Forum >> Alfasud-33
Draken11-07-2006 09:48:00 // 18571
Nekem vadi új volt a szerkezet, de a régi szerelőm nem valalami jó kiemelőcsapágyat rakott bele. És nem kellett neki még fél év sem és tönkrement. Sőtt, hogy őszinte legyek kb. 4 hónap alatt megadta magát.
Sanyi11-07-2006 09:15:25 // 18570
nekem roncsolás nélkül is széjjeljött!!!!
András bácsi11-07-2006 09:07:11 // 18569
Hogyne lenne gyújtáskapcsoló! Még zárbetétek is vannak valahol. Keress mailben, ha kell.
pb_11-07-2006 08:53:09 // 18568
Magát a kapcsolót csak roncsolással lehet szétszedni, de úgy rémlik, hogy le lehet választani a betét részét.
pb_11-07-2006 08:49:13 // 18567
1. körben cserélj olajat.
Sanyi11-07-2006 08:36:03 // 18566
Betétet lehet cserélni!!! Nem muszály az egészet!
swan11-07-2006 08:35:02 // 18565
Gyújtáskapcsolónál lehet csak betétet cserélni vagy az egészet kell? Mert nagyon úgy néz ki kezdi magát megadni a gyujtáskapcsoló! Esetleg van valakinek?
Sanyi11-07-2006 08:29:28 // 18564
Kösz megnézem!!! Jah azt elfelejtettem hogy amikor a motor eléri az üzemi hőfokot nehezebb kivenni a sebességekből! Ez vajon mitől lehet??
pb_11-07-2006 08:19:28 // 18563
Pont ezért kérdeztem, hogy menet közben csinálja-e. Mert sztem az üzem közben is jelentkezne. Bár nem kizárt, hogy az 1. stádiumba lépett, és most kezdi +adni magát. Nézd + az 1. váltó tartóbakot. Én még a rudazatra is azt mondanám, hogy csinál6ja.
Sanyi11-07-2006 08:13:34 // 18562
a g az hogy akart lenni
Sanyi11-07-2006 08:13:12 // 18561
Nekem a váltó a kuplungszerkezettel együtt kb 10 hónapja lett cserélve! Bontóban találtm egy qrva jó állapotban levőt!! Nekem van egy olyan érzésem g a váltótartó bak megöregedett és mikor indítok a nagy rezonáció megmozgatja a váltót és nrkiüti vminek!!
Draken11-07-2006 07:12:45 // 18560
Hmm elírtam...a "Ha valami..." helyett a "Nem valami..." -t akartam írni. Csak még korán van.
Draken11-07-2006 07:11:26 // 18559
Nekem is csinált ilyet. Indítás után olyan hülye hang jött a váltóból, mint a LADA kilométeróraspirálja adott, ha nem volt bezsírozva. Persze nekem is pár másodperc múlva abbamaradt. Egy hónap múlva meg tönkrement a kuplungszerkezet. Ha valami jó minőségű kiemelőcsapágyat rakott bele az akkori szerelőm és keményen ette a kuplungszerkezet falát. Majd egyszer csak megadta magát és minden váltás hatalmas erőfeszítéssel és reccsenéssel járt. Én gyanítom, hogy neked is hasonló problémád lesz.
Draken11-07-2006 07:02:13 // 18558
Pontosan milyen hangot ad?
Draken10-07-2006 23:36:16 // 18556
Jó8 mindenkinek!
pb_10-07-2006 22:55:39 // 18555
Menet közben nem csinálja?
Sanyi10-07-2006 22:02:04 // 18554
Hali CARtársak!! olyan kérdésem lenne hogy mitől lehet az amikor elindítom a vasat elég hangosan zörög a váltó de pár másodperc múlva abbahagyja.
Draken10-07-2006 21:36:31 // 18553
Okés! Köszi. Legalább ma is tanultam valamit. :)
pb_10-07-2006 20:48:11 // 18552
A 33 16v:
1 nem tudom 3,143
2 100 1,864
3 150 1,323
4 190 1,037
5 205-210 között, olyan 6000 és 6100 között forog 0,854
A difi pedig 1.3/1.4-nél: 4,111 9/37
1.5/1.7/1.7 16v: 3,888 9/35
De volt már szerencsém látni, 1.5-ben, és 1.7-ben is 9/37-es difit.
Asszem a 45/46 esetében a fokozatok mások a köbcenti függvényében.
Face10-07-2006 20:35:30 // 18551
Hátha segít: Alfa boxer gearbox ratio's
Robesz710-07-2006 20:29:32 // 18550
Sziasztok!
Kellene nekem egy kis segítség...
Az vááltó 5. sebességénel áttételét szeretném módosítani és kipróbálni úgy a járgányt, mégpedig azért, mert szerintem kevesebbet fogyasztana hosszabb távon, mivel most 90-nél 3000-t forog, amit sokallok. Ezt nem úgy értem, hogy azavar, mert tetszik, hogy forog rendesen, csak szerintem kisebb fordulaton is simán bírná és kevsebbet fogyasztana 5.-ben, valamint olyan erő van benne 180-190-nél is, hogy nem kell várnom míg kipörög, hanem szépen egyenletesen gyorsul 203-ig, ahol leszabályoz. Tetszene, ha kicsit hosszabb lenne az 5., mert 4.-ig ugyan így pörögne, majd olyan 155 körül, mikor 5.-be rakom kicsit megsápadna, mivel hosszabb, majd 180 körül magához térne és véleményem, szerint bőven leforgatná az órát. Ezt az 5.-ben szabályzást most is az autópályán próbáltam, nem lejtőn, sőt emelkedőn is 4 személlyel és üvegig rakott csomagtartóval.
Az érdekelne, hogy tudja e valaki, hogy melyik váltó fogaskerekét rakhatnám a mostani 1.4-es 146-os váltómba. Azt tudom, hogy az 1.4 és 1.6 között a diffiben val eltérés. Valamelyik 33-as és esetleg, vagy az 1.7 16V 146-é. érdekelne az is, hogy a 146 váltó 5.-e ugyan olyan e, mint a 33-é.
Nekem volt mindkét váltóm, de sajna eladtam.
Granturismo: esetleg nem tudnád lfényképezni nekem, amit tőlem vettél. Azt, hogy hogyan van felfogatva és hogy néz ki.
33-as 1.7 váltó van itt, azt meg tudom nézni....főleg az lenne a lényeg, hogy a 146-ban hogy vannak a fogaskerekek és mekkorák, milyen a fogazatuk...szóval ilyesmi
Minden segítséget szívesen vennék.....
Köszi
pb_10-07-2006 15:01:33 // 18549
Nrm baj, inkább többször legyen leírva,mint 1x sem.)
Ferke10-07-2006 14:48:17 // 18548
Akkor már megint marhára figyelek!Bocsi!:)
pb_10-07-2006 14:45:25 // 18547
Igen, ezt már én is leírtam.)
Ferke10-07-2006 14:40:02 // 18546
Draken, igaza lehet Bálintnak, próbáld kinyomozni, melyik oldal szorulhat, azt a féknyerget kapd szét, és takarítsd ki a fékbetét körül rendesen. Lehet, hogy a betét szorul meg.
Bálint3310-07-2006 14:06:57 // 18545
Amúgy velem is előfordult már, hogy megszorult a fékbetét. Én úgy vettem észre, hogy az egyik felnim jól érezhetően melegebb volt, mint a másik. Kis kocogtatás a kalapáccsal segített.
Bálint3310-07-2006 14:03:46 // 18544
Darken!
Ha egy hozzászólásra reagálsz, akkor próbáld használni a hsz. jobb alsó sarkában lévő ceruza ikont, úgy sokkal követhetőbb lesz, hogy mit, kinek és mire írtál!
Draken10-07-2006 12:33:56 // 18543
pb_10-07-2006 12:32:25 // 18542
Lehet nem ártana gyertyakábeleket cserélned.
pb_10-07-2006 12:28:13 // 18540
Befoghat, ha mondjuk vastagabb a betét, a maximálisan előírtnál.
pb_10-07-2006 12:26:15 // 18539
Draken10-07-2006 12:22:12 // 18538
Sorry...elfelejtettem kicsillagozni :)
Draken10-07-2006 12:20:39 // 18537
Merjem baszogatni vagy sem? Ez egy jó dilemma. :)
Draken10-07-2006 12:19:31 // 18536
Meg olyan gondom lenne még, hogy alacsony az alapjárat. De hiába mondtam a szerelőnek, hogy állítson rajta, hozzá sem nyúlt. Végigsakkoztam a hengereken és 1-nél jobban, 2-nél kevésbé, 1-nél pedig alig változott az alapjárat, ahogy lehúztam a kábeleket. De összevetve mindegyiknék valamennyit változott. Ugye ilyen esetben nincs eldugulva a fúvóka?
Draken10-07-2006 12:13:00 // 18535
Nekem eddig simán kijött. Nem volt vele gond. Viszont mind a 2 oldali tárcsa felforrósodik menet közben.
M-GEGE10-07-2006 12:03:16 // 18534
Nekem is volt már hogy szorult az egyik fékbetét. Csak az egyik keréken, ott is csak az egyik betét. Ettől még lehetett fékezni, és nem éreztem, hogy befog a fék. Csak mikor kézzel megpróbáltam elforgatni.
Ha leveszed a féknyerget akkor kézzel simán ki lehet húzni oldalra a fékbetétet. Nekem amikor szorult kalapáccsal kellett kiverni az egyiket.
Draken10-07-2006 11:57:50 // 18533
Csak az az érdekes, hogy nem érzem, hogy befogna a fék. Inkább csak súrlódik, ahogy már említetted.
Draken10-07-2006 11:55:36 // 18532
A betéteket meg a tárcsát megmérni megtudom anélkül, hogy levenném a kereket?
Ferke10-07-2006 11:50:29 // 18531
A fékbetét hibájából nem foghat be a fék. Szerintem itt az volna a lényeg, amit _pb is mond, forgasd meg a kerekeket, felemelve. Szerintem kicsi az esélye annak, hogy mindkét oldalon szoruljon. És ha már kiderül, hogy melyik oldal szorul, már előrébb vagy. (Nekem a punton csinálta, hogy jobb oldalon, kicsit szorult, de csak abból láttam, hogy amikor elfogyott a betét, a másik oldalon még a fele megvolt. Lámpánál lassítva éreztem, hogy szép lassan gurulva magától megáll az autó!:) Ha hirtelen rántottam egyet a kéziféken, akkor elengedett.)
Draken10-07-2006 11:48:51 // 18530
Okés. Köszi.
Draken10-07-2006 11:48:17 // 18529
Ha lesz időm megteszem. Csak sajnos melóhelyen vagyok...:)
pb_10-07-2006 11:47:43 // 18528
Keresztben van. JE-BH, BE-JH.
pb_10-07-2006 11:46:18 // 18526
Akkor, azzal is baj lesz nem sokára.
Draken10-07-2006 11:46:14 // 18525
Miről kellene kép...? Amúgy még nincs.
Draken10-07-2006 11:45:21 // 18524
Na ez az. Én is ezt mondom. Ezért is gondolok a munkahengerekre inkább. Persze lehet, hogy nem az lesz a gond.
pb_10-07-2006 11:45:21 // 18523
Erről nincs 1 képed? Ezt így számomra nem nagyon értelmezhető.
pb_10-07-2006 11:43:59 // 18522
Mozog az, szemmel is alig észrevehetően. Lehet a főfékhengerrel is gond, de akkor a hátsók is fognának.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?