Forum >> Alfasud-33

kando.09-03-2007 08:37:20 // 27971
jólvan, basszál le, kösz! ezt talán értelémesebben is el lehetett volna mondani...! de többet nem kérdezek, oké, nekem ennyi elég volt
VinceP4 (Il capitano)09-03-2007 08:37:05 // 27970
pb_, vagy bárki aki okos Mi a nyavajától csúszhat a kuplungom, ha mondjuk feltételezzük, hogy a lendkerekem, és a tárcsám is jó? (Ez csak brutális 4X4-es rajtnál jön elő, de akkor meg sem bír már utána rendesen tapadni 3.-ig.) Vagy lehet a kettő közül mégsem jó valamelyik? :)) Köszi.
pb_09-03-2007 08:33:24 // 27969
"Csak az 1.7-eseken volt hűtött" Ezt néhányszor már leírtam.) Aztán, ezt úgy mindenkinek, a tárcsafékhez betét való! A fékpofa a dobfékhez való! Vagy nektek elől is dobfék van, mint a trabntokon, + wartburgokon(igaz azonknál is csak a régieken volt így)?))) Amúgy pedig olyat tett bele, mint ami bele való, mert mást nem lehet befaragni oda. Sztem pedig tök mind1, hogy Fiat(valószínúleg létezik olyan típus a Fiatból, aminek csereszabatos a betétje evvel), vagy noname olasz/német/stb, a lényeg, hogy normálisan fogjon, és az autó +álljon, lehetőleg ne keresztben, úgyhogy közben kitépi a kezedből a kormányt.
kando.09-03-2007 07:54:01 // 27968
Szerintem az enyém sem hűtött, de azt nem tudom, milyen fékpofa kellene rá. Azt tudom, hogy amit anno Marklartól vettem, az Scott-nak pont jó volt, nekem meg nem. (persze kérdés, hogy az ,,autószerelő'', aki csinálta nekem, milyen fékpofát tett rá... valami lomolt fiat-kompatibilis cuccot vagy normális 33-ra valót..)
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-03-2007 21:35:50 // 27966
sziasztok!

jól beszél a karosszériaváltozat-társ! :-)
én megcsináltam anno ezt a mutatványt,talán képek is vannak róla...
hát ja...


valami ilyesmi...
pb_08-03-2007 21:17:57 // 27965
Csak az 1.7-eseken volt hűtött, lehet, hogy még a 905-ösökön is, erre vonatkozólag nem találtam 1értelmű leírásokat. A betét csere pedig sztem 1általán nem macerás. Mindössze a kereket kell levenni, és 2 belsőkulcsnyílású csavart kell kicsavarni.
Andorka08-03-2007 21:08:31 // 27964
Nekem csak 1,3-as régi és 1,7-es csík fékem van (ja, meg egy régi 1,5-ös is) összehasonlításként. A 905-ös alvázkódú (régi) féktárcsája 11mm-es szimpla tárcsa. A 907-esé (csíklámpás, 1,7-es) pedig belső hűtésű vastag tárcsa. A két fékpofa sem csereszabatos, ráadásul a 907-es betétcsere is macerásabb a réginél. A Róna kft-nél (www.ronakft.hu) vállalnak fékpofa gyártást-felújítást. Ha van kopott betéted küldd postán.
pb_08-03-2007 11:59:14 // 27963
Nem kapott nagyobb tárcsát/betétet, csak más rendszerű lett a fék, bár ez az állítás sem igaz így.
HátvédRomeo08-03-2007 11:55:25 // 27962
'91-est ennyire áttervezték? Kezdek gondolkodni, Én a Bárdi web-en szoktam érdekességből, hasonlítgatni alkatrészeket 33-ból, hogy mi egyezik meg. IGEN igazad van, a kasztnin kívül bele is nyúltak anno a csík-nál. Csiké ugye nagyobb, (fékbetét)?
pb_08-03-2007 11:46:58 // 27961
Csíkhoz, nincs fékbetétje.
HátvédRomeo08-03-2007 11:40:44 // 27960
Közben utána néztem. Mér ne találnád meg, mikor itt az Amore-n tag. Lassan kapcsoltam (recsegősen):-)
HátvédRomeo08-03-2007 11:38:33 // 27959
Hello! Nekem Ő küldött, fékbetéteket, volt egy csomó 33-as alkatrésze. Ha megtalálod ezen a név alatt, szerintem probálkozz Nála, ha másképp nem találsz. Gyorsan, korrekt modón jött postán a cucc. Marklar155
Naudee08-03-2007 10:03:46 // 27958
Hali ALL! Ha van aki PÉCS közeli és van neki eladó, elfekvőben lévő 33 as hoz első fékbetétei, kérem csörgessen meg visszahivom!!! 91 es évjárat!! 06-30/922-62-74 Varga Nándor Előre is köszönöm! Sziasztok!
pb_08-03-2007 09:44:38 // 27957
Ja, és az 1 sima 4x4 lehetett.
pb_08-03-2007 09:43:55 // 27956
Felcsigáztál, de nagyon!))) Képeket küldjek még?
pb_08-03-2007 09:43:15 // 27955
Valószínűleg én.)
swan08-03-2007 09:32:01 // 27954
Ahogy kapeka írta úgy lehet cserélni az izzókat de nem 1xü mutatvány! De ha mind a két izzó egyszerre nem világít akkor nekem gyanús hogy nem az izzókkal van baj! A tekerőt is nézd meg először tükörrel hogy hátul a bowden a helyén van-e? Tényleg melyik tekerő? A meleg levegős vagy az amelyikkel irányatod? De ha tényleg leszkadt valami hátulról akkor az egészet szét kell borítanod. Én is szándékoztam már szétkapni csak még nem szántam rá az időt! Mert nem 2órás melő szetem!:-)
Barni14708-03-2007 09:15:57 // 27953
Naugye. :-)))))))))))))))
Face08-03-2007 09:13:35 // 27952
Módosítanám ezt a kijelentést... :)))) Be fogtok pipikélni olyan 33as szervízmanualokra tettem szert az elmúlt napokban nemzetközi vizeken :))) Már készül a dedikált weboldal... csak párat kell aludni... :))) türelem rózsát terem! ;)
Barni14708-03-2007 09:13:00 // 27951
Anno volt aki belinkelt képet a hátsó hajtásról.
pb_08-03-2007 09:03:21 // 27950
Ahhoz már jobb, ha szétborírod az egészet.
pb_08-03-2007 09:02:18 // 27949
Ilyet neten sajna nem fogsz találni.(
kapeka (Nagyvad)08-03-2007 09:01:47 // 27948
Szia! A 26435-ös hozzászólásnál ÁdidGaga belinkelte a konzol hátuljának képét. Én nemrég cseréltem izzókat, ahhoz nem kell kiszerelni a konzolt, elég ha a magnót szeded ki, és tükör segítségével látod, hol vannak a foglalatok (2 db: 1 fent, egy alul). A tekerőgombban nem tudok segíteni, lehet, hogy ahhoz már szét kell szedni az egészet... :-(
Barni14708-03-2007 08:52:10 // 27947
Eladó 1 pár 1.5 boxi hengerfej. Vezérműtengely, szelepszár szimeringek cserélve, szelepek becsiszolva, csak fel kell rakni. +1 db hengerfej tömítés.
Tibi3308-03-2007 08:47:33 // 27946
sziasztok! a középső konzolról kiment a világításom, és a szellőztetőrendszer tekerőgombja sem működik.. ki tud nekem segíteni?
Barni14708-03-2007 08:35:16 // 27945
Ha valakinek esetleg van használható infója a 33 p4 hátsóhidjáról és a meghajtásáról kérem ossza meg velem. Kapcsolási rajz , robbantott ábrák stb. Előre is köszönet !
Whiteskull07-03-2007 13:01:45 // 27944
Csak néha. :)))
pb_07-03-2007 13:00:18 // 27943
Minden nap 1 gyógysör, gyógyfeles, az nem árt6.))))
kando.07-03-2007 12:51:20 // 27942
akkor is még 2t aztán így tovább.. :)))) vajon Te nem ezt/így csinálod ?? :-PPPP :)
Whiteskull07-03-2007 12:48:05 // 27941
Ja, aztán holnap megint ihatja a gyógysöröket. :))))
pb_07-03-2007 12:47:17 // 27940
2t, úgy biztosabb a 6ás.)))
Whiteskull07-03-2007 12:45:32 // 27939
Igyál meg egy gyógysört! :))))
kando.07-03-2007 12:40:31 // 27938
megy, amig megy, ennyi :) különben is, lakást kell keresnem, mert kiraknak minket :) :(
csabyyy07-03-2007 10:28:15 // 27937
Mindenkitől elnézést kérek az okoskodásomért....... Tegnap nem voltam beszámítható állapotban, és még most is fáj a fejem.... :-(((((
csabyyy07-03-2007 10:07:05 // 27936
Bocsi ezt nagyon elirtam... A légkörbe is bele kötöttük a nyomásmérőt és ebböl jött valami elektromos amit a tartály sapka helyére kellett illeszteni. mikor még levegős volt a rendszer: 1-3bár között ingadozott.. és mikor kész lett ha jól emlékszem 6.5bár lett.... De ezt természetesen az összes légkörön meg kell mérni..... (((((((((( igazad van amúgy teljesen felesleges...)))))))))) - mérés után újra le kell légteleniteni a rendszert!!!!!!
pb_07-03-2007 09:39:00 // 27935
27938. Ahogy gondolod.)
kando.07-03-2007 09:17:25 // 27934
banyek, az előbb ítam egy hsz-t de nem jelent meg :( ez az oldal is egyre vacakab... Elvileg a tartályban is van levegő, ha jól tudom, az is összenyomható.. Na meg, ha mégsem, és itt nyomást mérnék, akkor a fékfolyadék szintjének emelkednie kellene, ami igaz talán, fékezéskor kicsit megemelkedik, de mikor tegnap nézegettük, nem nagyon emelkedett.. Persze, lehet, hogy az én rendszeremnél van hiba. Oké pb_, tudom, hogy a motor nem jó, de most ez van, én is elmondtam, ha lenne pénzem rá, megcsinálnám, de msot nics, tömítésre sincs, semmire sincs. El se megyek egomba se, szerintem, mert minek...
pb_07-03-2007 08:53:46 // 27933
+hallgat6ja, akár 30 ember is, a tény, tény marad, és nem pedig lehet, hanem, biztos(!), hogy a motor beteg. Az, hogy mennyire, az eddig még nem derült ki, mert nem szedted szét. Nem vitatkozni szeretnék, csak mindig úgy írsz erről a dologról, mintha nem lenne semmi baja, holott tudod, hogy nem így van. Mint mondtam, én nem fogok haragudni, ha használni fogod, a Te döntésed.)
pb_07-03-2007 08:44:00 // 27932
Ehhez a kérdéskörhöz úgy érzem, hogy én kevés vagyok.) Majd jön a kolléga úr, és kitanít ennek a mérésnek, a csínjára-bínjára minket.) =lőre 1 elképzelésem van, sztem Te is arra gondolsz, amire én.
kando.07-03-2007 08:41:41 // 27931
Akkor gyere és hallgasd meg, aztán meglátjuk.. Lehet, hogy rossz, oké, de most ez van.. Egyébként kerestelk már prászor de sose reagáltál rá.. :(
swan07-03-2007 07:57:08 // 27930
Hát ez az ezért kérdeztem meg hogy hogyan lehet megmérni a tartályon keresztüla nyomást!!!
pb_07-03-2007 07:49:06 // 27929
Fölfelé nemigen szokott nyomni a főfékhenger, ha igen, akkor már baj van.
swan07-03-2007 07:16:35 // 27928
Nem vagyok nagy mágus de itt valamit nem értek! Úgy tudom a főfékmunkahenger úgy műkszik hogy mikor benyomod a pedált elzárja azt a furatot ami a tartály felé megy. Ha ez így van akkor hogy méred meg a tartályon keresztül a fékolajnyomást??
pb_06-03-2007 23:01:49 // 27927
Nem használtam még ilyet, és nem is hallottam róla. Amiket leírtál abban igazad van, de én úgy gondolom, hogy mindezekről a pedál arulkodik, és eldönthető róla az igazság. A kuplungnál pedig látni is mi a helyzet. Sztem, ha fékolaj nyomásának a mérésére adnám a fejemet, akkor én azt úgy csinálnám, hogy a fékkörökbe építeném be a mérőket.
csabyyy06-03-2007 22:19:08 // 27926
Miért lenne felesleges? 1.Ha levegős a rendszer azt ugyebár össze tudod nyomni(mármint a levegőt) és igy változik a nyomás! soha nem mutatja ugyanazt az értéket.. 2. Ha a fékcső már régi akkor szintén ez a jelenség mert puhább és tágúl, romlik a féknyomás!!!
pb_06-03-2007 21:11:22 // 27925
Nem, mert teljesen felesleges!
csabyyy06-03-2007 21:00:19 // 27924
Az olajnyomást a fékolaj tartály tetejére csatlakoztatva... Úgy látom nem igazán használtál még ilyet!!!!
pb_06-03-2007 20:54:28 // 27923
Milyen nyomást?
pb_06-03-2007 20:52:53 // 27922
A nagy samut 1xúbben +jegyzik a gyerekek.)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.