Forum >> Alfasud-33
Whiteskull03-04-2007 23:34:12 // 28671
Ne foglalkozz vele! Mindenkinek ezt a szar elektromos kütyüt erőlteti.:)))
Zoli3303-04-2007 23:32:06 // 28670
mért? egy ilyen befecskendező szerkezetet kevésbé komplikált beállítani?:o
Whiteskull03-04-2007 23:28:13 // 28669
Jajj, ne csináld! Persze, hogy teszett, ahogy pillanatnyilag ment gyorsulás közben. :))))
De, amíg lehet, én maradok a 8 szelepes motorok mellett. Abban a fordulatszám tartományban, ahol én használom a kocsikat, oda nem kell a hengerenkénti 4 szelep. :))))
pb_03-04-2007 23:25:23 // 28668
Kaposon nem ezt mondtad.))))
Whiteskull03-04-2007 23:16:41 // 28667
Téged sima előítéletek vezetnek. :))))
Mondjuk a 16 szelep az meg szerintem fölösleges kütyü benne. :)))
pb_03-04-2007 23:05:53 // 28666
Megy csak kihullik a hajad, mire behangolod, ha 1általán sikerül. Én sose tennék rá ilyen szerkezeteket, márcsak elvből sem.))
pb_03-04-2007 23:00:21 // 28665
Zoli3303-04-2007 22:58:41 // 28664
befecskendező? a 16 V nem megy karbival vagy mi?:o
Zoli3303-04-2007 22:54:29 // 28663
biztos igazad van, csak nekem pont ez lenne benne a hecc, hogy régi kasztniba (ami mellesleg nekem jobban tetszik mint a csiklámpás) beleoperálni egy ilyen 16 szelepes boxer szörnyeteget, biztos nem én vagyok az első itt akinek ilyen félőrült álmai vannak:)
Whiteskull03-04-2007 22:44:00 // 28662
Minden reggel, amikor kilépek az ajtón. De aztán rábeszélem magam egy kis plusz sétára a parkolóig. :))))
Scott03-04-2007 22:42:12 // 28661
Ahogy pb is mondja jobban jársz egy eleve 1.7 16V csíklámpással. Mivel neked most 1.3-as blokkod van komplett kéne a motort cserélni ill. a fútóművet is ( kereszttartó, kell stabilizátor ) a fék is kérdéses, hogy milyen van most. Kell komplett 16V befecskendező, kábelköteg, AC pumpa...stb.
pb_03-04-2007 22:39:41 // 28660
Közel nem biztos az.) Az igaz, hogy néhány 100k rá kell szánni.)
Amúgy sérült barátaid hiányoltak Egomból.)) + legalább lát6tam volna 1 P4-et is.
Rumi03-04-2007 22:36:37 // 28659
zsirul niéz ki az autód. monjuk előlről nem teszik :D . de a szine.. meg a kipu. nagyon klafa ;)
Rumi03-04-2007 22:35:49 // 28658
jahh, amire ugyanuyg ráköltheti az említett milliót, ahhoz hgoy autó is legyen belőle :S
pb_03-04-2007 22:35:05 // 28657
Sokba.) Rengeteg munka, szívás, és nem garantált az elvárt eredmény. Jobban jársz, ha inkább komplett autót veszel, már 250-től lehet ilyenket kapni.
Rumi03-04-2007 22:34:12 // 28656
ugy érted motor + kasztni + futómű + fékek + egyéb? kb 1,5 milla ;)
Zoli3303-04-2007 22:32:00 // 28655
tudom ez komplex kérdés de mennyibe van most egy ilyen 1,7 16V boxer meg ami egy ilyen motorcserével jár?
Rumi03-04-2007 22:29:54 // 28654
gondoltál már más, környetkimélő munkába járó eszközök bevetésére? ugymint bicikli pl. :p :O
pb_03-04-2007 22:28:03 // 28653
Nem rossz, de a minőség tényleg szar. Jól lép a gép, de a kmórájával vmi nem kerek, 1ből 2be váltásnál simán visszamegy 0-ra, és nem is jól mutat, 2be 7k-nál tilt, az óra pedig vagy 140-et mutat.
Scott03-04-2007 22:22:50 // 28652
Az max jövőre, mivel az nagyobb átalakítást igényel. Viszont a 16V-s dugókon gondolkodom erősen, hogy brutál kompresszió legyen :)
Scott03-04-2007 22:20:48 // 28651
Akkor szigszalagozd oda. De most tényleg, csináljunk már videókat. A múltkor nézegettem a youtube-ot. Ott is vannak, de a legtöbb szar. De van egy, ami nagyon kemény. A minősége ennek is szar, de ez a gép komolyat lép:
Alfa 33 1.7 16V acceleration
pb_03-04-2007 22:15:08 // 28650
Inkább a sétát választanám.))
pb_03-04-2007 22:14:26 // 28649
Nem tudok mit mondani ki kell próbálni. Vagy inkább a 16v projektbe vágjál bele.))
pb_03-04-2007 22:13:17 // 28648
Sztem simán leesne 1 brutál összkerekes indulásnál.)))
Whiteskull03-04-2007 22:12:11 // 28647
Hehe!
600 méter a munkahely. Reggel indít, elindul, letesz. Délután indít elindul letesz. Télen plusz az ablakkaparási idő járó motornál. :))))
pb_03-04-2007 22:12:00 // 28646
Ez 1 ilyen autó, tudja, hogy mit várok el tőle, és igyekszik teljesíteni a dolgokat, no persze azért nem mindent.)))
Scott03-04-2007 22:11:40 // 28645
Bevallom, engem is most csak a kíváncsiság hajt, csak azért építjük át. De ha nem fog úgy pörögni, akkor inkább együtt élek a pici hibákkal, de visszakerül a karbi.
pb_03-04-2007 22:09:58 // 28644
Szerencsétlen autókat, hogy tapos6játok.)))))))
pb_03-04-2007 22:09:19 // 28643
Nem én foglak +győzni, majd +győzöd magad, mert látod, hogy ami jó, az jó.)))))
Whiteskull03-04-2007 22:07:14 // 28642
Lehet, hogy amit ő városi menetnek gondol, az nálam már vidéki út. :DDD
Scott03-04-2007 22:06:14 // 28641
Így igaz. Egyébként pb-n kívűl még nem találkoztam olyan 33 tulajjal, akinek városban 10 alatt evett volna a verdája, függetleneül, hogy 8V vagy 16V, karbi vagy befecskendező :))) pb tud valamit :))
Whiteskull03-04-2007 21:50:27 // 28640
Nálam a befecsis tempra is 12-őt eszik a városban. :)))
Whiteskull03-04-2007 21:49:45 // 28639
Erőlködj még egy kicsit! :)))))))
Ezzel még nem győztél meg. :))))
pb_03-04-2007 21:47:02 // 28638
Látod többek közt ilyen előnye is van a befecskendezésnek, megy mint az állat, és nem fogyaszt semmit.))))))))
pb_03-04-2007 21:44:33 // 28636
Arról nem tehetek, hogy nagy lábad van, és nem tudod kezelni a pedált.))))
Egyébként lehetne sztem 8-8,2 körül is, ha az utóbbi időben tudnék normálisan is közlekedni. Pl most ott randalíroztam a házatok környékén.))
Scott03-04-2007 21:44:16 // 28635
Hajrá. Te is csinálhatnál. A gépet egyébként az anyósülés és a fejtámla közé szorítottam, rázoomoltam a műszerfalra és állítottam egy kis fókuszt.
Whiteskull03-04-2007 21:42:12 // 28634
Még az enyémmel se. :)))
pb_03-04-2007 21:41:40 // 28633
Ilyen felvételeket kéne néhányat csinálni, jól ki lehetne elemezni.) Az indulást én olyan 1:11, 1:12 környékén láttam. Az enyémből pl elég nehéz kiautózni a gyári értéket.
Rumi03-04-2007 21:41:01 // 28632
én még mindig 10-10,5 körül vagyok. pedig a gyári motorral nekem is 8,5 körül szivta a benyát
Scott03-04-2007 21:40:58 // 28631
Sokszor mondtam, hogy tuti szar az órád. Hitegeted magad évek óta :))
10 alatt nem lehet eljárni városban ezekkel.
pb_03-04-2007 21:38:11 // 28630
A mostani fogyasztásom 8,69 volt. Java részben városban közlekedtem, evvel a hulladékkal, ill benne volt az egomi út is, nem kímélve azt a bizonyos jobbos pedált. A fordszámmérő elég gyakran +fordult 6k fölött, de a piros mező, és a tiltás sem volt ritka, és csak 16v üzemmódban használtam.
Most mutatott olyanokat is ami nem nagyon tetszett, lehet kicsit bele kéne nézni. A kútra menet 1 béjemvé szépen lealázott, így az utca áldozatává váltam.))
Scott03-04-2007 21:31:00 // 28629
Azt azért hozzá kell tennem, hogy a gyorsítás az M5 gyáli felvezetőjén történt, tehát nem egyenesen mentem, hanem volt egy kis kanyar jobbra.
Scott03-04-2007 21:27:12 // 28628
Nézegettem újra. Abban egyetértünk, hogy 1:21-nél van meg a 100. De azt nem tudom eldönteni, hogy 1:12 vagy 1:13-nál indultam el :) A lényeg, hogy a gyári értéket simán hozza szar váltóval és szar sofőrrel is :))
Majd csinálok egy normálisat is hétvégén. Erre a felvételre is azt hittem, hogy nem sikerült, aztán ma láttam, hogy mégis :)
kaibinger8403-04-2007 20:28:22 // 28627
Köszi a segítséget így azért könnyebb!
pb_03-04-2007 20:04:55 // 28626
"Valaki már írta itt: ez a motor kontsrukció anno 1,2-es motorokhoz (is) lett fejlesztve, így is csoda hogy elbírja egy 1,7-es 16 szelepes teljesítményét. (több mint kétszeres teljesítmény növekedés!) "
granturismo írta.
Andorka03-04-2007 19:54:31 // 28625
Csak kompressziót kell csökkenteni az égéstérben, kovácsolt dugókat berakni, hűtést megoldani (olajjal alulról hűteni a dugókat) injektorokat cserélni (nagyobbra), intercoolert bepaszírozni a motortérbe, jobb kuplungot berakni, komplett kipufogó rendszert tervezni és gyártani,FDM-et cserélni a tankban (hogy az is többet szállítson a motor felé), ECU-t programozni. Ezek mind olyanok amik a gyári Subarukban is meg van oldva (2.0 és STi között is!)
Ja és ami a legfontosabb: a 3 ponton csapágyazott főtengely helyett jobb lenne egy olyan ami 5 ponton van megtámasztva...
Valaki már írta itt: ez a motor kontsrukció anno 1,2-es motorokhoz (is) lett fejlesztve, így is csoda hogy elbírja egy 1,7-es 16 szelepes teljesítményét. (több mint kétszeres teljesítmény növekedés!)
pb_03-04-2007 19:40:06 // 28624
Nézz be a DCS csapathoz, ők valaszínűleg vállalják, de nem kevés pénz 1 ilyen móka. Asszem azon a fórumon már kibeszélték ezt a témát, és, ha jól rémlik 300 paci körül lovacskák hangzottak el.
Zoli3303-04-2007 19:32:29 // 28623
naja, de van egyáltalán ilyen szaki itthon aki vállal ilyen merészséget garanciával?:)
pb_03-04-2007 19:15:17 // 28622
Ez így szépen hangzik, de 1 utólagos turbósítással nem kicsit lehet ám szívni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
616
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?