Forum >> Alfasud-33

Azmo21-03-2006 13:55:57 // 14021
Nahh, ez az, engem az érdekelne, hogy szerintetek hogy ha nem tudna két irányba elszelelni, kinyomódni, akkor mennyitől menne szét az öntvény....mérnök barátom szerintem van mindig egy biztonsági határ, ami lehet dupla is ebben az esetben, tehát dupla annyi nyomást bírna el mint a legmagasabb üzemi nyomás....de ez csak sacc, mert pontos adatok nélkül nem tudott válaszolni! Hát ennyi:) Ez csak érdekel, nem életbevágó kérdés...
bb1821-03-2006 13:34:00 // 14020
nem szok pukkanni, inkább átég a dugo, vagy törik a fötengely.
Azmo21-03-2006 12:03:21 // 14019
na kérdés szakik, a 16v boxer hengerenként mennyi nyomást bírhat kb, ami után már pukkanna? (kiváncsiság, nem kell semmi rosszra gondolni)
Scott21-03-2006 11:26:05 // 14018
Igy van. Szívtam is vele, mert kiszedtem a fő számlálót, hogy lenullázzam. Tiszta rubik kocka volt az egész, de a végén rájöttem a logikára :)) Igen a rézlap a nullázáshoz kell.
pb_21-03-2006 11:17:30 // 14017
Én is szedtem szét cafatokra órát, 2-t is, 1 véletlen baleset folytán.) Persze, hogy ugyanaz a motor hajtja, mivel 1db van benne.) A poén az, hogy szinkronba kell hozni a számlálókat 1máshoz képest. Sőt önmagához képest is. Ha kiszeded a hengert, amin a számok vannak már elfog mászni az egész. A rézlemezkék emlékeim szerint arra szolgálnak, hogy elemeljék a fogaskerék sort, hogy a napi számláló vissza tudjon ugorni 0-ra.
Scott21-03-2006 11:07:17 // 14016
Mi nem egészen ? Nem igazán értelek. Úgy látom félreértettél. Ezt úgy mondom, hogy tegnap előtt szedtem szét. De hogy pontosabban fogalmazzak: a motor egyszerre hajtja mind a kettőt, de külön fogaskereken keresztül. Amúgy ha akad a napi számláló, attól még működik a rendes, ugyanis egy rézlap nyom oda egy külön fogaskeréksort a napi számlálóhoz. Na mindegy ezt így nem tudom leírni, a lényeg hogy működik rendesen :)
Azmo21-03-2006 09:53:49 // 14015
minek? ismertek:)
norbee21-03-2006 09:32:12 // 14014
na akarsz beszélni róla? :)
Azmo21-03-2006 09:28:55 // 14013
na ez az...
pb_21-03-2006 09:21:26 // 14012
A múltkoriba suzukit is olvashattál, + valami ismeretlen nevű húzott szemű típust is.
Azmo21-03-2006 09:19:35 // 14011
hova merülünk még a fertőben? :(
pb_21-03-2006 09:17:20 // 14010
Jól olvastad.)
Azmo21-03-2006 09:15:59 // 14009
vazze, vti civic, ezeket a szavakat olvastam a boxer topicban.........
bb1821-03-2006 06:32:20 // 14008
ha lehet binden mozgo forgo tömeget csökkenteni kell. ez érvényes a lendkerékre ott az a határ, hogy nehogy gyenge legyen és szétszakadjon. anno titánbol csináltattuk a csucsgépekbe, kb 0.5 kg volt. kicsit egyenetlenebb lessz alapjáraton, de jobban felpörög. a lényeg, hogy a motor erejét nem a saját tömegek megmozdatására használod, hanem az autohoz.
bb1821-03-2006 06:27:20 // 14007
kisebb a suly, nagyobb fordulaton is biztosan zár. nagy sullyal nagy fordulaton a tehetetlensége miatt nem biztos hogy idöben bezár, és ,, belebeg" elég rossz dolog. ezért találták ki anno a szelep kényszervezérlést ott nincs rugo, hanem visszafelé is egy kar huzza.
pb_20-03-2006 23:48:40 // 14006
Jobban izgatott a 4kerék. Amúgy amikor mentem vele, utcai körülmények között, sosem forgattam a piros mezőbe.
Robesz720-03-2006 23:42:16 // 14005
érdekes
pb_20-03-2006 23:37:11 // 14004
Jó kérdés, 1 brutál tiltásról való indulást követően, elhagyta a tiltást, és a 4kereket.
Robesz720-03-2006 23:20:03 // 14003
észre sem vettem..... miért nem tilt....?
pb_20-03-2006 23:19:08 // 14002
Nem.
pb_20-03-2006 23:18:44 // 14001
Elrontottuk a K-t))

Robesz720-03-2006 23:13:46 // 14000
nekem nem, mert annyiszor kell elhúznom a város túlsó végére, hogy kiemeljem a motort...
Robesz720-03-2006 23:13:10 // 13999
hogy nem tilt?
pb_20-03-2006 23:12:46 // 13998
1-1,5 napos meló, sztem annyit +ér.
Robesz720-03-2006 23:12:11 // 13997
és nem is tudnám, milyen lenne gyári lendkerékkel, szóval 2-szer kellene +-ban kivenni, ha nem jó
pb_20-03-2006 23:11:37 // 13996
Kevés.) Az enyém gond nélkül kiforgja a 8k-t.
Robesz720-03-2006 23:11:26 // 13995
ááááá....azért nem veszem ki ismét a motort....
pb_20-03-2006 23:08:43 // 13994
Ezt kifejtenéd 1 kicsit bővebben?
pb_20-03-2006 23:06:08 // 13993
Én úgy probálnék ilyet, hogy szereznék 1 másik db-t, azon +csinálni a mókát. Aztán ha bevált akkor rajta hagyni, ha nem jön be még mindig ott a gyári.
Robesz720-03-2006 23:04:27 // 13992
igen.... viszont most rendeltünk egy 16 vti civic re 4 pillangót.... az elég brutál lesz vele.-...
Robesz720-03-2006 23:03:34 // 13991
nem akarom, hogy rosszabb érzés legyen vele menni, mint a 8V-vel.... viszont az a cél, hogy minél jobban gyorsuljon.... a kettőt kell vhogy összekombinálni...
pb_20-03-2006 23:02:55 // 13990
Akkor ez tulképp gyárilag kipipálva.)
Robesz720-03-2006 23:02:24 // 13989
nem ismerem őket... nem akarom, hogy rángatózzon és erőtlen legyen kicsi fordulaton.... nekem a 8V most olyan, mintha egy benzines és egy dieselt raknánk össze.... elég erős alul is, (Vince ült már benne, meg is lepődött, legalábbis ezt mondta) viszont 7400-et forog és olyan 7200-ig nem is gyengül el..... 5.-ben is simán gyorsul...
pb_20-03-2006 23:01:42 // 13988
Asszem, ezekben is ez van gyárilag.
Robesz720-03-2006 22:59:11 // 13987
ezen a típuson igen, de szinte csak ezen.... nem olyanra teszek 4 szelepet, amin már van....
pb_20-03-2006 22:58:43 // 13986
Sztem 1 alapos átnézés előtt ne hajtsd +. Még +lepetések érhetnek.
pb_20-03-2006 22:57:03 // 13985
Maradjunk a 16v-ben.)
pb_20-03-2006 22:56:07 // 13984
Esetleg 1 telefon Havassyékhoz?
pb_20-03-2006 22:54:55 // 13983
Csak kár, hogy nem sokat ér, főleg nem azt a 4-5k HUF-ot.
Robesz720-03-2006 22:54:22 // 13982
komolyan érdekelne ez a dolog, mivel mindössze 3000 Ft, ha idegennel csináltatom is.... nincs valami tapasztalat, vagy valaki, akit meg lehet kérdezni?
pb_20-03-2006 22:53:48 // 13981
Ezt nem értem, gyárilag is minden hengeren van 1 folytószelep.
pb_20-03-2006 22:52:54 // 13980
Nem tudom még sosem próbáltam, de gondolom azért a verseny motoroknál nem váletlenül csökkentik a súlyát. Amúgy nem brutál könnyítésre gondoltam.
pb_20-03-2006 22:49:38 // 13979
Ha ugrik 1 fogat simán elmegy, nem fog kopogni(sőt elképzelhető, hogy jobban fog menni). Erre csak saját példámat tudom felhozni. Szép is lenne. ha minden szíj, és görgő cserénél ki kéne szedni a motort.) Csak a hűtőt kell kivenni hozzá, és a borításokat. 1 jó tanács, ha nem akarsz sokat szívni a hűtő kiszedésével, akkor leveszed a gépháztetőt is. Egyébként a vezműszíjak borításán vannak műanyag dugók, amiket ha kiveszed, + lehet nézni hogy mennyire laza a szíj. Ezt simán kézzel is + lehet tenni.
Robesz720-03-2006 22:45:03 // 13978
amúgy, már a négy folytószeleptől is jobban pörög...
Robesz720-03-2006 22:44:21 // 13977
ja, opel astra volt, bocsi
Robesz720-03-2006 22:43:59 // 13976
egy off 2000 8V-n próbálták és 100-ig brutál lett, de 100, 120 körül meghal, nem bír menni...
Robesz720-03-2006 22:43:19 // 13975
viszont akkor alul erőtlenebb lesz, kicsi fordulaton és a végsebessége is csökken, ezért ezt nem fogom megtenni...
pb_20-03-2006 22:39:09 // 13974
"Lényegesen jobban veszi a fordulatot és sokkal pörgősebb lesz... " Ha a lendkereket is hozzáigazítod, akkor igaz lesz ez az állítás.
pb_20-03-2006 22:34:45 // 13973
Nem egészen.
Robesz720-03-2006 22:19:41 // 13972
....húúú most megnyugtattál..... köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.