Forum >> Alfasud-33

pb_07-04-2007 20:51:05 // 28721
Kár.() De a videos dolgot mindenképp + kéne lépni.)
Scott07-04-2007 20:47:50 // 28720
Nem, mert így is ment a rinya :))
pb_07-04-2007 20:30:54 // 28719
Video készült a dologról?))
Scott07-04-2007 20:25:01 // 28718
Ma kiruccantam a családdal Szlovákiába. Út közben volt megszégyenítés :))
HátvédRomeo07-04-2007 16:37:12 // 28717
Mindenkinek Áldott, békés Húsvéti ünnepeket kívánok!Csajoknak sok locsolót hozzá!
pb_07-04-2007 11:05:48 // 28716
Szóval, azt akarod mondani, hogy az én TD-m zajos?))))
Scott07-04-2007 09:27:45 // 28715
Semmi tuning, minden gyári :)) Pedig még így is, amikor 5-6ezret pörög a motor és végigsuhanok a Lázár-on minden járókelő felkapja a fejét a csodálatos motor hangra, mégegyszer hangsúlyozom motorhangra, nem pedig a kipufogó által kelltett zajra :)
pb_06-04-2007 23:48:14 // 28714
Pedig Scott verdájának a hangja eléggé streetlegal.))
Zoli3306-04-2007 23:39:42 // 28713
milyen pofákat vághattak a bevásárlók, rám is úgy tudnak nézni időnként a járókelők hogy azt érdemes volna videóra venni, mintha ufot látnának pedig csak 3000 körül zengetem általába a boxert.
pb_06-04-2007 23:32:58 // 28712
Ja más végáttételed van.
pb_06-04-2007 23:29:20 // 28711
Elméletileg igen, de pl bs2, haemlékeim nem csalnak, olyan 6,8-6,9 környékén szabályoz.
pb_06-04-2007 23:25:20 // 28710
Csak azt kapta, amit +érdemelt. Tudod, a legfontosabb a gép, és a mi érdekünkben is, hogy csakis a leg+felelőbb kezelést kapják +.))
Scott06-04-2007 23:24:39 // 28709
Na de a 16V-t 7ezerig el lehet pörgetni, ugye ? Mert nekem 6200-nál "tilt" a röpsúly az elosztóban.
pb_06-04-2007 23:23:19 // 28708
Az üzemanyag szintjelző is érdekesen mutatott, kb, mint nálam.)
pb_06-04-2007 23:22:28 // 28707
Nálam óra szerint 110-nél tilt. A bs2-őn pontosan 100-nál, de az nem is forog addig, mint az enyém
Scott06-04-2007 23:07:08 // 28706
Szegény, ma amit kapott tőlem... Széttapostam a belét :)))
Scott06-04-2007 23:05:36 // 28705
A km óra 60-nál mindig meghülyül és 80-nál tér magához :)) A magas fordulaton hallható zörgés pedig a fa váltógombom. Ki kellene valamivel tömnöm :))
Scott06-04-2007 23:03:35 // 28704
Igen. Kb. 105-nél tilt. A múltkor béna voltam és 95-nél elváltottam.
pb_06-04-2007 23:00:57 // 28703
2-ben nálad is +van óra szerint a 100?
pb_06-04-2007 23:00:19 // 28702
Nem rossz kis video. Mondjuk 1-2 mutató eléggé önálló életet él.))
Scott06-04-2007 22:57:49 // 28701
Tesco-s parkolóban történt a mutatvány, azért kellett lassítani 120-nál :))
Seriff06-04-2007 22:51:05 // 28700
Szépen szedi a lábát! :)
pb_06-04-2007 22:45:05 // 28699
A füstölésről a múlt 7 szombat jut szmbe, az Egomba való indulás.)) Elég szép füstöt hagyott maga után a hulladékom, igaz, hogy 1ben, és 2ben is tiltott.))
Scott06-04-2007 22:43:10 // 28698
Itt van : Video
Scott06-04-2007 22:38:44 // 28697
Csináltam ma is videót. Mindjárt feltöltöm. Bár itt elbasztam a rajtot. Volt egy indulás, ahol szó szerint mindkét első kerék füstölt mint állat és alig tudtam egyenesben tartani a gépet :)) Qva jó a gép :))
Tibi3306-04-2007 21:37:57 // 28696
Jaj, köszönöm! Mennyit kérsz érte? Ha párban kapok valahol bontott lámpát, a jobbos a tied.
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-04-2007 19:16:34 // 28695
szia! nekem van 1 hibátlan sárga indexbúrám. de ne kérdezd,hogy jobb vagy bal... asszem bal,de még meg kell néznem! viszont: ha valamiért csak párban tudnál jó állapotú bontott lámpát szerezni,engem érdekelne a jobbos... max.abba beleszámoljuk az indexet, de ha az A változat van,akkor is odaadom!
Andorka06-04-2007 19:08:02 // 28694
Sajnos csak a régi kasztnishoz van cumóm, pedig pont holnap megyek SztEndrére.
Tibi3306-04-2007 09:49:41 // 28693
Sziasztok Car-társak! Tegnap belém tolattak és összetörték a bal első lámpabúrám és indexlámpa-búrám, továbbá megrepesztették a lökősömet. Ki trud erre valami alkatrész-megoldást és mennyiért? előre is köszi a segítségeteket
pb_05-04-2007 13:17:34 // 28692
A gyakorlatban kb fele idő, mint még leírtam.)
DöCöGő05-04-2007 12:53:57 // 28691
Ez igazán részletes és szemléletes leírás volt! Egy napsütéses hétvégi napon majd leköltözöm a parkolóba és nekifogok! Azért a leírásod kinyomtatom és leviszem magammal! :) És egy kosarat is, ha nem sikerülne mindent visszarakni! :) Köszi a segítséget!
pb_05-04-2007 12:41:35 // 28690
A gyertyakábel lehet hibaforrás, de nem biztos, hogy 1 csere +oldja a problémádat. Tapasztalataim alapján ez a rángatásosdi, 1 ilyen hosszú türelemjáték. Elképzelhető, hogy összetett hiba okozza a problémát. A szívótorkoknál pedig nagyon fontos, hogy normálisan be legyenek állítva, szinkronban(1xre nyisson-zárjon) legyen a 2 oldal, a gázrudazat/mechanizmus könnyedén mozogjon, a fojtószelepkapcsoló rendesen adja a jelet a vezérlőnek, stb. Ha ezek nincsnek +felelően beállítva nagyon sok bosszantó problémát okoz6nak.
Az akksi melleti csatlakozó funkciója annyi, hogyha jeladót kell cserélni, akkor ne kelljen szétvágni a kábelt.)
Műszeregység alatt őt értem:



A bontást a képen lát6ó fehér nyilaknál kell kezdeni, ott 2 db kis csavar van.



Ezután már lejön az a műanyag burok, és hozzá lehet férni a műszeregység hátuljához, igaz nem túl kényelmesen. 1 kis csavarhúzó mindenképp kell, hogy a csatlakozó fülét ki tudd akasztani. Ha kényelmesebben szeretnél hozzáférni, akkor tovább kell bontani, előbb a kormányoszlop burkolatát, az alsó része viszonylag könnyen lejön, a felső rész viszont szivatós, 1 kis ügyeskedéssel ki lehet szedni. Utána a múszeregység 4 csavarját kell kicsavarni, 2 hátul van a csatlakozóknál, azok rögtön látszódnak, a másik 2 pedig kb ott helyezkedik el, ahova az előző képen a nyilak mutatnak, csak 1 kicsit beljebb. A jobbost viszonylag 1xű kiszedni, a balos 1 kicsit játszós, de kiszedhető. Ha eljutottál idáig akkor a műszeregység már dönthető a kormány felé, csak a vezetékek tartják már.
Emlékeim szerint a venti kapcsolóját simán le lehet húzni.
DöCöGő05-04-2007 11:25:01 // 28689
Köszönöm pb_ Cartárs! Okés, ez rendben is lenne, kösz a javallatot! Remélem rutinoddal sikeresen kiegészíted az én technikai és gyakorlati hiányosságom! Motorféknél nem csinálja. Csak ha az adott sebességfokozatban állandó sebességet tartva és nem gyorsítva közlekedem. Ha nyomatékot adok, akkor kisimul. De egyébként csak az utóbbi napokban kezdte ennyire zavaró módon és nem mindig csinálja... Jó majd megrángatom a szívét, és meglátjuk. Nekem a gyertyakábel tűnik a legoptimálisabb problémának, azt a legegyszerűbb cserélni! Ezzel kiegyeznék! :) A szívótorok hogy jön a képbe?? Az akksi melletti csatit nem csak megnéztem, de ki is iktattam. Lehet hülyeség volt, később szerelésnél még praktikus lehetett volna. De komolyabb funkcióját nem láttam, ezért megszüntettem. A hiba viszont maradt. "Műszeregység" alatt a műszerfal és becsatlakozó vezetékek értendő? A burkolat bontását hol kell kezdeni? Csavaros vagy pattintós? Az én kezemben minden összetörik! :) A venti kapcsoló műanyag elforgatható kapcsolóját egyszerűen le lehet húzni? Nem rögzíti semmi? Nagyon nyikorgósan forog, szóval tuti hiányzik neki egy kis spray. Este nekifogok! Köszönöm!
pb_05-04-2007 09:40:06 // 28688
DöCöGő kártárnak néhány válasz: A rángatás az 1 elég szemét dolog, nagyon sok okozója lehet. Lehet mototartó bak is, ahogy írtad, de sztem kicsi a valószínűsége. Motorfék üzemmódnál is csinálja? + kéne nézni, hogy álló helyzetben(nem kell beindítani az autót), kézzel mennyire tudod mozgatni a motort. Ha szinte + sem mozdul, vagy a kasztnival 1ütt mozog, akkor nagy valószínűséggel kizár6ók a motortartó bakok. Inkább a gyertyakábeleket kellene szemügyre venni, hogy milyen állapotban vannak, de az is elképzelhető, hogy a szívótorkoknál lesz a probléma. A kmóra típushibája a 33-nak. Vagy a jeladó, vagy az óra vezérlője, esetleg mind2 1xre adja + magát. Nála sztem érintkezési hiba lesz. Ha már +nézted a motortérben az akksi melleti csatit, akkor a következő lépés a műszeregységnél levő csatit kell +vizuálni. Ehhez le kell bontani a műszeregységet takaró műanyag burkot. A csati a mirány szi bal oldalon lesz, 2 vezeték megy bele. Takarítsd + az érintkezőket, aztán 1 kicsit nyomd össze őket, hogy feszüljenek, majd próbáld ki. A venti kapcsolóját próbáld először valamilyen kontakt sprayvel, de le kell húzni róla a műanyag gombot, ha így sem lesz jó, akkor szét kell szedni, és be6óbban tanulmányozni, hogy mi a gondja.
HátvédRomeo04-04-2007 19:57:14 // 28687
Csao Boxer Cartársak és rajongók! Ilyen felnit szeretnék én is majd 13"-ban. Már 2 33-on láttam és igggen tutti:-)
pb_04-04-2007 19:25:14 // 28686
Lehet fel sem fog tűnni, mindenképp hosszabb távon kéne próbálgatni sztem.
Scott04-04-2007 16:13:22 // 28685
Na majd meglátjuk. Ha valamivel rosszabbul fog menni, akkor kompenzáljuk majd 16V-s dugókkal :))
pb_04-04-2007 15:40:23 // 28684
Elméletileg az 1.7 IE cat csak 102 lovas.
Scott04-04-2007 15:21:10 // 28683
Elvileg csak a katalizátor miatt.
pb_04-04-2007 15:17:38 // 28682
Az enyémnél nem lenne annyira tompa.))
Scott04-04-2007 15:15:19 // 28681
Reccsen az, csak tompa a hang :))
Cs04-04-2007 00:07:04 // 28680
Szerintem 9 mp. 1:12-nél van a rajt, és 1:21-nél van + a 100. Kurva jó, tényleg meg van a gyári 9 még így is. Fogyi városban nekem is 11-re jön ki kb.
pb_04-04-2007 00:06:38 // 28679
Emléxem, hogy tárgyaltátok a témát.
pb_04-04-2007 00:05:22 // 28678
Persze ez így van.) A karbis verziók erősebbek 1.7 QV 114 ló, 1.7 IE 107 ló.
Cs03-04-2007 23:52:25 // 28677
Nekem 350-ez mondtak, ha jól emlékszem, de benne van pár millába, cserébe viszont oda vered a lambot. Állítólag....
Zoli3303-04-2007 23:52:22 // 28676
mindenki a saját rögeszméjéhez ragaszkodik, én pl. ahhoz hogy egy ilyen duplakarbis rendszerből ha jól van összehangolva több lovat lehet kihozni mint az injektorból, pedig ez nem biztos hogy igy van csak ezt vallom:D
pb_03-04-2007 23:48:08 // 28675
Azért ennyire nem erőltetem, hogy 2x is leírd.)))
pb_03-04-2007 23:44:17 // 28674
Én úgy vettem észre, hogy kevesebb a szívás vele. Bár azért vannak ott is problémák. De 1 utólagos beépítésnél lehet ám vele nagyot szívni.
Zoli3303-04-2007 23:42:02 // 28673
jó ötlet ez a videó készítősdi, amúgy jól hallottam hogy nem hallottam reccsenést 2-esbe váltáskor?
Whiteskull03-04-2007 23:34:47 // 28672
Ne foglalkozz vele! Mindenkinek ezt a szar elektromos kütyüt erőlteti.:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.