosztom veletek tapasztalataimat. Sőt jobb ötletem van karácsony környékén ha lesz időm nekiugrok az anyósülésnek is. Igérem megpróbálom dokumentálni.
Azmo09-12-2005 11:56:24 // 10034
Grat, de ezeket miért nem dokumentáljátok? Fotók, leírás, tök hasznos lenne emberek! Mindenki csomó mindent csinál, tudom, hallottam már valakitől, hogy ő azért nem, mert nem akarja jöt-ment embereknek, vadidegeneknek megosztani amivel ő szenvedett.....nos, nem kell mindenkivel megosztania, de akinél úgy érzi, hogy megérdemelné, annak odaadhatná vagy nemtom....szerintem tök jó lenne ha elkezdene mindenki ilyenekt csinálni, ultra hasznos lenne!
swan09-12-2005 11:46:41 // 10033
Jelentem megoldottam az ülés problémámat. A rugókat kellet megfordítani és a szivacsot egy kicsit kipótolni. Most már megint ott ülök ahol szeretnék :))))
swan09-12-2005 11:45:24 // 10032
A 100-105 fok sztem normális dugóban. Egyébként én is most cseréltem termosztátot és nálam is érezhető, hogy dugóban 100 körül áll a mutató. Mondjuk, lehet a műszer is csal.
pb_09-12-2005 11:15:21 // 10031
Hacsak ki nem találsz valami jó módszert az ellenőrzésre.
pb_09-12-2005 11:11:19 // 10030
Ez sajnos, csak akkor fog ténylegesen kiderülni, mikor beindítod.
pb_09-12-2005 11:09:31 // 10029
Nem tudom, de a 180k km alatt azért elkophat. A 150k km-es motorban is volt az 1ik 8-ból 1 vagy talán 2 ami kikopott, a másik 8 teljesen gatya lett. Majd, amikor 3jára szeded szét, akkor már nem lesz 1xű.)
Scott09-12-2005 10:59:18 // 10028
A hidrotőkék hibátlanul működnek. Mind a 8-at darabokra szedtem, kitakarítottam, pici olajat tettem bele és ellenőriztem a kis szelep működését.
Scott09-12-2005 10:57:16 // 10027
A szelepvezetőket megnézem milyen állapotúak ( ma kiderül ), de mivel az is erős anyagból van, nem hiszem , hogy el lenne kopva. A szelepcsiszolás egyszerű, most nem írom le a módszert, ezek miatt nem aggódom. A szívó részt viszont lehet mégiscsak megpolírozom.
pb_09-12-2005 10:35:20 // 10026
Én valószínű cseréltetném a szelepvezetőket, de mindenképp leellenőrizném. A hidrotőkékre biztos kitalálnék valami jó kis ellenőrzési módszert. Ha már ennyire szét lenne szedve biztos, hogy +políroznám. + aztán a szelep becsiszolás is ott van, amit beszéltünk.
Scott09-12-2005 10:30:41 // 10025
Amúgy csak jövő hére lesznek tömítések és szimeringek, szóval nem lesz kész hétvégén ( a projekt ezen része ) :)
Scott09-12-2005 10:27:23 // 10024
Nem értem. Mit kapkodok el ? Ha valami kész van, akkor minek üljek rajta ? :)
pb_09-12-2005 10:20:23 // 10023
Sztem az nem töltés problémára vezethető vissza.
kando.09-12-2005 10:18:54 // 10022
Esetleg kéne cserélni a generátoron levő fesz.szabályozót, ha ezt a múltkori kábelezésnél Bandi nem tette meg... Asszem múltkor, szombaton a többiek is ezt mondták, hogy ha kevés a villany, a nagyobb teljesítményű fogyasztók nem működnek megfelelően, a befűvó venti sem tud úgy forogni, hogy elég levegőt fújjon be... Ékszíj nem csúszhat esetleg, ami a generátor felé megy? Vagy az volt mostanában cserélve ?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.