Forum >> Alfasud-33
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-10-2006 20:52:09 // 23371
anno nem én csináltam.
ma már bevállalnám,én val'szeg nem is k..rnám le 5 helyen a mociháztető éléről a festést :-(
valami S-panyol gyártmány ment bele 8-9 k környéki áron. Hogy kiféle-miféle lapátja van - azt nem tudom,nem is nagyon nézegettem még akkor az alkatrészeket.
A hűtőmön a keret-nyomorodást meg kéne szüntetni, a hajlott keresztartót lekezelni,
+ ellenőrizni magát a hűtőt,tényleg csak a keret sérült -e. A víz is olyan,hogy X éves fagyálló-alap lett ide-oda hígítgatva-sűrítgetve,az is mehetne a kukába.
Aztán - ha már ott vagyok - a termosztát betétet is kicserélném (nekem még a szétszedhetős van! :-)
Innen a vízpumpacsere már smafu :-)
pb_08-10-2006 20:40:20 // 23370
Ja végülis fogy, mert +zabálja.( Van ötleted?
granturismo08-10-2006 20:36:26 // 23369
A szíjat nem cseréltem. Nem volt időm sem, de lehet hogy itt még mégis motorszétszedés lesz...
Az olaj pedig mégis fogy úgyhogy nem kellett leengednem belőle.
pb_08-10-2006 20:30:06 // 23368
Ja az az új M0-ás szakasz, sztem elég sz@r. Én a 2 pötty közé szoktam belőni, kb középre. Nem engedtél még le az olajból? Na milyenek a QH szíjak?
granturismo08-10-2006 20:23:40 // 23367
Meg kipróbáltam az M5 vecsési szakaszt is. Érdekes olyan mit az M7 volt régen nem aszfalt hanem beton. Van egy kis pattogás de persze nem annyira mint az M7-es csak egy kicsit.
Próbáltam nagy fordulaton elvenni a gázt, hirtelene nagy terhelésváltást mindent, de ott nem füstölt. SzSzSz tehát szerintem kizárható. De ha leállok megy két három percet alapjáraton akkor láthatóan füstöl. És olajfüst, mert ha odatartom a kezemet olajszagú.
Te mennyi olajat szoktál beletenni olajcserekor?
pb_08-10-2006 20:18:06 // 23366
Az 1 jó szakasz.) Én is szoktam arra járni, legutóbb múlt 7végén.)
granturismo08-10-2006 20:13:35 // 23365
Hét végén kimerészekedtem az M5-re.
Nagyon jó a boxi. Elégedett vagyok. (a füsttől eltekintve természetesen)
Most már észre vettem, hogy csak alapjáraton füstöl.
Tehát a dugattyúsebességgel valamilyen módon összefüggésben van a dolog.
Találtam egy érdekességet. Pontosan ugyanilyen hangja van a boximnak ha "lép".
KisP08-10-2006 19:19:28 // 23364
Ok,jövő héten nekiesek megint. Ma csak ilyen laza dolgokat csináltam,mint hogy le waxoltam a kocsit:) Meg megnéztem a fékeket, féktisztítóval kipucoltam,hátha nem fog többet csikorogni.Majd holnap kipróbálom.
granturismo08-10-2006 19:05:40 // 23363
Ha műanyaglapátos lett bele téve akkor szinte 100% hogy az okozza.
A kerék hosszában megrepedt a tengelyen és nagy fordulaton elfordul rajta. próbálj meg öntvénylapátos szivattyút keríteni vagy egy rossz öntvénylapátos szivattyút újíttass fel.
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-10-2006 18:58:19 // 23362
igen, decemberben lesz 2 éve,hogy újat tettek bele.
az előző már morgó-csapágyas hangot adott.
mondjuk pár napja indítás után olyan nyögéssszerű hangokat hallok elölről,mintha valami szorulna...
de még nem volt időm megnézni,esetleg jövő a hét vége felé.
inkább belesz..rok és melózok mert van mit.
Ha jól jön ki a lépés még az is lehet, hogy nemsoká veszek egy kímélőautót ezt meg felképelem szépen lassan :-)
granturismo08-10-2006 18:31:29 // 23361
Petike. Kapaszkodjál bele erősen!
granturismo08-10-2006 18:30:17 // 23360
Bálint
Sikerült "bumszli" olajszűrőt szerezni?
granturismo08-10-2006 18:28:48 // 23359
Ádidi
Cseréltél már vizpumpát?
pb_08-10-2006 00:55:31 // 23358
Hello! Semmi különös nem történt, csak a szokásos apró dolgok.)
Szóval akkor kiderült a hiba forrás oka, és ahogy olvasom + is gyógyult a boxer.) Nekem is gyógyítgatni kéne, de valahogy nem halad a dolog.
pb_08-10-2006 00:48:52 // 23357
Akkor nincs más, mint hitet kell váltalni.)))))
pb_08-10-2006 00:45:22 // 23356
Ha ez sem megy, akkor marad a vágó, és a samu. De előtte vagy csináltass 1 csavart, vagy szerezz 1et.
pb_08-10-2006 00:43:17 // 23355
Nem tudom én annyit érzek, ha lenyomom a azt a bizonyos pedált, akkor a pacik erőteljesen elszabadulnak(már az a kevés ami van).))
Wikicica07-10-2006 22:09:40 // 23354
Sziasztok!
Mi minden történt egy hét alatt? Nem volt gépem :-((
Ma már nem olvasok vissza, holnap igyekszem pótolni.
Tegnap feszítőgörgők és vízpumpa-csere volt, az szólt az elejében. Legalább most nem aggódok megint egy darabig.
Rumi07-10-2006 18:52:13 // 23353
az a Lada volt ,-) :), de már az is orvosolva lett Krisznek hála
Bálint3307-10-2006 08:39:21 // 23352
"Eddig pedig ment a dolog..."
Háát, ahogy öregszik az ember... :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)07-10-2006 08:30:20 // 23351
én is szeretném,csak nekem sajnos olyan jutott,ami évekig állt és mechanikusan ugyan rendben van,de a belsejéből a sok oxidációs gedvát -
leírom : LEHETETLEN - kivakarni :-(
KisP07-10-2006 08:29:20 // 23350
Kösz az infot, a csövet már kipróbáltam, nem bírtam olyan erővel húzni,hogy megmoccanjon.Lehet, hogy gyenge vagyok?:) Eddig pedig ment a dolog...
Whiteskull07-10-2006 08:25:42 // 23349
Ezt nagyon szépen mondtad. :)))
Bálint3307-10-2006 08:22:28 // 23348
"Ezek szerint vezettél már IE 33-ast"
33-ast is 146-ot is, meg sok más injektoros gépet...
Totál máshogy reagál a gázadásra. Nem is beszélve arról, hogy mivel tudja az ember, hogy ez egy viszonylag egyszerű mechanikus szerkezet (no elektronyosság) szvsz. valahogy sokkal emberközelibbnek és nyersebbnek érzi.
Lehet hogy másnál ez nem így van, én ezért szeretem a karbit.
Whiteskull06-10-2006 23:40:14 // 23347
Korrekt ajánlat! :))))
Megtiszteltetve érzem magam! :)))
pb_06-10-2006 23:38:17 // 23346
Ha gondolod, és van kedved, az oldalamon talál6ó szutykot, +tapasztal6od a b1ből.
Whiteskull06-10-2006 23:31:36 // 23345
Hallgatom! :))))
pb_06-10-2006 23:27:44 // 23344
Ha már kaptam itt a topikban 1 felajánlást, asszem én is tennék 1et.))
Scott06-10-2006 23:26:48 // 23343
Te maradj csöndben, mert te vagy itt az egyetlen szerencsés, akinek jó állapotúak a karbijai. Ha nem olyanok lennének, mint amilyenek, nem ezt mondanád :)
Na de azért félreértés ne essék még mindig azt mondom, hogy király a karbi feltéve ha jó.
pb_06-10-2006 23:26:17 // 23342
Naja a fokozatosság elvét nem árt betartani.))
pb_06-10-2006 23:25:07 // 23341
Gondoltam.)))))
pb_06-10-2006 23:23:25 // 23340
Ennek a sérülésnek nem lesz köze hozzá. Inkább termosztát bajra tippelnék először. Ellenőrzése, meleg motornál +fogod a hűtőből kijövő alsó csövet, és kb-ra összehasonlítod a felsővel. Ha kézzel is érezhető a különbség, akkor termosztát game over. Ha nem akkor is lehet rossz, de ilyenkor a vízpumpa is gyanusítottá válik.
Whiteskull06-10-2006 23:20:38 // 23339
Én csak egy karbis boxert vezettem idáig. Mellette sok befecsis csodát. Igaz boxit még nem.
Nem adnám a karburátoraimat soha!
Scott06-10-2006 23:19:07 // 23338
Először inkább gondolkodj 1.7 16V-ben és ha az sem elégíti ki vágyaid jöhet a következő lépcső :)
Scott06-10-2006 23:16:19 // 23337
A véleményemet van mire alapozni, mivel az elmúlt időszakban igen sok karbis és injektoros 33-hoz ill. 145/146-hez ( boxer ) volt szerencsém. Hidd el nem véletlenül mondom, amit mondok.
Whiteskull06-10-2006 23:14:43 // 23336
Hát nem erőszak. :))))))
pb_06-10-2006 23:13:37 // 23335
Hát nem is tudom.))) Erős visszalépés lenne ez nekem, de azért elgondolkodom a dolgon.))))))))
pb_06-10-2006 23:11:49 // 23334
Azért a szalagkorlát is rásegített.)
Whiteskull06-10-2006 23:10:31 // 23333
Hát megmondom neked őszintén, hogy a Tempra befecskendezői hidegen nincsenek a feladatuk csúcsán. És ez egyre mélyíti bennem az elektronika iránti ellenszenvet. :))))
Whiteskull06-10-2006 23:08:51 // 23332
Igaz, csak egy szerény 95 le teljesítményű 1,5-öst tudok felajánlani. :))))
pb_06-10-2006 23:06:09 // 23330
Ezt még +beszélhetjük.)))
pb_06-10-2006 23:04:37 // 23329
12-es való bele, valószínűleg már kapott 1 kicsit. Húzz csövet az imbuszra, és próbáld úgy.
Whiteskull06-10-2006 23:02:53 // 23328
Felajánlhatom életed első karbis AR boxer métereit? :))))
pb_06-10-2006 23:01:21 // 23327
Ahogy itt olvasgatom már elég sokan, de általában szép álom marad csak.)
pb_06-10-2006 22:58:19 // 23326
"Nem is beszélve arról, hogy teljesen más (jobb) érzés egy karbis autón megnyomni a gázt."
Ezek szerint vezettél már IE 33-ast. Szvsz nincs különbség, vagy ha van is sztem nem vehető észre. Azért írom így, mert még nem volt szerencsém vezetni karbis AR boxert.
Whiteskull06-10-2006 22:01:12 // 23325
Vedd ki a termosztátot, és úgy menjél vele a problémás tempóban.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-10-2006 21:39:04 // 23324
nemtom...
az hogy ellenőrizhető?
a műszer biztos jó,mert a venti úgy megy ,mint régen,amikor csak néha nagyritkán ment fel a hőfok..
Whiteskull06-10-2006 21:07:58 // 23323
termosztát rendben lehet?
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-10-2006 21:00:59 // 23322
azért a száraz tények:
30-40 km után (kint vagy 20-25 fok lehetett) már simán a 100-asba járt a vízhőfok 120-130-as tempóval :-(
ha ( a kmóra is szar :-) olyan 3200 rpm volt a max,akkor bírtam 90-100 között tartani a vizet :-(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
552
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?