Forum >> Alfasud-33
kando.03-10-2006 10:36:09 // 23121
Akkor érdemes megnézni néhány cartárs reglapját is, meg visszaolvasni majdnem az elejéről a topicnak, meg esetleg pár 33 manualt átnyálazni :)
kando.03-10-2006 10:34:31 // 23120
Üdv granturismo !
Volt időd leugrani Érdre az injektorokért vagy a héten mész ?
Érdekelne, hogy azok cseréje segít-e, vagy mégis valamelyik tömítésnél leledzene gond...
kando.03-10-2006 10:30:12 // 23119
A 4x4 és a P4 nem ugyanaz, semmi közük egymáshoz.
[ info by pb_ ]
kando.03-10-2006 10:29:12 // 23118
Várjál, vááá!
Te kicsit sztem keversz...
33-as benzines = boxermotor [ :-PPPP ]
De!
Volt 33-ban többféle kerékmeghajtással, volt 4x4-es, mechanikus kapcsolású, volt elektronikus kapcsolású (asszem Ádidié i.lyen) és van a P4, ahol nincs mech kapcsolat a két tengely között.
De Neked a gyorsulgatáshoz a P4 nem biztos, hogy jó, inkább a ,,sima'' 4x4, de annyira nem vagyok jártas ebben...
pb_03-10-2006 10:27:56 // 23117
Olvass vissza és kiderül, vagy kérdezd + itt a fórumon.)
Jata03-10-2006 10:25:56 // 23116
Ezen vagyok. Nem veszitek észre?
pb_03-10-2006 10:24:40 // 23115
Valahogy így is mond6juk.))
pb_03-10-2006 10:23:46 // 23114
Nézz utána kicsit, akár itt az oldalon is. Az az érzésem, hogy úgy akarsz belevágni 1 projektbe, hogy még az alapoknak sem néztél utána. Én ezzel kezdeném a helyedben.
Jata03-10-2006 10:23:02 // 23113
Én vágom! És te Pb_ ?
András bácsi03-10-2006 10:19:40 // 23112
Nem minden 33 boxer, de minden p4 boxer. De nem minden 4x4 p4. :))))
Jata03-10-2006 10:18:32 // 23111
ALFA 33 1.7IE 4×4 Nem?
Ferke03-10-2006 10:17:03 // 23110
Hello gt, van valami új fejlemény?
Jata03-10-2006 10:11:02 // 23108
Én ugy tudom: boxer+összkerék.
pb_03-10-2006 10:09:57 // 23107
Lát6tad.) Asszem már csak ez az 1 van az utcában, főleg, ha a matrica is volt rajta, akkor biztos az volt.
pb_03-10-2006 10:07:56 // 23106
A 33 1.7 QV nem az??
swan03-10-2006 10:06:41 // 23105
Láthattam tegnap autódat a Török Flórison álldogálni az útszélén????????
pb_03-10-2006 10:06:19 // 23104
Hello! Olvastad a kérdéseimet?
pb_03-10-2006 10:05:54 // 23103
Attól függ melyik. De sztem terhelés alatt 1ik sem örül neki, ha kapcsolgatod.
Jata03-10-2006 09:58:01 // 23102
Persze! Énis ugy gondoltam! Lehet elvagyok tévedve de javits ki a ham jol tudom: P4=boxer! Tudom hogy nem azért boxer a boxer mert nem ugy vannak a hengerek mint a sima kocsikban hanem a dugok mozgása miatt!
granturismo03-10-2006 09:54:20 // 23101
Sziasztok.
kando.03-10-2006 09:46:21 // 23100
Gyorsulgatáshoz akkor inkább 4x4-est használjál, ne P4-est.
A 4x4 legalább kapcsolható, ki/be, ha kell vagy nem kell,így menet közben variálhatsz :)
Jata03-10-2006 09:35:29 // 23098
Jóreggelt minden P4 tulajnak!
pb_02-10-2006 22:33:22 // 23097
Látom téged is elkapott a hév.)
Sztem előbb építsd be, a normálisan összerakott 16v-t, az ABS-el 1ütt. Rakd össze az égész autót pöpecül, aztán próbáld ki, elhiheted nagy élményben lesz részed. Sztem utána talán lehet majd ilyen hülyeségekkel foglalkozni, mint turbo. De akkor is én inkább a helyedben az összkerékkel kezdeném.
Songokou02-10-2006 21:08:22 // 23096
Szerintetek kibirna hosszutavon is az 1,7 16V boxi ha rapakolnanak egy turbot?
Komolyan kerdem. Es ha igan akkor mekkora feltolest viselne el szerintetek?
VinceP4 (Il capitano)02-10-2006 16:01:52 // 23095
Minden... :))
Bocs, de lépnen kell, cső!
pb_02-10-2006 15:58:32 // 23094
Sztem inkább a tudat tesz jót ilyenkor az embernek.)
VinceP4 (Il capitano)02-10-2006 15:56:47 // 23093
Hát igen, de jobban fogom magam érezni benne, nem kell félnem, hogy kiesek alul, mert ez elég ramaty volt.
pb_02-10-2006 15:50:35 // 23092
Aha.)
Én is részt vettem már 1 ilyen projektben, tudom, hogy nem olcsó, + nem kevés idő, ha jól akarja +csinálni az ember.
VinceP4 (Il capitano)02-10-2006 15:43:07 // 23091
Az igazit :-)
Nem olcsó muri, így hogy teljesen szuperre csinálja a gyerek, de nem akarom 2 év múlva újra vinni. Ez már így élete végéig el fog ketyegni, az tuti.
pb_02-10-2006 15:37:21 // 23090
Hello! Tegnap próbálgattam ment-mendegélt.) Gondoltam 1 kicsit az összkereket is +járatom.) Az enyémre is ráférne 1 kis fém+munkálás.)Melyiket lakatoltattad?
VinceP4 (Il capitano)02-10-2006 15:32:31 // 23089
Sziasztok rég futottunk itt össze.
Hogy szuperál a gép pb_? Az enyémet most lakatolták ki alulról "gyárira". Úgyhogy még egy festés, és Scott babérjaira török. :))
pb_02-10-2006 15:29:35 // 23088
Áramlásmérővel is mérték az autódat, vagy csak a hgos műszerrel?
granturismo02-10-2006 15:10:40 // 23087
Ebben igazad van. Szombaton nézetem a szintet. Semmi változás.
Na ez is érdekes:
A gépkönyv 5.2l olajat ír a teljesen üresből összeépített motorra. (olajcserekor meg 4.5l-t.) Én 5.0l-t töltöttem bele és így a felső jel után volt (és van) a jel apró 1 gondolattal. Az olaj tehát egyáltalán nem fogy. Az olajbetültő pálcát is cseréltem a műtét idején, mert más a cikkszáma a 8V-n és a 16V-n. Észre is vettem, hogy a 8v pálcán mindkét jelölés egy picit magasabban van mint a 16V-n.
Ferke02-10-2006 13:32:51 // 23086
Az olajad picit sem fogyott? Mert gyűrűtörés, hf-gond lenne, akkor 100km-en már picit fogynia kellett volna, nem?
pb_02-10-2006 13:30:43 // 23085
Nekem is sikerült elkövetnem pár műtétet a 7végén.) Gyertyakábel visszavadászása az 1 hengerre, kedvenc kapcsolóm alsó csavarjának a helyre rakása, ezt 2x is.)
pb_02-10-2006 13:26:51 // 23084
Füstölni az enyém is szokott, és a piros is. Bár +mondom őszintén mostanában nem néztem, hogy csinálja-e, és milyen színű. Én ikább úgy gondolom, hogy a szürke az elégtelen égést jelzi. Milyenek színűek a gyertyák?
granturismo02-10-2006 12:43:18 // 23083
Ezért jó ha beszélgetünk. Mindig vannak új ötletek.:-)
Na hétvégén megint volt nőgyógyászkodás:-)
A tolatóradar érzékelőkhöz menő vezetékeket (4db) egyenként ki kellett hámoznom a lökösből. Uhh.:-)
granturismo02-10-2006 12:26:37 // 23082
A gyűrűn már átléptünk.
kando.02-10-2006 12:22:24 // 23081
Én se nagyon értek hozzá, de mi van, ha tényleg az agond, hogy túl sok benzint adagolnak az injektorok ?
(bár 1.6-os motorhoz valóak, de nem tudom... hülyeséget nem akarok mondani, de ha van 4 jó, 1.7-esbe való befecskendező, talán érdemes azokat is betenni és azokkal ismét belőni a motort...)
Ferke02-10-2006 12:19:57 // 23080
Inkább legyen ez a gond, minthogy a gyűrű!
granturismo02-10-2006 12:16:31 // 23079
Inkább szüke. Meg fogom nézni ezt a füstöt.
És mi van ha az 1.6 injektorok miatt van? Ki figok ugrani Érdre a bemért injektoraimért.
granturismo02-10-2006 11:57:38 // 23078
Az a baj, hogy az egyik szelepszárszimmeringet le kellett vennem, mert mikor felraktam a szeleprugótányért elfelejtettem alá betenni és mivel a tányér nem fér át a szelepszárszimmeringen le kellett vennem. Nagyon óvatosan vettem le, de mégis talán az a gond.
pb_02-10-2006 11:45:53 // 23077
Ja, hogy kékes a füst.
Whiteskull02-10-2006 11:45:11 // 23076
Bocsi most figyelmesebben átolvasva meg is találtam. :)))
Whiteskull02-10-2006 11:44:02 // 23075
Szerintem az enyém is ebben a betegségben szenved. Pedig fel lettek újítva a hfejek is.
granturismo02-10-2006 11:42:37 // 23074
Nem hülye ötlet. Pont az az egyik jelölt.
Whiteskull02-10-2006 11:37:09 // 23073
Lehet, hogy buta ötlet. Szelepszár szimmering nem lehet?
granturismo02-10-2006 11:32:04 // 23072
Á nem. Ez olajfüst szerintem
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
605
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?