Forum >> Alfasud-33
pb_15-07-2006 23:51:52 // 18821
1et értek Scott kollégával, sztem sem a levegővel jut oda a kosz. Falsot viszont szív6 a rossz tömítések, és hiányzó bilincsek miatt.
Scott15-07-2006 23:46:37 // 18820
Én még mindig amondó vagyok, hogy ha esetleg jársz pesten, rákötjük a mérőt. Akkor rögtön kiderül, hogy hogy állunk :))
Scott15-07-2006 23:45:08 // 18819
Szerintem a bilincs nem ozt-nem szoroz. Ha a gumi ott van, az tömít annyira, hogy ne menjen be semmi.
Úgy gondolom, nem jó a gondolatmenet :) Nem hinném, hogy a levegőből jutna be a kosz. Apropó ! Egyáltalán van benne szűrő ? :PPP:))))
Scott15-07-2006 23:41:31 // 18818
Azért mert kézzel nem érzed, az semmit nem jelent. Ha már kézzel is érzed, akkor tuti szar :))
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 23:41:03 // 18817
hát szimplán a gumival :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 23:40:22 // 18816
na,ítt van mán a rágalmazó! :-)
oké,csak mondom hátha mint a földtől pár centire szívó elemnél ,a kockázatok és mellékhatások tekintetében alkalmaztak valami + szűrést.
Scott15-07-2006 23:40:18 // 18815
".nálam nem annyira..."
Ezt nem értem. Akkor mivel van rögzítve?
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 23:38:51 // 18814
még annyi,hogy megnéztem kiszerelve és nem lötyög a fojtószeleptengely.
így a "kukás karbi" rágalmakat a leghatározottabban visszautasítom :-)
Scott15-07-2006 23:38:43 // 18813
A meleg levegő cső alján minek lenne szűrő ? Ott van a normál légszűrő :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 23:35:26 // 18812
akad... :-)
elgondolkodtam a Scott-féle kritikákon :-)
mondjuk a 190 ft-os benzinszűrő hatására nem fogadnék sokat
(mint a rendszerbe gyárilag be nem tervezett elem, gondolom nagyon ügyeltek
arra,nehogy szállítási veszteséget okozzon. innen következik,hogy nem valami hatékony...)
viszont a karbi szűrőjének tényleg meg kéne fogni a cuccot.
innen következik - hogy a levegővel érkezik a kaki!!!
1.nemtom a meleg levegőt szívó cső alján van-e valami szűrő? nekem a kipuffon lerohadt az a terelő,egy papír-alu cső van lelógatva
aztán: 2. a légszűrőház 2 oldalán 1-1 gumpánnt köti össze a karbit a házzal. ezen gyárilag egy széles,vékony anyagú és tojásdad bilincs van.
nálam nem annyira...
3. légszűrőt is cserélni kéne lassacskán...
amúgy meg aprókat haladgatok
elgondolkodtam a Scott-féle kritikákon :-)
mondjuk a 190 ft-os benzinszűrő hatására nem fogadnék sokat
(mint a rendszerbe gyárilag be nem tervezett elem, gondolom nagyon ügyeltek
arra,nehogy szállítási veszteséget okozzon. innen következik,hogy nem valami hatékony...)
viszont a karbi szűrőjének tényleg meg kéne fogni a cuccot.
innen következik - hogy a levegővel érkezik a kaki!!!
1.nemtom a meleg levegőt szívó cső alján van-e valami szűrő? nekem a kipuffon lerohadt az a terelő,egy papír-alu cső van lelógatva
aztán: 2. a légszűrőház 2 oldalán 1-1 gumpánnt köti össze a karbit a házzal. ezen gyárilag egy széles,vékony anyagú és tojásdad bilincs van.
nálam nem annyira...
3. légszűrőt is cserélni kéne lassacskán...
amúgy meg aprókat haladgatok
pb_15-07-2006 23:01:33 // 18811
Valami új fejlemény?)
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 22:57:48 // 18810
jó részletes képriport! :-)
vagyok amúgy....
pb_15-07-2006 22:48:34 // 18809
A közel múltban téma volt az 1. fék íme néhány kép róla:
Így néz ki a féknyereg belőlről, amikor leszedjük a bakról. Ezen a példányon jól látszik, hogy eléggé kopott volt már a fék, mert dugattyú nagyon kint van a munkahengerből.
Ez a belső fele(ami a váltó felé néz), látszanak a belső kulcsnyílású felfüggesztő csavarok, és a fékcső csatlakozás is. AR 33-nál Bendixes nyereg esetében 7-es imbusz kulcs szükségeltetik a +csavarásukhoz(8-as csavarok).
Ezen az ablakon keresztül benézve, felszerelt állapotban is el lehet dönteni, hogy kb. milyen állapotban vannak a betétek, és a tárcsa.
A dugattyú szemből, leszerelt nyeregnél.
Ez a nyereg bakja, ebbe kell beakasztani a nyerget, és hozzácsavarozni, hogy a végleges helyére kerüljön. A bak a csonkállványhoz van csavarozva 2 db 12-es csavarral. A 2. képen jól lát6ó, hogy hogyan helyezkedik el a fékbetét a bakban. A betét jobb, és oldala szokott "odarohadni" a bakhoz, ez is lehet a csikorgó hang forrása. Új betétek esetében lehetséges ok a gyártási pontatlanság, ilyenkor célszerű +reszelni a betét vas részét, ill +tisztítani a bakot is.
Így néz ki összerakva.
1 lehetséges mód a dugattyú visszanyomására.
Így néz ki a féknyereg belőlről, amikor leszedjük a bakról. Ezen a példányon jól látszik, hogy eléggé kopott volt már a fék, mert dugattyú nagyon kint van a munkahengerből.
Ez a belső fele(ami a váltó felé néz), látszanak a belső kulcsnyílású felfüggesztő csavarok, és a fékcső csatlakozás is. AR 33-nál Bendixes nyereg esetében 7-es imbusz kulcs szükségeltetik a +csavarásukhoz(8-as csavarok).
Ezen az ablakon keresztül benézve, felszerelt állapotban is el lehet dönteni, hogy kb. milyen állapotban vannak a betétek, és a tárcsa.
A dugattyú szemből, leszerelt nyeregnél.
Ez a nyereg bakja, ebbe kell beakasztani a nyerget, és hozzácsavarozni, hogy a végleges helyére kerüljön. A bak a csonkállványhoz van csavarozva 2 db 12-es csavarral. A 2. képen jól lát6ó, hogy hogyan helyezkedik el a fékbetét a bakban. A betét jobb, és oldala szokott "odarohadni" a bakhoz, ez is lehet a csikorgó hang forrása. Új betétek esetében lehetséges ok a gyártási pontatlanság, ilyenkor célszerű +reszelni a betét vas részét, ill +tisztítani a bakot is.
Így néz ki összerakva.
1 lehetséges mód a dugattyú visszanyomására.
pb_15-07-2006 21:41:51 // 18808
pb_15-07-2006 20:57:15 // 18807
Még mindig ez a legyorsabb formája az "adatmentésnek".)
Leszek.
ÁdidiGaga (il hempescattore)15-07-2006 20:49:16 // 18806
azér' érdekes,ha egy imformatikus arra buzdít,hogy papírra jegyzetelj és
ne digitális képeket gyűjts a számítógépeden! :-p
bizonyára tudhat valamit! :-)
amúgy szeva!
este leszel?
pb_15-07-2006 15:27:19 // 18805
Szívesen.)
Apró hülyeségeket mindig lehet találni 1 autón, amivel aztán napokat, 7eket el lehet szórakozni. A nagyobb dolgokkal pedig hónapokat, és talán éveket is. Aztán pedig az autó sosem készül el, vagy pont addigra, mire az ember +válna tőle, vagy éppen +unja a dolgot, és ezért válik + tőle.
Wikicica15-07-2006 15:21:07 // 18804
Nem baj. Időm van. Úgyis mindig unatkozom :-)
Meg ezzel az ötleteddel mindig sikerül majd mindent a helyére visszatenni!
Tök jó!
Köszi :-)))
pb_15-07-2006 15:16:59 // 18803
Akkor sokáig fog tartani a dolog.) De hajrá!
Wikicica15-07-2006 15:12:21 // 18802
Ez jó. Legközelebb így fogok nekiállni bárminek is :-)))
Marklar15515-07-2006 08:37:36 // 18801
Személyessen nem ismerek ilyet.
De a Trabi-Wb clubból a Muczán Gábor minden lében kétkanál.
Szerintem megtudná oldani...
Ha már a cabrio trabikat, abarth motorokat trabiba, elintézte...
Kell a száma?
bb1815-07-2006 06:43:44 // 18800
hol vetted ezeket a kárpitokat ilyen áron ? nagyon kellene nekem is egy bizonyos tipus.
Reaper14-07-2006 23:56:44 // 18799
Jó éjt!Én lépek aludni.
pb_14-07-2006 23:42:57 // 18798
Akkor addig kell csinálni, míg patent nem lesz.
Reaper14-07-2006 23:22:32 // 18797
Egyenlőre még semmi nem indokolja,hogy szétkapjam a kocsit.De ha sor kerül rá valszínű megtom oldani,csal lehet,hogy már nem lesz olyan patent minden mint előtte.
pb_14-07-2006 23:05:18 // 18796
Pedig, nem olyan bonyolult dolog. Fel kell írni, hogy az ember mit, honnan szed le, aztán az összeszerelésnél, csak elő kell venni a papírost, és aszerint összerakni.
Reaper14-07-2006 22:55:46 // 18795
Ez se rossz:-)
Biztoshogy nem.A szétszedéssel még nem lenne gond,de az összerakással annál inkább.
Wikicica14-07-2006 22:41:43 // 18793
Muszáj volt még futóműbe bepill.
Írtam, rajzoltam Neked :-))
Sanyi14-07-2006 22:29:15 // 18790
Na akkor joccakát neked is én is elteszem magam holnapra!!
Wikicica14-07-2006 22:28:12 // 18789
Azt már most is tudok ;-)
Figyelek, csak még nem szerelek ;-)
Wikicica14-07-2006 22:27:32 // 18788
Nah, télleg megyek. Épp elköszöntem Aditól hogy én is megyek mikor betoppantál.
Viszont most már tényleg elteszem magam.
Holnap megnézem mit írtál futóműre ;-)
Jó éjszakát!
pb_14-07-2006 22:27:21 // 18787
Legalább lesz, aki felvilágosít a ragasztott szélvédő eltávolításáról, ill beszereléséről.
Wikicica14-07-2006 22:24:49 // 18786
Szélvédőket cserélünk. Azt Alfás kollégáknál nemigen tanulhatok. Meg azt ott kell tanulnom a cégben.
A szerelés viszont érdekel olvasva, gyakorolva :-)))
Tök jó volt Gabinál!!!
Wikicica14-07-2006 22:23:21 // 18785
:-)))
Rendben.
Akkor holnap megnézem a műhelyben milyen anyag van itthon.
Ha nem szimpi keresek a városban :-)
pb_14-07-2006 22:21:34 // 18784
Ha van kitartásod, akkor 1 idő után eljut6sz 1 olyan szintre, hogy te fogod itt +mondani a kollégáknak, hogy mit, mikor hogyan kell csinálni.))
pb_14-07-2006 22:19:24 // 18783
Szokásos válasz: persze.)
Sztem a tetőkárpitnak nyugodtan, az ilyen dolgok csak akkor lesznek a legjobbak, ha magad csinálod, a saját elképzeléseid alapján.
Wikicica14-07-2006 22:18:38 // 18782
Annyit meg reméljük kibírok.
Viszont tudod hogy szerelő-pályafutásom kezdetén vagyok, úgyhogy még lehet hogy én is évekig szerelni fogom az autóm ;-)))
pb_14-07-2006 22:17:27 // 18781
Én mióta +vettem ezt a szutykot azóta csinálom, több, mint 3 éve. Sztem soha nem lesz kész, ha 1általán még lesz belőle valami. Úgyhogy csak 1-2 nap az nem sok.)
Wikicica14-07-2006 22:14:35 // 18780
Ja igen! És a szokásos kérdés? Nekiállhatok egyedül?
Wikicica14-07-2006 22:13:42 // 18779
Nem a napokkal van a gond, az idegeimmel ;-)
És tényleg hétvégén kell csinálnom, hajnaltól, mert ahogy ismerem magam elszöszmötölöm vele az egész hétvégét. Forgalmim tokját is majdnem egy nap csináltam. Pedig az pici :-(
Csak 3-szor gondoltam át az egészet :-)))
3-szor újra-tervezés :-)))
Wikicica14-07-2006 22:11:36 // 18778
:-)
Oda. Ott látom mire írtad ;-)
pb_14-07-2006 22:11:25 // 18777
Akkor válassz inkább 1 7végét.)
pb_14-07-2006 22:10:46 // 18776
Oda írjam a választ, vagy ide?
Wikicica14-07-2006 22:09:16 // 18775
Igen, kedvet is kaptam, csak legyen egy nyugodt napom amikor az idegeim is bírják ;-)
pb_14-07-2006 22:08:07 // 18774
Jó kérdés, igazából nem tudom, Ádi leírása nagyon jól hangzik, talán én azzal próbálkoznék.
Wikicica14-07-2006 22:06:28 // 18773
pb lécci nézz be gumis topicba :-(
Wikicica14-07-2006 22:05:11 // 18772
Na igen. Mi is nagyüzemi felhasználók vagyunk :-) Szted ezzel tetőkárpit is menni fog?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
453
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?