Forum >> Alfasud-33
granturismo25-10-2006 08:11:32 // 23821
De eladtam. De van mégegy:-)
pb_25-10-2006 08:06:37 // 23820
Ha jobban gyorsul tőle a gép, akkor tutira érdekel a dolog.))) Egyébként van ilyen váltóházad? Nem eladtad azt a váltót?
pb_25-10-2006 08:03:08 // 23819
Az összkerekes váltó háza is ugyanilyen, annyi az eltérés, hogy van hátul a kihajtás, és ezért más a hátsó felfüggesztése is. Csinálok majd összkerekesről is képeket.
granturismo25-10-2006 07:59:49 // 23818
Nem akarsz egy ilyen bordás váltóházat/fedelet magadnak?:-)
granturismo25-10-2006 07:57:37 // 23817
Igen mert a Te váltódon nincsenek meg az oldalsó bakok felfogatási pontjai. És ahogy látom felöntés sincsen úgyhogy útólag sem lehet rámunkálni:-((
Viszont a 146 vákltót tuti be lehet tenni a 33-ba. A felső motortartó helye megvan az én váltómon is. De ott nálam nincs bak csak a fűtőradiátor felé menő csövek rögzítő eleme van odaszerelve.
granturismo25-10-2006 07:53:38 // 23816
Írták a 146 brosúrákban, hogy a váltó hűtésén javítottak. Én ezt betudtam sima marketing dumának. Aztán mikor megvettem láttam, hogy az alsó váltófedél az nem egy sima lemez, hanem egy nagy aluöntvény hűtőborda az egész.
Ezzel betudtam, ez az eltérés. Egyébként a 145/146 1.4 motorral szerelt váltófedele sem ilyen bordás csak az 1.6-1.7-é.
Viszont most már látom, hogy maga a váltóház is eltér a bordázásban.
Ezzel betudtam, ez az eltérés. Egyébként a 145/146 1.4 motorral szerelt váltófedele sem ilyen bordás csak az 1.6-1.7-é.
Viszont most már látom, hogy maga a váltóház is eltér a bordázásban.
pb_25-10-2006 07:50:07 // 23815
+ a tieden több a hűtőborda is. Talán a 33-ba belemenne a 45/46 váltó, de visszafelé ez már tuti nem jönne össze.
granturismo25-10-2006 07:43:49 // 23814
Uhh. Elég komoly eltérés van a 2 váltó között. Ezt nem gondoltam volna. Nekem egészen máshol van a leeresztő csavar.
FRob24-10-2006 23:39:41 // 23813
köszi az ötletet, írtam neki, remélem megteszi a kedvemért ezt az apróságot :)
pb_24-10-2006 23:08:51 // 23812
Szívesen! Még a Panhardon lévőket kellene +nézni, hátha azok olyanok, amilyenre szükséged lenne. Marklar155-nek van 1 eladó Panhardja, és ha jól emléxem a szilentek is benne vannak, esetleg kérd +, hogy mérje +. Egyébként ő csak bumerángnak hívja a Panhard rudat.))
FRob24-10-2006 22:55:05 // 23811
köszi szépen a fáradozásod!
az alsó majdnem jó lenne, de azért holnap lemérem mégegyszer
hátha jó is lenne :)
pb_24-10-2006 21:53:53 // 23810
A felső merevítőrúdba való szilent(4-es):
külső átm.: 44
belső átm.: 10
szélesség: 26
szélesség(ahol a csavar átmegy): 36
Az alsó merevítőrúdba való szilent(3-es):
külső átm.: 49,5
belső átm.: 10
szélesség: 26
szélesség(ahol a csavar átmegy): 36
A Panhard rúdnál lévő 6-os belső átmérője, ha jól rémlik 12-es.
pb_24-10-2006 21:42:40 // 23809
FRob24-10-2006 15:36:54 // 23808
az is valami, segítség lenne mindenféleképpen
előre is köszi
pb_24-10-2006 15:22:22 // 23807
Talán a 3-ast, és a 4-est +tudom nézni neked. A panhard rúdon lévőket azt nem hiszem.
Rumi24-10-2006 15:13:10 // 23806
látom, mindjárt nézem
pb_24-10-2006 15:06:50 // 23805
Így igaz.))))
FRob24-10-2006 15:03:06 // 23804
ÜDV a 33-as kolegáktól kérdezném
ha valakinek van 4x4-es e
az alábbi képen látható 3-as 4-es 6-os 7-es alakrészek (szilentek)
méretei micsodák
oylan szilentet keresnék ami ilyennek felel meg hogy
50mm külső átmérő
10mm belső átmérő
28mm szélesség
állítólag a 4x4 es nek valaelyik szilentje ekkora
minden segítséget előre is köszönök!
ha valakinek van 4x4-es e
az alábbi képen látható 3-as 4-es 6-os 7-es alakrészek (szilentek)
méretei micsodák
oylan szilentet keresnék ami ilyennek felel meg hogy
50mm külső átmérő
10mm belső átmérő
28mm szélesség
állítólag a 4x4 es nek valaelyik szilentje ekkora
minden segítséget előre is köszönök!
kando.24-10-2006 14:59:47 // 23803
Ezt mondom én is, Sütivel nem tudtunk majdnem gyorsulni a 1,8TS-ese kollégával valaki miatt... :)))
granturismo24-10-2006 14:58:01 // 23802
Rendben van ott minden.
Erős a lány:-)
pb_24-10-2006 14:56:49 // 23801
Ha Wikicica 1maga eltolja az autót, akkor biztos, hogy valami nincs rendben.)))))))
pb_24-10-2006 14:53:17 // 23800
Főleg, mikor kinyitottam a géptetőt.))
kando.24-10-2006 14:46:03 // 23799
Lehet, hogy a pálya szélén állók érezték talán pb_ kuplungját, de egyesek látták, hogy másoknak a kézifékje sincs a helyzet magaslatán... :-PPP
:-)
granturismo24-10-2006 14:45:17 // 23798
Rumi.
Írtam az oldaladra.
Rumi24-10-2006 14:07:55 // 23797
a pálya szélén állok is ugy "érezték" szószerint :)
pb_24-10-2006 08:41:40 // 23796
granturismo24-10-2006 08:26:23 // 23795
Nincs ilyesmi kiszerelt képed a Te váltódról?
granturismo24-10-2006 08:23:03 // 23794
Akkor bocs.:-(
Ezek szerint nagyon nem ugyanolyan a 146 meg a 33 váltója.
pb_24-10-2006 08:15:01 // 23793
Nem tévesztettem el a képet.) Ez a kép 1 beszerelt váltónál készült. Sztem a 6lap fejű csavar zavar6ott +, lehet, hogy nem gyári a csavar, mert ha jól emléxem piroson imbusz.
pb_24-10-2006 08:08:36 // 23792
Nem tudom. Sztem igazából akkor derülne ki, ha szétszedné az ember a váltót.
granturismo24-10-2006 08:05:49 // 23791
swan24-10-2006 08:03:06 // 23790
Akkor jol gondoltam! De akkor a piros mi lehet? Mert mondom megpróbáltam bedugni egy drótot és azt sem tudtam!!!!!!!!!!!
pb_24-10-2006 07:55:32 // 23789
A zöld nyíllal jelölt csavar a betöltő, és 1ben szintjelző csavar is. Van amelyiken imbusz, van amelyiken 6lap. A piros nyíllal jelölt csavarnál nem tudom mi van.
swan24-10-2006 07:46:39 // 23788
Kicsit meg vagyok keveredve!!! Hétvégén le akartam cserélni a váltó olajat is! Először megnéztem hogy hol a betöltő. Na itten kezdődtek a gondok! Megnéztem a manulaban sőt ide pb egy képet is feltett! Ugy követkzetettem h a pirossal jelölt csavar a betöltő. Kicsavartam de oda egy drótot sem tudtam bedugni nem hogy műanyag csövet!! Engem a zölddel jelölt csavar sokkal jobban emlékeztet betöltőre. De mondjuk az nekem imbusz. Annak az átmérője is inkább lehet mert a pirosba csak egy szívószál fér be! Na most melyik? És ha nem a piros akkor az milyen csavar és mi történhetett ha kicsavartam aztán vissza?
sty23-10-2006 16:54:09 // 23787
esetleg 14"lemezfelni cserébe érdekel
sty23-10-2006 16:52:20 // 23786
elado egy 1.6 boxer váltó,hibás a hátramenet fokozat beragadt
Ferke23-10-2006 07:20:03 // 23785
Arra az 1cm-es darabra kiváncsi leszek, honnn jöhetett le, a többi spén sztem normális, rengeteg új kopófelület van, 1 ujjhegynyi úgy tudom még belefér.
pb_22-10-2006 23:01:58 // 23784
Sejtettem, hogy nem fog kijönni.(( Így viszont lehet lebontani az egészet, érdekes, hogy a leömlénél mást mutat. Kíváncsi vagyok, hogy ki/kik lesz/nek a főkolompos/ok.
granturismo22-10-2006 22:53:40 // 23783
Sziasztok.
Ma levettem az olajteknőt.
Először is a dugattyút nem lehet levenni az olajteknő felé:-(
Nem is a főtengely van főleg útban hanem a csapágyházak. Hiába venném le a csapágyfedelet a fix (blokköntvényben lévő) csapágyfedél útban van és nem néhány mm híja van hanem több cm.
A leömlő leszerelése után némileg eltérő a helyzet mint a gyertyakiszedés követően. A 2-es és a 4-es hengernél látszik az olaj átömlése a kipufogó csatornába. Az 1-es és a 3-as henger makulátlan. Száraz, kormos, olajmentes ez a két leömlő.
A 2-es és a 4-es hengeren látszólag a kifufogó szelepszárszimmeringek áteresztik az olajat, de látszik, hogy az égéstérből is érkezik olaj. Szerintem nem az dugókon jut át hanem a szívó szelepszárszimmeringek is áteresztenek. Úgy néz ki, hogy a szelepszárszimmeringek rosszak ezen az oldalon.
DE a karterben van némi apró spén. Nem tudom egy bejáratós motorban mennyi spén lehet szerintem ennyi nem. A legnagyobb darab egy kb 1 cm hosszú 1 mm vastag alu perem darab. (körív) Átmérő alapján a dugattyúról nem származhat, annál kisebb. A többi spén az nagyon apró. Az ujjam hegyét teljesen beborító mennyiség.
E hengerfalakba belülről felnyúlva sérülést nem érzek. Gyűrűdarabnak, azaz gyűrűtörésnek vagy rendellenes kopásnak nyoma nincs. Ezek alapján a bal hengerfej valamilyen hibáját valószínűsítem:-( (Érdekes, hogy a veztengelyszorulás miatti javítás a jobb hengerfejen volt.) Úgyhogy tovább kell bontani a bal hengerfejet. Azért a jobb hf-t is leveszem meg a dugókat is kiszedem ellenőrzés céljából, de szerintem nem ott lesz a hiba.
Scott20-10-2006 17:28:19 // 23782
Szerintem ez nem ér 40-t. A képek alapján rommá lehet rohadva az alja.
Ferke20-10-2006 10:05:50 // 23781
Hali boxisok!
Újabb eladó SUD, alaktrésznek, ha valakit érdekel.
DE nagyon ismerős nekem ez a vas, hol láthattam ezt vajon?
Paco20-10-2006 08:12:10 // 23780
Ing,nézegettem a képeket.
Úgy látom, a hűtő egy konzolon felfekszik a kocsi orra irányába.
Ahhoz a megoldáshoz mit szólsz,hogy ezt a konzolt kivágni onnan, egy másikat rögzíteni kívülről a zárhídhoz, és arra csavarozni a hűtőt? Így a hűtő előrébb jönne pár centivel, az előtte és a mögötte levő tér összeadódna és kb 8-10 centi helyed lenne mögötte a ventinek. Oda meg már szerintem befér a gyári.
ingegnere20-10-2006 07:56:03 // 23779
Scott
Nincs referencia, így tényleg nem látszik, de oda az ujjaimat tudom csak bedugni kb a második bütyökig. Ventire esény nincs.:-(
Minek a szervó? Mert a felelségem nem erőemelő bajnok.:-)
A 25-ös ET-vel és a negatív kerékdőléssel meg még edzett férfiember is megbírkózik.;-)
pb_20-10-2006 07:37:28 // 23778
Ja, és még 1 dolgot elfelejtettem, hogy a 30747, kat nélkül nem fogja hozni az értékeket.)
granturismo20-10-2006 07:11:30 // 23777
Tutela GI/A pld.
Automata váltóba való olaj. Dextron II-nek meg kell felelnie.
pb_19-10-2006 23:25:02 // 23776
Ez tényleg jó hír valahogy én is így voltam 1 és 3/4 év után, kerül amibe kerül, b@ssza + csak legyen rajta papír. Amúgy nekem is a +felelő "zöld" értékekkel volt a baj, miután a féket sikerült összerakni.
Szóval akkor mégsem annyira makuláltlan az a kasztni.) Egyébként az enyém is ilyen, bár még soha nem voltam vele futóművesnél. A szilentek nem biztos, hogy ezért mentek tönkre, mond6ni, hogy ez típushibája ennek az autónak.
Ebben szinte biztos voltam. Könnyen elképzelhető, hogy amikor kiszedték régi leömlőből a L-t, akkor eltört a porcelán, és vége lett mint a botnak, de tulképp ezt is mond6juk típushibának, mert ennyi idős korában már csereéretté válik. A réngatás-dadogás kiderítéséhez pedig kötélidegzet kell majd. Lassan 1 éve játszuk a pirossal.) Tulképp szinte mindent + kell majd nézni, vagyis alapjárati motor, max/min kapcsoló(általában ez is elhagyja magát 1 idő után), vákuumok/rendszer, szívótorkok, ill beállításuk, csatlakozások, üzemanyag szivattyú, stb. Jó játék el lehet vele lenni 1 ideig.)
Rumi19-10-2006 21:27:25 // 23775
egyébként tényleg. ha nem lenne az is plussz meló. én inkább kiszedném belőle. túl puha nekem.
főleg mikor a ladából ülök át :)
Scott19-10-2006 21:22:13 // 23774
ing ! Így a képen nem látom eléggé, de nem férne be a venti a hűtőrács és a hűtő közé? Tehát maradna ott a hűtő, ahol van csak a venti kerülne a másik oldalra?
Ejj.. minek az az átkozott szervo, csak a szívás van vele ?? :))))))))))
Scott19-10-2006 21:13:56 // 23773
Bevallom, nem az árakkal van bajom, hanem az egész hozzáállással. Ez a "mindenáron tukmáljuk valakire a cuccokat" stílus. Hónapok óta erőszakosan megy az árulása ezeknek a cuccoknak. Különben is kereskedni az adok-veszekbe kell.... Mindegy elmúlik...
Rumi19-10-2006 21:12:06 // 23772
no kedves boxeresek, végre gép előtt vagyok, így gyorsan beszámolhatok a hét eseményeiről.
először is a jó hír. van müszaki vizsgám és zölkártyám is.
a rossz:
1. kicsit el van menve a bal eleje a kocsinak, ezért nem lehet a futómüvet sem rendesen beállítani, feszülnek a szilentek, kopnak. a gólyalábak tetején lévők már a szétszakadás határán vannak.
2. amit sejtettünk (pb) az emissziokkal enyhén szólva gond van. a Co 5-6 között volt a zölkártyásnál, a müszakin már simán hozta a 6-ot is :)))
a lambda 0,7. ennek megfelelően alakul a fogyasztás. bár nem exakt a mérési eredmény. de 70km alatt negyeddel ment lejjebb a mutató a maxról.
szóval holnap szerelés, hátha csak a lambdaszonda kaputt.
sokat agyaltam, mert mikor kész lett a verda (még mindig csak kb 800km van a motorban) még tökéletes volt. azóta kapott új 60as kipuff rendszert, lehet ott baszodott el a lambda. illetve lehet a légtömegmérő - bár ez az előzőből van, és ott tökéletesen teljesített-de dadog gázadásra, illetve egyenletes 1500-2000 nél kegyetlenül rángat. vmint gázadásra az LMM összevissza ugrál. nem tudom ez normális e.
lényeg hogy valóban rengeteg benyát kap, és ez nem jó.
a többit majd újlakon
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
432
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?