Forum >> 75-90
Gábor(figi75)05-03-2008 15:36:13 // 24080
Akkor hajrá!:-))
Mobil05-03-2008 15:30:12 // 24079
tegnap vhogy kibányásztam egy csavart, 5-ös ugyhogy ma lekapom vhogy az AC-t megfurom 6 menettel vettem 6os csavarokat kicsit hosszabbakat és még +ba rakok rá egy - egy önzáró anyát is. csak jo lenne ha lenne membrán me gondoltam azt is kicserélem de elvileg nincs baja.
Gábor(figi75)05-03-2008 15:01:54 // 24078
Na mivan span,hogy alakulsz??? :-O
Mobil05-03-2008 14:49:24 // 24077
AC membránt tud vki külön??
Robi05-03-2008 07:46:14 // 24076
Első körben nézd meg, hogy van-e benne olaj. ;)
Amúgy meg konzultálj Alival, 75 váltóban otthon van.
Amúgy meg konzultálj Alival, 75 váltóban otthon van.
Ryuk04-03-2008 22:32:07 // 24075
Jéé hát nem a 14-es Ronalok vannak alatta..:)
Saughassy04-03-2008 20:36:00 // 24074
Mer' az 1-es villamos rajtkészsége hagy némi kívánnivalót maga után, pláne ha még meg sem érkezett a megállóba. :)
Gábor(figi75)04-03-2008 19:51:50 // 24073
Ali76 a megoldásod netovábja,boldogan fog rajtad segíten!!! :-)
Marek04-03-2008 19:32:45 // 24072
Váltó csere...:)
Vagy difi+végáttétel csere, de ha recseg érdemes felújítani is rögtön!
Legelőször szerintem azért cserélj egy olajat benne / Seléniának van fasza sperres váltóhoz olaja, 3 litert vegyél,nem megy bele mind /, azután nézd meg mi a pálya!
Lehet megoldja a gondot, volt már rá példa, egy misét megér! :)))
Vagy difi+végáttétel csere, de ha recseg érdemes felújítani is rögtön!
Legelőször szerintem azért cserélj egy olajat benne / Seléniának van fasza sperres váltóhoz olaja, 3 litert vegyél,nem megy bele mind /, azután nézd meg mi a pálya!
Lehet megoldja a gondot, volt már rá példa, egy misét megér! :)))
Marek04-03-2008 19:28:44 // 24071
Az uccsó 75 Amerika akár Te is lehettél volna! :)
joe7504-03-2008 19:15:55 // 24070
'stét.:)
Ideiglenesen haza hoztam a sárkányt. :) Működik rajta aminek nagyon kell, de a diffinek iszonyatos szar hangja van.......Ilyen volt akkor is amikor megvettem, de a szar hardy hangja elnyomta a szar difi hangját.:)
Tudorok, hogy oldhatnám meg leggyorsabban a problémát? :)
Ismételten minden megoldás érdekel! :)
Ideiglenesen haza hoztam a sárkányt. :) Működik rajta aminek nagyon kell, de a diffinek iszonyatos szar hangja van.......Ilyen volt akkor is amikor megvettem, de a szar hardy hangja elnyomta a szar difi hangját.:)
Tudorok, hogy oldhatnám meg leggyorsabban a problémát? :)
Ismételten minden megoldás érdekel! :)
zolee14504-03-2008 17:49:04 // 24069
Jaja, később már rájöttem, hogy a dízel alatt nincs sperr.:) A kormány meg olyan, hogy nekem jó, mert csak 180 fokos az enyém. Elvileg ennél jobban kellene kanyarodnia, tehát a fordulókör most nem reális, ezért nem tudod megfogni. Állítani kell a kormány szögén: PC topik 10639-es hsz.:)
NaTo04-03-2008 17:42:03 // 24068
Wickey04-03-2008 17:27:02 // 24067
fasza lett, de azért az a sperr túlzás alatta, főleg a dízel alatt.
Harmadikban elrúgott kuplungra úgy megindul, hogy semmit nem lehet vele kezdeni. :-)
Az 1.8T is penge, de szvsz nem kéne ilyen kiszámíthatatlannak lennie: kanyarban elrúgott kuplunggal megindítva, majd a kuplungot benyomva teljes ellenkormányzásra is keresztbeáll, a 75 ennél szvsz jóindulatúbb kéne hogy legyen.
Na, irány a track day, leteszteljük :-)
Harmadikban elrúgott kuplungra úgy megindul, hogy semmit nem lehet vele kezdeni. :-)
Az 1.8T is penge, de szvsz nem kéne ilyen kiszámíthatatlannak lennie: kanyarban elrúgott kuplunggal megindítva, majd a kuplungot benyomva teljes ellenkormányzásra is keresztbeáll, a 75 ennél szvsz jóindulatúbb kéne hogy legyen.
Na, irány a track day, leteszteljük :-)
Robi04-03-2008 16:13:20 // 24066
Köszi, tárgytalan, megtaláltam, letöltöttem. :)
Robi04-03-2008 16:06:37 // 24065
Ez nagyon kajak. :)
Mi a racer hivatalos honlapjának címe?
Mi a racer hivatalos honlapjának címe?
zolee14504-03-2008 16:00:25 // 24064
Igen, vissza, csak alig van időm, és ha benézek akkor ottragadok valamelyik topikban, majd eszembe jut, hogy hol mikor kérdeztem valamit. Aztán megnézem jött-e válasz.:)
zolee14504-03-2008 15:58:21 // 24063
Racer a neve. Egy holland pali csinálja, tök ingyenes. A PC játékos topikban már ott vannak a 75ösök linkjei.:)
Mivel ingyenes így csak az alapot csinálja a fickó, az autókat meg a játékosok. Ez egy már meglévő 75-ös, csak a fizikájával nem igazán voltam elégedett, azért kezdtem el vele foglalkozni.
A dízelhez a műszarfalat is átrajzoltam.:)
Így néz ki:
A modellt egy FSR néven futó júzer csinálta, szerintem nagyon szép.
Ja, és bocsi az OFF-ért.:)
Mivel ingyenes így csak az alapot csinálja a fickó, az autókat meg a játékosok. Ez egy már meglévő 75-ös, csak a fizikájával nem igazán voltam elégedett, azért kezdtem el vele foglalkozni.
A dízelhez a műszarfalat is átrajzoltam.:)
Így néz ki:
A modellt egy FSR néven futó júzer csinálta, szerintem nagyon szép.
Ja, és bocsi az OFF-ért.:)
Robi04-03-2008 15:43:40 // 24062
Jahh, és mi ez a játék? És hogyan lehet majd hozzájutni? :)
Robi04-03-2008 15:42:47 // 24061
Ez igen! Rendesen visszaolvastál! :)
A listádból elég sok konkrét adatot tudok, úgyhogy ha kell valami, nyugodtan keress meg mail-ben, vagy MSN-en.
A listádból elég sok konkrét adatot tudok, úgyhogy ha kell valami, nyugodtan keress meg mail-ben, vagy MSN-en.
zolee14504-03-2008 15:36:44 // 24060
Tulajdonképpen de.:))
Vázolom: van egy játék amiben a motort úgy lehet megcsinálni, hogy bizonyos fordulatszám értékekhez a megfelelő nyomatékot írjuk. Ebből ő már számolja a teljesítményt is. Ezért jó a nyomaték görbe, mert abból elég pontosan (mondjuk 250f/min-es lépésekkel) be tudom írni az adatokat.
Ezután beírom a max fordulatot, az alapjárati fordulatot és kész. Ja, még írok has/találomra egy tehetetlenséget. Ez amolyan próbálgatásos eljárással készül, így ki lehet sakkozni a valóságnak megfelelő gázreakciót.
Ezután a difi jellemzői, majd a váltó jellemzői jönnek. Utána az alaktényező a kasztnira, és a homlokfelület, plusz kell az autó tömege, és a súlyelosztás (meg még néhány apróság, pl gumi adatai, futómű stb).
A végeredmény pedig jó esetben egy valósághűen viselkedő, annak megfelelően gyorsuló és lassuló autó. Legalábbis ez a cél.:)
Bocsi a regényért, nem untatni akartalak, csak megmagyarázni mire fel ez sok kérdés.:)
Amúgy a lentebbi kérdések - köszönhetően a topik segítségének is - már megoldódtak, és elkészült a 75-ös kollekció.:)
Vázolom: van egy játék amiben a motort úgy lehet megcsinálni, hogy bizonyos fordulatszám értékekhez a megfelelő nyomatékot írjuk. Ebből ő már számolja a teljesítményt is. Ezért jó a nyomaték görbe, mert abból elég pontosan (mondjuk 250f/min-es lépésekkel) be tudom írni az adatokat.
Ezután beírom a max fordulatot, az alapjárati fordulatot és kész. Ja, még írok has/találomra egy tehetetlenséget. Ez amolyan próbálgatásos eljárással készül, így ki lehet sakkozni a valóságnak megfelelő gázreakciót.
Ezután a difi jellemzői, majd a váltó jellemzői jönnek. Utána az alaktényező a kasztnira, és a homlokfelület, plusz kell az autó tömege, és a súlyelosztás (meg még néhány apróság, pl gumi adatai, futómű stb).
A végeredmény pedig jó esetben egy valósághűen viselkedő, annak megfelelően gyorsuló és lassuló autó. Legalábbis ez a cél.:)
Bocsi a regényért, nem untatni akartalak, csak megmagyarázni mire fel ez sok kérdés.:)
Amúgy a lentebbi kérdések - köszönhetően a topik segítségének is - már megoldódtak, és elkészült a 75-ös kollekció.:)
Gábor(figi75)04-03-2008 15:24:10 // 24059
Ok master! :-P
Robi04-03-2008 15:12:06 // 24058
Fékkel kapcsolatban utólag jutott eszembe: a hátsó féknyerget beállítottad jól? Mert ha nem, akkor természetesen az is okozhatja a problémádat.
Az AC csavarméretét nem tudom fejből, de ha kell, van másik AC-m. :)
Az AC csavarméretét nem tudom fejből, de ha kell, van másik AC-m. :)
Robi04-03-2008 15:09:46 // 24057
Tudod jól, hogy a kompressziómérés lóf***t sem ér. Annyi mindentől függ az eredménye, ami független a motor mechanikai állapotától, hogy azt el sem tudod képzelni. :)
A kompressziómérés egy dologra jó: adott motor hengereit egymáshoz képest mérni. Ha valamelyik több, mint 1 bar-t eltér a többitől, akkor ott valami nem gömbölyű.
A kompressziómérés egy dologra jó: adott motor hengereit egymáshoz képest mérni. Ha valamelyik több, mint 1 bar-t eltér a többitől, akkor ott valami nem gömbölyű.
NaTo04-03-2008 14:22:53 // 24055
Marek, mikor talizzunk cuccos ügyben, meg megadnám a tartozásom is!
NaTo04-03-2008 11:54:31 // 24053
ja, hát nem olcsó. És még ráadásul jó áron vettem a főtengelyt. :(
Egy pillanatra elgondolkoztam az egész motoron is, de az enyémnek láttuk a belsejét, ismerjük a kompressziót benne, így nyugodtabb leszek vele.
Egy pillanatra elgondolkoztam az egész motoron is, de az enyémnek láttuk a belsejét, ismerjük a kompressziót benne, így nyugodtabb leszek vele.
Ryuk04-03-2008 11:12:10 // 24052
Van normális is,az nem ilyen árba...valamivel több...
Ryuk04-03-2008 11:11:18 // 24051
Ha esetleg valakinek kell egy váltó alkatrésznek szóljon,alu árba eladó...ha nem kell megy a vasba...kicsit asszem recseg,én még nem próbáltam...
Gábor(figi75)03-03-2008 22:57:50 // 24050
Éppen azon gondolkoztam miután hívtál,hogy érdemes lenne alátéttel megszorítani a csavart hátha bírja még 1 darabig,de ha nem bírod kiszedni!:-/
Próbáld meg feszíteni a fejét kifelé csavarhúzóval mikor tekered hátha kijön,majd utánna alátéttel új csavarral nézd meg.
Ha az sem jó,akkor felkell furni nagyobra mint montam!
Próbáld meg feszíteni a fejét kifelé csavarhúzóval mikor tekered hátha kijön,majd utánna alátéttel új csavarral nézd meg.
Ha az sem jó,akkor felkell furni nagyobra mint montam!
Gábor(figi75)03-03-2008 22:55:15 // 24049
Az igaz,de kompresziót lehet mérni,nameg a sallangok is ottvannak tarcsiban! :-O
Mobil03-03-2008 21:57:04 // 24048
Robi!
Köszi, közbe megnéztem és ugyvan ahogy te mondtad, a fék.
AC-pumpába hanyasok a csavarok? amik leszorítják a kupakot, mar csak forog de nem jön ki egyik sem :((
Köszi, közbe megnéztem és ugyvan ahogy te mondtad, a fék.
AC-pumpába hanyasok a csavarok? amik leszorítják a kupakot, mar csak forog de nem jön ki egyik sem :((
Robi03-03-2008 21:25:09 // 24047
100 ezer nem sok, de te is tudod, hogy nem ugyanaz egy zsákbamacska, mint egy olyan motor, amit te magad raksz össze.
Robi03-03-2008 21:23:56 // 24046
Vagy csak kopott, és megnőtt a hézag. Vagy olaj nélkül ment, és kikezdte a fogaskerekek felszínét.
Gábor(figi75)03-03-2008 17:10:28 // 24045
Na látod nem is olyan olcsó a főtengely csre! :-(
Komplett moci 100k ért már nem is olyan sok,főleg a V6! :-)
Annyival jobb amennyivel drágáb,ez kielégítő volt? :-))))
Komplett moci 100k ért már nem is olyan sok,főleg a V6! :-)
Annyival jobb amennyivel drágáb,ez kielégítő volt? :-))))
Gábor(figi75)03-03-2008 17:08:49 // 24044
Gratula!
Na,mikor láthatunk képes beszámolót is? :-)
Na,mikor láthatunk képes beszámolót is? :-)
NaTo03-03-2008 16:55:09 // 24043
Sperrt Ali76-tól boltolhatsz.
Búg?? AKkor az kettőből van összerakva (?)
Búg?? AKkor az kettőből van összerakva (?)
NaTo03-03-2008 16:53:37 // 24042
Alakul a történet, főtengely ügyben:
Federal Mogul csapágysorból kétféle is van.
A gyengébb minőségűek összesen 30000 pénz,
a jobb minőségűek meg 47000 pénz.
Most vállaljam be a rosszabb minőségűt, mert mégis csak olcsóbb?
Nem is kevéssel...
Nem lennék nyugodt.
Megrendeltül a drágábbat. :(
Azért érdekelne, hogy mennyivel jobb a drágább?
Nincs valakinek tapasztalata?
Federal Mogul csapágysorból kétféle is van.
A gyengébb minőségűek összesen 30000 pénz,
a jobb minőségűek meg 47000 pénz.
Most vállaljam be a rosszabb minőségűt, mert mégis csak olcsóbb?
Nem is kevéssel...
Nem lennék nyugodt.
Megrendeltül a drágábbat. :(
Azért érdekelne, hogy mennyivel jobb a drágább?
Nincs valakinek tapasztalata?
joe7503-03-2008 16:51:16 // 24041
Jónap.
Mára gyakorlatilag összeállt a technika. A szerelő ki is próbálta, de olyan apróságok mint szelephézag állítás, gyújtás, futómű még hátra van. Kb. Holnap délután már lehet hogy haza is hozhatom.. Kiderült a difim viszont búg -állítólag -....de mivel spert szeretnék aládobatni így ezzel most nem foglalkozom.....Tényleg sper difit hol lehet szákolni a 75-höz? Ha valaki tudja ne tartsa magában! :)
Marek kösz a csapágy, itthon a porvédőt leszedtem róla sikerült nem összetörni, tisztítóspray-el vagy 5 soron átfújtam, pörgettem, olajfürdőztettem, és olyan szépen pörgött hogy öröm volt nézni.
A kompresszió bemérve, nagy kő leesett, nagyon szép egyenletes a nyomásgörbe minden hengernél gyakorlatilag azonos.
Hát úgy tűnik vége az első résznek, jöhet a stáblista. :)
Mára gyakorlatilag összeállt a technika. A szerelő ki is próbálta, de olyan apróságok mint szelephézag állítás, gyújtás, futómű még hátra van. Kb. Holnap délután már lehet hogy haza is hozhatom.. Kiderült a difim viszont búg -állítólag -....de mivel spert szeretnék aládobatni így ezzel most nem foglalkozom.....Tényleg sper difit hol lehet szákolni a 75-höz? Ha valaki tudja ne tartsa magában! :)
Marek kösz a csapágy, itthon a porvédőt leszedtem róla sikerült nem összetörni, tisztítóspray-el vagy 5 soron átfújtam, pörgettem, olajfürdőztettem, és olyan szépen pörgött hogy öröm volt nézni.
A kompresszió bemérve, nagy kő leesett, nagyon szép egyenletes a nyomásgörbe minden hengernél gyakorlatilag azonos.
Hát úgy tűnik vége az első résznek, jöhet a stáblista. :)
Marek03-03-2008 13:26:03 // 24040
Elvileg már nem! :))
Gábor(figi75)03-03-2008 07:22:22 // 24039
2 vason megy a filó,1 benyás 1.6 vagy 1 dízel,én a dizelt szeretném!:-)
Ja,és bőven 100k alatt van az áruk 1ben!!!
Hallom nagy kardánt keresel? :-O
Ja,és bőven 100k alatt van az áruk 1ben!!!
Hallom nagy kardánt keresel? :-O
Marek02-03-2008 22:34:05 // 24038
Figi és milyen vasat bontotok??
Gábor(figi75)02-03-2008 22:28:57 // 24037
Nalátod,én legalább hajlandó vagyok"bótot" kötni veled,és nem sajnáltatom magam! :-)
Wickey02-03-2008 22:27:57 // 24036
igazad van, a tied ráadásul dízel, max. 12ezer. :-)
Imádlak, lealkudod a saját autód eladás előtt :-PP
Imádlak, lealkudod a saját autód eladás előtt :-PP
Gábor(figi75)02-03-2008 22:27:07 // 24035
Rendben mikor viszed,csak"szabadits már meg ettől a lomtól,különben kénytelen lkeszek bezúzni a szélvédőjét" ! :-)
Egyébként neked nincs elég lomod a garázyban,tudtommal,már felhalmoztad a rozsdabogjákat! :-)
Egyébként neked nincs elég lomod a garázyban,tudtommal,már felhalmoztad a rozsdabogjákat! :-)
Marek02-03-2008 22:26:21 // 24034
Szerintem megér 30-ar is talán! :)
Wickey02-03-2008 22:24:40 // 24033
Te. Figi. Én is segítek neked, megveszem húszért bontásra az autód, mit szólsz? :-)
Gábor(figi75)02-03-2008 22:11:45 // 24032
Megmontam nem tudok és nem ér nekem többet,de ha valaki többet ad érte 70k-ért annak röktön add oda!
Gábor(figi75)02-03-2008 22:10:38 // 24031
Látod ez a baj veled,hogy így fogod fel a dolgot!
Én marha meg már 2x akartam rajtad segíteni,de minek!:-/
Elkodolokdtál már azon,hogy ha valakinek azt mondod 1 üzletre,hogy jó mennyen vagyis vigyem el és "szabadítsalak meg a vasadtól" összesen 70 azaz hetven ezerért,ami 1"lomér" jó ár,még ha 25k is volt bele a tömítés,ne haragudj kit érdekel,az már nem jön vissza sose az a pénz!
Az én vasam sem tökéletes,de már közel vagyok a millához,szerinted eltudom annyiért adni,nevetséges ne haragudj.
Jogod van itt lenni,de milyen érdekes akivel csak beszélek telefonon,mert tudod engem hínak a spanok,mert rám lehet számítani ha kell valami,vagy csak jó velem dumálni,talán azért mert nem "calibrával" járok!
És mikor feljön rólad a szó meg a beírásaidról és magárol a 75 vashoz való hozzáálásodról,érdekese vélemények kerekednek.
És képzeld biztos lehetsz benne,hogy nem az első vas elbontásában veszek részt és a közeljövöben is fogok,tisztában vagyok az árakkal.
Még olyan nem volt amit én ne tudtam volna beszerezni,jók a kapcsolataim és elég jó telefon számokat ismerek!:-)
Én marha meg már 2x akartam rajtad segíteni,de minek!:-/
Elkodolokdtál már azon,hogy ha valakinek azt mondod 1 üzletre,hogy jó mennyen vagyis vigyem el és "szabadítsalak meg a vasadtól" összesen 70 azaz hetven ezerért,ami 1"lomér" jó ár,még ha 25k is volt bele a tömítés,ne haragudj kit érdekel,az már nem jön vissza sose az a pénz!
Az én vasam sem tökéletes,de már közel vagyok a millához,szerinted eltudom annyiért adni,nevetséges ne haragudj.
Jogod van itt lenni,de milyen érdekes akivel csak beszélek telefonon,mert tudod engem hínak a spanok,mert rám lehet számítani ha kell valami,vagy csak jó velem dumálni,talán azért mert nem "calibrával" járok!
És mikor feljön rólad a szó meg a beírásaidról és magárol a 75 vashoz való hozzáálásodról,érdekese vélemények kerekednek.
És képzeld biztos lehetsz benne,hogy nem az első vas elbontásában veszek részt és a közeljövöben is fogok,tisztában vagyok az árakkal.
Még olyan nem volt amit én ne tudtam volna beszerezni,jók a kapcsolataim és elég jó telefon számokat ismerek!:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
587
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?