Forum >> Alfasud-33
Bálint3315-03-2006 18:41:14 // 13621
Szerintem a gyújtással lesz problem.
pb_15-03-2006 18:39:54 // 13620
Milyen gyertya van benne?
pb_15-03-2006 18:38:26 // 13619
Ilyen nincs.
Jó az, az injektor.
andrew00715-03-2006 18:37:07 // 13618
Ja és ez egyébkénnt injektoros.És a szelepek eléggé csattognak már.Lehet ez a baja?
pb_15-03-2006 18:36:35 // 13617
Sztem, ha 200-ból +úsznád az maga lenne a csoda. Sztem olyan 300-350-ből talán +állna, ha mindent magad csinálnál rajta. Biztos vagyok benne, hogy a kasztni is rohad, tuti, hogy az alján lenne mit csinálni. Olyan 33-as nincs aminek nem rohad az alja, 1 esetet kivéve, ha most lakatolták.
Szvsz 150 talán, talán +ér, attól függ mennyi vizsga, stb van rajta.
andrew00715-03-2006 18:34:21 // 13616
Sziasztok!Nem sűrűn írok de most szükségem lenne egy két szakértő tanácsra.Semmi baja nincs a kocsinak amikor hideg a motor.öccre indul meg minden.De amikor bemelegszik el kezd rángatni mint az állat és ahogy rálépek a gázra lefullad.És utánna nem indul +benzinszag.De ahogy kihűl újra indul és köpköd ki a kipufon sztem benzint.Na ez elég amatőr de jobban nem tudom megfogalmazni.Válaszotokat előre is köszi.
pb_15-03-2006 18:29:53 // 13615
Ez nem is kérdés.))
pb_15-03-2006 18:28:31 // 13614
Nem valami bíztatóan néz ki a motortér. Van a a levegőben 1 cső frankón úgy néz ki, mint 1 fékcső. Sztem elég trehányul cseréltek benne motort.
pa_feri15-03-2006 18:17:15 // 13613
>Na ha Ősszel takarították és újra csinálja, akkor ott gondok lesznek .
Az is lehet, hogy dzsuvás a tank, mert igen csak nullán volt a mutató, bár a sárga lámpa még nem égett.
> Az egyik hengernél ( lehet többnél is ) a hf-ben a szívószelep lehet hogy nem >zár rendesen. Ebben az esetben kapásból kell egy hf felújítás.
OK, ez világos, de ha mégis rendesen fog működni, akkor ezt kizárhatjuk ?
Első dolgom lenne a tankot kipucolni itthon + az üzemanyagrendszert.
De lehet gyújtás is.
Az enyémnek folyik a hűtővize és pontosan a gyertyához folyik be, úgyhogy első mozdulat a fecskendővel kiszívni :-)
Most hogy jobb idő lesz, végre lesz kedvem szétszedni és megkeresni a csöpögést.
> Szerintem ne eröltesd ezt a verdát.
Az a piros érdi 33-as is izgat :-) szintén vatera, 200-ért eladja
Whiteskull15-03-2006 17:21:01 // 13612
Örülök, hogy jó lett a motorod. :))))
Scott15-03-2006 17:20:30 // 13611
Ebben az esetben keresni kell egy motorhibás csíklámpást fillérekért, aminek egyben van még a kasztnija, kidobálni belőle a motort és átrakni a tiedből. Utána én lerugnám róla az injekciós rendszert feldobnék rá két karbit, aztán hagy szóljon :))
norbee15-03-2006 17:19:24 // 13610
"Ajtótömítések teljes cserére szorulnak. Ez legalább 200E" Milyen jó, hogy az enyémen minden gumitömítés le lett nemrég cserélve, így felment az áruk? :D
Scott15-03-2006 17:17:11 // 13609
"..Hát az alapjáratot nem is figyeltem, menet közben rángatott, állítólag amikor vették, ugyanezt csinálta és karbi pucolás után nem volt gond..."
Na ha Ősszel takarították és újra csinálja, akkor ott gondok lesznek . Az egyik hengernél ( lehet többnél is ) a hf-ben a szívószelep lehet hogy nem zár rendesen. Ebben az esetben kapásból kell egy hf felújítás. Szerintem ne eröltesd ezt a verdát. Inkább keress egy működő 1.7-est, vagy ha nincs nagyon széthulva a jelenlegi kasztnija, akkor azt rendbe tenni.
pa_feri15-03-2006 17:07:07 // 13608
>szerintem csak 1.7-es boxert érdemes venni
az van már, inkább ebbe a kaszniba kéne átpakolni.
Az enyémnek már minden baja van. Csöpög az olaj a váltóból, tömítéscsere.
Katalizátort ki kéne dobni, az alapjárat elmászik: lehet, hogy a kat. miatt nem
kap megfelelő értéket, nem nagyon értek hozzá.
Hűtés sem tökéletes, új hűtő valószínű.
Ajtótömítések teljes cserére szorulnak. Ez legalább 200E, és akkor még nem
cseréltem karosszéria-elemet.
Tény viszont, hogy hozzá lehet szokni az injektoros motorhoz :-))
pa_feri15-03-2006 16:58:20 // 13607
>Nyugodj meg a csövek nekem sincsenek meg,
> Nincs jelentősége.
OK, ezt mondták a srácnak is. Fűtés van, viszont nyáron még nem használta,
mert ősszel vették ezt, de valami Vectra lett a végső megoldás, ez az Alfa meg nem kell nekik. Mondjuk 150-ért nem drága, mert egy Ladaért többet kérnek és ugye a kettő egy lapon sem említhető :-)
Az én nagy dilemmám az, hogy ez a kocsi legalább 200-ban lesz és annyiért az
én rozzant 1.7ie-m is fel lehetne javítani, bár a kaszni akkor még mindig sehol nincs, nem beszélve a belső részekről.
>Alapjáraton hagy ki vagy fordulaton?
Hát az alapjáratot nem is figyeltem, menet közben rángatott, állítólag amikor vették, ugyanezt csinálta és karbi pucolás után nem volt gond. Ezt mondta.
Mindegy, abban egyeztünk meg, hogy hétvégére megcsinálja, mert nem fogok
3 hengerrel Egerből Pestre feljönni.
>Melyik henger hagy ki ?
passz. Alig volt félórám a két vonat között. Szerszám semmi egy gyertyavizitre. Az áramütést meg nem bírom, olyankor mindent kibeszélek :-))
Scott15-03-2006 16:54:02 // 13606
Amúgy szerintem csak 1.7-es boxert érdemes venni, szerintem inkább olyat keress.
Scott15-03-2006 16:34:39 // 13605
Csövezés: semmi extra, itt kapja a levegőt a légszűrőház. A felső nagyobbik átmérőjü csonkra menne egy cső, ami előre vezet a hűtőhöz, innen kapja a hideg levegőt. Az alsó kissebb átmérőjű csonkra pedig egy olyan cső menne, ami le van vezetve a leömlőhöz, innen kapná a meleg levegőt . Van egy levegő termosztát, ami egy csappantyút mozgat a légszűrőházban ( pontosabban elötte ebben a csonkban ), ami a hőmérséklet függvényében hol a felső, hol az alsó csonkot zárja. Nyugodj meg a csövek nekem sincsenek meg, sőt ezt a bevezető csonkot is kivágtam a fenébe. Nincs jelentősége.
Viszont írod, hogy kihagy egy henger. Nem egyértelmű, hogy a karbi miatt. Lehet gyertya vagy gyújtás probléma is. Alapjáraton hagy ki vagy fordulaton? Melyik henger hagy ki ?
pa_feri15-03-2006 15:40:21 // 13604
pa_feri15-03-2006 15:34:41 // 13603
Van vagy 20 kép. Itt viszont hiányzik valami csövezés. Mi lehet ez?
Remélem jól csinálom a képfelküldést :-)
kando.15-03-2006 15:08:01 // 13602
A vaterás hírdetésen is látszott, hogy csíklámpás..
Ezt nem értem, mi volt ebben különös, hogy erről kellett itt értekezni. Igaz, hogy akkor nem igazán lehet '87-es.
kando.15-03-2006 15:06:11 // 13601
A rendszer magától csinálja ezt a pici ,,előnézeti'' képet (thumbnail).
Te beilléeszted ide, a Képe feltöltése, Feltölt gombokkal, majd a kép alatt megjelenő kis mappa-forma ikonnal betszed a szövegmezőbe (itt egy Img1, 2, 3 stb. számmal jelzi majd).
Ha rákattintasz a kis képre, az felnagyítódik automatikusan.
pa_feri15-03-2006 15:02:38 // 13600
Na, megjártam Egert. A kocsi csíklámpás, a kasznival semmi gond ránézésre.
Vannak fotók. A motoron két karbicsek van, viszont egyik henger kihagyott,
állítólag pucolni kell a porlasztót. 150-ért adná a srác.
Gondok: a szélvédő hosszában repedt, cserére szorul, ez legalább egy 10ezres kiadás, gondolom én. Aztán jobb első részen valami műanyagos zajt
hallok, de állítólag a lengéscsillapítóban olajhiány van. Ha ez cserés, akkor megint legalább 30E a kettő. Kipufogó elől cserés, elég kellemetlen alacsony
frekvenciás menetzaj van, amolyan Szergej mozdonyos fejfájítós!
Amúgy a kocsi belül jó állapotú, szóval tetszik. Hétvégén fizetném ki, ha addig meg nem gondolom magam :-) Mert ugye 200-ból az 1.7-esem is rendbehozhatnám valamennyire, bár ennek elég beteb már a kasznija.
Aztán itt van ez a piros, ami 200-ért elhozható, csak meg kéne szemlézni.
http://www.vatera.com/item/view/real.php?cod=6562384
Csak ugye ez nem tetszik annyira, mint a csíkos változat :-)
Viszont mehetnék Esztergomba vele.
pa_feri15-03-2006 14:51:32 // 13599
Ilyen kis képet hogy tudok betenni?
Amit 640x480-ra konvertáltam, az 100K körüli méretű. Ekkorát beküldhetek és itt a lapon csak picinek látszik? Nem szeretném a lapot tönkrevágni :-)
kando.15-03-2006 14:14:14 // 13598
Mert máris lefújta az új ventilátor :))
bb1815-03-2006 13:53:19 // 13597
ez kb olyan lehetett, mint amikor a versenyauto festését reggel 7-kor fejeztük be és 10-kor veszprémben szoltam a gépátvevönek, hogy ovatosan mert még fog. :-))
és ráadásul igaz !!
pb_15-03-2006 13:36:13 // 13596
De hát nincs is hajad.))
kando.15-03-2006 11:08:04 // 13595
Karcsi ? (--> Robi vagy Wic)
kando.15-03-2006 11:07:28 // 13594
Ja, igen, lécci :)) ;-)
Azmo15-03-2006 11:04:31 // 13593
gyere Icq ha tudsz plíz
Scott15-03-2006 11:03:59 // 13592
Egy dolgott kihagytam: Marelli gyújtást kiba..tam a fenébe, és helyette komplett Bosch rendszert kapott.
Azmo15-03-2006 11:03:46 // 13591
amindenit, gratulálok!!!!!!!!!
Scott15-03-2006 11:02:56 // 13590
Köszike :) Már csak azt várom, hogy túl legyek az 5000 kilcsis bejáratáson, aztán kap a pofájára :)
kando.15-03-2006 10:55:21 // 13589
Gratula mester! ;-)))
Végre jó híreket hallani, örülök, hogy sikeres lett a projekt, és végre Te is mosolyogsz :-)))
Scott15-03-2006 10:52:14 // 13588
Újra vagyok. Ahhh, hulla fáradtan.. :))
Whiteskull ! Igen ez a te ex blokkod :)
Elképesztően jó állapotban volt az egész motor. Gyakorlatilag csak egy teljes, alapos tisztítás történt, kicseréltük az összes tömítés ill. szimeringet, megkapta az új gyűrüket, utána össze is dobtuk. Megérte darabokra szedni és kipucolni az összes hidrotőkét, mindegyik hibátlanul működik. A hajtókarcsapágyak is makulátlanok voltak. Az olajpumpa sajnos kukás volt, de szerencsére volt "raktáron" egy másik működő darab, az került bele.
A hengerfejek-be becsiszoltuk a régi szelepeket, pöpecül zár az összes.
A karbikat darabokra szedtem, kitakarítottam aztán kapott vadi új tömítés garnitúrát, gyorsító membránt, tűszelepet, mindent ami a felújító készletben megtalálható.
A váltó sajnos már igencsak kopott ( picit lóg a difi, ill. a szinkronok is kopottak ), pénzhiány miatt csak a nyelestengely csapágy ill. persely ( a főtengely oldali persely is ) lett cserélve.
A régi kormányművemet kidobtam a fenébe, egy másik bontottat darabokra szedtem, kipucoltam, bezsíroztam aztán az ment vissza.
Új Lodge gyertyák, szűrők..stb
Hirtelen ennyi jutott eszembe :))
Az eredmény: most még bejáratos ezért 3000 fölé nem pörgetem, de már most is 2000-től úgy el kezd húzni, hogy frankón hátrabillenek az ülésbe. Még össze kell kopnia az új gyűrüknek, de már így is érezni a brutál kompressziót . Nagyon király, a korábbi motor meg sem közelítette ezt :))
Csíklámpás fűtésbox régi kasztnis 33-ba: hát ez ultra szopás, megkinlódtam vele. Ott kezdődött a baj, hogy a kasztniba nincs kivágva akkora rész, hogy a régi helyére becuppanjon. Nem baj előkerült a flex és alakítottunk egy kicsit rajta :) Az egész műszerfal ki, ezt-azt még cserélni kellett, de aztán összejött a project. Végre lopog a hajam, ha feltekerem maxra a ventit, végre van brutál fűtés :)
Azmo15-03-2006 09:56:15 // 13587
csöcs!
valaki tud jó lakatost?
mati14-03-2006 20:25:37 // 13586
Kedves kollégák, holnap ha minden igaz megválok szeretett AR-től, de egyszer még visszajövök. Addig is lélekben veletek maradok, mint tiszteletbeli tag. Ja amúgy azért nagyon ne orroljatok rám, nem csábultam el más off-os irányban.
Egy kis fekete Grande lett az utód, 1,3 JTD mocival. Igaz nem AR, no de ennek is szive van. Így ha egy GP-ből villognak rátok, akkor nem morcosnak lenni ám!
Az új tulaj remélem jó gazdi lesz, szerencsére ismerem jól. Bár a próba uton kinyomta a kocsi szemét is. Nekem borzalmas volt, de láthatta, hogy mitől AR az AR. Elvitte szerelőhöz megnézetni, de a szerelő sem látott rajta kivetnivalót. 400k-ért kimondottan jó vételnek tartotta. Milyen furcsa, hogy a sok hülye meg megnézni sem akarta. Pedig jó vétel lett volna...
No ennyit erről :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)14-03-2006 19:12:20 // 13585
szia!
ezeket találtam:
- valami vízpupás katalógus:
33 1.5 07 85 - 06 90 1490 OHC 77 105 AR30146,AR30526
aztán zf,gondolom ez a váltós zf prospekt
1.5Ti Veloce 5.87-11.90 AR30526
gates szíjkatalóg
72(95), AR30520/AR30526/ = 4x4 + COUR MO 110259
és végül QH vízpompa katalógus is ismeri, kábé ugyanaz a szitu:
1,5 / 1,5 4x4 -ek között ott van ez a motorszám is...
szóval tökre létezett :-)
pb_14-03-2006 19:09:59 // 13584
Thx! Bár, ahogy nézem 30526 itt sem szerepel, csak 30520.
pa_feri14-03-2006 17:48:57 // 13583
csak elírtam 305, nem 306:
Motorszám: AR305260001547
pa_feri14-03-2006 17:46:52 // 13582
köszi a címet:
http://boxermotor.com/boxermotor/alfaromeo33/alfaromeo33.php
itt sem szerepel 30626.. kezdetű motorszám, esetleg elírták vagy még az jutott az eszembe, hogy más Alfa modell motorja lehet. Holnap kiderül az igazság.
33-ason kívül mibe raktak még boxert?
pa_feri14-03-2006 17:39:28 // 13581
Na itt az eper adatlap:
133 | 33
05642660
W5 | 33 CARB./DS (1990-1994)
133.042.2(0) | BN 4x2 1500 CARB.MEDIA
AR 30734 907A2
V1 | BN 4X2 MEDIO
M3 | 1.5 CARB.
160 | TESSUTO GRIGIO SPIGATO
GUIDA SX
a kaszni az ujabb, csíklámpás, de a képen látszik is a vatera oldalon.
Holnap majd csinálok fotókat még, mert a srác megengedi, ha megveszem, csak szombaton intézzük a pénzügyeket.
Akkor viszont az 1.7ie eladásra kerül. Egy 100-ast jó lenne kapni érte.
Andorka14-03-2006 16:59:26 // 13580
ha még nem volt, akkor most lesz, ha már volt, akkor sem baj:
Alfa 33 adatok 1983-94, alvázkódok, motorkódok, egyebek, csemegék.
Panterrona14-03-2006 16:08:37 // 13579
köszi neked is
granturismo14-03-2006 14:59:55 // 13578
Na jóvan ez inkább a csajok minden mennyiségben topicba való...:-)
granturismo14-03-2006 14:59:05 // 13577
pb_14-03-2006 14:36:12 // 13576
pb_14-03-2006 14:31:48 // 13575
Ahogy így nézegetem, sztem ez az autó 2ből lett építve. Az én elméletem, hogy az embernek volt 1 87-es évjáratú gépe, amit mondjuk tetőre rakott, de a motor +úszta. Aztán külföldről szereztek 1 motorhibás db-t, és belerakták a +maradt motort, és bejelentettek 1 kasztni cserét. Így maradhatott + a 87-es papír a csíklámpásnak.
Panterrona14-03-2006 14:29:40 // 13574
srácok, tudnátok nekem segíteni???????????????????
szükségem lenne 1 olya fotóra, amin alfás csajok vannak, tudjátok, olyan pajzsos piros ruhában! én most hírtelen egyet sem találtam!
granturismo14-03-2006 14:23:16 // 13573
Ez igaz, de az autó ezzel az alvázszámmal nem lehet 87-es gyártású.
giovanni14-03-2006 14:22:14 // 13572
Köszönöm :)
Amúgy állandó olvasó vagyok itt :) meg műkedvelő amatőr ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
599
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?